Prioriteiten stellen hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat krijg je als de tv achter je staat en je zelf achter pc bezig bent
showcase?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vanavond letterlijk en figuurlijk op teentjes gestaanIk wilde na 3 kwartier uit een volle zaal weggaan bij Blof maar men was niet echt genegen opzij te gaan voor me
Zitten wel weer lekkere foto's tussen
Neequote:
Jaquote:
quote:
daarom is een waterkoker een ideale uitvindingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef Chanty het volgende:
Vanaf nu tot morgenavond hebben we geen warm water meer. Ben ik ff blij dat ik vanochtend nog gedouched hebSchiet gelukkig wel lekker op met de cv hier.
begint een beetje standaart te worden in de SpeedChatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:05 schreef prupke het volgende:
hmm best wle weer dooie boel hierzo....
jammer
helaas wel iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
begint een beetje standaart te worden in de SpeedChat
In de file ga je toch niet harderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:38 schreef prupke het volgende:
[..]
LOL
een isetta ziet er leuker uit en gaat harder ws
Ja maar ik ga niet met een waterkoker douchenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:36 schreef prupke het volgende:
[..]
daarom is een waterkoker een ideale uitvindingavond allemaal
rustig op wat voor manier?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag eens kijken of het een beetje rustig kan blijven
Mensen die niet ziek worden zodat ik hun werk niet hoef over te nemen en zoquote:
Calamiteiten kan ik wel voor zorgenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mensen die niet ziek worden zodat ik hun werk niet hoef over te nemen en zoEn geen calamiteiten of andere grote incidenten
2 emmers nemen. In beide emmers een paar centimeter kokend water gieten. Aanvullen met koud water en daarmee douchen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet met een waterkoker douchen
van 1 dag niet douchen gaat ze echt niet dood hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
2 emmers nemen. In beide emmers een paar centimeter kokend water gieten. Aanvullen met koud water en daarmee douchen.
Nouquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
van 1 dag niet douchen gaat ze echt niet dood hoor
Coolquote:
Hmmmm...wat een gedoe weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:25 schreef Chanty het volgende:
Goed. Met wat pech morgen ook nog geen warm water en cv![]()
Er is een of ander probleem met een kanaal waar de rook doorheen moet worden afgevoerd. De vraag is nu of die wel open kan en zo niet hoe t dan wordt opgelostDus als dat langer gaat duren dan wordt het een noodmaatregel zodat we iig snel kunnen douchen. Of we krijgen de sleutel van een lege woning een paar deuren verder zodat we daar kunnen douchen
Koud douchen kan ik hier ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolFeli
![]()
[..]
Hmmmm...wat een gedoe weerJe mag best hier komen douchen, maar de mengkraan heeft wat issues
Dus echt warm ga je het niet krijgen
Ze overleggen morgen met de beheerder, waarschijnlijk weet die wel waar het probleem zit (twee verdiepingen hoger hebben ze een paar maanden terug CV aangelegd en daar kon het allemaal wel dus waarschijnlijk is het snel op te lossen). Maar als we pech hebben dan moeten ze een andere verbinding naar buiten maken, we zitten op de eerste verdieping en het pand is 4 verdiepingen. Dan moet er dus een afvoersysteem komen dat boven de vierde uitkomt zodat buren geen last hebben van de damp. Dan zal het wel pas volgende week opgelost worden. Dus dan moeten we maar in het lege huis van de bovenburen douchenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:00 schreef prupke het volgende:
Wanneer denken ze dat het gemaakt is chanty?
niet kunnen douchen kan wel voor 2 dagen ...maar langer moet het niet duren zeg maar ...
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze overleggen morgen met de beheerder, waarschijnlijk weet die wel waar het probleem zit (twee verdiepingen hoger hebben ze een paar maanden terug CV aangelegd en daar kon het allemaal wel dus waarschijnlijk is het snel op te lossen). Maar als we pech hebben dan moeten ze een andere verbinding naar buiten maken, we zitten op de eerste verdieping en het pand is 4 verdiepingen. Dan moet er dus een afvoersysteem komen dat boven de vierde uitkomt zodat buren geen last hebben van de damp. Dan zal het wel pas volgende week opgelost worden. Dus dan moeten we maar in het lege huis van de bovenburen douchenNiet onoverkomelijk maar wel irritant.
Ja maar het zou naar vier dagen klaar zijn en dat blijkt natuurlijk weer niet zo te zijn. Zoals altijd met dit soort dingenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat lekkerMaar bedenk.....nu ff ellende maar straks wel lekker CV door het hele huis
Standaard bij projectenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar het zou naar vier dagen klaar zijn en dat blijkt natuurlijk weer niet zo te zijn. Zoals altijd met dit soort dingen
ja maar ik begin me nu toch vies te voelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Standaard bij projectenGisteravond ook nog een leuk gesprek over gevoerd
was je er niet vlakbij met sparen laatst?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen feest met mijn vaders 50ste verjaardag. Hij krijgt van mijn moeder een DSLR (canon 400d volgens mij?)! Potverdomme, dat wil ik ook
!
Papa maar lief aankijken of je m mag lenen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen feest met mijn vaders 50ste verjaardag. Hij krijgt van mijn moeder een DSLR (canon 400d volgens mij?)! Potverdomme, dat wil ik ook
!
Ah joh je koopt straks gewoon een nog beterequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wed maar dat ik 'm ga lenen. Hij werkt overdag
.
Vroeg of laat heb ik mijn eigen, verdorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |