Hoort geen accent op de e.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
Je suis Joey! Je ne parlé pas Francais.
Internationale spellingnazi tot uw dienst.quote:
Mijn laptop heeft aids.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan mon laptóp
GEGEN DIE WAND !!!@!!11quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoort geen accent op de e.
[..]
Internationale spellingnazi tot uw dienst.
Mennus laptop is tuh bompquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan mon laptóp
DEINE MUTTERquote:
hier nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:00 schreef afcajos het volgende:
Pfff spitsuur op msn
neuh, ff zwaar Fok!ken maar weerquote:
Kankerbrak naar me laptoppie starenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:10 schreef Lyzio het volgende:
Nog plannen vanavond beste bazen?
en datquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kankerbrak naar me laptoppie staren
Zo krijgt een Duitser behang tegen de murenquote:
Nee, ik liep laatst door Nijmegen, zit er zo een gast uit de waal te zuipen. Dus ik roep zo: "He gek dat kun je niet drinken". Zegt die gast terug: "Was sagen Sie?" dus ik zei: Mit zwei handen gehts besser!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zo krijgt een Duitser behang tegen de muren
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, ik liep laatst door Nijmegen, zit er zo een gast uit de waal te zuipen. Dus ik roep zo: "He gek dat kun je niet drinken". Zegt die gast terug: "Was sagen Sie?" dus ik zei: Mit zwei handen gehts besser!
zwei händequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, ik liep laatst door Nijmegen, zit er zo een gast uit de waal te zuipen. Dus ik roep zo: "He gek dat kun je niet drinken". Zegt die gast terug: "Was sagen Sie?" dus ik zei: Mit zwei handen gehts besser!
+1.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kankerbrak naar me laptoppie staren
Misschien filmpie, nog een pilsje, ff fappen, ff fokken, slapen jweeeetquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:10 schreef Lyzio het volgende:
Nog plannen vanavond beste bazen?
Ik niet... ?!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:26 schreef reetveter het volgende:
Ik zoek franse hiphop?!
Bwehe.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Echt wel, niet liegen.quote:
Hoi, ik ben behangplakkerquote:
Manau - La Tribute de Dana.quote:
WAT IK WIL DOENquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoi, ik ben behangplakker
Wat wil je doen dan?
Maar dat klopt wel, want ik ben een kloon van jequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoi, ik ben behangplakker
Wat wil je doen dan?
Hoi.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
OMFG eindelijk unbanned. Wat is dat vreselijk, een ban.
Goed om te weten dat de SC saai is zonder mij.
Klopt, maar dat moet je niet doorvertellenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar dat klopt wel, want ik ben een kloon van je
Fixedquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
Goed om te weten dat de SC saai is zonder mij BT.
Hoezo "effe met de neus op de feiten worden gedrukt dat je geen leven hebt"quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
Ahnee, waarom zeg ik dat nou in de SCquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, maar dat moet je niet doorvertellen
war was je voor gebandquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
Ik postte een spoiler met daarin een link naar een artikel op smeerlapperij.net (quote:
Dat geef ik van ganser harte toequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoezo "effe met de neus op de feiten worden gedrukt dat je geen leven hebt"
ofzo
Remlof betitelde het als het posten van een enorm ranzig plaatje.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik postte een spoiler met daarin een link naar een artikel op smeerlapperij.net () waarin stond dat de Albert voortaan ook stukken vlees bezorgde. En daaronder stond een foto van een neger zonder armen, benen of hoofd in een krat
.
Oké, maar waar was je nu voor gebandquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik postte een spoiler met daarin een link naar een artikel op smeerlapperij.net () waarin stond dat de Albert voortaan ook stukken vlees bezorgde. En daaronder stond een foto van een neger zonder armen, benen of hoofd in een krat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |