abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62360625
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:17 schreef kepler het volgende:

[..]

tja, dan was de situatie in Belgie bijna hetzelfde (daar zaten ze ook naast elkaar). Hierbij duwde hij Hamilton ook van de baan. Is dat dan ook een bewust onbezonnen actie omdat Raikonen perse zijn plek wilde verdedigen ondanks dat hij veel langzamer was?

Het was gewoon een race-incident, dat veel vaker gebeurt bij de start. Waarom Hamilton daarvoor opeens wel gestraft wordt is in mijn ogen gewoon vreemd.
Kimi zat gewoon op de racelijn in Spa. En als je dat van de baan duwen noemt, moet je ook naar de actie van Webber kijken toen Massa hem gisteren rechts voorbij wilde. Die ging ook drie keer naar rechts. Dan is het feit dat Massa over de lijn van de pitsstraat reed volgens deze redenering veelal de fout van Webber. Overigens ragde ook Lewis over de witte lijn van de pitssstraat toen ie in de tweede ronde binnenkwam en daar kwam ie ook mee weg.

En incidenten als dat worden ook regelmatig wel bestraft: ik haalde gisteren al de actie van Hakkinen aan op Hockenheim en ook Montoya op Sepang is voor een incident als dit bestraft.
Calmer than you are
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:58:20 #155
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62361206
Heb je misschien filmpjes van die incidenten? Ik kan alleen een grote startcrash vinden van 1994, maar ik zie niet echt wat er nu fout gaat bij Hakkinen

Ook eentje van Montoya vs Schumacher op Sepang, waar Schumacher Montoya buiten de baan duwt. Daar heeft tie vast geen straf voor gekregen

The line is a dot to you!
pi_62362671

Ik meen dat sommigen ook vonden dat dit een zware straf was, maar dat zal wel ergens in verstofte boekjes staan bij iemand op zolder.
Calmer than you are
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 07:57:15 #157
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_62368468
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:58 schreef kepler het volgende:
Heb je misschien filmpjes van die incidenten? Ik kan alleen een grote startcrash vinden van 1994, maar ik zie niet echt wat er nu fout gaat bij Hakkinen

Ook eentje van Montoya vs Schumacher op Sepang, waar Schumacher Montoya buiten de baan duwt. Daar heeft tie vast geen straf voor gekregen

Haha, die is leuk! Montoya kreeg hier om onverklaarbare redenen een straf!

Montoya deed hier een zogenaamd Bourdaistje
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:50:15 #158
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_62382503
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:50 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee ik haalde het gevecht met Webber aan, waarbij Massa over het rood/witte verdriijvingsvlak ging om Webber in te halen terwijl er op dat moment (hypothetisch) iemand uit de pits had kunnen komen. Massa had diegene nooit kunnen zien en diegene Massa ook nooit. Het verdrijvingsvlak is er niet voor niets en het was dus gewoon een gevaarlijke actie, waar hij best voor bestraft had mogen worden.

Dan had ik het verkeerd begrepen, maar ik bedoelde dan wel weer hetzelfde . Feit is, is dat we het wel met elkaar eens zijn
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_62383699
Montoya vs. Schumacher kan je echt een vol blik mee opentrekken

Met als toetje hoe de heren op elkaar reageerden normaal gesproken

Where facts are few, experts are many.
pi_62384198
you either gotta be blind or just stupid not to see me.

En dan button: nee ik keek net de andere kant op

Ik mis montoya wel een beetje
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:32:47 #161
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_62386536
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:53 schreef Sally het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op

Na de zeven vette jaren met Schumi I, toen was het overigens ook niet echt spannend, zoekt de FIA naar een nieuwe manier...
Ik denk ook wel dat de persoonlijke veto tussen Mosley en Ron Dennis mee speelt voor de FIA alle beslissingen vallen in het nadeel van McLaren uit.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:59:34 #162
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62398592
http://www.dumpert.nl/med(...)n_nader_bekeken.html

Betere beelden van alle incidenten in Japan. Het is zo toch echt wel duidelijk dat Hamilton zich compleet verremd tijdens de start, maar ik vind het nog steeds onzin om daar iemand voor te straffen.

Verder is ook te zien dat Massa Bourdais volgens mij helemaal nooit heeft gezien. Zodra hij dat tikje krijgt zie je hem echt verbaasd opzij kijken
pi_62400241
Hoe vaak ik die beelden ook bekijk, ik kan geen geen enkele keer bedenken waarom bourdais een straf moest krijgen Geen straf, of Massa een straf, maar die fransman deed echt niks fout hier!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 oktober 2008 @ 12:05:06 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62400309
klopt. Ik schaar het onder de noemer raceongeval, al had Ferrari Massa wel kunnen waarschuwen voor een mogelijke botsing met Bourdais.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62400666
Wat jammer dat dat filmpje niet wat langer onboard blijft bij Lewis; die vliegt er dus in de tweede bocht ook gewoon weer af. Van drie naar zes in een bocht. En wat een flatspot, zeg: erg dom van Lewis.
Calmer than you are
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:24:43 #166
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62400842
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat jammer dat dat filmpje niet wat langer onboard blijft bij Lewis; die vliegt er dus in de tweede bocht ook gewoon weer af. Van drie naar zes in een bocht. En wat een flatspot, zeg: erg dom van Lewis.
was niet zo'n handige actie inderdaad, levert wel leuk TV op
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:04:11 #167
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_62401991
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:59 schreef kepler het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_nader_bekeken.html

Betere beelden van alle incidenten in Japan. Het is zo toch echt wel duidelijk dat Hamilton zich compleet verremd tijdens de start, maar ik vind het nog steeds onzin om daar iemand voor te straffen.

Verder is ook te zien dat Massa Bourdais volgens mij helemaal nooit heeft gezien. Zodra hij dat tikje krijgt zie je hem echt verbaasd opzij kijken
Hamilton neemt de beide Ferrari's ook mee in de eerste bocht en dat is - bewust of onbewust - niet zo heel erg netjes

Dat van Bourdes slaat werkelijk nergens op. Zelfs al had hij een ronde achter gelegen, dan nog.
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:18:51 #168
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_62402358
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:04 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Hamilton neemt de beide Ferrari's ook mee in de eerste bocht en dat is - bewust of onbewust - niet zo heel erg netjes

Dat van Bourdes slaat werkelijk nergens op. Zelfs al had hij een ronde achter gelegen, dan nog.
Boeiend nu is de uitslag wat gunstiger voor Massa
1 puntje extra gekregen hierdoor...

Wedstrijdleiding
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_62402570
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:18 schreef nils7 het volgende:

[..]

Boeiend nu is de uitslag wat gunstiger voor Massa
1 puntje extra gekregen hierdoor...

Wedstrijdleiding
Lekker objectief weer
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_62404952
Onofficieus is dat dus ook de enige reden geweest die ik me kan bedenken om bourdais te bestraffen, maar dan is t wel erg opzichtig gedaan
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:28:00 #171
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_62406219
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef Sally het volgende:

[..]

Lekker objectief weer
Ik ben gewoon hamilton fan heur
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:44:13 #172
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_62410398
die FIA maakt het in ieder geval spannend
pi_62410449
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef bodylotion het volgende:
die FIA maakt het in ieder geval spannend
Denk je dat de fabrieksteams intresse hebben om met een en de zelfde motor te rijden?
pi_62412290
Wie kan mij uitleggen dat van elke actie onboard beelden worden vrijgegeven , en de meest dubieuze actie bij
Bourdais krijgen we die niet te zien?? of zoek ik hier weer teveel achter.
<>
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 oktober 2008 @ 19:20:27 #175
Maffe Fries
pi_62412814
pi_62413006
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ehm, kijk eens hier: [F1] Grand Prix van Japan - Fuji Speedway # 2
ik weet niet of je op mijn bericht reageert , maar ik zie daar toch echt geen onboard beelden bij bourdais , ja alleen dat zijschot vanaf massa maar niet vanuit de cockpit zoals bij de andere acties.
<>
pi_62413034
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:04 schreef bodylotion het volgende:

[..]

En Heiki denkt nog ff wat verder door te kunnen douwen.
Het lijkt onderhand we lafgesproken werk tussen Lewis en Heiki, hoe vaker ik de beelden bekijk lijkt het er steeds meer op dat Heiki ziet dat Lewis de Ferrari's naar buiten drukt en dan zelf denkt dat ie ook nog wel ff mee kan drukken om zo Lewis te helpen.

Gelukkig wist Massa Lewis terug te kloten
quote:
Dat slaat inderdaad nergens op. Bourdais deed daaar compleet niets verkeerd!

En overigens had Webber dan wel weer op zn kloten mogen krijgen vanwege het op het verdrijvingsvlak duwen van Massa. Dat had best gevolgen kunnen hebben als daar net eentje de pit uit kwam rijden
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 oktober 2008 @ 19:44:58 #178
Maffe Fries
pi_62413407
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:28 schreef Swindler het volgende:

ik weet niet of je op mijn bericht reageert , maar ik zie daar toch echt geen onboard beelden bij bourdais , ja alleen dat zijschot vanaf massa maar niet vanuit de cockpit zoals bij de andere acties.
Mja, de beelden vanaf de auto van Massa zeggen denk ik al genoeg.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:06:42 #179
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_62415948
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:46 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Denk je dat de fabrieksteams intresse hebben om met een en de zelfde motor te rijden?
Ik doel op de penalties die in het voordeel zijn van Ferrari
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:39:57 #180
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_62416979
http://www.formula1.com/news/headlines/2008/10/8530.html

Dit zijn wat punten die ik wil aanhalen.

• De start

Je ziet bij de start, dat Raikonnen duidelijk sneller weg is dan Hamilton.
    Als snel weet Hamilton zijn gaspedaal te vinden en komt nog voor bocht 1 voor Raikonnen.
    Toen Hamilton en Raikonnen daarvoor naast elkaar reden, raakte Hamilton en Raikonnen elkaar niet.
    Kovelainen rijd inmiddels in bocht 1 naast Raikonnen, en raakt diezelfde Raikonnen, zodat de laatst genoemde moet uitwijken, zo ook nog Massa. Dat Hamilton bocht 1 mist, net als alle andere koplopers, was allang bekend bij de wedstrijdleiding. Ook Kubica en Alonso klaagde daarover. Wat ik niet begrijp is dat Hamilton een Drive Trough Penalty kreeg, terwijl eigenlijk Kovelainen die moest krijgen.

• Massa vs. Hamilton

Je ziet op een gegeven moment dat Massa en Hamilton in gevecht zijn. Hamilton is sneller op dat moment en rijd vlak naast Massa. Massa mist bij bocht 10 compleet de afslag en gaat wijd, Hamilton is er nu voorbij.
    Massa gaat erachter aan, en tikt Hamilton (bewust?) van de baan.

Massa en Hamilton krijgen beide dezelfde straf, Hamilton voor iets waar ie ten eerste niets aan kon doen, want iedereen had last van koude banden in bocht 1, en tevens was hij niet diegene die Raikonnen raakte, maar dat was Kovelainen. En Massa krijgt dezelfde straf omdat ie Hamilton van de baan had geknikkerd.

Er klopt geen ene moer van strafverdelingen en objectief kijken naar mogelijk daders.
  • pi_62418345
    Nouja, Hamilton gooide de deur anders ook behoorlijk dicht terwijl hij had kunnen verwachten dat Massa daar nog aan de binnenkant zou kunnen zitten.

Dat is gewoon dom rijden. Je weet dat er iemand KAN zitten, dan laat gewoon een klein beetje ruimte en je zit safe.

Maar dat doet die domme neger niet.

vosss is de naam,
      woensdag 15 oktober 2008 @ 22:51:24 #182
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62419387
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 22:20 schreef vosss het volgende:
    Nouja, Hamilton gooide de deur anders ook behoorlijk dicht terwijl hij had kunnen verwachten dat Massa daar nog aan de binnenkant zou kunnen zitten.

Dat is gewoon dom rijden. Je weet dat er iemand KAN zitten, dan laat gewoon een klein beetje ruimte en je zit safe.

Maar dat doet die domme neger niet.

gooide de deur dicht
    Zelfs al had hij ruimte gelaten dan was hij nog vol in de zijkant geraakt. Dit was echt 100% de schuld van Massa Massa haalt de eerste bocht niet en gooit z'n auto vervolgens over het gras/kerbs in een soort van wanhoopspoging, daar hoef je als Hamilton echt geen rekening mee te houden

Massa gooide zelf wel de deur dicht bij Bourdais, dat was pas een domme actie want Bourdais zat er toch al naast.

De actie van Hamilton in de eerste bocht was ook niet zo heel slim, maar minder dom als de acties van Massa
      woensdag 15 oktober 2008 @ 23:05:36 #183
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_62419833

DAAR hoort Massa gewoon niet te rijden

Is de regel niet dat je met twee wielen binnen de witte lijn moet blijven, anders is het afsnijden?
      woensdag 15 oktober 2008 @ 23:53:06 #184
    129814 wolferl
    Ik kan niets bedenken
    pi_62421385
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 23:05 schreef bodylotion het volgende:
    [ afbeelding ]

DAAR hoort Massa gewoon niet te rijden

Is de regel niet dat je met twee wielen binnen de witte lijn moet blijven, anders is het afsnijden?

precies, Massa kwam daar omdat ie zelf de bocht miste.

Eigenlijk had een zwarte vlag op z'n plaats geweest.
    pi_62422917
    Weer voer voor de discussies!

FIA geeft beelden van Fuji vrij
    pi_62423086
    pi_62429157
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 00:58 schreef Sally het volgende:
    Weer voer voor de discussies!

FIA geeft beelden van Fuji vrij
    wel het topic lezen he sally
    <>
    pi_62434276
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef Swindler het volgende:

[..]

wel het topic lezen he sally
    Welk topic? Dit? Ik doe niet anders
    pi_62436808
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef Sally het volgende:

[..]

Welk topic? Dit? Ik doe niet anders
    die link was al 2 keer geplaatst
    <>
    pi_62439031
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 16:02 schreef Swindler het volgende:

[..]

die link was al 2 keer geplaatst
    Dat was me dan niet opgevallen... Maar ik plaats hier een link naar het FOK!sport bericht

Edit: ik ben dit topic met zowel de zoekwoorden 'FIA' als 'beelden' doorgegaan, maar niets gevonden Dus ik was de eerste met dit nieuws

Ik vond het de hele dag al raar dat er nog niets over de FIA vrijgegeven tv-beelden werd gezegd.

[ Bericht 24% gewijzigd door Sally op 16-10-2008 17:27:08 ]
    pi_62439676
    quote:
    Precies wat ik dus keer op keer zeg. Het was wachten op het moment dat hij ook daadwerkelijk gouden regels ging overschrijden, want de coureurs hebben al vaker en eerder hun ongenoegen geuit. Nogmaals, een onervaren F1-coureur in een topteam is vragen om problemen. Een snelle auto is leuk, maar ook je karakter en rijstijl is van levensbelang. Daarom moet je ook gewoon onderaan beginnen vind ik. En toch zijn mensen hier het daar nog mee oneens, en vinden ze het allemaal maar onzin
      donderdag 16 oktober 2008 @ 17:59:39 #193
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62439858
    Dan mogen ze de rijstijl van Massa ook wel aan de kaak stellen, want dat was in Japan ook totaal niet netjes
      donderdag 16 oktober 2008 @ 18:09:17 #194
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_62440023
    Verschil is dat Hamilton het hele jaar al aan het beuken is.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_62440199
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 17:59 schreef kepler het volgende:
    Dan mogen ze de rijstijl van Massa ook wel aan de kaak stellen, want dat was in Japan ook totaal niet netjes
    Als je zo geėrgerd bent, en dat zijn de andere coureurs, is dat niet zo vreemd te noemen. Daarom ook wordt de reden tot ingrijpen steeds belangrijker. Andere rijders gaan denken, dat kan ik ook wel op die manier, en gaan dat ook doen. Dan is al het werk op basis van veiligheid verloren tijd geweest, voordat je het weet begin je weer bij vooraf aan.
      donderdag 16 oktober 2008 @ 19:28:32 #196
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62441961
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
    Verschil is dat Hamilton het hele jaar al aan het beuken is.
    quote:
    Volgens hen was het rijgedrag van de McLaren-coureur in Japan niet netjes.
    pi_62442058
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 19:28 schreef kepler het volgende:

[..]

[..]
    Nog voor het begin van de race was Kubica al aan het klagen over de rijstijl van een McLaren coureur.
      donderdag 16 oktober 2008 @ 19:36:08 #198
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62442178
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 18:16 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Als je zo geėrgerd bent, en dat zijn de andere coureurs, is dat niet zo vreemd te noemen. Daarom ook wordt de reden tot ingrijpen steeds belangrijker. Andere rijders gaan denken, dat kan ik ook wel op die manier, en gaan dat ook doen. Dan is al het werk op basis van veiligheid verloren tijd geweest, voordat je het weet begin je weer bij vooraf aan.
    dat maakt niet uit natuurlijk. Omdat Pietje het doet mag Jantje het ook doen Als Hamilton in Japan fout zat, dan zat Massa net zo goed fout.

Zo extreem gevaarlijk vind ik hem niet rijden, gewoon iets aggresiever dan anderen en ik krijg het idee dat andere coureurs nu een beetje lafjes doen . Coureurs zoals Sato (vroeger) en Coulthard vind ik wel gevaarlijk rijden af en toe.

Natuurlijk moet je niet mensen van de baan rammen, of andere coureurs echt bewust in gevaar brengen. Maar het blijft autosport en daar horen gevaarlijke situaties bij. Hamilton zijn acties zijn mijn inziens net op randje geweest, maar nog niet erover. Misschien de start in Japan, maar daar is hij dan ook voor gestraft.
    pi_62443058
    quote:
    Zo extreem gevaarlijk vind ik hem niet rijden
    Glock en Monza? Met dik 250+ iemand bijna letterlijk het gras op duwen in een bocht niet gevaarlijk?
    quote:
    Natuurlijk moet je niet mensen van de baan rammen, of andere coureurs echt bewust in gevaar brengen.
    Als Glock daar niet van het gas was gegaan was ie vol de baan afgevlogen.
    Hamilton meent dat iedereen maar voor hem moet wijken en dat is helemaal niet zo!!
    quote:
    Maar het blijft autosport en daar horen gevaarlijke situaties bij. Hamilton zijn acties zijn mijn inziens net op randje geweest, maar nog niet erover.
    Nee, nog niet erover, omdat andere mensen liever eieren voor hun geld kiezen
    (zie Kimi in Japan en Glock in Monza bv)

En zo zijn er nog wel meer acties van Hamilton aan te halen.

Ik mag hem voor geen 5 cent, maargoed, als je dat zegt ben je al vlug een racist.

Stelletje niggerlovers zeg ik dan maar altijd terug als ik dat te horen krijg
    vosss is de naam,
      donderdag 16 oktober 2008 @ 20:22:49 #200
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62443334
    Die actie op Glock was inderdaad wel gevaarlijk, maar daar hadden ze dan toen iets over moeten zeggen. Wat ik van het artikel begrijp is dat het om zijn acties in Japan gaat. Maar hij is echt niet de enige die iemand buiten de baan heeft geduwd, zie bv dat filmpje tussen Montoya en Schumacher waarbij Schumacher duidelijk Montoya van de baan duwt (ik kan me ook nog een incident in de Eau Rouge herinneren, weet alleen niet meer welke coureurs. Volgens mij Coulthard en Webber?)

We kunnen hier trouwens wel over blijven discussieren, maar ik vind nog steeds dat Hamilton meestal binnen de grenzen blijft (acties zoals Glock daargelaten). Als je de grenzen opzoekt, dan ga je daar soms ook overheen. Maar hoort dat niet gewoon bij de sport? Massa is ook over de grens gegaan in Japan toen hij Hamilton eraf tikte.
    pi_62443841
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef kepler het volgende:
    Die actie op Glock was inderdaad wel gevaarlijk, maar daar hadden ze dan toen iets over moeten zeggen. Wat ik van het artikel begrijp is dat het om zijn acties in Japan gaat. Maar hij is echt niet de enige die iemand buiten de baan heeft geduwd, zie bv dat filmpje tussen Montoya en Schumacher waarbij Schumacher duidelijk Montoya van de baan duwt (ik kan me ook nog een incident in de Eau Rouge herinneren, weet alleen niet meer welke coureurs. Volgens mij Coulthard en Webber?)
    Webber haalt Monza ook aan in het artikel op autosport.com. Dit artikel is ook wat uitgebreider dan die van GPUpdate.
    pi_62443887
    hey vosss als jij zo'n idioot bleekscheet bent, daar kunnen wij niks aan doen. Als jij Lewis een domme neger vind, hou het voor je zelf. En als jij niet op een normaal manier over F1 kunt praten. Dan stel ik voor dat jij je bek dicht hou en niet meer op de forum komt.
      donderdag 16 oktober 2008 @ 20:58:07 #203
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62444264
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Webber haalt Monza ook aan in het artikel op autosport.com. Dit artikel is ook wat uitgebreider dan die van GPUpdate.
    heel dat artikel is al een stuk milder en heeft het over gedrag van de coureurs in het algemeen, waarbij ze nu Hamilton eruit pikken omdat dat opvalt de laatste tijd. We zullen morgen vast niet horen hoe dat gesprek is gegaan
    pi_62444364
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef kepler het volgende:

[..]

heel dat artikel is al een stuk milder en heeft het over gedrag van de coureurs in het algemeen, waarbij ze nu Hamilton eruit pikken omdat dat opvalt de laatste tijd. We zullen morgen vast niet horen hoe dat gesprek is gegaan
    Denk het ook niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')