Webber haalt Monza ook aan in het artikel op autosport.com. Dit artikel is ook wat uitgebreider dan die van GPUpdate.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef kepler het volgende:
Die actie op Glock was inderdaad wel gevaarlijk, maar daar hadden ze dan toen iets over moeten zeggen. Wat ik van het artikel begrijp is dat het om zijn acties in Japan gaat. Maar hij is echt niet de enige die iemand buiten de baan heeft geduwd, zie bv dat filmpje tussen Montoya en Schumacher waarbij Schumacher duidelijk Montoya van de baan duwt(ik kan me ook nog een incident in de Eau Rouge herinneren, weet alleen niet meer welke coureurs. Volgens mij Coulthard en Webber?)
heel dat artikel is al een stuk milder en heeft het over gedrag van de coureurs in het algemeen, waarbij ze nu Hamilton eruit pikken omdat dat opvalt de laatste tijd. We zullen morgen vast niet horen hoe dat gesprek is gegaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Webber haalt Monza ook aan in het artikel op autosport.com. Dit artikel is ook wat uitgebreider dan die van GPUpdate.
Denk het ook niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef kepler het volgende:
[..]
heel dat artikel is al een stuk milder en heeft het over gedrag van de coureurs in het algemeen, waarbij ze nu Hamilton eruit pikken omdat dat opvalt de laatste tijd. We zullen morgen vast niet horen hoe dat gesprek is gegaan
Die heeft Bouwe gebruikt voor een artikel op FOK!sportquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Webber haalt Monza ook aan in het artikel op autosport.com. Dit artikel is ook wat uitgebreider dan die van GPUpdate.
En Massa ook, wat ik je punt nu?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:36 schreef kepler het volgende:
[..]
dat maakt niet uit natuurlijk. Omdat Pietje het doet mag Jantje het ook doenAls Hamilton in Japan fout zat, dan zat Massa net zo goed fout.
Zo extreem gevaarlijk vind ik hem niet rijden, gewoon iets aggresiever dan anderen en ik krijg het idee dat andere coureurs nu een beetje lafjes doen. Coureurs zoals Sato (vroeger) en Coulthard vind ik wel gevaarlijk rijden af en toe.
Natuurlijk moet je niet mensen van de baan rammen, of andere coureurs echt bewust in gevaar brengen. Maar het blijft autosport en daar horen gevaarlijke situaties bij. Hamilton zijn acties zijn mijn inziens net op randje geweest, maar nog niet erover. Misschien de start in Japan, maar daar is hij dan ook voor gestraft.
We zijn nog steeds erover aan het discussiėren omdat je nergens voor openstaat. Zelfs als de coureurs zelf in opstand komen ben je het nog met je eigen bevindingen vanuit de bank achter een televisie eensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef kepler het volgende:
Die actie op Glock was inderdaad wel gevaarlijk, maar daar hadden ze dan toen iets over moeten zeggen. Wat ik van het artikel begrijp is dat het om zijn acties in Japan gaat. Maar hij is echt niet de enige die iemand buiten de baan heeft geduwd, zie bv dat filmpje tussen Montoya en Schumacher waarbij Schumacher duidelijk Montoya van de baan duwt(ik kan me ook nog een incident in de Eau Rouge herinneren, weet alleen niet meer welke coureurs. Volgens mij Coulthard en Webber?)
We kunnen hier trouwens wel over blijven discussieren, maar ik vind nog steeds dat Hamilton meestal binnen de grenzen blijft (acties zoals Glock daargelaten). Als je de grenzen opzoekt, dan ga je daar soms ook overheen. Maar hoort dat niet gewoon bij de sport? Massa is ook over de grens gegaan in Japan toen hij Hamilton eraf tikte.
in opstand komen vind ik een beetje een groot woordquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:40 schreef Tarabass het volgende:
[..]
We zijn nog steeds erover aan het discussiėren omdat je nergens voor openstaat. Zelfs als de coureurs zelf in opstand komen ben je het nog met je eigen bevindingen vanuit de bank achter een televisie eens
quote:Massa denkt niet dat hij nog baat zal hebben bij de agressieve rijstijl van Hamilton, die vorig seizoen een voorsprong van zeventien punten verspeelde in de laatste twee races. "Soms helpt zijn agressieve stijl hem juist. Ik heb ook races gehad waar ik enorm agressief was en een goed resultaat behaalde, en dat geldt ook voor Lewis", zei hij daarover. "In andere races was ik juist conservatief en hielp dat me aan een goed resultaat. Je kan van tevoren niet zeggen wat de juiste manier is. Lewis heeft natuurlijk een agressieve stijl en heeft erg veel, misschien te veel, vertrouwen in zichzelf, maar dat betekent niet dat hij niet competitief kan zijn. Hij heeft tenslotte veel punten gescoord.
Ik help je wel even hoor, knul.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:44 schreef vulgor het volgende:
hey Hey vosss als jij zo'n idioot idiote bleekscheet bent, daar kunnen wij niks aan doen. Als jij Lewis een domme neger vind, hou het voor je zelf. En als jij niet op een normaal normale manier over F1 kunt praten. Dan , dan stel ik voor dat jij je bek dicht hou houd en niet meer op de het forum komt.
Het erge is nog dat ze zelf zo snel op hun achterste poten staan en iets als 'idiote bleekscheet' als heel normaal wordt ervaren. Daarnaast is 'neger' in tegenstelling tot 'bleekscheet' gewoon een correcte aanduiding voor een donkere jongen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik help je wel even hoor, knul.
Hoe ging het op cursus Nederlands vandaag? Zit er al schot in of blijft het huilen met de pet op?
Als ik Lewis een domme neger vind is het mijn goed recht om dat te zeggen.
Net zoals het mijn goed recht is om te zeggen dat ik de koningin een oud wijf vind.
Maargoed, ik neem aan dat als jij een koningin was en ik zei dat ik de koningin een oud wijf vond, dat jij dan ook op je achterste poten stond toch?
Of sta je nu alleen maar op die poten omdat jij ook een neger bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |