abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62443841
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef kepler het volgende:
Die actie op Glock was inderdaad wel gevaarlijk, maar daar hadden ze dan toen iets over moeten zeggen. Wat ik van het artikel begrijp is dat het om zijn acties in Japan gaat. Maar hij is echt niet de enige die iemand buiten de baan heeft geduwd, zie bv dat filmpje tussen Montoya en Schumacher waarbij Schumacher duidelijk Montoya van de baan duwt (ik kan me ook nog een incident in de Eau Rouge herinneren, weet alleen niet meer welke coureurs. Volgens mij Coulthard en Webber?)
Webber haalt Monza ook aan in het artikel op autosport.com. Dit artikel is ook wat uitgebreider dan die van GPUpdate.
pi_62443887
hey vosss als jij zo'n idioot bleekscheet bent, daar kunnen wij niks aan doen. Als jij Lewis een domme neger vind, hou het voor je zelf. En als jij niet op een normaal manier over F1 kunt praten. Dan stel ik voor dat jij je bek dicht hou en niet meer op de forum komt.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:58:07 #203
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62444264
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Webber haalt Monza ook aan in het artikel op autosport.com. Dit artikel is ook wat uitgebreider dan die van GPUpdate.
heel dat artikel is al een stuk milder en heeft het over gedrag van de coureurs in het algemeen, waarbij ze nu Hamilton eruit pikken omdat dat opvalt de laatste tijd. We zullen morgen vast niet horen hoe dat gesprek is gegaan
The line is a dot to you!
pi_62444364
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:58 schreef kepler het volgende:

[..]

heel dat artikel is al een stuk milder en heeft het over gedrag van de coureurs in het algemeen, waarbij ze nu Hamilton eruit pikken omdat dat opvalt de laatste tijd. We zullen morgen vast niet horen hoe dat gesprek is gegaan
Denk het ook niet.
pi_62444941
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die heeft Bouwe gebruikt voor een artikel op FOK!sport

Kritiek op Hamilton duurt voort
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_62445135
Ach, Hamilton beukt af en toe 's. Ik vind het allemaal net op het randje. Dat is wat anders dan het oneens zijn met zijn straffen, want die vond ik allemaal terecht.

Is er nog geen topic over Shanghai? Zeg maar, the China Probrem....
Calmer than you are
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 oktober 2008 @ 21:36:34 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62445160
Open er maar eentje
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62445162
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:36 schreef kepler het volgende:

[..]

dat maakt niet uit natuurlijk. Omdat Pietje het doet mag Jantje het ook doen Als Hamilton in Japan fout zat, dan zat Massa net zo goed fout.

Zo extreem gevaarlijk vind ik hem niet rijden, gewoon iets aggresiever dan anderen en ik krijg het idee dat andere coureurs nu een beetje lafjes doen . Coureurs zoals Sato (vroeger) en Coulthard vind ik wel gevaarlijk rijden af en toe.

Natuurlijk moet je niet mensen van de baan rammen, of andere coureurs echt bewust in gevaar brengen. Maar het blijft autosport en daar horen gevaarlijke situaties bij. Hamilton zijn acties zijn mijn inziens net op randje geweest, maar nog niet erover. Misschien de start in Japan, maar daar is hij dan ook voor gestraft.
En Massa ook, wat ik je punt nu?
pi_62445258
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef kepler het volgende:
Die actie op Glock was inderdaad wel gevaarlijk, maar daar hadden ze dan toen iets over moeten zeggen. Wat ik van het artikel begrijp is dat het om zijn acties in Japan gaat. Maar hij is echt niet de enige die iemand buiten de baan heeft geduwd, zie bv dat filmpje tussen Montoya en Schumacher waarbij Schumacher duidelijk Montoya van de baan duwt (ik kan me ook nog een incident in de Eau Rouge herinneren, weet alleen niet meer welke coureurs. Volgens mij Coulthard en Webber?)

We kunnen hier trouwens wel over blijven discussieren, maar ik vind nog steeds dat Hamilton meestal binnen de grenzen blijft (acties zoals Glock daargelaten). Als je de grenzen opzoekt, dan ga je daar soms ook overheen. Maar hoort dat niet gewoon bij de sport? Massa is ook over de grens gegaan in Japan toen hij Hamilton eraf tikte.
We zijn nog steeds erover aan het discussiėren omdat je nergens voor openstaat. Zelfs als de coureurs zelf in opstand komen ben je het nog met je eigen bevindingen vanuit de bank achter een televisie eens
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:01:56 #210
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62445864
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:40 schreef Tarabass het volgende:

[..]

We zijn nog steeds erover aan het discussiėren omdat je nergens voor openstaat. Zelfs als de coureurs zelf in opstand komen ben je het nog met je eigen bevindingen vanuit de bank achter een televisie eens
in opstand komen vind ik een beetje een groot woord Als je dat stuk op autosport.com leest dan zie je het allemaal wordt overdreven in de media en ze in gesprek willen gaan over eventueel gevaarlijk gedrag op de baan. Als Hamilton echt te gevaarlijk reed dan waren ze wel echt in opstand gekomen en hadden ze moeten eisen dat Hamilton een aantal races geschorst moet worden ofzo.

Ik heb allang gezegd dat Hamilton niet de netste coureur ooit is, maar om nu te zeggen dat hij extreem gevaarlijk rijdt vindt ik echt overdreven. Hij rijdt aggressief en gaat daarin soms te ver, en daar is hij dus ook voor gestraft. Hij is echter niet de enige coureur die wel eens over die grens gaat en daar gaan ze het morgen over hebben volgens mij (met de actie(s) van Hamilton als voorbeeld).

Kan je wel zeggen dat ik niet bij mijn mening mag blijven, maar bv Massa zegt het voglende:
quote:
Massa denkt niet dat hij nog baat zal hebben bij de agressieve rijstijl van Hamilton, die vorig seizoen een voorsprong van zeventien punten verspeelde in de laatste twee races. "Soms helpt zijn agressieve stijl hem juist. Ik heb ook races gehad waar ik enorm agressief was en een goed resultaat behaalde, en dat geldt ook voor Lewis", zei hij daarover. "In andere races was ik juist conservatief en hielp dat me aan een goed resultaat. Je kan van tevoren niet zeggen wat de juiste manier is. Lewis heeft natuurlijk een agressieve stijl en heeft erg veel, misschien te veel, vertrouwen in zichzelf, maar dat betekent niet dat hij niet competitief kan zijn. Hij heeft tenslotte veel punten gescoord.
The line is a dot to you!
pi_62448707
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:44 schreef vulgor het volgende:
hey Hey vosss als jij zo'n idioot idiote bleekscheet bent, daar kunnen wij niks aan doen. Als jij Lewis een domme neger vind, hou het voor je zelf. En als jij niet op een normaal normale manier over F1 kunt praten. Dan , dan stel ik voor dat jij je bek dicht hou houd en niet meer op de het forum komt.
Ik help je wel even hoor, knul.

Hoe ging het op cursus Nederlands vandaag? Zit er al schot in of blijft het huilen met de pet op?

Als ik Lewis een domme neger vind is het mijn goed recht om dat te zeggen.
Net zoals het mijn goed recht is om te zeggen dat ik de koningin een oud wijf vind.

Maargoed, ik neem aan dat als jij een koningin was en ik zei dat ik de koningin een oud wijf vond, dat jij dan ook op je achterste poten stond toch?

Of sta je nu alleen maar op die poten omdat jij ook een neger bent?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62448956
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik help je wel even hoor, knul.

Hoe ging het op cursus Nederlands vandaag? Zit er al schot in of blijft het huilen met de pet op?

Als ik Lewis een domme neger vind is het mijn goed recht om dat te zeggen.
Net zoals het mijn goed recht is om te zeggen dat ik de koningin een oud wijf vind.

Maargoed, ik neem aan dat als jij een koningin was en ik zei dat ik de koningin een oud wijf vond, dat jij dan ook op je achterste poten stond toch?

Of sta je nu alleen maar op die poten omdat jij ook een neger bent?
Het erge is nog dat ze zelf zo snel op hun achterste poten staan en iets als 'idiote bleekscheet' als heel normaal wordt ervaren. Daarnaast is 'neger' in tegenstelling tot 'bleekscheet' gewoon een correcte aanduiding voor een donkere jongen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')