Lijkt mij inderdaad niet meer dan normaal, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten en het is al helemaal ondenkbaar om de opnames zonder hem af te maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze allemaal terug zijn in Nederland en het programma gestaakt is. Terecht lijkt mij.
En als Nederland scoort? Ga je dan ook niet juichen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
Bedankt LS maar wat een vreemde overgang van het overlijden van EPH naar scooters.
Don't give a fuckquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Is er voetbal dan?
en er is meer:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef Dagonet het volgende:
Er wordt me ingefluisterd dat Breathtaking vrouwelijk is.
Dan kan de weekban ingekort worden middels het mailen van een tietenfoto van de eigen tieten naar forum@fok.nl naar goed ouderwetsche traditie die helaas in onbruik is geraakt..
Alvast bedankt namens remlof.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:56 schreef Ferdo het volgende:
Zó, voor straf doe ik hier ook een post!
quote:
Is het oud of redelijk nieuw?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
Ik zoek een nummer maar ik kom er niet uit. Ik weet niet meer wie de zanger is en er komt geen enkel woord naar boven waarop ik kan zoeken op lyrics.
Het is een videoclip van een man/de zanger en hij vindt een ballon, dat is een vrouwenhoofd en zij zingt ook. Op het laatst schieten kinderen haar kapot met een katapult.
Iemand?
Vorig jaar ofzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is het oud of redelijk nieuw?
Nee .quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
Het is een videoclip van een man/de zanger en hij vindt een ballon,
dat is een vrouwenhoofd en zij zingt ook. Op het laatst schieten kinderen
haar kapot met een katapult. Iemand?
Goed man!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee .
Mijn zoon zocht lang naar een nummer en vroeg het elders op Fok en DJ-koelkast wist het.![]()
Help ik zoek...#249
Genre ? Taal ? Nog andere hints ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo.
Zo ontzettend frustrerend. Ik had hem op mijn afspeellijst van youtube staan. Opeens was het een dode link en heb hem verwijderd en nu kan ik al dagen niet meer op de zanger en titel komen.
Heel rustig fragiel nummer. Hij lijkt een beetje op Chris Martin vond ik. Engelstalig.quote:
Is het deze?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Heel rustig fragiel nummer. Hij lijkt een beetje op Chris Martin vond ik. Engelstalig.
Ja!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is het deze?
http://ca.video.yahoo.com/watch/956241/3716371
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zit me ook een slag in de rondte te googlen![]()
Kan daar dan plaatsvervangend niet tegen
Wowquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja!!Hoe heb je dat geflikt, bankeuning?
Gewoon LekkerSimpel nadenken he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja!!Hoe heb je dat geflikt, bankeuning?
Nee, die had ik dan weer niet gedaan. Wel op female head balloon/guy finds balloon, she sings/ etc..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon LekkerSimpel nadenken he?
Gezocht op balloon singing
Ik had hem ook, gezocht op clip ballon hoofd. op 1 of ander scholieren forum zocht iemand anders hem ook, en iemand gaf antwoordquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die had ik dan weer niet gedaan. Wel op female head balloon/guy finds balloon, she sings/ etc..
Ik denk niet dat Manu die foto van hem heeft laten uitlekken op internet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:45 schreef noekje het volgende:
Als jullie hem gaan luisteren. Niet krassen! *kras*
Nu zoek ik een lelijke man in een paars pakje. HELP!!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:45 schreef noekje het volgende:
Een foto of een liedje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:45 schreef noekje het volgende:
Moi?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:45 schreef noekje het volgende:
Da's het eerste wat ik denk bij paars pakjequote:
quote:
mooiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is het deze?
http://ca.video.yahoo.com/watch/956241/3716371
Oh ja, Geddes. The horror. Die heeft dat vast.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit al bij Anne Geddes te snuffelen.
Leuk spelletje Noek
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:03 schreef spapaars het volgende:
Shit, presentator Ernst-Paul Haselbach verongelukt in Noorwegen.
Hij was toch de presentator van eiland robinson ?
Gevlogen of gereden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:04 schreef hondjes het volgende:
thuis, net 1700 km achter de rug.doodop.
Ja, heel erg triest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:03 schreef spapaars het volgende:
Shit, presentator Ernst-Paul Haselbach verongelukt in Noorwegen.
Hij was toch de presentator van eiland robinson ?
Oeh, fijn dat je weer heel bent overgekomen. Lekker naar bed jij!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:04 schreef hondjes het volgende:
Dat is een end lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:04 schreef hondjes het volgende:
Moet maar eens leren terug te lezen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
JaIs hier al uitgebreid over gepost
ga ik zo doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, fijn dat je weer heel bent overgekomen. Lekker naar bed jij!
Is een heel eind om te rijdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
gereden, half negen vanmorgen vertrokken uit spanje,
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
ga ik zo doen.
en ook ,,de Ikea, barcelona, heeft zweedse balletjes.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:09 schreef hondjes het volgende:
Hoi, Barcelona geweest?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:06 schreef hondjes het volgende:
gereden, half negen vanmorgen vertrokken uit spanje,
het was een rare week, verhuizing gedaan van dochter, kinderkamer spullen gekocht, barcelona, zelf een huis,gekocht, bod gedaan, nu afwachtenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi, Barcelona geweest?
Ja, een lange autoreis.
Gezellig gehad? Zonnig?
waar ken ik haar van?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:25 schreef spapaars het volgende:
Leentjes Custers zat ook in de verongelukte auto.
[ afbeelding ]
Zelfs op een Amerikaanse forum wisten ze het al.quote:
Lieve hondjes, welkom weer terug in Nederland, jij bent er weer,quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:22 schreef hondjes het volgende:
het was een rare week, verhuizing gedaan van dochter, kinderkamer spullen gekocht,
barcelona, zelf een huis,gekocht, bod gedaan, nu afwachten
ja, stralend weer, een middag regen en zo 25c ralley gezien,nieuwe disco van
schoonzoon gezien,dus ben eigenlijk doodop, en de reis natuurlijk, alles zweeft nu.
Die hebben ze hier ook hoor bij IKEA, daar hoef je niet helemaal voor naar Barcelona te rijden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
ga ik zo doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:08 schreef spapaars het volgende:
Waar is het nu te vinden op VOL?
[ afbeelding ]
Tenminste wel veel ijzer binnen gekregenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Nou.. ga het eerst maar eens zónder aspirine proberen maar het zit op het randje. Wat wil je ook, na zo'n heroïsche overwinning op IJsland. en een gul Guinness schenkende tap.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Nou.. ga het eerst maar eens zónder aspirine proberen maar het zit op het randje. Wat wil je ook, na zo'n heroïsche overwinning op IJsland. en een gul Guinness schenkende tap.
had dan ook water gedronken, je weet het toch, twee jaar lang gezien hoe je het moet doen, water drinken, tussendoor :quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
druk geweest, huis bekeken, verhuisd, kinderkamer etc etc.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:34 schreef blomst het volgende:
Ha, honjes weer terug vanuit spanje
Leuk gehad?
voorlopig tweede huis, dus een keer in de vijf weken naar spanje voor een weekje.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:49 schreef Manu82 het volgende:
Wil je helemaal in Spanje gaan wonen dan Hondjes of wordt het jullie tweede huis?
spannendquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
druk geweest, huis bekeken, verhuisd, kinderkamer etc etc.
en nu denken, wil ik het huis kopen, maar we hebben al een bod gedaan.
mooi joh, op een berg, prachtig uitzicht op de middelandse zee, 1 hectare grond met olijfbomen.
en voor mij de vraag, hoe doe je dat met mobiel internet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Ja hoi,
Ik vind mezelf briljant, dat ten eerste. Bij telefoons kun je schijnbaar een gratis wii krijgen. Whieeeee!Laat meneer nu net een nieuwe nodig hebben plus abonnement. Da's handig zo voor Sinterklaas maar nu moet ik dat regelen. Ik een telefoon regelen?? Dat kan ik toch helemaal niet. Wat is hip en happening op het gebied van telefoons?
De gratis wii??quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Ja hoi,
Ik vind mezelf briljant, dat ten eerste. Bij telefoons kun je schijnbaar een gratis wii krijgen. Whieeeee!Laat meneer nu net een nieuwe nodig hebben plus abonnement. Da's handig zo voor Sinterklaas maar nu moet ik dat regelen. Ik een telefoon regelen?? Dat kan ik toch helemaal niet. Wat is hip en happening op het gebied van telefoons?
Ja hoi briljante muts,quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Ja hoi,
Ja, dat sowieso. Daar houdt het dan ook gelijk op.quote:
Klinkt goed hondjes. Waar staat dat huis, in Barcelona?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:54 schreef hondjes het volgende:
voorlopig tweede huis, dus een keer in de vijf weken naar spanje voor een weekje.
en wil ook twee honden uit asiel halen
misschien dat L>S weet, hoe dat zit in spanje., en twee poezen, maar dit als we voor vast gaan wonen in spanje
Ja maar het zijn er zovéél! Allemaal merken en bedieningen. Ik kies altijd de roze en klaar. Het liefst met een kamp-bling bling-ding er aan. Hij wil dat niet!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoi briljante muts,Ik heb ook geen verstand van mobieltjes maar misschien heb je iets aan deze site.
http://www.gsmkadozoeker.nl/gsm-nintendo-wii-cadeau/
Wat moet iemand nou met 5 mobieltjes?![]()
Dan vraag ik gewoon of hij een wii voor me wil kopen. Laat die telefoon maar zitten dan. Ik heb hem altijd gesteund. What has he done for me lately?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Ga anders vanmiddag naar de opening in Hilversum en vraag het Huub!
Is daar niet anders dan hier. Zeker in een stad als Barcelona zal je hondjes genoeg vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
voorlopig tweede huis, dus een keer in de vijf weken naar spanje voor een weekje.
en wil ook twee honden uit asiel halen
misschien dat L>S weet, hoe dat zit in spanje., en twee poezen, maar dit als we voor vast gaan wonen in spanje
les Borges de camps, zo 20 km van salou, van mijn dochter,quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt goed hondjes. Waar staat dat huis, in Barcelona?
Oohoohoohooh yeah!quote:
maar hebben ze daar ook asiels, zie ze vaak in winkels, en dat wil ik niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is daar niet anders dan hier. Zeker in een stad als Barcelona zal je hondjes genoeg vinden.
Spanje verschilt niet zoveel als Nederland. Daar hebben ze ook gewoon dierenartsen en hondenbezitters, alleen is het daar verder nogal een beetje meer primitief.
Vervelend he als mensen dingen vantevoren gaan vertellenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Domme ik. Heb ik toch op de FP de uitslag van de F1 gelezen en ik wilde het om 2 uur gaan kijken
doe dan gewoon een zwartequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar het zijn er zovéél! Allemaal merken en bedieningen. Ik kies altijd de roze en klaar. Het liefst met een kamp-bling bling-ding er aan. Hij wil dat niet!
Zeker hebben ze die daar. En zeker in een plaats als Barcelona.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
maar hebben ze daar ook asiels, zie ze vaak in winkels, en dat wil ik niet.
gewoon een hond, die gezond is, uit een asiel,
Bij sommige katers heb je spijt dat je überháupt nog wakker wordt. Maar deze is van slechts tapbier, en die zijn prima te hendelen. Straks nog even iet uit de scnackbar en de boel is weer op orde.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon meteen asperine nemen, dat gevoel, dat het elk moment kan losbarsten in je hoofd, is ook niet zp prettig. (en w.s moet de kater ook even wakker worden, maar komt hij echt wel)
heb de wereldkampioenschap ralley gezien in Catalunya.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vervelend he als mensen dingen vantevoren gaan vertellen
Vandaar deze constructie van mijn zin ook, om niet te vermelden hoe het is afgelopen. Voor de mensen die het niet willen weten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vervelend he als mensen dingen vantevoren gaan vertellen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb de wereldkampioenschap ralley gezien in Catalunya.
wel , het eind was, dat de kampioen in de disco kwam, dronken werd, en een wijf versierde
hij vergat alleen, dat zijn vrouw er ook was, dus de avond eindigde in een vechtpartij, tussen drie mensen
![]()
![]()
![]()
de volgende race was in Corsicam waar hij waarschijnlijk verscheen, met iets teveel blauwe ogen
Hoezoquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Uiteindelijk betaal je alles wat je bij een telefoon "krijgt", ook gewoon hè. Ze geven het niet weg omdat ze lief zijn of zo. Dat besef is er wel?
En daarom koop ik dus inmiddels al mijn telefoons losquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Uiteindelijk betaal je alles wat je bij een telefoon "krijgt", ook gewoon hè. Ze geven het niet weg omdat ze lief zijn of zo. Dat besef is er wel?
Je hebt ook van die kleine laptopjes. Schattig! Maar ja ik ben aan bezuinigen dus ik ga netjes kiezen voor de decembermaand.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:16 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Hmm noekje, nou wil ik ook wat leuks bij een telefoon.
Maar ja, ik heb al een fijn abbootje.
Misschien toch een duitse 'handy', want ik wil wel een laptop ofzo
Kijk behalve sport niks live, is wat anders dan alles terug kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij werkelijk ALLES terug kijkt en dat er dan wel eens een uitslag komt te staan is meer jouw probleem
Boeien!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Directieleden van het bedrijf waar ik voor werkte reden ook ralleys. Eén van de directeuren had de Lancia Delta van Carlos Sanch, nadat hij was overgestapt op Subaru.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb de wereldkampioenschap ralley gezien in Catalunya.
wel , het eind was, dat de kampioen in de disco kwam, dronken werd, en een wijf versierde
hij vergat alleen, dat zijn vrouw er ook was, dus de avond eindigde in een vechtpartij, tussen drie mensen
![]()
![]()
![]()
de volgende race was in Corsicam waar hij waarschijnlijk verscheen, met iets teveel blauwe ogen
Kun je dan geen laptop regelen, schijnt zo af en toe ook bij die aanbiedingen te staanquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Boeien!Ik hoef het iig niet te betalen. Hij wel!
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik met mijn mediabox ook steeds meer ga opnemen en terugkijken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk behalve sport niks live, is wat anders dan alles terug kijken
weet niet meer hoe hij heette, in ieder geval, als je het vertaald,is het...de dove...in spaans.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Directieleden van het bedrijf waar ik voor werkten reden ook ralleys. Eén van de directeuren had de Lancia Delta van Carlos Sanch, nadat hij was overgestapt op Subaru.
Goffer de goffer, dat zijn komplete cockpits van een vliegtuig. Dus die bijrijder doet eigenlijk het meeste werk. De bestuurder moet alleen goed reageren op zijn gegevens.
Neehee, we hebben al twee laptops en ik krijg er nog één van het werk maar we hebben 0 wii gevallen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dan geen laptop regelen, schijnt zo af en toe ook bij die aanbiedingen te staan![]()
![]()
Vast, als jij mij vertelt welke telefoon ik moet hebben met een touchscreen. Oh en een agenda-functie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:27 schreef Dementor het volgende:
Hoi!![]()
Noekje, ik kan sinds mijn unban nog steeds niet in mijn PM box komen, is daar een oplossing voor?
Een iPhone natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Vast, als jij mij vertelt welke telefoon ik moet hebben met een touchscreen. Oh en een agenda-functie.
Ga er even achteraan.
De dove zal dan el sordo moeten zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
weet niet meer hoe hij heette, in ieder geval, als je het vertaald,is het...de dove...in spaans.
wel een lekker ding,
THXquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9277&postdays=0&postorder=asc&start=50
Sinterklaasje bonne bonne bonnequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Boeien!Ik hoef het iig niet te betalen. Hij wel!
Wat leuk zeg, het wordt dus spannend voor jullie de komende tijd. Misschien een nieuwe huis én een kleinkind.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:08 schreef hondjes het volgende:
les Borges de camps, zo 20 km van salou, van mijn dochter,
dus zit niet gelijk op haar lip, maar kunnen zo naar elkaar toe,
Schandalig! Bah. Wel goed dat ze de publiciteit hebben opgezocht.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
In de Televaag staat nu ook het artikel over mijn nicht en haar vriendin. Wow, die reacties en zoveel.
Kiki en Chaya.
Is ook! Hopelijk wordt dat tuig opgepakt maar dan moet er wel iemand zijn mond opendoen en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Helaas.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:16 schreef noekje het volgende:
Schandalig! Bah. Wel goed dat ze de publiciteit hebben opgezocht.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:22 schreef beequeen het volgende:
PP toch, ik dacht dat iedereen hier wel van op de hoogte was.![]()
zou mooi zijn L>S, als je het adres zou hebben..quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeker hebben ze die daar. En zeker in een plaats als Barcelona.
Ik zal ze wel ff voor je opzoeken, want met de dierenarts van het dorp waar ik heb gewoond heb ik nog regelmatig contact en die komt ook uit Barcelona.
Je zou alvast zelf kunnen beginnen door te googelen op:quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
zou mooi zijn L>S, als je het adres zou hebben..
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je zou alvast zelf kunnen beginnen door te googelen op:
perros abondonados barcelona
of
adoptar perro Barcelona
Dan ben je wel ff zoet
Nee, afgelopen jaar was het ook al niet live....quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:01 schreef CarOnline het volgende:
Vind het echt zó treurig dat ie is overleden
Hoe zouden ze dat doen met de laatste uitzending? Dat is toch altijd live?
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, afgelopen jaar was het ook al niet live....
Neem aan dat de opnames voor ER helemaal afgerond zijn als hij al met 71 noord bezig was....
Heel treurig is het.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:01 schreef CarOnline het volgende:
Vind het echt zó treurig dat ie is overleden
Schijnbaar lees je die van hem ook naquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
En dit vindt hij van Jaap!:
Jaap is zo dik dat... als hij landt na een sprong, de aarde uit z'n baan schiet
Jaap is zo dik dat... hij zijn riem om moet doen met een boemerang
Jaap is zo dik dat... de enige foto die er van hem is, gemaakt is vanuit een sateliet
Jaap is zo dik dat... zijn ondergoed word gebruikt om te bungee-jumpen
Jaap is zo dik... hij zat eens in een metro. Bleef de trein steken in zo'n tunnel.
Jaap is zo dik dat... er speciaal voor hem alleen een rioolwater zuiveringsinstallatie is gebouwt.
Jaap is zo dik dat... die zuivering de grootte heeft van Amsterdam, Rotterdam èn Utrecht bij elkaar.
Jaap is zo dik dat... als jij trouwt, hij een tractorband moet uitzoeken als trouwring.
Jaap is zo dik dat... zijn moeder bij de bevalling 4 x in het rond is uitgescheurt.
Jaap is zo dik dat... zelfs een volledige katoen-plantage niet genoeg is voor 1 sok
Jaap is zo dik dat... hij vorige week zijn 28e GSM is kwijt geraakt tussen zijn kwabben.
hoe flauw
....
Nu wil ik natuurlijk graag weten hoe ik kan voorkomen dat hij al mijn posts na kan gaan lezen?![]()
(want ja, ik ben wel zo dat ik even een bericht achter heb gelaten in zijn fobo)
Er is vanavond dus een IM op tv, volgens mij op de plaats waar eerst CMBL was..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dit gaan afronden.
Ja daar hoor je ook weinig over maar goed, hij is dan ook de grote naam he.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heel treurig is het.
Ook voor de familie van die mede-presentatrice. Daar hoor je weinig over.
Het zal vreemd zijn om de eilandraad te zien en Hasselbach met die papiertjes die hij voorleest,met de namen, in de wetenschap dat hij er niet meer is.
Vraag me af hoe ze dit gaan afronden.
Tuurlijk, heb ik even een aantal postings van hem nagelezen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Schijnbaar lees je die van hem ook na
Denk niet dat dat te voorkomen is, je kan alles zo na zoeken.
Heb je zulke rare dingen gepost dan?
Niet, zelfs ik kan hem al vrij simpel vinden, laat staan al jouw postsquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
....
Nu wil ik natuurlijk graag weten hoe ik kan voorkomen dat hij al mijn posts na kan gaan lezen?![]()
(want ja, ik ben wel zo dat ik even een bericht achter heb gelaten in zijn fobo)
Ja, ik zie dat jij in zijn fobo gekeken hebt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet, zelfs ik kan hem al vrij simpel vinden, laat staan al jouw posts
Ja, hij is de grote naam.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja daar hoor je ook weinig over maar goed, hij is dan ook de grote naam he.
En toch wel geliefd bij een groot publiek. Maar dat maakt haar overlijden niet minder erg natuurlijk.
Vorig jaar was inderdaad voor het eerst de finale op het expeditie Robinson eiland.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:01 schreef CarOnline het volgende:
Is hetzelfde als er een vriend van je verongelukt. Dat wordt ook niet breed uitgemeten in de media, maar als je éénmaal een bepaalde status hebt behaald, dan is daar meer aandacht voor.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vorig jaar was inderdaad voor het eerst de finale op het expeditie Robinson eiland.
Dat hoeft dit jaar natuurlijk niet zo te zijn, kan best dat de finale toch moest plaats
vinden in de studio in Belgie of Nederland.
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
Ernst Paul was de presentator, zijn productieassistent was bij ons denk ik niet
bekend, het blijft net zo erg, verschrikkelijk zelfs.
Je meent het!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is hetzelfde als er een vriend van je verongelukt. Dat wordt ook niet breed uitgemeten in de media, maar als je éénmaal een bepaalde status hebt behaald, dan is daar meer aandacht voor.
Stel user-x vermeldt dat een goede vriend is overleden bij een ongeluk en dat hij/zij er helemaal kapot van is.
Dan zijn de vaste users er om de condoleances te geven. Maar een dag later is alles weer de orde van de dag.
Nu betreft het een bekende Nederlander en dan wordt er een paar dagen over nagepraat.
Maar voor beide nabestaanden is het verdriet er niet minder om.
http://www.dumpert.nl/med(...)okkanen_zeggen_.htmlquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook! Hopelijk wordt dat tuig opgepakt maar dan moet er wel iemand zijn mond opendoen en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Helaas.
PP toch, ik dacht dat iedereen hier wel van op de hoogte was.![]()
Ik ben pas bij aflevering 6 van het eerste seizoen. Nog een héleboel te gaan.quote:
Oeh!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben pas bij aflevering 6 van het eerste seizoen. Nog een héleboel te gaan. [ afbeelding ]
Yep, ook al op GS Dumpert dus. Hoort zegt het voort.quote:
Nope, vind het heerlijk het hele weekend sport op de achtergrondquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ook al op GS Dumpert dus. Hoort zegt het voort.![]()
Lekker toch menyou zo'n.....
Blijkbaar staat er weer niemand op in de marokkaanse gemeenschap om dit te veroordelen. En het maar raar vinden dat alle marokkanen over 1 kam gescheerd worden. Ik vind het ronduitschandalig dat die gemeenschap steeds maar weer de ogen sluit. Blijkbaar de moed of het fatsoen niet kan opbrengen die jongeren aan te pakken. Waar zijn die werkkampen van Lubbers?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ook al op GS Dumpert dus. Hoort zegt het voort.![]()
Lekker toch menyou zo'n.....
Zijn het niet vnl politici die het bagatelliseren?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar staat er weer niemand op in de marokkaanse gemeenschap om dit te veroordelen. En het maar raar vinden dat alle marokkanen over 1 kam gescheerd worden. Ik vind het ronduitschandalig dat die gemeenschap steeds maar weer de ogen sluit. Blijkbaar de moed of het fatsoen niet kan opbrengen die jongeren aan te pakken. Waar zijn die werkkampen van Lubbers?
wat ik me dan afvraag, waarom doen politici dit.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn het niet vnl politici die het bagatelliseren?
Zit wat filmpjes te kijken:
http://www.geenstijl.tv/2008/09/rutger_met_de_bus_door_gouda.html
De politici zijn gewoon bang. Bang dat ze net als Wilders en Verdonk met bewaking door het leven moeten. Ik heb weinig met deze 2 politici maar het is schandalig dat die mensen zou door het leven moeten. Daarbij het van Gogh trauma, ze doen in Den Haag alsof er niets is gebeurd. Ik baal ervan dat de gevestigde politiek het keer op keer af laat weten en zo dus die PVV en TON in de kaart spelen. Soms denk ik wel eens dat de politiek hier in Nederland er op uit is dat Wilders en Verdonk afgeknalt worden zoals ook gebeurt is met Pim Fortuyn. Lekker makkelijk als een ander je tegenstanders voor je uit de weg ruimen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn het niet vnl politici die het bagatelliseren?
Zit wat filmpjes te kijken:
http://www.geenstijl.tv/2008/09/rutger_met_de_bus_door_gouda.html
En een slordige miljoen in zijn reet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Schijnbaar lees je die van hem ook na
Denk niet dat dat te voorkomen is, je kan alles zo na zoeken.
Heb je zulke rare dingen gepost dan?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:28 schreef akveor het volgende:
[..]
De politici zijn gewoon bang. Bang dat ze net als Wilders en Verdonk met bewaking door het leven moeten. Ik heb weinig met deze 2 politici maar het is schandalig dat die mensen zou door het leven moeten. Daarbij het van Gogh trauma, ze doen in Den Haag alsof er niets is gebeurd. Ik baal ervan dat de gevestigde politiek het keer op keer af laat weten en zo dus die PVV en TON in de kaart spelen. Soms denk ik wel eens dat de politiek hier in Nederland er op uit is dat Wilders en Verdonk afgeknalt worden zoals ook gebeurt is met Pim Fortuyn. Lekker makkelijk als een ander je tegenstanders voor je uit de weg ruimen.
Het lijkt hier wel dat die kutmarokkanen het hier voor het zeggen hebben. En maar pappen en nathouden. Ik kom vanwege mijn werk veel bij veel mensen thuis. Wat me vooral bij marokkanse gezinnen opvalt zijn die ongelooflijk grote bekken van sommige van die kinderen. Sommige hebben totaal geen respekt en hebben een bepaalde agressie waar ze je mee bejegenen. Maar wat me nog meer verbaasd is dat die ouders dat blijkbaar normaal vinden en zeggen er niets van.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een slordige miljoen in zijn reet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dan moet je diep graven in die reet om dat miljoen weer terug te vinden.........
Alle credits voor Dementor en Juud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het koekjes mysterie!
hmmm, sorry, maar ik moest lachenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ga zo Expeditie Robinson kijken.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmm, sorry, maar ik moest lachen![]()
![]()
Dat je dooie boel quote en dan zegt ik ga ER kijken
Goeienavond.
Ik ook, wel een naar idee dat Ernst-Paul er niet meer is en hem toch zien in ER..quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ga zo Expeditie Robinson kijken.
Nee niet gezien, misschien kan ik het zo nog zien, om 22.00 uur,quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef hondjes het volgende:
zagen jullie dat ook, die adelaar. in journaal
na 14 jaar gevangenschap , moest hij leren vliegen, en stortte zich nu met de mens van de mt everest.
goh, gaaf zeg.
samen vliegen, na anderhalf jaar les.
Was het heel kort dan? Ik heb het gemist...quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:28 schreef Copycat het volgende:
Nou, het mocht zijn tijd duren, die In Memoriam.
Het was een passend begin van het programma, maar had persoonlijk iets meer verwacht...quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was het heel kort dan? Ik heb het gemist...
Ja, ik ook.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het was een passend begin van het programma, maar had persoonlijk iets meer verwacht...
Zelfde 'bericht' toch als aan het begin?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Gert het volgende:
Na afloop werd er ook nog even bij stilgestaan.
Heb het begin gemist.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zelfde 'bericht' toch als aan het begin?
Is hetzelfde als aan het begin..quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het begin gemist.
Dit was een tekstje, met daarna een foto van hem, zittend op een boomstam op het strand.
Jewoon de Jogdijnen dijt doen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:51 schreef Manu82 het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook zo mistig?
Da is wal een joed idee van jequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jewoon de Jogdijnen dijt doen.
Hier ook helderquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:19 schreef Copycat het volgende:
Hier is het niet mistig en kan er gelukkig goed gearticuleerd worden.
Andags wogt ut zo unne blubbegzooi!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dan moeten za wal goe utkieke mat oevegstieke
Ja nou ek ban dr wal bij eh!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dan moeten za wal goe utkieke mat oevegstieke
Ik ook nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik versta er geen moer van .......
Dan maj ge wal goe utkieke voog koeje mat van die kwastjes oan de buik. die benne heul jevaaglekquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja nou ek ban dr wal bij eh!
Moar voor t zalfde jeld rij ek zo een weilan in, je ziet et ampeg he!
in het kader van de reintegratie kunnen we ''Oud Hollandsche'' spelletjes doenquote:
Hedde jij dieje boete noj binnen jekrieje voog te hagd rije?quote:
Neej!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hedde jij dieje boete noj binnen jekrieje voog te hagd rije?
Da banne toj stiege?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan maj ge wal goe utkieke voog koeje mat van die kwastjes oan de buik. die benne heul jevaaglek
Zal dit wel zijn:quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Og rtl fieg so een egstra niewsch ofer de credietkreises
Oh Jod Pietje, jij doet án limbugs án Angelsquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Og rtl fieg so een egstra niewsch ofer de credietkreises
Hahaha Magko zat ag jewoon nog an!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal Kallie aan het belachelijk maken
Nee, meer een praatprogramma over de hele crisisquote:
duugt da niej zas wieke don?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neej!
Sjijnbaag ban ek toj niet jeflatst!![]()
Ek hoopet nie eh!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
duugt da nij za
[..]
duugt da niej zas wieke don?
Nedaglond!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Cajo juijt dank ik uun bietje te vroej.![]()
Ban de in Duitsland of Nedagland jeflatst, in Duitsland kraai de vaak uun mooi fotooke baai.
Omg, ze staan er echt allemaal op ook!quote:
Die is van na mijn tijd, maar wel:quote:
doe maar........ ken je die nog wel?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is van na mijn tijd, maar wel:![]()
Ook van na mijn tijd, maar ik was wel fan! (in mijn tijd dan)quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe maar........ ken je die nog wel?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
Net als deze trouwens:
Die jongens heb ik ook nog live zien spelen. Heineken en we hadden vip-kaartjes.
Ernstquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook van na mijn tijd, maar ik was wel fan! (in mijn tijd dan)
Ik ben in 2000 (?) ook nog naar een concert van ze geweest, geweldig!
Maar ze waren toen al te oud om me nog bij een Henny of Ernst kamp aan te sluiten
Muts!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maakte ze ook muziek ?
o ja....![]()
bongiorno amicoquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Potdomme, heb moeite om hier terug te lezen, lijkt wel buitenlands.
Dat is different cook dan Italiano he Ruud?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non importa, als het maar gezellig is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is different cook dan Italiano he Ruud?![]()
Ik snapte er ook geen bal van.
Was idd wel ff wennen, maar het blijft grappigquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat welquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was idd wel ff wennen, maar het blijft grappig
Truste liesjequote:
Komt waarschijnlijk omdat de dames niet alleen letterlijk vertalen naar een mengelmoesaccent maar ook dialectuitdrukkingen beginnen te gebruiken.quote:
Sweet dreams Liesjequote:
ji bent vroeg ..........quote:
Dat was dan ook serieus (maar dat had je al uit de naam kunnen opmaken)quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Ik ga maar achterstevoren teruglezen denk ik! Want ik dacht ik lees niet terug en nu zie ik hier allemaal rare taaltjes en ik las ERNST!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mi scusi, ma non capisco il tuo Italiano
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
Ok ik geef het op! Ik versta er geen hout van wat er op pagina 5 wordt gezegd! En ernst was zooooo lekker, lief, ventje met een o zo'n lekker kontje!![]()
Caro heeft haar bekeuring nog niet binnen en denkt dat ze dus toch niet geflitst is, de buurvrouw denkt dat het zes weken duurt voor je de bekeuring hebt nadat je geflitst bent, Deissy vraagt of Caro in NL of Duitsland geflitst is, want in Duitsland krijg je er ook nog een leuk fotootje bij.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
Ok ik geef het op! Ik versta er geen hout van wat er op pagina 5 wordt gezegd! En ernst was zooooo lekker, lief, ventje met een o zo'n lekker kontje!![]()
Je moet at jewonn hagdop gpepe!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
Noh zie ja wal, ut val bast wal meej!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Caro heeft haar bekeuring nog niet binnen en denkt dat ze dus toch niet geflitst is, de buurvrouw denkt dat het zes weken duurt voor je de bekeuring hebt nadat je geflitst bent, Deissy vraagt of Caro in NL of Duitsland geflitst is, want in Duitsland krijg je er ook nog een leuk fotootje bij.
Caro was overigens in NL geflitst dus waarschijnlijk valt de boete over een week of vier zonder foto op de mat.
Die laatste zin is m'n eigen conclusie, geen vertaling![]()
Geen ideequote:
Die was echt héél makkelijk!quote:
Moet niet, wat jij wil.quote:
Als kind van een Drentse moeder en een Veluwse vader ben ik natuurlijk wel genetisch belastquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Noh zie ja wal, ut val bast wal meej!
Ut leek moelijkeg don et is hea!
Jewoon hagdop zajje!
Ben van "benden de rivieren"quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Die was echt héél makkelijk!
Basic rules: beneden de rivieren zeggen ze een j waar normale mensen een g zeggen. En ze zeggen juist weer een g waar noemale mensen een r zeggen.
Dus jewoon hagdop goepe = gewoon hardop roepen
Zie: veel makkelijker dan Italiaans.
nou ik kan het beterquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen ideeAls het italiaans was had ik nog een vertaalpoging kunnn doen, maar dit " Nederlands" gaat boven mijn petje
Ik probeer als twent ook altijd netjes te praten maar als ik moe, aangeschoten of enthousiast ben dan komt het dialect ook nog wel eens boven drijvenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als kind van een Drentse moeder en een Veluwse vader ben ik natuurlijk wel genetisch belast
Hoewel ze tegen ons altijd ABN gesproken hebben onder het mom van "dialect pikken ze wel op straat op" en idd, tegen de tijd dat ik echt dingen op straat ging oppikken woonden we in een buurt waar de R op z'n Goois rolt![]()
Als ik een paar biertjes opheb komt ie nog boven, vriendinnen hebben er altijd een hoop lol van: gooi er een paar biertjes in en ze krijgt een Gooise rrrrrrrrr
Nee, accent.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik probeer als twent ook altijd netjes te praten maar als ik moe, aangeschoten of enthousiast ben dan komt het dialect ook nog wel eens boven drijven
Het grappige is dat ik geen van de beide dialecten van m'n ouders spreek, ik versta het allemaal wel overigens....quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik probeer als twent ook altijd netjes te praten maar als ik moe, aangeschoten of enthousiast ben dan komt het dialect ook nog wel eens boven drijven
Mijn jongste heeft trouwens wél een rrrrrrrrrquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik geen van de beide dialecten van m'n ouders spreek, ik versta het allemaal wel overigens....
En inmiddels zelf op de Veluwe wonend hebben ze er hier in de dorpskroeg ook nog wel eens lol van dat ik een paar biertjes verder geen biertje maar een bierrrrtje bestel
Denk je dan ook in dialect??quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, accent.
Niet dialect. Maar accent. En dan vind ik het ook lastig om dat te verbloemen
Kinderen voor Kinderen zekerquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mijn jongste heeft trouwens wél een rrrrrrrrr![]()
Die keek teveel TV denk ik
Daar zit totaaaal geen twents accent in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |