Lijkt mij inderdaad niet meer dan normaal, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten en het is al helemaal ondenkbaar om de opnames zonder hem af te maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze allemaal terug zijn in Nederland en het programma gestaakt is. Terecht lijkt mij.
En als Nederland scoort? Ga je dan ook niet juichen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
Bedankt LS maar wat een vreemde overgang van het overlijden van EPH naar scooters.
Don't give a fuckquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Is er voetbal dan?
en er is meer:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:39 schreef Dagonet het volgende:
Er wordt me ingefluisterd dat Breathtaking vrouwelijk is.
Dan kan de weekban ingekort worden middels het mailen van een tietenfoto van de eigen tieten naar forum@fok.nl naar goed ouderwetsche traditie die helaas in onbruik is geraakt..
Alvast bedankt namens remlof.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:56 schreef Ferdo het volgende:
Zó, voor straf doe ik hier ook een post!
quote:
Is het oud of redelijk nieuw?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
Ik zoek een nummer maar ik kom er niet uit. Ik weet niet meer wie de zanger is en er komt geen enkel woord naar boven waarop ik kan zoeken op lyrics.
Het is een videoclip van een man/de zanger en hij vindt een ballon, dat is een vrouwenhoofd en zij zingt ook. Op het laatst schieten kinderen haar kapot met een katapult.
Iemand?
Vorig jaar ofzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is het oud of redelijk nieuw?
Nee .quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
Het is een videoclip van een man/de zanger en hij vindt een ballon,
dat is een vrouwenhoofd en zij zingt ook. Op het laatst schieten kinderen
haar kapot met een katapult. Iemand?
Goed man!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee .
Mijn zoon zocht lang naar een nummer en vroeg het elders op Fok en DJ-koelkast wist het.![]()
Help ik zoek...#249
Genre ? Taal ? Nog andere hints ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo.
Zo ontzettend frustrerend. Ik had hem op mijn afspeellijst van youtube staan. Opeens was het een dode link en heb hem verwijderd en nu kan ik al dagen niet meer op de zanger en titel komen.
Heel rustig fragiel nummer. Hij lijkt een beetje op Chris Martin vond ik. Engelstalig.quote:
Is het deze?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Heel rustig fragiel nummer. Hij lijkt een beetje op Chris Martin vond ik. Engelstalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |