quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:47 schreef HammerNL het volgende:
Ik zoek de naam van dit nummer, heb alleen kort geluidsbestand hoorde het in Alanya afgelope zomer...
http://rapidshare.com/files/151515239/Alanya.wav.html
Alvast bedankt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Superfast het volgende:
Kan iemand mij vertellen van wie het nummer "Sun Dancer" is zoals gespeeld in deze video:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:04 schreef mickeyhouse het volgende:
Hoop dat iemand me kan helpen:
was een aantal weken terug aan 't swingen toen er ineens een nummer gedraaid werd wat ik helemaal fantastisch vond!
Het is een dance nummer, geen harde house, maar gewoon lekker!
Je hoort een man (of vrouw met zware whiskey stem) heel vaak "feeling" "feeling" zingen.
En dan komt er iets van "wrap my arms around you" of zoiets.
Ik hoorde 'm gister ook voorbij komen op een promo filmpje van Net 5 van het programma Grenzeloos Verliefd.
Iemand enig idee wie of wat dit stukje muziek geschiedenis gemaakt heeft?
Learning to breathe van Switchfootquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:50 schreef Hukkie het volgende:
Ook een request van mij, en jaar of drie vier geleden had je een vleesreclame met een liedje genaamd 'Seven days Seven ways'. Daarin zat een vrouw die met een kindje achterop op de fiets zat.
De reclame heeft een tijd op de ster site gestaan, en daar stond ook de uitvoerend artiest bij, maar die reclame staat er niet meer. Weet iemand wie de artiest is of waar ik de reclame kan vinden?
Ik kwam net tegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:50 schreef Hukkie het volgende:
Ook een request van mij, en jaar of drie vier geleden had je een vleesreclame met een liedje genaamd 'Seven days Seven ways'. Daarin zat een vrouw die met een kindje achterop op de fiets zat.
De reclame heeft een tijd op de ster site gestaan, en daar stond ook de uitvoerend artiest bij, maar die reclame staat er niet meer. Weet iemand wie de artiest is of waar ik de reclame kan vinden?
quote:Varkensvlees "7 Ways" van iSH. Nog te vinden op de verzamel-cd "How Are You?"
Kijk je het filmpje wel helemaal af?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:49 schreef MarsX het volgende:
Ey, weet iemand het nummer achter dit filmpje?
Greetz
Big time sensualityquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:06 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek een nummer van Björk.
Het is het nummer wat in onderstaand filmpje wordt gebruik rond 2.22 minuten
http://www.rtl.nl/compone(...)a_golf.avi_plain.xml
Kan iemand mij vertellen welk nummer het is.... ?
Dank!!quote:
meer info? Wordt er in gezongen, weet je nog iets van de lyrics, al is het maar "klinkt ongeveer als"?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:14 schreef rjmb het volgende:
Ik zocht dus een liedje(dance nummer), heb overal proberen te zoeken maar kan het nergens vinden ik weet wel dat het maandag bij deal or no deal ff is voorbij geweest.
Misschien dat iemand het weet??
Die aflevering kun je hier bekijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:14 schreef rjmb het volgende:
Ik zocht dus een liedje(dance nummer), heb overal proberen te zoeken maar kan het nergens vinden ik weet wel dat het maandag bij deal or no deal ff is voorbij geweest.
Misschien dat iemand het weet??
Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Risingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Welk vrij oud rock nummer begint met: I see the....
Ah oke dank. Ga eens even zoekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:41 schreef Bravebart het volgende:
Meezoekpost.
[..]
Ik kwam net tegen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |