waar ken ik haar van?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:25 schreef spapaars het volgende:
Leentjes Custers zat ook in de verongelukte auto.
[ afbeelding ]
Zelfs op een Amerikaanse forum wisten ze het al.quote:
Lieve hondjes, welkom weer terug in Nederland, jij bent er weer,quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:22 schreef hondjes het volgende:
het was een rare week, verhuizing gedaan van dochter, kinderkamer spullen gekocht,
barcelona, zelf een huis,gekocht, bod gedaan, nu afwachten
ja, stralend weer, een middag regen en zo 25c ralley gezien,nieuwe disco van
schoonzoon gezien,dus ben eigenlijk doodop, en de reis natuurlijk, alles zweeft nu.
Die hebben ze hier ook hoor bij IKEA, daar hoef je niet helemaal voor naar Barcelona te rijden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
ga ik zo doen.
en ook ,,de Ikea, barcelona, heeft zweedse balletjes.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:08 schreef spapaars het volgende:
Waar is het nu te vinden op VOL?
[ afbeelding ]
Tenminste wel veel ijzer binnen gekregenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Nou.. ga het eerst maar eens zónder aspirine proberen maar het zit op het randje. Wat wil je ook, na zo'n heroïsche overwinning op IJsland. en een gul Guinness schenkende tap.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Nou.. ga het eerst maar eens zónder aspirine proberen maar het zit op het randje. Wat wil je ook, na zo'n heroïsche overwinning op IJsland. en een gul Guinness schenkende tap.
had dan ook water gedronken, je weet het toch, twee jaar lang gezien hoe je het moet doen, water drinken, tussendoor :quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
druk geweest, huis bekeken, verhuisd, kinderkamer etc etc.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:34 schreef blomst het volgende:
Ha, honjes weer terug vanuit spanje
Leuk gehad?
voorlopig tweede huis, dus een keer in de vijf weken naar spanje voor een weekje.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:49 schreef Manu82 het volgende:
Wil je helemaal in Spanje gaan wonen dan Hondjes of wordt het jullie tweede huis?
spannendquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
druk geweest, huis bekeken, verhuisd, kinderkamer etc etc.
en nu denken, wil ik het huis kopen, maar we hebben al een bod gedaan.
mooi joh, op een berg, prachtig uitzicht op de middelandse zee, 1 hectare grond met olijfbomen.
en voor mij de vraag, hoe doe je dat met mobiel internet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Ja hoi,
Ik vind mezelf briljant, dat ten eerste. Bij telefoons kun je schijnbaar een gratis wii krijgen. Whieeeee!Laat meneer nu net een nieuwe nodig hebben plus abonnement. Da's handig zo voor Sinterklaas maar nu moet ik dat regelen. Ik een telefoon regelen?? Dat kan ik toch helemaal niet. Wat is hip en happening op het gebied van telefoons?
De gratis wii??quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Ja hoi,
Ik vind mezelf briljant, dat ten eerste. Bij telefoons kun je schijnbaar een gratis wii krijgen. Whieeeee!Laat meneer nu net een nieuwe nodig hebben plus abonnement. Da's handig zo voor Sinterklaas maar nu moet ik dat regelen. Ik een telefoon regelen?? Dat kan ik toch helemaal niet. Wat is hip en happening op het gebied van telefoons?
Ja hoi briljante muts,quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Ja hoi,
Ja, dat sowieso. Daar houdt het dan ook gelijk op.quote:
Klinkt goed hondjes. Waar staat dat huis, in Barcelona?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:54 schreef hondjes het volgende:
voorlopig tweede huis, dus een keer in de vijf weken naar spanje voor een weekje.
en wil ook twee honden uit asiel halen
misschien dat L>S weet, hoe dat zit in spanje., en twee poezen, maar dit als we voor vast gaan wonen in spanje
Ja maar het zijn er zovéél! Allemaal merken en bedieningen. Ik kies altijd de roze en klaar. Het liefst met een kamp-bling bling-ding er aan. Hij wil dat niet!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoi briljante muts,Ik heb ook geen verstand van mobieltjes maar misschien heb je iets aan deze site.
http://www.gsmkadozoeker.nl/gsm-nintendo-wii-cadeau/
Wat moet iemand nou met 5 mobieltjes?![]()
Dan vraag ik gewoon of hij een wii voor me wil kopen. Laat die telefoon maar zitten dan. Ik heb hem altijd gesteund. What has he done for me lately?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Ga anders vanmiddag naar de opening in Hilversum en vraag het Huub!
Is daar niet anders dan hier. Zeker in een stad als Barcelona zal je hondjes genoeg vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
voorlopig tweede huis, dus een keer in de vijf weken naar spanje voor een weekje.
en wil ook twee honden uit asiel halen
misschien dat L>S weet, hoe dat zit in spanje., en twee poezen, maar dit als we voor vast gaan wonen in spanje
les Borges de camps, zo 20 km van salou, van mijn dochter,quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt goed hondjes. Waar staat dat huis, in Barcelona?
Oohoohoohooh yeah!quote:
maar hebben ze daar ook asiels, zie ze vaak in winkels, en dat wil ik niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is daar niet anders dan hier. Zeker in een stad als Barcelona zal je hondjes genoeg vinden.
Spanje verschilt niet zoveel als Nederland. Daar hebben ze ook gewoon dierenartsen en hondenbezitters, alleen is het daar verder nogal een beetje meer primitief.
Vervelend he als mensen dingen vantevoren gaan vertellenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Domme ik. Heb ik toch op de FP de uitslag van de F1 gelezen en ik wilde het om 2 uur gaan kijken
doe dan gewoon een zwartequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar het zijn er zovéél! Allemaal merken en bedieningen. Ik kies altijd de roze en klaar. Het liefst met een kamp-bling bling-ding er aan. Hij wil dat niet!
Zeker hebben ze die daar. En zeker in een plaats als Barcelona.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
maar hebben ze daar ook asiels, zie ze vaak in winkels, en dat wil ik niet.
gewoon een hond, die gezond is, uit een asiel,
Bij sommige katers heb je spijt dat je überháupt nog wakker wordt. Maar deze is van slechts tapbier, en die zijn prima te hendelen. Straks nog even iet uit de scnackbar en de boel is weer op orde.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon meteen asperine nemen, dat gevoel, dat het elk moment kan losbarsten in je hoofd, is ook niet zp prettig. (en w.s moet de kater ook even wakker worden, maar komt hij echt wel)
heb de wereldkampioenschap ralley gezien in Catalunya.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vervelend he als mensen dingen vantevoren gaan vertellen
Vandaar deze constructie van mijn zin ook, om niet te vermelden hoe het is afgelopen. Voor de mensen die het niet willen weten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vervelend he als mensen dingen vantevoren gaan vertellen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb de wereldkampioenschap ralley gezien in Catalunya.
wel , het eind was, dat de kampioen in de disco kwam, dronken werd, en een wijf versierde
hij vergat alleen, dat zijn vrouw er ook was, dus de avond eindigde in een vechtpartij, tussen drie mensen
![]()
![]()
![]()
de volgende race was in Corsicam waar hij waarschijnlijk verscheen, met iets teveel blauwe ogen
Hoezoquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Uiteindelijk betaal je alles wat je bij een telefoon "krijgt", ook gewoon hè. Ze geven het niet weg omdat ze lief zijn of zo. Dat besef is er wel?
En daarom koop ik dus inmiddels al mijn telefoons losquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Uiteindelijk betaal je alles wat je bij een telefoon "krijgt", ook gewoon hè. Ze geven het niet weg omdat ze lief zijn of zo. Dat besef is er wel?
Je hebt ook van die kleine laptopjes. Schattig! Maar ja ik ben aan bezuinigen dus ik ga netjes kiezen voor de decembermaand.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:16 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Hmm noekje, nou wil ik ook wat leuks bij een telefoon.
Maar ja, ik heb al een fijn abbootje.
Misschien toch een duitse 'handy', want ik wil wel een laptop ofzo
Kijk behalve sport niks live, is wat anders dan alles terug kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij werkelijk ALLES terug kijkt en dat er dan wel eens een uitslag komt te staan is meer jouw probleem
Boeien!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Directieleden van het bedrijf waar ik voor werkte reden ook ralleys. Eén van de directeuren had de Lancia Delta van Carlos Sanch, nadat hij was overgestapt op Subaru.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb de wereldkampioenschap ralley gezien in Catalunya.
wel , het eind was, dat de kampioen in de disco kwam, dronken werd, en een wijf versierde
hij vergat alleen, dat zijn vrouw er ook was, dus de avond eindigde in een vechtpartij, tussen drie mensen
![]()
![]()
![]()
de volgende race was in Corsicam waar hij waarschijnlijk verscheen, met iets teveel blauwe ogen
Kun je dan geen laptop regelen, schijnt zo af en toe ook bij die aanbiedingen te staanquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Boeien!Ik hoef het iig niet te betalen. Hij wel!
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik met mijn mediabox ook steeds meer ga opnemen en terugkijken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk behalve sport niks live, is wat anders dan alles terug kijken
weet niet meer hoe hij heette, in ieder geval, als je het vertaald,is het...de dove...in spaans.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Directieleden van het bedrijf waar ik voor werkten reden ook ralleys. Eén van de directeuren had de Lancia Delta van Carlos Sanch, nadat hij was overgestapt op Subaru.
Goffer de goffer, dat zijn komplete cockpits van een vliegtuig. Dus die bijrijder doet eigenlijk het meeste werk. De bestuurder moet alleen goed reageren op zijn gegevens.
Neehee, we hebben al twee laptops en ik krijg er nog één van het werk maar we hebben 0 wii gevallen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dan geen laptop regelen, schijnt zo af en toe ook bij die aanbiedingen te staan![]()
![]()
Vast, als jij mij vertelt welke telefoon ik moet hebben met een touchscreen. Oh en een agenda-functie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:27 schreef Dementor het volgende:
Hoi!![]()
Noekje, ik kan sinds mijn unban nog steeds niet in mijn PM box komen, is daar een oplossing voor?
Een iPhone natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Vast, als jij mij vertelt welke telefoon ik moet hebben met een touchscreen. Oh en een agenda-functie.
Ga er even achteraan.
De dove zal dan el sordo moeten zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
weet niet meer hoe hij heette, in ieder geval, als je het vertaald,is het...de dove...in spaans.
wel een lekker ding,
THXquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9277&postdays=0&postorder=asc&start=50
Sinterklaasje bonne bonne bonnequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Boeien!Ik hoef het iig niet te betalen. Hij wel!
Wat leuk zeg, het wordt dus spannend voor jullie de komende tijd. Misschien een nieuwe huis én een kleinkind.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:08 schreef hondjes het volgende:
les Borges de camps, zo 20 km van salou, van mijn dochter,
dus zit niet gelijk op haar lip, maar kunnen zo naar elkaar toe,
Schandalig! Bah. Wel goed dat ze de publiciteit hebben opgezocht.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
In de Televaag staat nu ook het artikel over mijn nicht en haar vriendin. Wow, die reacties en zoveel.
Kiki en Chaya.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |