Vandaar deze constructie van mijn zin ook, om niet te vermelden hoe het is afgelopen. Voor de mensen die het niet willen weten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vervelend he als mensen dingen vantevoren gaan vertellen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb de wereldkampioenschap ralley gezien in Catalunya.
wel , het eind was, dat de kampioen in de disco kwam, dronken werd, en een wijf versierde
hij vergat alleen, dat zijn vrouw er ook was, dus de avond eindigde in een vechtpartij, tussen drie mensen
![]()
![]()
![]()
de volgende race was in Corsicam waar hij waarschijnlijk verscheen, met iets teveel blauwe ogen
Hoezoquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Uiteindelijk betaal je alles wat je bij een telefoon "krijgt", ook gewoon hè. Ze geven het niet weg omdat ze lief zijn of zo. Dat besef is er wel?
En daarom koop ik dus inmiddels al mijn telefoons losquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Uiteindelijk betaal je alles wat je bij een telefoon "krijgt", ook gewoon hè. Ze geven het niet weg omdat ze lief zijn of zo. Dat besef is er wel?
Je hebt ook van die kleine laptopjes. Schattig! Maar ja ik ben aan bezuinigen dus ik ga netjes kiezen voor de decembermaand.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:16 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Hmm noekje, nou wil ik ook wat leuks bij een telefoon.
Maar ja, ik heb al een fijn abbootje.
Misschien toch een duitse 'handy', want ik wil wel een laptop ofzo
Kijk behalve sport niks live, is wat anders dan alles terug kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij werkelijk ALLES terug kijkt en dat er dan wel eens een uitslag komt te staan is meer jouw probleem
Boeien!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Directieleden van het bedrijf waar ik voor werkte reden ook ralleys. Eén van de directeuren had de Lancia Delta van Carlos Sanch, nadat hij was overgestapt op Subaru.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb de wereldkampioenschap ralley gezien in Catalunya.
wel , het eind was, dat de kampioen in de disco kwam, dronken werd, en een wijf versierde
hij vergat alleen, dat zijn vrouw er ook was, dus de avond eindigde in een vechtpartij, tussen drie mensen
![]()
![]()
![]()
de volgende race was in Corsicam waar hij waarschijnlijk verscheen, met iets teveel blauwe ogen
Kun je dan geen laptop regelen, schijnt zo af en toe ook bij die aanbiedingen te staanquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Boeien!Ik hoef het iig niet te betalen. Hij wel!
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik met mijn mediabox ook steeds meer ga opnemen en terugkijken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk behalve sport niks live, is wat anders dan alles terug kijken
weet niet meer hoe hij heette, in ieder geval, als je het vertaald,is het...de dove...in spaans.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Directieleden van het bedrijf waar ik voor werkten reden ook ralleys. Eén van de directeuren had de Lancia Delta van Carlos Sanch, nadat hij was overgestapt op Subaru.
Goffer de goffer, dat zijn komplete cockpits van een vliegtuig. Dus die bijrijder doet eigenlijk het meeste werk. De bestuurder moet alleen goed reageren op zijn gegevens.
Neehee, we hebben al twee laptops en ik krijg er nog één van het werk maar we hebben 0 wii gevallen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dan geen laptop regelen, schijnt zo af en toe ook bij die aanbiedingen te staan![]()
![]()
Vast, als jij mij vertelt welke telefoon ik moet hebben met een touchscreen. Oh en een agenda-functie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:27 schreef Dementor het volgende:
Hoi!![]()
Noekje, ik kan sinds mijn unban nog steeds niet in mijn PM box komen, is daar een oplossing voor?
Een iPhone natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Vast, als jij mij vertelt welke telefoon ik moet hebben met een touchscreen. Oh en een agenda-functie.
Ga er even achteraan.
De dove zal dan el sordo moeten zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
weet niet meer hoe hij heette, in ieder geval, als je het vertaald,is het...de dove...in spaans.
wel een lekker ding,
THXquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9277&postdays=0&postorder=asc&start=50
Sinterklaasje bonne bonne bonnequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Boeien!Ik hoef het iig niet te betalen. Hij wel!
Wat leuk zeg, het wordt dus spannend voor jullie de komende tijd. Misschien een nieuwe huis én een kleinkind.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:08 schreef hondjes het volgende:
les Borges de camps, zo 20 km van salou, van mijn dochter,
dus zit niet gelijk op haar lip, maar kunnen zo naar elkaar toe,
Schandalig! Bah. Wel goed dat ze de publiciteit hebben opgezocht.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
In de Televaag staat nu ook het artikel over mijn nicht en haar vriendin. Wow, die reacties en zoveel.
Kiki en Chaya.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |