quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dat is zeer zeker zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:21 schreef Noodly het volgende:
beterschap![]()
wel handig, hoef je niet te koken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
o en idd, beterschap natuurlijk
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
griep ook?
oh dat is klote. Als kind veel gehad. Hevige koortsaanvallen gehad toen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:30 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)
Dan hoop ik dat het zo over is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:30 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)
Que?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef Noodly het volgende:
Even allemaal 'happy birthday' zeggen tegen Bloemenmeisje.
Oh, serieus? ik vond het zo raar bij een blaasontsteking.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef BrandX het volgende:
oh dat is klote. Als kind veel gehad. Hevige koortsaanvallen gehad toen.
Gij heeft een goede redenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef maedel het volgende:
Oh, ik heb de verjaardag van FdF gemist
[..]
*slaat bekkens keihard tegen elkaar*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Thanks kinky
Stilte hier, weer...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef Noodly het volgende:
Goed. Ik was bezig een kort essay te schrijven wat vast heel goed gaat worden en tot nu toe is er nog niks afgekeurd(maar de tentamens moeten nog komen...) en ik had gewoon zwaar een pass met heel positief commentaar voor dat verhaal wat ik heb laten lezen
![]()
![]()
Au.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
*slaat bekkens keihard tegen elkaar*
Sorry
M.
Dan geeft het niet dat ik te laat benquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nog niet, maar huisgenoot mag wel eens de brievenbus gaan legen geloof ik
Ik weet het eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:54 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dan geeft het niet dat ik te laat ben
Jij ook geen vakantie? Ik hoor van iedereen van andere universiteiten hoe ze fijn vakantie hebben.
Eerst klagen dat 't zo stil is, dan doe ik daar wat aan, is 't weer niet goed!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet...
Weetniet. Een algemeen gevoel van onbehagen en ongenoegen met dingen om en in mijzelf (alweer? Ja alweerquote:
De tijd van de maand waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef maedel het volgende:
Het is volle maan, dat zal het wel zijn
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:16 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik hier ook even komen zwaaien, en meekletsen en... Oh ik zie thee!
Haha, waar blijft mn kopje thee dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Jaaaaaaadat mag
Oh, pardon, valt het op?
*schenkt inquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, waar blijft mn kopje thee dan?
Hoezo? Clubje?quote:Hmm, vreemd hoor, hier posten
Heb je thee met smaakjes? Aardbeien ofzo? En een beetje melk dr inquote:
Nee, iets met kastenquote:Hoezo? Clubje?
Volledig met je eensquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:45 schreef maedel het volgende:
Ik zit wegens ziekte al twee dagen naar Goedemorgen Nederland te kijken van ellende.
Maar zo ellendig is dat eigenlijk helemaal niet:
[ afbeelding ]
Dat klinkt erg zoet...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb je thee met smaakjes? Aardbeien ofzo? En een beetje melk dr in
[..]
Oeh, net er uit?quote:Nee, iets met kasten
Is lekker! Ik hou van zoetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat klinkt erg zoet...
Maar goed, daar doe ik niet moeilijk over
[..]
Jup, net er uit... hier wel vaker meegelezen, maar nooit echt gedurft te posten... Ooit 1 keer een berichtje hier gezet, daarna nooit meer, vond t dood engquote:Oeh, net er uit?
Nou, gefeliciteerd en welkom in het volgende deel van je leven danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:56 schreef Pien85 het volgende:
Jup, net er uit... hier wel vaker meegelezen, maar nooit echt gedurft te posten... Ooit 1 keer een berichtje hier gezet, daarna nooit meer, vond t dood eng
Jup, thuis ook... overal nu eigenlijk welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd en welkom in het volgende deel van je leven dan
*dit schreeuwt om geluidseffecten eigenlijk*
Uit de kast is veul leuker dan er in kan ik je wel zeggen. Als is het voor mij een gebeurtenis van ergens medio vorige eeuw
Maar keigoed![]()
Thuis ook "out" of is dat de volgende stap?
Gad-ver-damme Erik....quote:
Ik moest aan zo'n gore festivalplee denken. Waar dan blijkt dat vrouwen helemaal niet zo netjes zijn met tampons enzoquote:
Gelukkig nog nooit zo'n wc meegemaakt... denk dat ik dat maar even zo hou!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik moest aan zo'n gore festivalplee denken. Waar dan blijkt dat vrouwen helemaal niet zo netjes zijn met tampons enzo
Mijn hele beeld van vrouwen moet ik dan altijd bijstellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit zo'n wc meegemaakt... denk dat ik dat maar even zo hou!
Doe iets met een leuk kleurtje ofzo! Hmm... ben volgens mij niet zo goed in het geven van wc-tips...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Mijn hele beeld van vrouwen moet ik dan altijd bijstellen.
Ik besluit dan ook altijd dat dat zuipende en drugsgebruikende vrouwen zijn waar ik toch niks mee te maken wil hebben. Ofzo.
Plee moet eigenlijk heel simpel worden.. Maar ik mag nou kiezen dus dan wil ik ook wat moois
Hoeft ook niet, ik vind het mooiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:42 schreef maedel het volgende:
wat is er mooi aan metrotegeltjes?
-ik vind dat zelf niet zo geweldig eigenlijk-
Ik bedoelde ook niet zeikerig te zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik vind het mooi
Ja, dat is het hem eigenlijk. Wit is ook maar gewoon wit, maar wel weer een goede basis.quote:Maar je wil gewoon wit dan?
Of toch wel een kleurtje?
Het is niet zo saai als een plat tegeltjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet zeikerig te zijn.![]()
Maar wat is er mooi aan die metrotegeltjes. Ik zie iedereen daar over roepen en ik snap het niet.
Ja, en een rij idd, wit met een paar rijen groen ofzo? (ik zeg maar wat)quote:Ja, dat is het hem eigenlijk. Wit is ook maar gewoon wit, maar wel weer een goede basis.
Alles donker is ook weer zo.. donker...
Behang ga ik in de woonkamer al doen (krijgen we ook een nieuwe), want mijn vrouw blijkt gewoon geweldig te kunnen behangenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dan mooi behang erboven, van dat dure
In de wc is wel leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Behang ga ik in de woonkamer al doen (krijgen we ook een nieuwe), want mijn vrouw blijkt gewoon geweldig te kunnen behangen
Jaren samen, kom je daar achter.
Ik altijd maar tobben met die latex, blijkt zij gewoon heel goed te kunnen behangen...
Volledig met je eens, ben er een aantal jaar geleden met moeite doorheen gekomen, en heb me ooit voorgenomen om het nog eens te proberen, maar tot nu toe ligt het boek gewoon te verstoffen. Geloof dat mijn moeder het een dezer dagen ook binnen moet krijgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:39 schreef NanKing het volgende:
Wat een verschrikkelijk kut boek is dat
Dat is wat mij er ook aan tegen staat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:56 schreef Pien85 het volgende:
Het is naar mijn mening veel te veel vanuit een mannelijk perspectief geschreven. Beetje jammer...
Ik ben lid en Maedel ook volgens mij.quote:Trouwens, leest een van jullie die zij aan zij? Ze hebben een paar maanden terug een stukje van mij geplaatst... Moet ik even kwijt hoor
Heb het stukje zelf net terug gevondenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:07 schreef NanKing het volgende:
Oeh ik ga morgen even zoeken.
Yvette Lont btw!
Dank jequote:
Tja, hypocriet... God is liefde... maar is het dan voor God ook zo dat Hij maar 1 ware liefde heeft, en sommige mensen gewoon niet moet, en met weer anderen kortstondige relaties heeft? Denk dat het zoiets wel moet zijn, zeker voor mensen als Yvette Lont... God is liefde, maar niet voor iedereen.quote:Dat mens spoort echt niet. Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen die God ineens gevonden hebben zoveel haat in zich kunnen hebben en maar zeggen dat God liefde is.
Jenny Goeree was toendertijd ook zo erg, maar die is gelukkig alweer een poosje verbannen naar de luwte van de publiciteitquote:
Het duurde even voordat het kwartje vielquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:02 schreef maedel het volgende:
heb ik iets gemist? was dit topic op slot?
Welke film?quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:28 schreef Stroekie het volgende:
Ik ben vanochtend al met mijn neefje naar de film geweest
Rustig atmquote:
Nou ja, dat nog wel, maar nu om andere redenenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Rustig atm.
Hoe'st met je vriendje.
Heb je nog steeds geconfusieerde gevoelens?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:31 schreef Wexy het volgende:
oeps heulemaal gemist dat t topic gesloten was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trustenquote:Trusten allemaal![]()
.
@ FdF, Ik persoonlijk houd er ook niet van om alles maar op een forum/internet te gooien dus houd me over 't algemeen mooi op de vlakte
ijs_beer fan!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heel verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Trusten![]()
.
@ FdF, Ik persoonlijk houd er ook niet van om alles maar op een forum/internet te gooien dus houd me over 't algemeen mooi op de vlakte
Het is een 'probleem' wat ik in mijn hele leven heb hoor, ik ken weinig grenzen in wat ik wel/niet moet vertellen op bepaalde gelegenheden... Ik doe hard m'n best het op internet wat in te houden, want dat kan nagelezen worden![]()
Ik had ook eigenlijk liever dat mensen mijn voornaam nooit gebruikten in die andere SC (zijn bijna allemaal vrienden van mij), maar goed, vooral dat ik naar Grunn ben verhuisd is een dermate opvallende wending dat mensen die mij zouden kennen toch wel door zullen hebben wie ik ben.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het duurde even voordat het kwartje viel
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
wat zei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wie wat waar hoe wat heb ik gemist??Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik heb het in één ruk uitgelezen, maargoed, Mulisch bevalt mij sowieso wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volledig met je eens, ben er een aantal jaar geleden met moeite doorheen gekomen, en heb me ooit voorgenomen om het nog eens te proberen, maar tot nu toe ligt het boek gewoon te verstoffen.
Hoe zie jij (en Nan) dat dan precies?quote:Vind dit niet echt hét boek om om die reden te verspreiden... Het is naar mijn mening veel te veel vanuit een mannelijk perspectief geschreven. Beetje jammer...
quote:
En goedemorgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:43 schreef NanKing het volgende:
Precies, dit vind ik een graadje erger![]()
[ afbeelding ]
Nou zeg dat wel jaquote:
Nóg wakkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel ja![]()
En jij? Nóg wakker, of ál wakker?
Er zit een lesbisch karakter in volgens mij? Ik heb 't nooit gevolgd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:54 schreef maedel het volgende:
Zeg, zit er in Grey's Anatomy eigenlijk een lesbische verhaallijn? Tenminste, daar ging het gisteren op lijken.
Ja, dat begint er wel op te lijken hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:54 schreef maedel het volgende:
Zeg, zit er in Grey's Anatomy eigenlijk een lesbische verhaallijn? Tenminste, daar ging het gisteren op lijken.
Dan moet jij toch ook aan Six feet under en This Life en Tales of the city gaan beginnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat begint er wel op te lijken he.
Ik hou van series met homoseksuele karakters, of verhaallijnen, of suggestieve dingen
shit, natuurlijk jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Ezzer het volgende:
Nah als echte soap rekken ze dit vast uit tot de laatste aflevering van het seizoen.
Ja, die heb ik natuurlijk al uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:27 schreef Ezzer het volgende:
Je moet wat over hebben om lesbische actie op de nationale tv te zien
Gewoon lekker de dvdbox van The L Word uit de kast pakken, meer actie dan je lief is!
Ja, ik zou zeggen dat die voor jou en je mrs wel interessant zou zijn. Gewoon vanwege het feit dat het een Chinese film is hoor, verder niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:51 schreef NanKing het volgende:
Hey, die heb ik volgens mij ook nog ergens.
Laat even weten hoe die was.
Hou vol, dat is de weg naar lucide!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
In een droom aan iemand uit proberen te leggen dat het heel normaal is dat ik zweef
Ja?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Hou vol, dat is de weg naar lucide!
Ik zit al zo lang op die weg, het is net een voettocht naar Zuid Afrika ofzo. Ben ondertussen behoorlijk bewust tijdens het dromen, maar meer alsof het het normale leven is: ik maak bewust keuzes ed, maar ik besef niet van: ik droom, dus ik kan alles.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Hou vol, dat is de weg naar lucide!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:05 schreef maedel het volgende:
OMG
Christenen die marketing onder de knie krijgen.
Telegraaf.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:36 schreef maedel het volgende:
volgens mij is zweven in dromen dat sowieso al.
Maar goed.
Die Haider: http://www.telegraaf.nl/b(...)elleven__.html?p=1,1
Wéér zo'n discussie onbegonnen strijd. Gristenen komen niet verder dan eeuwig herhalen dat het huwelijk toch echt bedoeld is voor man/vrouw-relaties.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:05 schreef maedel het volgende:
OMG
Christenen die marketing onder de knie krijgen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:22 schreef maedel het volgende:
Janies![]()
*rest (van Janies) wakker schud
heej Pien!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:24 schreef Pien85 het volgende:
Zo, daar ben ik weer eventjes! Mag even bij mn ex gebruik maken van t internet![]()
Hoe ist hier?
Godsammequote:Een directielid informeerde of hij ook pedofiel is. "Afgezien van dat ik dat een rare vraag vind, moest ik uitleggen wat het verschil is tussen een homoseksueel en een pedofiel." Hij vervolgt: "Een bepaald percentage van de bevolking is homoseksueel. Er zitten ook van die jongeren op je school, denk ik dan. Hoe moeten die nou ooit leren daarmee om te gaan?"
Je zou er bijna een klacht over in gaan dienen.quote:
Dichtbijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:58 schreef maedel het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)gepest-in-Nuenen.ece
quote:Een directielid informeerde of hij ook pedofiel is.
quote:
Ow, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:59 schreef NanKing het volgende:
Nope, ik ben atm niet zo in een film kijk mood.
Hoop dat alles goed isquote:Komt volgende week ofzoot wel weer.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:19 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik dubbel zo veel koffie gaat drinken.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
water, ik hoorde net dat mn borsten krimpen van koffie
En die heb ik nog nodig!
Ik kan het me niet anders voorstellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er loopt vast wel iemand anders rond met interesse in mn borsten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik kan het me niet anders voorstellen.
Ik heb die bikinifoto's wel gezien hoor![]()
Ik wil ook afvallenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Dat vond ik ook.
Maar verder is het alleen maar positief
Thanksquote:
Maakt niet uit, ik vind je toch wel goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Thanks
Alleen, wat ik ook doe, ik val geen zak af.
En ik ben echt wel wat aangekomen sinds jij mij gezien hebt...
Hmm, das wel raar jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:17 schreef maedel het volgende:
ja zie je, daar heb je het al. Ik ben te gelukkig.
Nee serieus, ik denk dat het mijn schildklier is. Ik ga volgende week naar de internist.
Ik had heel streng gedieet, 6 weken lang, en ik was 0 gram afgevallen...
Ik hoop dat het wat is, want dan krijg ik een pilletje om mijn schildklier harder te laten werken en val ik hopelijk ook afquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hmm, das wel raar ja
hoop dat t niets is
Oeh, ik vind schilderen leuk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:52 schreef Pien85 het volgende:
Weekend!![]()
Iemand zin om te komen helpen schilderen?
quote:
Die schuurquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Oeh, ik vind schilderen leuk!
Maar ik moet al een schuur timmeren
Niet als je rond deze tijd fris en fruitig op het werk zou moeten verschijnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
goeiemorgen
Op zich is het natuurlijk niet zo'n slim plan om op een zondagnacht om 3 uur naar bed te gaan
en ik ben op mn werk nuquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Niet als je rond deze tijd fris en fruitig op het werk zou moeten verschijnen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
goeiemorgen
Op zich is het natuurlijk niet zo'n slim plan om op een zondagnacht om 3 uur naar bed te gaan
Ja lekkerquote:
Eesrt maar eens wat drinkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:05 schreef maedel het volgende:
Oeh, Janies, ga je er nu eindelijk eens serieus werk van maken?
Oh, met iemand dan?quote:
Nee, ik ga naar een musical vantevoren.quote:
Ik hoop er daar eentje op te doen eigenlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:39 schreef maedel het volgende:Ik dacht dat je een scharrel had.
Een scharrelares zeg maar.
Nee, dat wil je nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil je wel graag zienweer een keertje
Moet jij ook altijd bijna huilen zo van "ik snap het gewoon zo ontzettend!"?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Moet jij ook altijd bijna huilen zo van "ik snap het gewoon zo ontzettend!"?
Van "Not gonna get us" word ik altijd helemaal rebels. Dat ik er t-shirts van wil drukken enzo.
edit: intussen zoek ik me rot naar de originele Malchik Gay video...
Ja, wil je nou Lesbian Action of wat?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik kijk Americas next top model altijd
Ja, ik vond het ook echt een dramaquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:52 schreef NanKing het volgende:
Maedel wat doe je.
Ik zie je echt 30 keer on en offline komen
Oeh dan ben je een broekiequote:
Oeh, toen lag ik al te pitten hoor...quote:
ja, ik wilde het niet zeggen, maar dat dacht ik ookquote:Oeh dan ben je een broekie![]()
quote:Mijn ochtendhumeurtje trekt langzaam weg
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:13 schreef NanKing het volgende:
Ik las het om een uurtje of 10 gisteravond (hier ergens op FOK!).
Ben om half 11 elf naar bed gegaan en ik heb geslapen![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe je er nu uitziet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet
Hou maar gewoon lekker aan dat ideaalbeeld vast
Ik luister naar t.A.T.u., waarom heb ik daar een zwak voor?
Lekker bezig Kinky!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:13 schreef NanKing het volgende:
Ik las het om een uurtje of 10 gisteravond (hier ergens op FOK!).
Ben om half 11 elf naar bed gegaan en ik heb geslapen![]()
![]()
Echt iedereen zou een eigen Janies moeten hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je er nu uitziet.
Daar gaat het ook helemaal niet om.
Ik vond je persoonlijkheid en je uitstraling heel erg leuk.
Uiterlijkheden doen me niet zoveel. Ik houd ook niet van foto's (van anderen) vaak omdat die gewoon niet laten zien hoe iemand is en wat hij/zij uitstraalt.
Ja, ik had gisteren ook zoiets van "nou, het gaat goed hier".quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Yeah![]()
. Nog even en het wordt gewoon Gays Anatomy met die lesbo- en homoverhaallijntjes
.
Des te leuker als ze echt los gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Callie zit gewoon in dik in de ontkenning.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Echt iedereen zou een eigen Janies moeten hebben
Mag ik je vragen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:55 schreef Pien85 het volgende:
Poeh he... lange dag vandaag, morgen weer... nu al geen zin meer in deze week... Tatu doet me trouwens denken aan stiekem kijken en luisteren, want stel nou dat iemand het zou zien of zou horen en dan zou denken dat ik.... (ja zat toen nog diep in de kast)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |