Ja, ik vond het ook echt een dramaquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:52 schreef NanKing het volgende:
Maedel wat doe je.
Ik zie je echt 30 keer on en offline komen
Oeh dan ben je een broekiequote:
Oeh, toen lag ik al te pitten hoor...quote:
ja, ik wilde het niet zeggen, maar dat dacht ik ookquote:Oeh dan ben je een broekie![]()
quote:Mijn ochtendhumeurtje trekt langzaam weg
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:13 schreef NanKing het volgende:
Ik las het om een uurtje of 10 gisteravond (hier ergens op FOK!).
Ben om half 11 elf naar bed gegaan en ik heb geslapen![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe je er nu uitziet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet
Hou maar gewoon lekker aan dat ideaalbeeld vast
Ik luister naar t.A.T.u., waarom heb ik daar een zwak voor?
Lekker bezig Kinky!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:13 schreef NanKing het volgende:
Ik las het om een uurtje of 10 gisteravond (hier ergens op FOK!).
Ben om half 11 elf naar bed gegaan en ik heb geslapen![]()
![]()
Echt iedereen zou een eigen Janies moeten hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je er nu uitziet.
Daar gaat het ook helemaal niet om.
Ik vond je persoonlijkheid en je uitstraling heel erg leuk.
Uiterlijkheden doen me niet zoveel. Ik houd ook niet van foto's (van anderen) vaak omdat die gewoon niet laten zien hoe iemand is en wat hij/zij uitstraalt.
Ja, ik had gisteren ook zoiets van "nou, het gaat goed hier".quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Yeah![]()
. Nog even en het wordt gewoon Gays Anatomy met die lesbo- en homoverhaallijntjes
.
Des te leuker als ze echt los gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Callie zit gewoon in dik in de ontkenning.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Echt iedereen zou een eigen Janies moeten hebben
Mag ik je vragen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:55 schreef Pien85 het volgende:
Poeh he... lange dag vandaag, morgen weer... nu al geen zin meer in deze week... Tatu doet me trouwens denken aan stiekem kijken en luisteren, want stel nou dat iemand het zou zien of zou horen en dan zou denken dat ik.... (ja zat toen nog diep in de kast)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |