Heb het stukje zelf net terug gevondenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:07 schreef NanKing het volgende:
Oeh ik ga morgen even zoeken.
Yvette Lont btw!
Dank jequote:
Tja, hypocriet... God is liefde... maar is het dan voor God ook zo dat Hij maar 1 ware liefde heeft, en sommige mensen gewoon niet moet, en met weer anderen kortstondige relaties heeft? Denk dat het zoiets wel moet zijn, zeker voor mensen als Yvette Lont... God is liefde, maar niet voor iedereen.quote:Dat mens spoort echt niet. Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen die God ineens gevonden hebben zoveel haat in zich kunnen hebben en maar zeggen dat God liefde is.
Jenny Goeree was toendertijd ook zo erg, maar die is gelukkig alweer een poosje verbannen naar de luwte van de publiciteitquote:
Het duurde even voordat het kwartje vielquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:02 schreef maedel het volgende:
heb ik iets gemist? was dit topic op slot?
Welke film?quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:28 schreef Stroekie het volgende:
Ik ben vanochtend al met mijn neefje naar de film geweest
Rustig atmquote:
Nou ja, dat nog wel, maar nu om andere redenenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Rustig atm.
Hoe'st met je vriendje.
Heb je nog steeds geconfusieerde gevoelens?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:31 schreef Wexy het volgende:
oeps heulemaal gemist dat t topic gesloten was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trustenquote:Trusten allemaal![]()
.
@ FdF, Ik persoonlijk houd er ook niet van om alles maar op een forum/internet te gooien dus houd me over 't algemeen mooi op de vlakte
ijs_beer fan!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heel verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Trusten![]()
.
@ FdF, Ik persoonlijk houd er ook niet van om alles maar op een forum/internet te gooien dus houd me over 't algemeen mooi op de vlakte
Het is een 'probleem' wat ik in mijn hele leven heb hoor, ik ken weinig grenzen in wat ik wel/niet moet vertellen op bepaalde gelegenheden... Ik doe hard m'n best het op internet wat in te houden, want dat kan nagelezen worden![]()
Ik had ook eigenlijk liever dat mensen mijn voornaam nooit gebruikten in die andere SC (zijn bijna allemaal vrienden van mij), maar goed, vooral dat ik naar Grunn ben verhuisd is een dermate opvallende wending dat mensen die mij zouden kennen toch wel door zullen hebben wie ik ben.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het duurde even voordat het kwartje viel
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
wat zei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wie wat waar hoe wat heb ik gemist??Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik heb het in één ruk uitgelezen, maargoed, Mulisch bevalt mij sowieso wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volledig met je eens, ben er een aantal jaar geleden met moeite doorheen gekomen, en heb me ooit voorgenomen om het nog eens te proberen, maar tot nu toe ligt het boek gewoon te verstoffen.
Hoe zie jij (en Nan) dat dan precies?quote:Vind dit niet echt hét boek om om die reden te verspreiden... Het is naar mijn mening veel te veel vanuit een mannelijk perspectief geschreven. Beetje jammer...
quote:
En goedemorgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:43 schreef NanKing het volgende:
Precies, dit vind ik een graadje erger![]()
[ afbeelding ]
Nou zeg dat wel jaquote:
Nóg wakkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel ja![]()
En jij? Nóg wakker, of ál wakker?
Er zit een lesbisch karakter in volgens mij? Ik heb 't nooit gevolgd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:54 schreef maedel het volgende:
Zeg, zit er in Grey's Anatomy eigenlijk een lesbische verhaallijn? Tenminste, daar ging het gisteren op lijken.
Ja, dat begint er wel op te lijken hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:54 schreef maedel het volgende:
Zeg, zit er in Grey's Anatomy eigenlijk een lesbische verhaallijn? Tenminste, daar ging het gisteren op lijken.
Dan moet jij toch ook aan Six feet under en This Life en Tales of the city gaan beginnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat begint er wel op te lijken he.
Ik hou van series met homoseksuele karakters, of verhaallijnen, of suggestieve dingen
shit, natuurlijk jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Ezzer het volgende:
Nah als echte soap rekken ze dit vast uit tot de laatste aflevering van het seizoen.
Ja, die heb ik natuurlijk al uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:27 schreef Ezzer het volgende:
Je moet wat over hebben om lesbische actie op de nationale tv te zien
Gewoon lekker de dvdbox van The L Word uit de kast pakken, meer actie dan je lief is!
Ja, ik zou zeggen dat die voor jou en je mrs wel interessant zou zijn. Gewoon vanwege het feit dat het een Chinese film is hoor, verder niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:51 schreef NanKing het volgende:
Hey, die heb ik volgens mij ook nog ergens.
Laat even weten hoe die was.
Hou vol, dat is de weg naar lucide!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
In een droom aan iemand uit proberen te leggen dat het heel normaal is dat ik zweef
Ja?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Hou vol, dat is de weg naar lucide!
Ik zit al zo lang op die weg, het is net een voettocht naar Zuid Afrika ofzo. Ben ondertussen behoorlijk bewust tijdens het dromen, maar meer alsof het het normale leven is: ik maak bewust keuzes ed, maar ik besef niet van: ik droom, dus ik kan alles.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Hou vol, dat is de weg naar lucide!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:05 schreef maedel het volgende:
OMG
Christenen die marketing onder de knie krijgen.
Telegraaf.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:36 schreef maedel het volgende:
volgens mij is zweven in dromen dat sowieso al.
Maar goed.
Die Haider: http://www.telegraaf.nl/b(...)elleven__.html?p=1,1
Wéér zo'n discussie onbegonnen strijd. Gristenen komen niet verder dan eeuwig herhalen dat het huwelijk toch echt bedoeld is voor man/vrouw-relaties.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:05 schreef maedel het volgende:
OMG
Christenen die marketing onder de knie krijgen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:22 schreef maedel het volgende:
Janies![]()
*rest (van Janies) wakker schud
heej Pien!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:24 schreef Pien85 het volgende:
Zo, daar ben ik weer eventjes! Mag even bij mn ex gebruik maken van t internet![]()
Hoe ist hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |