Werd er voor de 2e keer deze avond dus echt door verrastquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
Check.![]()
En weer net niet de laatste post.![]()
Ik ga voor de eerste keuze van Hans!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
Live Request.. ik ga voor de Editors en anders GEM
Toma was daar ook mee bezig. Misschien heeft hij alle foto's nog?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was trouwens bezig met een nieuwe openingspost foto.
Maar heeft iemand al die foto's nog?
Via PM kun je aan mijn email komen..... (of iets met info@)
jaja! je maakt je er weer makkelijk vanafquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste keuze van Hans!
http://www.3fm.nl//data/media/images/djs/rudy.png waarbij je de naam achteraan zelf kan aanpassen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was trouwens bezig met een nieuwe openingspost foto.
Maar heeft iemand al die foto's nog?
Via PM kun je aan mijn email komen..... (of iets met info@)
En sms send 3333quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste keuze van Hans!
Rudy met nog een aardige bos haarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl//data/media/images/djs/rudy.png waarbij je de naam achteraan zelf kan aanpassen.
Thanks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl//data/media/images/djs/rudy.png waarbij je de naam achteraan zelf kan aanpassen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
Hit Me TV - A Public Thing |
![]()
Niet op de playlist maar wel gedraaid. Zeer leuke verrassing ! Jammer dat Sanne al ligt te pitten..
Binnenkort dus ook met een echte clip, aldus der Rudy ! Zou het dan toch nog een hit gaan worden? Ik hoop het !quote:
Is er al..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Binnenkort dus ook met een echte clip, aldus der Rudy ! Zou het dan toch nog een hit gaan worden? Ik hoop het !
quote:
Best vers ja! straks na MYA even checken maar heb net 20 seconden van de clip gezien en dat zag er wel goed uit.quote:Added: September 29, 2008
Die van mij zijn niet thuis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Oh Oh Oh wat zullen de buren weer blij met mij zijn.. morgen maar weer even een bloemetje voor ze halen.
Heb jij even mazzelquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet thuis.
Dat scheelt me weer een bloemetje...
Wat een geluk op de vrijdag avond.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
2x raden wie er zo te laat is
Tsja.. echt hart voor de zaak die Giel. Net zoals C & S die 'gewoon' 8 minuten voor de show is afgelopen al de studio hebben verlaten. Hij mag van mij echt wel even wat later komen en volgens mij hebben jullie ook net te weinig tijd om de laatste plaat te draaien, dus..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Alweer?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Kut, het ligt op het puntje van mijn tong.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
bedankt en tot volgende week!!
Ik moest lachen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kut, het ligt op het puntje van mijn tong.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kut, het ligt op het puntje van mijn tong.
Het wordt altijd killer en het maakt niet uit wanneer....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ontzettend vervelend toch altijd weer, Killers.
Ik vond hem zelf ook wel leukquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moest lachen...
Weet je het al?
Dat dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
Weinig tijd om bij te komen..Kidda!!
En ditquote:
Dan heeft hij geen verkeerde platen gekozen om de show mee te beginnen. Ik denk dat ik AC/DCquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Giel heeft zn openingsplaten netjes doorgebeld hoor
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
En toch geloof ik je niet....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook wel leuk.
Nee ik zou het niet weten.
Ik moest proesten.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Lag het maar letterlijk op het puntje van mijn tongquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En toch geloof ik je niet....
Wel lekker - zonder Giel.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:13 schreef -Hans- het volgende:
Wel lekker zo gewoon muziek ipv eerst een half uur naar geklets te luisteren
Vind ik eerlijk gezegd ook..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel lekker - zonder Giel.....
Nu wordt het ...... ja dat dus.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lag het maar letterlijk op het puntje van mijn tong(of was het fuguurlijk
)
.
Iddquote:
Maar Giel's koffer is er al wel ffquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:14 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat Rudy zijn koptelefoon weer inplugt... Giel blijft dus nog wel eventjes weg
En als ik dat doe, word ik ontslagen....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:17 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Giel is er eindelijk... een kwartier na het begin van z'n show...
www.ancilla.nlquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:22 schreef TheZapster het volgende:
Is Ancilla er anders sla ik maar weer eens over vannacht
Waar is U?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:16 schreef -Hans- het volgende:
@ DaMook hij is er nu net. Die eerste plaat is echt geweldig
Ancillaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
www.ancilla.nl
En je hoeft nooit meer naar dit kansloze programma te luisteren....
Me gaat nog even tv kijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar is U?
Een andere chatroom....
Ik zoek niveau....
Nou, dat dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:30 schreef TheZapster het volgende:
Ongelofelijk dat ze die prutser hebben gehouden op 3fm terwijl er zoveel betere dj's zijn
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:31 schreef DaMook het volgende:
Ik heb de chat ook opgestart, maar heb er verder niet veel mee.
Ik denk dat ik er ook beter aan doe...quote:
Nutteloos.... Chat op vrijdag avond opstarten...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:31 schreef DaMook het volgende:
Verwacht toch niet zo heel veel muziek @ 3FM..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook beter aan doe...
[..]
Nutteloos.... Chat op vrijdag avond opstarten...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:31 schreef DaMook het volgende:
Thanks !quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/
volgens mij....
check my edit....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks !![]()
Wat is dit voor een gast die nu aan de lijn hangt
Ik was helemaal alleen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:35 schreef Litton-Lane het volgende:
http://fok.3fmfan.nl/
volgens mij....
Vraag ik mezelf ook af (dus waarom ik ook nog luister).. Waarschijnlijk gaat hij pas laat op de avond er verder op in. Daar ga ik in elk geval niet op wachten..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hij komt er nog op terug..
Waarom luister ik eigenlijk nog..?![]()
Vertel het mij. Dan weet ik het ook...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hij komt er nog op terug..
Waarom luister ik eigenlijk nog..?![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:24 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van vrijdag 10 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 307 GilaMonyet
002. 258 ItaloDancer
003. 235 Roel_Jewel
004. 196 Litton-Lane
005. 194 debbie_19
006. 172 DiedjeeJ
007. 171 -Hans-
008. 152 Dr.Droxz
009. 150 Piles
010. 148 Logician
010. 148 indahnesia.com
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[quote]Op zaterdag 11 oktober 2008 01:24 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van vrijdag 10 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 307 GilaMonyet
002. 258 ItaloDancer
003. 235 Roel_Jewel
004. 196 Litton-Lane
005. 194 debbie_19
006. 172 DiedjeeJ
007. 171 -Hans-
008. 152 Dr.Droxz
009. 150 Piles
010. 148 Logician
010. 148 indahnesia.com
Dus.. We zijn goed bezig hier..
Proost !quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Echte Menschen.
Ik drink mijn laatste slok. En ga.... Dit is te te voor woorden....
Ik ook niet. Hoor 't later wel als er nog wat boeiends gezegd is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf ook af (dus waarom ik ook nog luister).. Waarschijnlijk gaat hij pas laat op de avond er verder op in. Daar ga ik in elk geval niet op wachten..
[quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:45 schreef broer het volgende:
Gaat het nou echt zo langzaam in die chat of werkt er gewoon iets niet bij mij?
Thanksquote:
En de kans dat er iets nieuws wordt gezegd schat ik trouwens niet heel groot inquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoor 't later wel als er nog wat boeiends gezegd is.
irc.lichtsnel.nl #gielbeelenquote:
En ik plaats 4...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf staat op een bescheiden 70e plaats.
Niet dat ik er ook echt zit, maar tochquote:
hehequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet dat ik er ook echt zit, maar toch.
Dus je weet ook niet hoe 't daar is.. Zelf maar ff kijken dan..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet dat ik er ook echt zit, maar toch.
mwah ik probeer het bij te houden, lurken zeg maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dus je weet ook niet hoe 't daar is.. Zelf maar ff kijken dan..
Trustequote:
Hehehe. Dit topic zal zo wel dood zijn. Blijf nog ff hangen, maar hou 't ook niet lang meer vol.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
mwah ik probeer het bij te houden, lurken zeg maar. en heb er al vaker gezeten, vind er niet suerveel aan. Alleen als dit topic dood is dan is het daar leuk.
De chat heb ik alweer afgeslotenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Dit topic zal zo wel dood zijn. Blijf nog ff hangen, maar hou 't ook niet lang meer vol.
Dan zijn we op elkaar aangewezen, DaMook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:01 schreef DaMook het volgende:
De chat heb ik alweer afgesloten, baggerzooi
.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:57 schreef broer het volgende:
Pfff... Ik was al een hele tijd niet in wat voor chat dan ook geweest, maar met die lichtsnel-ellende ben ik ook wel snel genezen, hoor. Dooie boel...
Dooie boel en baggerzooi inderdaad..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
De chat heb ik alweer afgesloten, baggerzooi
.
Ik nog wel gielquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zijn we op elkaar aangewezen, DaMook.
En ik heb KX Radio aan staan...
Begin je met een meidje te praten enzo blijkt ze een dik zeug te zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
Dooie boel en baggerzooi inderdaad..Had daar toch wel meer van verwacht.
Thanks!! Zal 'm ff veranderen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:12 schreef broer het volgende:
Ik ga me even vermaken met de YouTube-linkjes uit de sig van DiedjeeJ.
(Eerste opmerking: die van Another Way to Die is dood. v=hM5UJvnbbuY werkt wel.)
Tot over een half uurtje.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Begin je met een meidje te praten enzo blijkt ze een dik zeug te zijn, nee ik had het er toen wel gehad
.
De uitzending van gisteren van Roosmarijn was erg leuk. Hou 't alleen niet zo lang meer vol om dat nog te gaan luisteren denk ik..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:13 schreef ScottTracy het volgende:
Freaknacht dus ik ben weer van de partij. Ben benieuwd straks naar Roosmarijn
Iddquote:
Trustequote:
Altijd als giel er is is het hoog niveauquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo, dat was weer 'n stukje radio van hoog niveau..
Tja.. Beetje vaag is 't nog steeds. En ik zie er de lol ook niet van in..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:37 schreef DaMook het volgende:
Die otto is ook wel zeeeeer zielig nu blijkt dat het niet echt is. Zoiets vind ik echt lager dan laag
.
Ik luister nu niet, maar dat ga ik morgen... eh... later vandaag even op Youtube zetten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah, hij heet dus Joost. Hij neemt de telefoon wel op, en nadat hij Giel hoort zet 'ie 'm uit.
Zo boeiend was 't eigenlijk ook weer niet.. Na 1 seconde hing 'ie toch weer op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik luister nu niet, maar dat ga ik morgen... eh... later vandaag even op Youtube zetten.
Trusten!!quote:Truste!
Ziekelijk was 't natuurlijk al..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:43 schreef lachejonge het volgende:
Jammer dat zo'n mooi radiomoment toch verandert in ziekelijk. Voor mij blijft het een mooi fragment maar nu je weet dat het nep is voel je je toch gewoon genaaid.
Jij bedankt. Was een leuk rijtje clips dat bovendien uitnodigde tot nog meer clipjes.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bedankt. Was een leuk rijtje clips dat bovendien uitnodigde tot nog meer clipjes.
Ik hem me wel weer even vermaakt.
Dankzij het nerd alert komen er meer mensen aan de beurt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:47 schreef gelly het volgende:
Wtf, Giel drukt me gewoon weg. Dacht dat ik 1 of ander redacteur aan de lijn had.
Nog steeds? hier werkt de stream namelijk wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef hoipim het volgende:
de stream is kaduuk
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben even de herhaling van EkStra weekend van gisteren luisteren, dus je kan nog van mij commentaar horen van deze uitzending
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:59 schreef borisz het volgende:
Zaterdag 12uur, 90 request voor mij. Dus radio veronica kan aan
Eddy Z aanhoren zonder geldig reden betekent overslaanquote:
Zal wel roosmarijn geweest zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:12 schreef sandesh het volgende:
Vannacht (of vanmorgen) rond 05:40 zette ik 3FM aan en toen was er een vrouw op die eerst alleen hitst draaide en daarna met luisteraars ging praten. Ze zei ‘‘The show must go on’’ of iets dergelijks. Weet iemand waarom Ekdom er niet was of dat er misschien iets is gebeurd in de uitzending voordat ik inschakelde?
EDIT: Oh hij was gewoon vrij las ik net op z'n weblog![]()
Nja, goeiemorgen allemaal!![]()
Het is echt superweerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Heej halloohoo!!![]()
Heerlijk weertje om op 't balkon te zitten, met de radio aan.
Al die topics van de laatste dagen.. Daar zou je zo 'n boek van kunnen maken..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:41 schreef Marc63 het volgende:
Aan het aantal topics te zien heb ik toch nog een hoop gemist gisteren
Iig kreeg ik vlak voor het slapen nog wel mee dat Gerard's vader gaat trouwen. Leuk om te horen zo vlak nadat ik Gerard's boek gelezen heb.
Een aantal programma's hebben langere uuropeners. Vooral bij MetMichiel hoor je het al enige tijd (enkele maanden).quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:07 schreef sandesh het volgende:
Ligt het nou aan mij of hoor ik nou af en toe een andere - iets langere waarin de DJ iets kan zeggen - uuropener op 3FM?
Nog niet echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hey MutZ!!![]()
Al wat uurtjes slaap ingehaald?
Michiel heeft in zijn boek een stuk uit een topic gebruiktquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Al die topics van de laatste dagen.. Daar zou je zo 'n boek van kunnen maken..![]()
Ik lees 't later nog wel ff terug om te zien wat ik gemist heb..
"Een stuk uit een topic"...? 2 zinnen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Michiel heeft in zijn boek een stuk uit een topic gebruikt
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog niet echtWas vannacht ook pas om half 2 thuis ofzo en vanmorgen er ook weer op tijd uit
Geen idee hoeveel zinnen het warenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Een stuk uit een topic"...? 2 zinnen!
Dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Sirolf, topic 775 mist nog in de lijst op 3FMFan. Is 't nog mogelijk om die toe te voegen, of kan dat niet meer?
Ah, oké. Wist niet of dat nog kon als de latere topics al wel toegevoegd waren. Maar nu wel dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is geen probleem.
Ik heb 'm zojuist alvast even toegevoegd.
Het TopicID mag niet onder de 1000000 komen, moet in het juiste forum staan en er moet '3fm' in de titel voorkomen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, oké. Wist niet of dat nog kon als de latere topics al wel toegevoegd waren. Maar nu wel dus.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het TopicID mag niet onder de 1000000 komen, moet in het juiste forum staan en er moet '3fm' in de titel voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:57 schreef Resco het volgende:
Floris check je mail nog even als het kan
Ik ben bezig met m'n werk en kreeg net ook al een mail van Roosmarijn. Ben dus een beetje druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kun je wel zelf mag ik hopen hèquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Denk dat er van dit uur wel weer een mp3tje gebakken moet worden.
That's Live staat in de podcast-map.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
.
Denk dat er van dit uur wel weer een mp3tje gebakken moet worden.
Yup, uiterst handig. Ik zie trouwens dat in de map van MM de uitzending van 29-9 de laatste is... O, en EW is ook niet bij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
That's Live staat in de podcast-map.
Dan is 't bakken snel klaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
That's Live staat in de podcast-map.
Oh, dan zal Tjibbe wel weer aan 't luisteren zijn. Was 'n week of 2 geleden ook al zo.quote:
Zozo, da's leuk!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb MetMichiel buttons en een nieuwe bad-eendsleutelhanger gekregen.......ZOMAAR![]()
![]()
![]()
Dat is aardig van Marichaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb MetMichiel buttons en een nieuwe bad-eendsleutelhanger gekregen.......ZOMAAR![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
dit zal niet de voorspelde megahit van hans zijn deze week
Vind hem niet slecht , maar als megahit vind ik hem erg traag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Ik hoopte dat de MH een flauwe grap was, maar het is echt zo
En dat in m'n vakantie
dan ben je wel erg snel van slag te krijgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:31 schreef Sersjee het volgende:
Ik zette zowat een mes in m'n pols, maar toen begonnen de Peppers
jah hehquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is aardig van Maricha
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter
Maar: ja
Heb het nog niet gehoord en ga het niet luisteren ook. Een Guns N' Roses met alleen Axl is voor mij geen Guns N' Roses.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanmiddag nieuwe album van guns 'n roses geluisterd
het was
Je bent niet goed bij je hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd![]()
Wie gaat er nou vrijwillig Oranje kijken? Ik hoor morgenochtend wel hoeveel het is geworden...met zoveel blessuregevallen is dat niet zo heel gek gedacht, had eerder gehoopt dat Ijsland niet kon spelen omdat het land failliet was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij sommige sportharten is dat onverdragelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Geluid van de tv kan wel uit toch?
Het was in een woordquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:21 schreef on_air het volgende:
Waar, wat, welke url voor uitzending terug luisteren? omroep.nl en dan?
Hoe was That's Live met. Novastar
.
Ik kijk niet, omdat de kans te groot is dat ik me wèèr kapot loop te ergeren. Ik kijk tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar naar amateurvoetbal, veel leuker.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met zoveel blessuregevallen is dat niet zo heel gek gedacht, had eerder gehoopt dat Ijsland niet kon spelen omdat het land failliet was.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)live/zaterdag-18.wmaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het was in een woord
SUPER
check je pm voor de podcast...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:21 schreef on_air het volgende:
Waar, wat, welke url voor uitzending terug luisteren? omroep.nl en dan?
Hoe was That's Live met. Novastar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |