quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter
Maar: ja
Heb het nog niet gehoord en ga het niet luisteren ook. Een Guns N' Roses met alleen Axl is voor mij geen Guns N' Roses.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanmiddag nieuwe album van guns 'n roses geluisterd
het was
Je bent niet goed bij je hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd![]()
Wie gaat er nou vrijwillig Oranje kijken? Ik hoor morgenochtend wel hoeveel het is geworden...met zoveel blessuregevallen is dat niet zo heel gek gedacht, had eerder gehoopt dat Ijsland niet kon spelen omdat het land failliet was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij sommige sportharten is dat onverdragelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Geluid van de tv kan wel uit toch?
Het was in een woordquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:21 schreef on_air het volgende:
Waar, wat, welke url voor uitzending terug luisteren? omroep.nl en dan?
Hoe was That's Live met. Novastar
.
Ik kijk niet, omdat de kans te groot is dat ik me wèèr kapot loop te ergeren. Ik kijk tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar naar amateurvoetbal, veel leuker.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met zoveel blessuregevallen is dat niet zo heel gek gedacht, had eerder gehoopt dat Ijsland niet kon spelen omdat het land failliet was.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)live/zaterdag-18.wmaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het was in een woord
SUPER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |