Het is echt superweerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Heej halloohoo!!![]()
Heerlijk weertje om op 't balkon te zitten, met de radio aan.
Al die topics van de laatste dagen.. Daar zou je zo 'n boek van kunnen maken..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:41 schreef Marc63 het volgende:
Aan het aantal topics te zien heb ik toch nog een hoop gemist gisteren
Iig kreeg ik vlak voor het slapen nog wel mee dat Gerard's vader gaat trouwen. Leuk om te horen zo vlak nadat ik Gerard's boek gelezen heb.
Een aantal programma's hebben langere uuropeners. Vooral bij MetMichiel hoor je het al enige tijd (enkele maanden).quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:07 schreef sandesh het volgende:
Ligt het nou aan mij of hoor ik nou af en toe een andere - iets langere waarin de DJ iets kan zeggen - uuropener op 3FM?
Nog niet echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hey MutZ!!![]()
Al wat uurtjes slaap ingehaald?
Michiel heeft in zijn boek een stuk uit een topic gebruiktquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Al die topics van de laatste dagen.. Daar zou je zo 'n boek van kunnen maken..![]()
Ik lees 't later nog wel ff terug om te zien wat ik gemist heb..
"Een stuk uit een topic"...? 2 zinnen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Michiel heeft in zijn boek een stuk uit een topic gebruikt
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog niet echtWas vannacht ook pas om half 2 thuis ofzo en vanmorgen er ook weer op tijd uit
Geen idee hoeveel zinnen het warenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Een stuk uit een topic"...? 2 zinnen!
Dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Sirolf, topic 775 mist nog in de lijst op 3FMFan. Is 't nog mogelijk om die toe te voegen, of kan dat niet meer?
Ah, oké. Wist niet of dat nog kon als de latere topics al wel toegevoegd waren. Maar nu wel dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is geen probleem.
Ik heb 'm zojuist alvast even toegevoegd.
Het TopicID mag niet onder de 1000000 komen, moet in het juiste forum staan en er moet '3fm' in de titel voorkomen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, oké. Wist niet of dat nog kon als de latere topics al wel toegevoegd waren. Maar nu wel dus.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het TopicID mag niet onder de 1000000 komen, moet in het juiste forum staan en er moet '3fm' in de titel voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:57 schreef Resco het volgende:
Floris check je mail nog even als het kan
Ik ben bezig met m'n werk en kreeg net ook al een mail van Roosmarijn. Ben dus een beetje druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kun je wel zelf mag ik hopen hèquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Denk dat er van dit uur wel weer een mp3tje gebakken moet worden.
That's Live staat in de podcast-map.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
.
Denk dat er van dit uur wel weer een mp3tje gebakken moet worden.
Yup, uiterst handig. Ik zie trouwens dat in de map van MM de uitzending van 29-9 de laatste is... O, en EW is ook niet bij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
That's Live staat in de podcast-map.
Dan is 't bakken snel klaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
That's Live staat in de podcast-map.
Oh, dan zal Tjibbe wel weer aan 't luisteren zijn. Was 'n week of 2 geleden ook al zo.quote:
Zozo, da's leuk!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb MetMichiel buttons en een nieuwe bad-eendsleutelhanger gekregen.......ZOMAAR![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |