Ja dus?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor Fruit Machine is nog geen clip gemaakt, dus die kans lijkt me erg klein.
Klinkt niet verkeerd.quote:
Goed gevonden !quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef Sirolf het volgende:
Rudy: het is 'Here is the News' van Electric Light Orchestra (ELO).
Ohja. ELOquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef Sirolf het volgende:
Rudy: het is 'Here is the News' van Electric Light Orchestra (ELO).
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.Jammer van dat kuchje aan 't einde..
Ja want het origineel is helemaal niet te pruimen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh, 't is de mix van Cold shoulder. Beter!!
Nou dat dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja want het origineel is helemaal niet te pruimen...
Ja, zo heb ik haar leren kennen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meddle is erg gaaf idd, maar haar cover van Ready For The Floor mag er ook wezen.
Of:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo tijdens Marike Jager ff doen dan.
3. Surfen (dacht ik te horen)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:18 schreef Sirolf het volgende:
1. Ben Harper
2. Lyndon B. Johnson
3. ?
4. Jack
Boots got a new toy.quote:
Appel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
Grappige is dat ik kort geleden het 'ah-haaaaa'-geluidseffect van Rudy heb gevonden in de standaard library van het Apple-programma Soundtrack.
Hetzelfde geldt voor de feesttoeter van Domien trouwens.
Volgens mij zat 'ie in de specifieke Soundtrack-library. Maar je zou kunnen zoeken op 'children' en voor het Domien-effect op 'cartoon' en dan iets met een horn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Appel?
Heb ik die dan ook.....
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zat 'ie in de specifieke Soundtrack-library. Maar je zou kunnen zoeken op 'children' en voor het Domien-effect op 'cartoon' en dan iets met een horn.
't is wel eens eerder gelukt dus waarom vanavond niet weerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey, gaan we nu tijdens MoveYourAss een heel topic vollullen? dat zou leuk zijn
Ik ging ook even kijken en ik heb ze ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Appel?
Heb ik die dan ook.....
Als je dus geluiden nodig hebt voor je radioprogramma, kijk dan in de Apple library.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ging ook even kijken en ik heb ze ook.
Heel slecht dit want ik heb wel geluisterd maar ik kan het me even niet voor de geest halen.. Misschien als hetgeen aan genuttigde alcoholische dranken wat is gezakt weer maar op dit moment kan ik het even niet voor de geest halen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey, hans: had je vorige week Rudy's parodie nog gehoord op Giel die zich in de studio liet pijpen?
En nu zit ik me te bedenken hoe dat zou klinken in de Achterstevori..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind vollullen ineens een mooi woord.
Al die letters en het lijkt niet eens een woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |