Zo boeiend was 't eigenlijk ook weer niet.. Na 1 seconde hing 'ie toch weer op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik luister nu niet, maar dat ga ik morgen... eh... later vandaag even op Youtube zetten.
Trusten!!quote:Truste!
Ziekelijk was 't natuurlijk al..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:43 schreef lachejonge het volgende:
Jammer dat zo'n mooi radiomoment toch verandert in ziekelijk. Voor mij blijft het een mooi fragment maar nu je weet dat het nep is voel je je toch gewoon genaaid.
Jij bedankt. Was een leuk rijtje clips dat bovendien uitnodigde tot nog meer clipjes.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bedankt. Was een leuk rijtje clips dat bovendien uitnodigde tot nog meer clipjes.
Ik hem me wel weer even vermaakt.
Dankzij het nerd alert komen er meer mensen aan de beurt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:47 schreef gelly het volgende:
Wtf, Giel drukt me gewoon weg. Dacht dat ik 1 of ander redacteur aan de lijn had.
Nog steeds? hier werkt de stream namelijk wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef hoipim het volgende:
de stream is kaduuk
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben even de herhaling van EkStra weekend van gisteren luisteren, dus je kan nog van mij commentaar horen van deze uitzending
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:59 schreef borisz het volgende:
Zaterdag 12uur, 90 request voor mij. Dus radio veronica kan aan
Eddy Z aanhoren zonder geldig reden betekent overslaanquote:
Zal wel roosmarijn geweest zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:12 schreef sandesh het volgende:
Vannacht (of vanmorgen) rond 05:40 zette ik 3FM aan en toen was er een vrouw op die eerst alleen hitst draaide en daarna met luisteraars ging praten. Ze zei ‘‘The show must go on’’ of iets dergelijks. Weet iemand waarom Ekdom er niet was of dat er misschien iets is gebeurd in de uitzending voordat ik inschakelde?
EDIT: Oh hij was gewoon vrij las ik net op z'n weblog![]()
Nja, goeiemorgen allemaal!![]()
Het is echt superweerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Heej halloohoo!!![]()
Heerlijk weertje om op 't balkon te zitten, met de radio aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |