Werd er voor de 2e keer deze avond dus echt door verrastquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
Check.![]()
En weer net niet de laatste post.![]()
Ik ga voor de eerste keuze van Hans!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
Live Request.. ik ga voor de Editors en anders GEM
Toma was daar ook mee bezig. Misschien heeft hij alle foto's nog?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was trouwens bezig met een nieuwe openingspost foto.
Maar heeft iemand al die foto's nog?
Via PM kun je aan mijn email komen..... (of iets met info@)
jaja! je maakt je er weer makkelijk vanafquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste keuze van Hans!
http://www.3fm.nl//data/media/images/djs/rudy.png waarbij je de naam achteraan zelf kan aanpassen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was trouwens bezig met een nieuwe openingspost foto.
Maar heeft iemand al die foto's nog?
Via PM kun je aan mijn email komen..... (of iets met info@)
En sms send 3333quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga voor de eerste keuze van Hans!
Rudy met nog een aardige bos haarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl//data/media/images/djs/rudy.png waarbij je de naam achteraan zelf kan aanpassen.
Thanks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl//data/media/images/djs/rudy.png waarbij je de naam achteraan zelf kan aanpassen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
Hit Me TV - A Public Thing |
![]()
Niet op de playlist maar wel gedraaid. Zeer leuke verrassing ! Jammer dat Sanne al ligt te pitten..
Binnenkort dus ook met een echte clip, aldus der Rudy ! Zou het dan toch nog een hit gaan worden? Ik hoop het !quote:
Is er al..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Binnenkort dus ook met een echte clip, aldus der Rudy ! Zou het dan toch nog een hit gaan worden? Ik hoop het !
quote:
Best vers ja! straks na MYA even checken maar heb net 20 seconden van de clip gezien en dat zag er wel goed uit.quote:Added: September 29, 2008
Die van mij zijn niet thuis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Oh Oh Oh wat zullen de buren weer blij met mij zijn.. morgen maar weer even een bloemetje voor ze halen.
Heb jij even mazzelquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet thuis.
Dat scheelt me weer een bloemetje...
Wat een geluk op de vrijdag avond.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
2x raden wie er zo te laat is
Tsja.. echt hart voor de zaak die Giel. Net zoals C & S die 'gewoon' 8 minuten voor de show is afgelopen al de studio hebben verlaten. Hij mag van mij echt wel even wat later komen en volgens mij hebben jullie ook net te weinig tijd om de laatste plaat te draaien, dus..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Alweer?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |