Toen ik begon met lezen had ik sympathie en wilde graag een bemoedigend bericht posten, maar naar wat verder gelezen te hebben, was die sympathie zo goed als verdwenen. Ander in het spel, zelf niet de verantwoording willen nemen, en je relatie doelbewust laten doodbloeden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Laf rotwijf.
Je doet helemaal niks voor je huwelijk, geen enkele moeite, je laat het zelf doodbloeden. En dan hier nog een beetje de miskende huilie uithangen omdat je een relatie met "de liefde van je leven" laat gaan onder het mom alles voor je kinderen over hebben. Daar gebruik je zelfs je kinderen nog voor.. Doe je man een groot plezier en pak nu nog even je spullen dan. Wees dan zo dapper?
Precies wat ik dacht; TS is echt the Spawn of Satan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 06:35 schreef Eliminator20 het volgende:
Toen ik begon met lezen had ik sympathie en wilde graag een bemoedigend bericht posten, maar naar wat verder gelezen te hebben, was die sympathie zo goed als verdwenen. Ander in het spel, zelf niet de verantwoording willen nemen, en je relatie doelbewust laten doodbloeden.
Dat is helemaal niet zo raar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:53 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dat is een zeer egoïstische en onzinnige oplossing, denken dat je kinderen wel gelukkig worden als jij ook gelukkig bent. Voor kinderen is het nooit leuk dat papa en mama niet meer in hetzelfde huis wonen, dat ze dan bij papa wonen, dan bij mama.
Dan hoop ik voor je dat het allemaal goed voor je uitpakt. Maar je hebt de schijn tegen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:29 schreef steenbok1977 het volgende:
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Heb mijn beslissing genomen en ik vind dat het beter voor de kinderen is om bij hun vader te blijven.
Ben wel verdrietig voor het feit dat ik wel heel veel van haar hou en haar heel veel pijn heb gedaan met deze beslissing. Ik zie haar niet meer en ze zeggen, uit het oog, uit het hart. Dus dat moet toch lukken.
Ik kan het mijn kinderen niet aandoen om ze bij hun vader weg te halen. En ik hoop dat ze hier echt niets van mee krijgen. En misschien als ik er goed aan ga werken komt er misschien wel weer gevoelens voor hem terug.
Ik kies voor mijn gezin!!!
Ken je je eigen kinderen wel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:29 schreef steenbok1977 het volgende:
De liefde tussen ons is over. We hebben soms ruzie waar de kinderen ( 4 en 10 jaar) bij zijn. Voelen zij dit ik dat er niets meer is tussen ons? Ik weet het niet meer. Weet namelijk niet of ik dit vol kan houden. Het langs elkaar leven en af en toe ruzie. Doe ik mijn kinderen pijn door die ruzies? Of hebben ze niet door dat we niets meer voor elkaar voelen. Moet ik bij hem blijven omdat dat voor de kinderen beter is?
Of toch gaan scheiden. Zit met mn handen in het haar. Wie kan me helpen? wie heeft ook in zo`n situatie gezeten? En wat vinden de kinderen van gescheiden ouders? hebben jullie veel meegekregen omdat de ouders voor jullie bij elkaar zijn gebleven? Dus wat is beter. Bij hem blijven of scheiden?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:04 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht; TS is echt the Spawn of Satan.
Dat jij je ongelukkig voelt is maar bijzaak??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:57 schreef steenbok1977 het volgende:
[..]
er is inderdaad een ander in het spel, maar wilde ik niet over hebben, schaam me ervoor.
de ruzies waren voordat ik met een ander begon ook al.
Ik ben verliefd geworden op een vrouw. de liefde tussen ons is erg sterk en geloof dat zij de ware voor me is. het heeft een paar maand geduurd en had haar beloofd om voor haar te kiezen. maar elke keer als ik naar mijn kinderen keek kon ik het niet. zij hebben het recht om bij hun vader te zijn. op een gegeven moment heb ik haar ook gezegd dat het over was en dat ik bij hem blijf voor de bestwil van mijn kinderen.
ik heb haar daar heel veel pijn meegedaan. en mezelf ook. ik hou van haar en wil heel graag met haar door maar kan het niet voor mijn kinderen. wij geloven echt dat we bij elkaar horen en houden ondanks alles nog steeds van elkaar. ik probeer het wel maar kan haar niet uit mijn gedachten krijgen en mijn liefde voor haar wordt alleen maar sterker. maar ik kan het mijn kinderen niet aan doen. sorry dat ik dit alles niet direct heb verteld, maar schaam me ervoor. ik wil namelijk niet degene die de schuld krijgt dat het huwelijk is gestrand.
de vrouw waar ik wat mee heb gehad zegt dat het tijd word dat ik een keer voor mezelf kies en dat de keuze die ik nu heb gemaakt ook niet goed is voor de kinderen, want die voelen het echt wel aan.
ik wacht gewoon tot hij een misstap zet zodat het zijn schuld is dat het huweljik is gestrand en niet de mijne.
ik vind het wel heel erg moeiijk want ik zeg de liefde van mijn leven op voor mijn kinderen. die blijven voor mij altijd nummer 1 en hun geluk telt. en dat ik me ongelukkig voel is maar een bijzaak.
Ik vraag me af wanneer het boek wordt uitgebracht . het is een te mooi verhaal zo met steeds weer neiuwe spannende stukjes.quote:
Ze kan maar zo de waarheid zeggen.quote:
Relatietherapie kan ook erg goed zijn om de boel af te sluiten en op een normale, vriendelijke manier uit elkaar te gaan, in dat opzicht is iets dergelijks als relatietherapie goed wat je ook doet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef Litpho het volgende:
Relatietherapie gaat niet helpen als beide partijen er niet aan willen werken. In dat geval is scheiden de beste optie, ook voor de kinderen. Twee ouders die volslagen langs elkaar heen leven met alle onderhuidse spanningen van de onvermijdelijke wrijving combineert de eigenschappen van de slechtste gescheiden ouders (conflicten uitspelen via de kinderen) met de onmogelijkheid om je weer open te stellen voor nieuw geluk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |