De patient wacht nog op enkele donororganenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Juup© het volgende:
Wanneer is de operatiedatum van de cilinderkop e.d. ArTiC?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De patient wacht nog op enkele donororganen
Even ontsmetten voor de operatie dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:46 schreef ArTiC het volgende:
De chirurg gaat vanavond eerst eens even proberen een alcoholvergiftiging op te lopen
jij snapt hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Even ontsmetten voor de operatie dus
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:35 schreef ArTiC het volgende:
Zo blader je eens een oud topic door:
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:49 schreef Mex_ het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320308801162
quote:This Listing Is Unavailable
This listing (320308801162) has been removed or is no longer available. Please make sure you entered the right item number.
If the listing was removed by eBay, consider it cancelled. Note: Listings that have ended more than 90 days ago will no longer appear on eBay.
mislukt..ben al thuisquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:46 schreef ArTiC het volgende:
De chirurg gaat vanavond eerst eens even proberen een alcoholvergiftiging op te lopen
toegevoegd!quote:
de eigenaar van de auto wiens alarm om de paar minuten afgaat denkt daar anders overquote:
vakantiegangerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:42 schreef FUFR het volgende:
roompot, 19 graden, zonnig, duitsers, limbo's![]()
eerste krab al gevangen, de meeuw was net iets vlugger dan ik![]()
mental note: hengel thuis in de gang, dan geen gevang
Een Helmonder? Je hebt niks verkeerd gedaan, hij waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:12 schreef ArTiC het volgende:
zag gister een oud klasgenoot rijden in een dikke Porsche 911 van een jaar of 3 oud...I did something wrong
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een Helmonder? Je hebt niks verkeerd gedaan, hij waarschijnlijk wel.
hetzelfde waarschijnlijk als de dikke Escalade die hier nu beneden staatquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een Helmonder? Je hebt niks verkeerd gedaan, hij waarschijnlijk wel.
Erg hèquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*geeft vader van SQ een hand om zich voor te stellen*
SQ: Hij is een Helmonder
*geeft moeder van SQ een hand om zich voor te stellen*
vader van SQ: laat je hand eens zien of je je ringen nog hebt, dat is een Helmonder
ik begreep ineens van wie SQ haar humor heeft
nou ja..tis ook mijn soort humor dus het is alleen maar goedquote:
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou ja..tis ook mijn soort humor dus het is alleen maar goed
Picsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:14 schreef gr8w8 het volgende:
Zaterdag = shoppen.
Bed gekocht, kast gekocht, eettafel gekocht. Pics vanavond!
http://gfx.dagbladet.no/p(...)/l503_1223728524.jpgquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:36 schreef gr8w8 het volgende:
Ernst Paul vHasselbach, van Expeditie Robinson enzo, is overleden.
ja..quote:
Het bed:quote:
We zijn gaan uitzoeken in een behangzaak in Villa Arena, daar staan ik weet niet hoeveel boeken. En vervolgens wel wat dichterbij in de buurt laten bestellen, want het moest natuurlijk ook nog een keer opgehaald worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nais gr8w9, me likes
Ik wil ook zo'n kast
En goed behang is idd kenkerduur
Ja, dat weet ik, kan ze echt overal krijgen, maar ik heb er de ruimte nu niet voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
We zijn gaan uitzoeken in een behangzaak in Villa Arena, daar staan ik weet niet hoeveel boeken. En vervolgens wel wat dichterbij in de buurt laten bestellen, want het moest natuurlijk ook nog een keer opgehaald worden.
Die kasten zie je op meer plekken: Trendhopper, WoonXL (Vekldhoven) of de Woonfabriek Amsterdam (Zelfde principe van units), of dus sfeervolwonen.com, nabij de WoonXL of op de Keizersgracht.
Kan op afroep, wij willen 'm ook pas de week voor kerst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, kan ze echt overal krijgen, maar ik heb er de ruimte nu niet voor
Behang bij Van Doorn besteld?
Ik bedoel meer, dat onze woonkamer straks al vol genoeg staat, en dat we voor zo'n kast wss moeten aanbouwen eerstquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kan op afroep, wij willen 'm ook pas de week voor kerst.behang ergens in Hilvarenbeek, dichterbij kenden ze het merk niet, moest uit Engeland komen.
Nee, dat komt wel, misschien is het niet nodig namelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
Meteen doen, dat aanbouwen dan. Nu ben je toch bezig!
Geen gezinsuitbreiding?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat komt wel, misschien is het niet nodig namelijk
Dag knulquote:
ik ben niet moe maar wil wel naar bedquote:
Waarom doe jij dat dan niet?quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben niet moe maar wil wel naar bed
kan toch niet slapen...lekker muziek luisterenquote:
Hmm dat is dan misschien nog beter dan gaan liggen piekeren e.d. in bed.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan toch niet slapen...lekker muziek luisteren![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:25 schreef ArTiC het volgende:
ik weet het wel zeker...of er moeten manieren zijn om je hoofd uit te kunnen schakelen zonder een kater de volgende dag
Dat snap ik...ik heb persoonlijk iets tegen pillen enzoquote:
Nuenen wou toch niet bij Eindhoven horen? Wel de lusten, niet de lasten, dikke doei!quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
mogen Nuenenaren hier ook posten, of wordt dat gezien als een daad van verraad
ik ben alleen zo bang dat er maar zo weinig nuenenaren op af komen als ik een Nuenen topic start
quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:11 schreef amaranta het volgende:
hoi
Mooie witte kast. MOoie boxspring ook. Ik wil ook een boxspring.
Van de tafel word ik niet bepaald wild, maar he, gelukkig mogen smaken verschillen.
Hoe is het met de rug nu?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, mijn ritme was gelukkig toch al ver te zoeken
Klopt, wij hadden dat ook. Dan loopt de poot taps toe, dan zit er een lillijk randje aan, dan is de tafel te glad etc.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zo, met een lekker wijf. Stuk beter toch?
Tafel is klote om uit te zoeken hoor, vond ik nog erger dan een kast.
Valt mee, bank is redelijk stevig.quote:
ja iets beterquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Wat doet dat wijf trouwens met d'r teen???quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
prachtige uitlegquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:22 schreef gr8w8 het volgende:
Geen idee, volgens mij moet ze een actie uitbeelden, dat ze een stoel omver trapt. Puber dat het is.
Beweegreden: Het is toch een grote tafel van ruim twee meter. Door de ovaalvorm wordt het een stuk minder massief en heeft het ook de uitstraling van een leestafel. En net zoals de ovale vorm van de aanbouw van het van Gogh museum op het Museumplein, blijft het optisch ruim en open. De tafel is niet rond, maar ovaal he. Zit er dus tussenin.
Die hebben we ook nog niet, die heeft Manon erin geplakt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Chique, zou alleen die peertjes zelf niet doen
Praten met een egel? Was het een 'experimentele nacht'?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:34 schreef FUFR het volgende:
ik heb vannacht een egel betrapt in onze vuilniszak
Nog even mee gepraat, hij snapte niet dat je zoiets gewoon niet doet.![]()
Filmpje als ik terug ben, ies 19MB vreemd genoeg.
Iedereen gaat hier om 2300 uur naar bed, het hele park hoor je dan snurken![]()
Wij nachthelden hielden het om 04:30 uur voor gezien
Straks gaan we het tropisch zwembadje eens bekijken.
Maar eerst even het gezicht ontfroemelen en een beetje wakker worden.
zonde, gast maakte leuke tv.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:36 schreef gr8w8 het volgende:
Ernst Paul Hasselbach, van Expeditie Robinson enzo, is overleden.
Whehehehe!quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Die hebben we ook nog niet, die heeft Manon erin geplakt.
Licht doen we als het aan mij licht (HAHAHAHA) pas op het laatst, als we erin zitten. Net zoals alle andere prullaria, Dan kun je gewoon nu nog niet goed zien. Dat wordt nog een heel project, verlichting.
Eigenlijk wil ik boven de keukentafel een lamp, precieze vorm nog te bepalen, maar wel met het concept van meerdere lampjes. En dan twee of drie lampjes erin, die je naar beneden kunt trekken. Die geven dan extra licht en zijn dan leeslampje. weer omhoog en ze zijn weer op het niveau van de andere lampjes. De schakelaar voor extra fel zit dus geïntegreerd in het mechaniek van naar beneden trekken. Alleen ben ik bang dat als zoiets al bestaat. het a) gruwelijlk lelijk is vormgegeven door een of andere idioot van de de Design Academy die helemaal hip is en fan van 'eclectic'en dus is gaan strooien met Neonkleuren, en b) de prijs al even 'hip' zal zijn.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:55 schreef gr8w8 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ben aan het googlen naar een standbeeld.
Asfyxiofiliequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:52 schreef ArTiC het volgende:
dromen dat je gewurgd wordt...en dan happend naar adem wakker worden
zuchtquote:
Oooooquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zucht![]()
niet sexueel gewurgd worden maar gewoon alszijnde iemand wil me dood hebben
beetje kort...gewoon dag en nachtquote:
Zal ik 'm inkoppen, of doe jij het Juup?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef amaranta het volgende:
ik wil ook sex, maar rob zit in een restaurant en ik niet
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:23 schreef gr8w8 het volgende:
Afgaande op het taalgebruik, zijn het Polen die vissen naar een zwart klusje.
ben al onderwegquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef amaranta het volgende:
ik wil ook sex, maar rob zit in een restaurant en ik niet
Laat ik wel aan jou overquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zal ik 'm inkoppen, of doe jij het Juup?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:28 schreef amaranta het volgende:
wegmisbruikers
u gelooft het misschien niet, maar mijn zwager is een paar jaar geleden gekidnapt, daarom reed ik te hard
weet u, er rijden vaak mannen achter mij aan, dat vinden ze leukquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:35 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Praten met een egel? Was het een 'experimentele nacht'?
Heb je mooi de tijd om die leidingen beter aan te leggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
wasmachine komt pas tussen 2 en 5. Toch te vroeg opgestaan
*spankt*quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Heb je mooi de tijd om die leidingen beter aan te leggen.
Ja, zo denk ik er met vlagen ook overquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:27 schreef amaranta het volgende:
Begrijpelijk dat je de eer aan jezelf wilt houden, maar wat denk je wat hij gaat zeggen?
Megoo, wat goed dat je de eer aan je zelf houdt. Maar toch moet je oprotten.
Ik zou hem gewoon door de stront laten zakken en jezelf inderdaad ziek melden!
Of krijg je soms nog een referentie van hem? Die zou ik hem ook gewoon laten steken waar het zonlicht niet kan schijnen.
Da's weer es wat anders dan een windowlickerquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:42 schreef amaranta het volgende:
Eva is verliefd op de verwarming ze gaat er aan hangen en dan gaat ze hem likken. MOet er echt een foto van gaan maken straks.
relaxed!quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:48 schreef amaranta het volgende:
bor, wij vliegen heel niet met american airlines maar met delta heen en air france terug :S
jj jokkebrok!
Je weet dat je in een vliegtuig het minst kans loopt op een ongeluk he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:53 schreef amaranta het volgende:
zijn dat goede maatschappijen?
* amaranta kan alleen maar in brokken denken, en weet dat Air France al een keer gebrokt heeft.
Ik kan dat niet uit mn hoofd zettenDenk dat ik morgen een hamer mee neem en mezelf gewoon op mnhoofd mep
Woensdag.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef amaranta het volgende:
SQ kwam de keuken ook niet vandaag?
Ja nou ja als dat zo is dan is dat zo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat je in een vliegtuig het minst kans loopt op een ongeluk he?
ken jij hem dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
OMG, Armageddon krijgt een kind
Het plant zich voort
Maak je geen zorgen, die adopteer ik welquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het niet erg om te sterven (voor mezelf) ik vind het sneu voor jullie en voor Eva.
dan zul je eerst over omas ljk moeten stappen denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, die adopteer ik wel
Lijkt me geen slim plan om voor deze weg te kiezen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:27 schreef amaranta het volgende:
Begrijpelijk dat je de eer aan jezelf wilt houden, maar wat denk je wat hij gaat zeggen?
Megoo, wat goed dat je de eer aan je zelf houdt. Maar toch moet je oprotten.
Ik zou hem gewoon door de stront laten zakken en jezelf inderdaad ziek melden!
Of krijg je soms nog een referentie van hem? Die zou ik hem ook gewoon laten steken waar het zonlicht niet kan schijnen.
Dat klopt helemaal, maar dat zijn dan wel 5 maanden zonder motivatie, dat hou je niet vol. Vroeg of laat klapt het dan tussen SQ en baas en dan ben je nog verder van huis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nu heeft ze nog inkomen en 5! maanden de tijd iets nieuws te vinden.
Die baas ziet ze amper, en het is op dat vlak gewoon een kwestie van zo snel mogelijk iets anders vinden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, maar dat zijn dan wel 5 maanden zonder motivatie, dat hou je niet vol. Vroeg of laat klapt het dan tussen SQ en baas en dan ben je nog verder van huis.
Goed hoor. Heb 't gewoon druk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je? Je bent maar weinig hier nog.
heatshield komt over een week of 2 uit de VS, de verkoper van de ECU is een knaas..denk dat ik Martijn maar eens vraag of hij ook ECU's kan leveren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Mex_ het volgende:
d'ArTiC, hoe gaat het met de Honda goodies?
Die heatshield had je toch al eens bij mij gekocht ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heatshield komt over een week of 2 uit de VS, de verkoper van de ECU is een knaas..denk dat ik Martijn maar eens vraag of hij ook ECU's kan leveren.
Hoeveel heeft ze er al?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:59 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, Roos is ziek. En last van de tandjes. Ligt net pas te slapen, wilde niets meer drinken... Die wordt vast 's nachts wakker.
en weer verkocht..heb er al 3 gehad..allemaal met winst doorverkocht incl IM...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die heatshield had je toch al eens bij mij gekocht ?
Je kan ze heul goedkoop op Ebay krijgen, verzenden kost ook geen hol (mocht je nog geld nodig hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en weer verkocht..heb er al 3 gehad..allemaal met winst doorverkocht incl IM...
Ik vind haar sowieso een draak.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:37 schreef amaranta het volgende:
Jemig, wat is Bridget Maasland KAAL zonder make up.
Zag er vreemd uit zeg.
Van Sebastian (Sebastix): D14 met D16Y8 kop, OBD1 swap, ECU door Martijn gedaan, 2,25" uitlaat + EK9 einddemper...van de standaard 75pk naar 125pk gegaanquote:
Ah, ziet er erg strak uit, foto is van Time Attack, heeft hij ook gereden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Van Sebastian (Sebastix): D14 met D16Y8 kop, OBD1 swap, ECU door Martijn gedaan, 2,25" uitlaat + EK9 einddemper...van de standaard 75pk naar 125pk gegaan
vast wel, hij rijd ook tegenwoordig op zandvoort tijdens vrijrijden..geloof dat ze meestal met wat man een pitbox huren. Ik vind het zonde, van buiten is het echt een strakke kar, prachtig in de lak..bijna zonde om daarmee zo'n risico op steenslag te nemen...van de andere kant..auto heeft voor een 1.4 veel potentie, onderstel is ook compleet gemod en hij heeft een versnellingsbak van een D13, lekker korte verhoudingen...dus dan is het ook weer zonde daar geen gebruik van te aken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ah, ziet er erg strak uit, foto is van Time Attack, heeft hij ook gereden?
daar had iemand aandacht nodigquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:19 schreef Mex_ het volgende:
Ook van Tima Attack afgelopen zondag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vista = topquote:
Tja, zelfde probleem als met de Elisequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vast wel, hij rijd ook tegenwoordig op zandvoort tijdens vrijrijden..geloof dat ze meestal met wat man een pitbox huren. Ik vind het zonde, van buiten is het echt een strakke kar, prachtig in de lak..bijna zonde om daarmee zo'n risico op steenslag te nemen...van de andere kant..auto heeft voor een 1.4 veel potentie, onderstel is ook compleet gemod en hij heeft een versnellingsbak van een D13, lekker korte verhoudingen...dus dan is het ook weer zonde daar geen gebruik van te aken.
Heb ik hier ook hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:24 schreef Mex_ het volgende:
[ afbeelding ]
..en dat op nog geen 5 minuten fietsen van ons huisje
Eindhoven
Maar dat is voor mij wel wat langer fietsenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb ik hier ook hoor
koeien dan he..geen kinderen
veel plezier daarquote:
Martijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Van Sebastian (Sebastix): D14 met D16Y8 kop, OBD1 swap, ECU door Martijn gedaan, 2,25" uitlaat + EK9 einddemper...van de standaard 75pk naar 125pk gegaan
Kan ook, de ECU's waar we het over hebben zijn 13 tot 16 jaar oud...daar kunnen ze nog net wat mee daar.quote:
Dat is al antiek voor die viespeukenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan ook, de ECU's waar we het over hebben zijn 13 tot 16 jaar oud...daar kunnen ze nog net wat mee daar.
http://www.sexdate.nlquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:39 schreef ArTiC het volgende:
was er maar een organisatie voor creeps als ik
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:45 schreef ArTiC het volgende:
waarschijnlijk willen ze me zelfs daar niet
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:51 schreef ArTiC het volgende:
Nee...ik moet maar gewoon kappen met willen veranderen..het gaat toch niet lukken en het is al te laat...weg met pillen en dokters..gewoon accepteren dat ik een loser ben en rustig wachten tot mijn ouders er niet meer zijn zodat ik er een eind aan kan maken.
Oeh! Dat lijkt me wel een erg leuke voor haar. Ze stellen wel vrij hoge eisen, maar die vacatures zien er in mijn ogen altijd wat eng uit qua gevraagde eisenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:07 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen allemaal weer.![]()
SQ, is dit iets voor jou?
http://vacatures.nuwerk.n(...)ublic-relations.html
Ik begin om 8.00, en ik ben ook geen ochtendmensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:47 schreef bleiblei het volgende:
Godver, komen ze nu ineens aan of ik niet om half 8 al kan beginnen ipv. half 9 - 9 uur.
Dan klopt mijn ritme heul niet meer. Ik ben een avondmens. Geen ochtendmens.
En waarom zeggen ze dan dat je hier kan werken wanneer je wil omdat het zo een flexibele organisatie is als dat helemaal niet zo is.
En bevalt het je om om half 7 je nest uit te komen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik begin om 8.00, en ik ben ook geen ochtendmens.
Stond laatst een artikeltje op nu.nl bij gezondheid (geloof ik) over vroeg opstaan als je een avondmens bent. Uit onderzoek blijkt dat dat heel ongezond is en zelfs je levensverwachting verlaagt. Helaas heb ik geen tijd om dat onderzoek ff voor je te googlen. Maar misschien kun je dat wel als tegenargument gebruiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:47 schreef bleiblei het volgende:
Godver, komen ze nu ineens aan of ik niet om half 8 al kan beginnen ipv. half 9 - 9 uur.
Dan klopt mijn ritme heul niet meer. Ik ben een avondmens. Geen ochtendmens.
En waarom zeggen ze dan dat je hier kan werken wanneer je wil omdat het zo een flexibele organisatie is als dat helemaal niet zo is.
Als ik naar Roosendaal moet, mag ik er om 6.15 al uit, en eigenlijk (als ik rustig wil doen) om 6.00. En nee. Het is dat het tijdelijk is, maar bij een toekomstige vaste werkgever wordt het minstens 10.00 ivm files. Kan dat niet, volgende werkgever. Als ik dan al niet in Zweden woon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En bevalt het je om om half 7 je nest uit te komen?
Ik vind het gewoon irritant... Ik ga rond een uur of 11-12 naar bed en wil tot minimaal 7 uur in mijn nest liggen.
Ik snap der geen hol vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik naar Roosendaal moet, mag ik er om 6.15 al uit, en eigenlijk (als ik rustig wil doen) om 6.00. En nee. Het is dat het tijdelijk is, maar bij een toekomstige vaste werkgever wordt het minstens 10.00 ivm files. Kan dat niet, volgende werkgever. Als ik dan al niet in Zweden woon.
Had jij anders verwacht dan? Het moet een afspiegeling van de maatschappij zijn anders is het niet politiek verantwoord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:17 schreef gr8w8 het volgende:
Zeg, Sesamstraat is wel een Vogelaarwijk geworden....
Ik wil gewoon een lekkere Hollandse chick erin. Wat doen ze? Twee Nederlandse jongeren van allochtoonse afkomst en als goedmakertje een autistisch -sorry!- varken. Ik weet niet wat ze daarmee willen zeggen qua afspiegeling?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had jij anders verwacht dan? Het moet een afspiegeling van de maatschappij zijn anders is het niet politiek verantwoord.
Ik vraag mezelf af of er ook ooit tokkies in gaan komen
Dat was sarcasme van mijn kant, ik doelde meer op het irritante politiek correct gedoe dat de publieke omroepen proberen uit te stralen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lekkere Hollandse chick erin. Wat doen ze? Twee Nederlandse jongeren van allochtoonse afkomst en als goedmakertje een autistisch -sorry!- varken. Ik weet niet wat ze daarmee willen zeggen qua afspiegeling?
Mooi héquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:14 schreef gr8w8 het volgende:
Die geldkraan voor dat soort input is nu dicht he. Bleek dat er vanwege subsidie allochtonen zelfs in spelletjesprogramma's werden gehaald.![]()
Volgens mij is er niet veel meer over dan een leeg karkas.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mooi hé.
Maar het is nu ook totaal onduidelijk waar je nu precies aandelen van hebt, als je aandelen Fortis in bezit hebt.
Sterker nog: we hebben zelfs allochtonen in dit topic.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:14 schreef gr8w8 het volgende:
Die geldkraan voor dat soort input is nu dicht he. Bleek dat er vanwege subsidie allochtonen zelfs in spelletjesprogramma's werden gehaald.![]()
Krijgt die ene Helmonder betaald om mee te posten dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sterker nog: we hebben zelfs allochtonen in dit topic.
Misschien is eindelijk 'ns iedereen aan het werk?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:51 schreef r8ality het volgende:
Het is hier stil en Artic heeft al zijn depressieve posts gedelete. What's going on?
Sinds wanneer kan ArTiC zijn posts deleten?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:51 schreef r8ality het volgende:
Het is hier stil en Artic heeft al zijn depressieve posts gedelete. What's going on?
De inhoud kan hij verwijderen, da's ook deleten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan ArTiC zijn posts deleten?
Wauw r8ality kan al 4 woordjes opnoemenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:17 schreef r8ality het volgende:
Juup©, gediplomeerd:
- Autist
- Azijnpisser
- Mierenneuker
- Muggezifter.
Dan nog is het geen deleten want de post op zich blijft staan, het is editten c.q. leeghalen van de postquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
De inhoud kan hij verwijderen, da's ook deleten.
Oneens... da's wel de inhoud deleten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan nog is het geen deleten want de post op zich blijft staan, het is editten c.q. leeghalen van de post
Moet toch ergens over discussiëren, ander komt dit topic nooit volquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oneens... da's wel de inhoud deleten.![]()
Vette discussie.![]()
Da's ook wel weer zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet toch ergens over discussiëren, ander komt dit topic nooit vol
Het is wel goed voor je lijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:41 schreef r8ality het volgende:
Een gebrek aan zowel een kantine als de motivatie om 's ochtends brood te smeren vormt immer een probleem.
Nope. Want ik rijd alsnog naar de supermarkt om eten te halen. Het kost alleen wat meer pauzetijdquote:
Lekker handig. Ik heb vanochtend ontbeten met een chocoladeletterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nope. Want ik rijd alsnog naar de supermarkt om eten te halen. Het kost alleen wat meer pauzetijd.
Bedrijven zonder kantine
Levi is zooooo 1979quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:11 schreef febster het volgende:
Pleo is zooooooooo 2007
maar hij is wel cool![]()
Ik heb wel de indruk dat die Pleo echter is dan de Aibo. Pleo lijkt best natuurlijk te reageren op z'n omgeving (athans, op de filmpjes die ik gezien heb) en het uiterlijk is ook wat minder "robot".quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef bleiblei het volgende:
Mijn ouders hebben een tijdje een Aibo in huis gehad en op mijn pa en broertje na, was niemand gecharmeerd van een robot huisdier.
Dussch...
Maar goed, Levi & J zijn nerds, dus wellicht is het dan wel leuk (zie, mijn broertje en pa).
Geen last vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb mijn heftag zwaar bevochten maar welverdiende tagje weer terug.
Ik heb 'm dan ook gewonnen voordat jij crew was he. Was me anders nooit gelukt.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik heb 'm dan ook gewonnen voordat jij crew was he. Was me anders nooit gelukt.
Staan leuke dingen op die sitequote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef bleiblei het volgende:
Dit echt way vet.
http://www.moillusions.com/2006/03/3d-painted-rooms-illusion.html
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, we hebben hem getest, en hij werkt
Dag haantjequote:
Al de hele middag zitten spelen op mijn PS3quote:
ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boretti
ja, ik ben eentonig vandaag
doe es vertellen? Mag op msn hoor...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:45 schreef ArTiC het volgende:
vanmorgen bij de psych geweest...die gooit de hele analyse van mijn hulpverlener ineens overboord
Dus binnenkort eindelijk van die pillen die niet werken maar waar je wel verslaafd aan raakt af
Daar is het een psych voorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:45 schreef ArTiC het volgende:
vanmorgen bij de psych geweest...die gooit de hele analyse van mijn hulpverlener ineens overboord
Dus binnenkort eindelijk van die pillen die niet werken maar waar je wel verslaafd aan raakt af
spreek je zo aan op msn, ff drinken erbij pakkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe es vertellen? Mag op msn hoor...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
spreek je zo aan op msn, ff drinken erbij pakken
en andere mzuiek opzetten..de halve dag het nieuwe album van ac/dc luisteren![]()
die stem...hoofdpijn![]()
Ik vind het nu al een heerlijke PESquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Al de hele middag zitten spelen op mijn PS3
Eerst naar de mediamarkt geweest, toen naar dixons en daarna de free record shop en die verkochten hem gelukkig wel vandaag al ipv morgen pas
Be a Legend is zo tof![]()
ik ben al basisspeler bij NAC, hopelijk bied PSV me eind van het seizoen een contract aan
Ik vroeg me al af waarom er op nu.nl stond dat Joe de Loodgieter de winnaar van het debat wasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:50 schreef febster het volgende:
McCain heeft tijdens zijn debat een keer of 15 "Joe the plumber" aangehaald, dus dan weet je waarom je straks allerlei sites, stickers, t-shirts en video's gaat zien.
euh... da's eerder andersomquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:20 schreef ArTiC het volgende:
Joost spotter
SMS Joost naar 112
En je weet waar Joost rijd zodat je aan de kant kunt
Het probleem is dat ie er ook mee rijd als een tankquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:22 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
euh... da's eerder andersom![]()
zo'n oldtimer tank is niet echt snel jeweetz
Toeter dan, aap!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:15 schreef MrWilliams het volgende:
r8al weer gespot op de terugweg vanuit rotterdam op de A58.... tuftuf
wel grappig om hem zo te zien zitten met zijn donkere zonnebril op (met de zon in de rug)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |