Kan op afroep, wij willen 'm ook pas de week voor kerst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, kan ze echt overal krijgen, maar ik heb er de ruimte nu niet voor
Behang bij Van Doorn besteld?
Ik bedoel meer, dat onze woonkamer straks al vol genoeg staat, en dat we voor zo'n kast wss moeten aanbouwen eerstquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kan op afroep, wij willen 'm ook pas de week voor kerst.behang ergens in Hilvarenbeek, dichterbij kenden ze het merk niet, moest uit Engeland komen.
Nee, dat komt wel, misschien is het niet nodig namelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
Meteen doen, dat aanbouwen dan. Nu ben je toch bezig!
Geen gezinsuitbreiding?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat komt wel, misschien is het niet nodig namelijk
Dag knulquote:
ik ben niet moe maar wil wel naar bedquote:
Waarom doe jij dat dan niet?quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben niet moe maar wil wel naar bed
kan toch niet slapen...lekker muziek luisterenquote:
Hmm dat is dan misschien nog beter dan gaan liggen piekeren e.d. in bed.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan toch niet slapen...lekker muziek luisteren![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:25 schreef ArTiC het volgende:
ik weet het wel zeker...of er moeten manieren zijn om je hoofd uit te kunnen schakelen zonder een kater de volgende dag
Dat snap ik...ik heb persoonlijk iets tegen pillen enzoquote:
Nuenen wou toch niet bij Eindhoven horen? Wel de lusten, niet de lasten, dikke doei!quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
mogen Nuenenaren hier ook posten, of wordt dat gezien als een daad van verraad
ik ben alleen zo bang dat er maar zo weinig nuenenaren op af komen als ik een Nuenen topic start
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |