http://www.sexdate.nlquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:39 schreef ArTiC het volgende:
was er maar een organisatie voor creeps als ik
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:45 schreef ArTiC het volgende:
waarschijnlijk willen ze me zelfs daar niet
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:51 schreef ArTiC het volgende:
Nee...ik moet maar gewoon kappen met willen veranderen..het gaat toch niet lukken en het is al te laat...weg met pillen en dokters..gewoon accepteren dat ik een loser ben en rustig wachten tot mijn ouders er niet meer zijn zodat ik er een eind aan kan maken.
Oeh! Dat lijkt me wel een erg leuke voor haar. Ze stellen wel vrij hoge eisen, maar die vacatures zien er in mijn ogen altijd wat eng uit qua gevraagde eisenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:07 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen allemaal weer.![]()
SQ, is dit iets voor jou?
http://vacatures.nuwerk.n(...)ublic-relations.html
Ik begin om 8.00, en ik ben ook geen ochtendmensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:47 schreef bleiblei het volgende:
Godver, komen ze nu ineens aan of ik niet om half 8 al kan beginnen ipv. half 9 - 9 uur.
Dan klopt mijn ritme heul niet meer. Ik ben een avondmens. Geen ochtendmens.
En waarom zeggen ze dan dat je hier kan werken wanneer je wil omdat het zo een flexibele organisatie is als dat helemaal niet zo is.
En bevalt het je om om half 7 je nest uit te komen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik begin om 8.00, en ik ben ook geen ochtendmens.
Stond laatst een artikeltje op nu.nl bij gezondheid (geloof ik) over vroeg opstaan als je een avondmens bent. Uit onderzoek blijkt dat dat heel ongezond is en zelfs je levensverwachting verlaagt. Helaas heb ik geen tijd om dat onderzoek ff voor je te googlen. Maar misschien kun je dat wel als tegenargument gebruiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:47 schreef bleiblei het volgende:
Godver, komen ze nu ineens aan of ik niet om half 8 al kan beginnen ipv. half 9 - 9 uur.
Dan klopt mijn ritme heul niet meer. Ik ben een avondmens. Geen ochtendmens.
En waarom zeggen ze dan dat je hier kan werken wanneer je wil omdat het zo een flexibele organisatie is als dat helemaal niet zo is.
Als ik naar Roosendaal moet, mag ik er om 6.15 al uit, en eigenlijk (als ik rustig wil doen) om 6.00. En nee. Het is dat het tijdelijk is, maar bij een toekomstige vaste werkgever wordt het minstens 10.00 ivm files. Kan dat niet, volgende werkgever. Als ik dan al niet in Zweden woon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En bevalt het je om om half 7 je nest uit te komen?
Ik vind het gewoon irritant... Ik ga rond een uur of 11-12 naar bed en wil tot minimaal 7 uur in mijn nest liggen.
Ik snap der geen hol vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik naar Roosendaal moet, mag ik er om 6.15 al uit, en eigenlijk (als ik rustig wil doen) om 6.00. En nee. Het is dat het tijdelijk is, maar bij een toekomstige vaste werkgever wordt het minstens 10.00 ivm files. Kan dat niet, volgende werkgever. Als ik dan al niet in Zweden woon.
Had jij anders verwacht dan? Het moet een afspiegeling van de maatschappij zijn anders is het niet politiek verantwoord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:17 schreef gr8w8 het volgende:
Zeg, Sesamstraat is wel een Vogelaarwijk geworden....
Ik wil gewoon een lekkere Hollandse chick erin. Wat doen ze? Twee Nederlandse jongeren van allochtoonse afkomst en als goedmakertje een autistisch -sorry!- varken. Ik weet niet wat ze daarmee willen zeggen qua afspiegeling?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had jij anders verwacht dan? Het moet een afspiegeling van de maatschappij zijn anders is het niet politiek verantwoord.
Ik vraag mezelf af of er ook ooit tokkies in gaan komen
Dat was sarcasme van mijn kant, ik doelde meer op het irritante politiek correct gedoe dat de publieke omroepen proberen uit te stralen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lekkere Hollandse chick erin. Wat doen ze? Twee Nederlandse jongeren van allochtoonse afkomst en als goedmakertje een autistisch -sorry!- varken. Ik weet niet wat ze daarmee willen zeggen qua afspiegeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |