Maak je geen zorgen, die adopteer ik welquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het niet erg om te sterven (voor mezelf) ik vind het sneu voor jullie en voor Eva.
dan zul je eerst over omas ljk moeten stappen denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, die adopteer ik wel
Lijkt me geen slim plan om voor deze weg te kiezen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:27 schreef amaranta het volgende:
Begrijpelijk dat je de eer aan jezelf wilt houden, maar wat denk je wat hij gaat zeggen?
Megoo, wat goed dat je de eer aan je zelf houdt. Maar toch moet je oprotten.
Ik zou hem gewoon door de stront laten zakken en jezelf inderdaad ziek melden!
Of krijg je soms nog een referentie van hem? Die zou ik hem ook gewoon laten steken waar het zonlicht niet kan schijnen.
Dat klopt helemaal, maar dat zijn dan wel 5 maanden zonder motivatie, dat hou je niet vol. Vroeg of laat klapt het dan tussen SQ en baas en dan ben je nog verder van huis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nu heeft ze nog inkomen en 5! maanden de tijd iets nieuws te vinden.
Die baas ziet ze amper, en het is op dat vlak gewoon een kwestie van zo snel mogelijk iets anders vinden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, maar dat zijn dan wel 5 maanden zonder motivatie, dat hou je niet vol. Vroeg of laat klapt het dan tussen SQ en baas en dan ben je nog verder van huis.
Goed hoor. Heb 't gewoon druk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je? Je bent maar weinig hier nog.
heatshield komt over een week of 2 uit de VS, de verkoper van de ECU is een knaas..denk dat ik Martijn maar eens vraag of hij ook ECU's kan leveren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Mex_ het volgende:
d'ArTiC, hoe gaat het met de Honda goodies?
Die heatshield had je toch al eens bij mij gekocht ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heatshield komt over een week of 2 uit de VS, de verkoper van de ECU is een knaas..denk dat ik Martijn maar eens vraag of hij ook ECU's kan leveren.
Hoeveel heeft ze er al?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:59 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, Roos is ziek. En last van de tandjes. Ligt net pas te slapen, wilde niets meer drinken... Die wordt vast 's nachts wakker.
en weer verkocht..heb er al 3 gehad..allemaal met winst doorverkocht incl IM...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die heatshield had je toch al eens bij mij gekocht ?
Je kan ze heul goedkoop op Ebay krijgen, verzenden kost ook geen hol (mocht je nog geld nodig hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en weer verkocht..heb er al 3 gehad..allemaal met winst doorverkocht incl IM...
Ik vind haar sowieso een draak.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:37 schreef amaranta het volgende:
Jemig, wat is Bridget Maasland KAAL zonder make up.
Zag er vreemd uit zeg.
Van Sebastian (Sebastix): D14 met D16Y8 kop, OBD1 swap, ECU door Martijn gedaan, 2,25" uitlaat + EK9 einddemper...van de standaard 75pk naar 125pk gegaanquote:
Ah, ziet er erg strak uit, foto is van Time Attack, heeft hij ook gereden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Van Sebastian (Sebastix): D14 met D16Y8 kop, OBD1 swap, ECU door Martijn gedaan, 2,25" uitlaat + EK9 einddemper...van de standaard 75pk naar 125pk gegaan
vast wel, hij rijd ook tegenwoordig op zandvoort tijdens vrijrijden..geloof dat ze meestal met wat man een pitbox huren. Ik vind het zonde, van buiten is het echt een strakke kar, prachtig in de lak..bijna zonde om daarmee zo'n risico op steenslag te nemen...van de andere kant..auto heeft voor een 1.4 veel potentie, onderstel is ook compleet gemod en hij heeft een versnellingsbak van een D13, lekker korte verhoudingen...dus dan is het ook weer zonde daar geen gebruik van te aken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ah, ziet er erg strak uit, foto is van Time Attack, heeft hij ook gereden?
daar had iemand aandacht nodigquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:19 schreef Mex_ het volgende:
Ook van Tima Attack afgelopen zondag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vista = topquote:
Tja, zelfde probleem als met de Elisequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vast wel, hij rijd ook tegenwoordig op zandvoort tijdens vrijrijden..geloof dat ze meestal met wat man een pitbox huren. Ik vind het zonde, van buiten is het echt een strakke kar, prachtig in de lak..bijna zonde om daarmee zo'n risico op steenslag te nemen...van de andere kant..auto heeft voor een 1.4 veel potentie, onderstel is ook compleet gemod en hij heeft een versnellingsbak van een D13, lekker korte verhoudingen...dus dan is het ook weer zonde daar geen gebruik van te aken.
Heb ik hier ook hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:24 schreef Mex_ het volgende:
[ afbeelding ]
..en dat op nog geen 5 minuten fietsen van ons huisje
Eindhoven
Maar dat is voor mij wel wat langer fietsenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb ik hier ook hoor
koeien dan he..geen kinderen
veel plezier daarquote:
Martijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Van Sebastian (Sebastix): D14 met D16Y8 kop, OBD1 swap, ECU door Martijn gedaan, 2,25" uitlaat + EK9 einddemper...van de standaard 75pk naar 125pk gegaan
Kan ook, de ECU's waar we het over hebben zijn 13 tot 16 jaar oud...daar kunnen ze nog net wat mee daar.quote:
Dat is al antiek voor die viespeukenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan ook, de ECU's waar we het over hebben zijn 13 tot 16 jaar oud...daar kunnen ze nog net wat mee daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |