De patient wacht nog op enkele donororganenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Juup© het volgende:
Wanneer is de operatiedatum van de cilinderkop e.d. ArTiC?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De patient wacht nog op enkele donororganen
Even ontsmetten voor de operatie dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:46 schreef ArTiC het volgende:
De chirurg gaat vanavond eerst eens even proberen een alcoholvergiftiging op te lopen
jij snapt hetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Even ontsmetten voor de operatie dus
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:35 schreef ArTiC het volgende:
Zo blader je eens een oud topic door:
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:49 schreef Mex_ het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320308801162
quote:This Listing Is Unavailable
This listing (320308801162) has been removed or is no longer available. Please make sure you entered the right item number.
If the listing was removed by eBay, consider it cancelled. Note: Listings that have ended more than 90 days ago will no longer appear on eBay.
mislukt..ben al thuisquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:46 schreef ArTiC het volgende:
De chirurg gaat vanavond eerst eens even proberen een alcoholvergiftiging op te lopen
toegevoegd!quote:
de eigenaar van de auto wiens alarm om de paar minuten afgaat denkt daar anders overquote:
vakantiegangerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:42 schreef FUFR het volgende:
roompot, 19 graden, zonnig, duitsers, limbo's![]()
eerste krab al gevangen, de meeuw was net iets vlugger dan ik![]()
mental note: hengel thuis in de gang, dan geen gevang
Een Helmonder? Je hebt niks verkeerd gedaan, hij waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:12 schreef ArTiC het volgende:
zag gister een oud klasgenoot rijden in een dikke Porsche 911 van een jaar of 3 oud...I did something wrong
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een Helmonder? Je hebt niks verkeerd gedaan, hij waarschijnlijk wel.
hetzelfde waarschijnlijk als de dikke Escalade die hier nu beneden staatquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een Helmonder? Je hebt niks verkeerd gedaan, hij waarschijnlijk wel.
Erg hèquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*geeft vader van SQ een hand om zich voor te stellen*
SQ: Hij is een Helmonder
*geeft moeder van SQ een hand om zich voor te stellen*
vader van SQ: laat je hand eens zien of je je ringen nog hebt, dat is een Helmonder
ik begreep ineens van wie SQ haar humor heeft
nou ja..tis ook mijn soort humor dus het is alleen maar goedquote:
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou ja..tis ook mijn soort humor dus het is alleen maar goed
Picsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:14 schreef gr8w8 het volgende:
Zaterdag = shoppen.
Bed gekocht, kast gekocht, eettafel gekocht. Pics vanavond!
http://gfx.dagbladet.no/p(...)/l503_1223728524.jpgquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:36 schreef gr8w8 het volgende:
Ernst Paul vHasselbach, van Expeditie Robinson enzo, is overleden.
ja..quote:
Het bed:quote:
We zijn gaan uitzoeken in een behangzaak in Villa Arena, daar staan ik weet niet hoeveel boeken. En vervolgens wel wat dichterbij in de buurt laten bestellen, want het moest natuurlijk ook nog een keer opgehaald worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nais gr8w9, me likes
Ik wil ook zo'n kast
En goed behang is idd kenkerduur
Ja, dat weet ik, kan ze echt overal krijgen, maar ik heb er de ruimte nu niet voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
We zijn gaan uitzoeken in een behangzaak in Villa Arena, daar staan ik weet niet hoeveel boeken. En vervolgens wel wat dichterbij in de buurt laten bestellen, want het moest natuurlijk ook nog een keer opgehaald worden.
Die kasten zie je op meer plekken: Trendhopper, WoonXL (Vekldhoven) of de Woonfabriek Amsterdam (Zelfde principe van units), of dus sfeervolwonen.com, nabij de WoonXL of op de Keizersgracht.
Kan op afroep, wij willen 'm ook pas de week voor kerst.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, kan ze echt overal krijgen, maar ik heb er de ruimte nu niet voor
Behang bij Van Doorn besteld?
Ik bedoel meer, dat onze woonkamer straks al vol genoeg staat, en dat we voor zo'n kast wss moeten aanbouwen eerstquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kan op afroep, wij willen 'm ook pas de week voor kerst.behang ergens in Hilvarenbeek, dichterbij kenden ze het merk niet, moest uit Engeland komen.
Nee, dat komt wel, misschien is het niet nodig namelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:31 schreef gr8w8 het volgende:
Meteen doen, dat aanbouwen dan. Nu ben je toch bezig!
Geen gezinsuitbreiding?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat komt wel, misschien is het niet nodig namelijk
Dag knulquote:
ik ben niet moe maar wil wel naar bedquote:
Waarom doe jij dat dan niet?quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben niet moe maar wil wel naar bed
kan toch niet slapen...lekker muziek luisterenquote:
Hmm dat is dan misschien nog beter dan gaan liggen piekeren e.d. in bed.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan toch niet slapen...lekker muziek luisteren![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:25 schreef ArTiC het volgende:
ik weet het wel zeker...of er moeten manieren zijn om je hoofd uit te kunnen schakelen zonder een kater de volgende dag
Dat snap ik...ik heb persoonlijk iets tegen pillen enzoquote:
Nuenen wou toch niet bij Eindhoven horen? Wel de lusten, niet de lasten, dikke doei!quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
mogen Nuenenaren hier ook posten, of wordt dat gezien als een daad van verraad
ik ben alleen zo bang dat er maar zo weinig nuenenaren op af komen als ik een Nuenen topic start
quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:11 schreef amaranta het volgende:
hoi
Mooie witte kast. MOoie boxspring ook. Ik wil ook een boxspring.
Van de tafel word ik niet bepaald wild, maar he, gelukkig mogen smaken verschillen.
Hoe is het met de rug nu?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, mijn ritme was gelukkig toch al ver te zoeken
Klopt, wij hadden dat ook. Dan loopt de poot taps toe, dan zit er een lillijk randje aan, dan is de tafel te glad etc.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zo, met een lekker wijf. Stuk beter toch?
Tafel is klote om uit te zoeken hoor, vond ik nog erger dan een kast.
Valt mee, bank is redelijk stevig.quote:
ja iets beterquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Wat doet dat wijf trouwens met d'r teen???quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
prachtige uitlegquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:22 schreef gr8w8 het volgende:
Geen idee, volgens mij moet ze een actie uitbeelden, dat ze een stoel omver trapt. Puber dat het is.
Beweegreden: Het is toch een grote tafel van ruim twee meter. Door de ovaalvorm wordt het een stuk minder massief en heeft het ook de uitstraling van een leestafel. En net zoals de ovale vorm van de aanbouw van het van Gogh museum op het Museumplein, blijft het optisch ruim en open. De tafel is niet rond, maar ovaal he. Zit er dus tussenin.
Die hebben we ook nog niet, die heeft Manon erin geplakt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Chique, zou alleen die peertjes zelf niet doen
Praten met een egel? Was het een 'experimentele nacht'?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:34 schreef FUFR het volgende:
ik heb vannacht een egel betrapt in onze vuilniszak
Nog even mee gepraat, hij snapte niet dat je zoiets gewoon niet doet.![]()
Filmpje als ik terug ben, ies 19MB vreemd genoeg.
Iedereen gaat hier om 2300 uur naar bed, het hele park hoor je dan snurken![]()
Wij nachthelden hielden het om 04:30 uur voor gezien
Straks gaan we het tropisch zwembadje eens bekijken.
Maar eerst even het gezicht ontfroemelen en een beetje wakker worden.
zonde, gast maakte leuke tv.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:36 schreef gr8w8 het volgende:
Ernst Paul Hasselbach, van Expeditie Robinson enzo, is overleden.
Whehehehe!quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Die hebben we ook nog niet, die heeft Manon erin geplakt.
Licht doen we als het aan mij licht (HAHAHAHA) pas op het laatst, als we erin zitten. Net zoals alle andere prullaria, Dan kun je gewoon nu nog niet goed zien. Dat wordt nog een heel project, verlichting.
Eigenlijk wil ik boven de keukentafel een lamp, precieze vorm nog te bepalen, maar wel met het concept van meerdere lampjes. En dan twee of drie lampjes erin, die je naar beneden kunt trekken. Die geven dan extra licht en zijn dan leeslampje. weer omhoog en ze zijn weer op het niveau van de andere lampjes. De schakelaar voor extra fel zit dus geïntegreerd in het mechaniek van naar beneden trekken. Alleen ben ik bang dat als zoiets al bestaat. het a) gruwelijlk lelijk is vormgegeven door een of andere idioot van de de Design Academy die helemaal hip is en fan van 'eclectic'en dus is gaan strooien met Neonkleuren, en b) de prijs al even 'hip' zal zijn.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:55 schreef gr8w8 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ben aan het googlen naar een standbeeld.
Asfyxiofiliequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:52 schreef ArTiC het volgende:
dromen dat je gewurgd wordt...en dan happend naar adem wakker worden
zuchtquote:
Oooooquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zucht![]()
niet sexueel gewurgd worden maar gewoon alszijnde iemand wil me dood hebben
beetje kort...gewoon dag en nachtquote:
Zal ik 'm inkoppen, of doe jij het Juup?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef amaranta het volgende:
ik wil ook sex, maar rob zit in een restaurant en ik niet
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:23 schreef gr8w8 het volgende:
Afgaande op het taalgebruik, zijn het Polen die vissen naar een zwart klusje.
ben al onderwegquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef amaranta het volgende:
ik wil ook sex, maar rob zit in een restaurant en ik niet
Laat ik wel aan jou overquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zal ik 'm inkoppen, of doe jij het Juup?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:28 schreef amaranta het volgende:
wegmisbruikers
u gelooft het misschien niet, maar mijn zwager is een paar jaar geleden gekidnapt, daarom reed ik te hard
weet u, er rijden vaak mannen achter mij aan, dat vinden ze leukquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:35 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Praten met een egel? Was het een 'experimentele nacht'?
Heb je mooi de tijd om die leidingen beter aan te leggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
wasmachine komt pas tussen 2 en 5. Toch te vroeg opgestaan
*spankt*quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Heb je mooi de tijd om die leidingen beter aan te leggen.
Ja, zo denk ik er met vlagen ook overquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:27 schreef amaranta het volgende:
Begrijpelijk dat je de eer aan jezelf wilt houden, maar wat denk je wat hij gaat zeggen?
Megoo, wat goed dat je de eer aan je zelf houdt. Maar toch moet je oprotten.
Ik zou hem gewoon door de stront laten zakken en jezelf inderdaad ziek melden!
Of krijg je soms nog een referentie van hem? Die zou ik hem ook gewoon laten steken waar het zonlicht niet kan schijnen.
Da's weer es wat anders dan een windowlickerquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:42 schreef amaranta het volgende:
Eva is verliefd op de verwarming ze gaat er aan hangen en dan gaat ze hem likken. MOet er echt een foto van gaan maken straks.
relaxed!quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:48 schreef amaranta het volgende:
bor, wij vliegen heel niet met american airlines maar met delta heen en air france terug :S
jj jokkebrok!
Je weet dat je in een vliegtuig het minst kans loopt op een ongeluk he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:53 schreef amaranta het volgende:
zijn dat goede maatschappijen?
* amaranta kan alleen maar in brokken denken, en weet dat Air France al een keer gebrokt heeft.
Ik kan dat niet uit mn hoofd zettenDenk dat ik morgen een hamer mee neem en mezelf gewoon op mnhoofd mep
Woensdag.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef amaranta het volgende:
SQ kwam de keuken ook niet vandaag?
Ja nou ja als dat zo is dan is dat zo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat je in een vliegtuig het minst kans loopt op een ongeluk he?
ken jij hem dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
OMG, Armageddon krijgt een kind
Het plant zich voort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |