Lekker handig. Ik heb vanochtend ontbeten met een chocoladeletterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nope. Want ik rijd alsnog naar de supermarkt om eten te halen. Het kost alleen wat meer pauzetijd.
Bedrijven zonder kantine
Levi is zooooo 1979quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:11 schreef febster het volgende:
Pleo is zooooooooo 2007
maar hij is wel cool![]()
Ik heb wel de indruk dat die Pleo echter is dan de Aibo. Pleo lijkt best natuurlijk te reageren op z'n omgeving (athans, op de filmpjes die ik gezien heb) en het uiterlijk is ook wat minder "robot".quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef bleiblei het volgende:
Mijn ouders hebben een tijdje een Aibo in huis gehad en op mijn pa en broertje na, was niemand gecharmeerd van een robot huisdier.
Dussch...
Maar goed, Levi & J zijn nerds, dus wellicht is het dan wel leuk (zie, mijn broertje en pa).
Geen last vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb mijn heftag zwaar bevochten maar welverdiende tagje weer terug.
Ik heb 'm dan ook gewonnen voordat jij crew was he. Was me anders nooit gelukt.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik heb 'm dan ook gewonnen voordat jij crew was he. Was me anders nooit gelukt.
Staan leuke dingen op die sitequote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef bleiblei het volgende:
Dit echt way vet.
http://www.moillusions.com/2006/03/3d-painted-rooms-illusion.html
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, we hebben hem getest, en hij werkt
Dag haantjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |