Heb je ze geteld?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
No no no no no no no no no no no no!!
laag he dit jaarquote:
Die zou op 1 moeten staanquote:
quote:
Hey L-L!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Druk op het werk: (Menschen het is vrijdag)
dus voor alle leuke liedjes die zijn geweest,
de mooie nummers![]()
en de slechte nummers
nee, werkelijk een draak van een plaat, the verve heeft zo veel mooier gemaaktquote:
En bedankt Coen & Sander!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit eigenlijk nog te wachten op een "de nummers worden kleiner en de hits worden groterrrrrrrrr"-aankondiging.
Daarom moet je ook in de Nieuwe Topics-lijst kijken, dat weet iedereen toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:18 schreef toma het volgende:
Kut FOK![]()
Ik zag dit topic niet dus had ik er zelf maar 1 geopent.
Klote databases!
lol doe ik nooitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom moet je ook in de Nieuwe Topics-lijst kijken, dat weet iedereen toch?
Nog wat gevonden ? Grunn een optie voor je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft vandaag een heel topic gemist.
90s top 100 vind ik ook niet zo interessant. En ben vandaag wezen zoeken naar een stage op een bedrijvenbeurs.
Ze hebben van One een stuk geknipt, dus ga er maar niet te hard vanuit...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk straks november rain de volledige tijd
Weinig originele nummer 1 inderdaad. Sowieso vind ik de platen die nu komen wel leuk maar ik heb ze al zo vaak gehoord...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef toma het volgende:
Vind het wel slecht dat Nirvana weeer op 1 staat. Er zijn veeel betere nummers gemaakt in de 90's
Whehehe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:18 schreef toma het volgende:
Kut FOK![]()
Ik zag dit topic niet dus had ik er zelf maar 1 geopent.
Klote databases!
a widowquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef toma het volgende:
[..]
Im a widow! What the hell am i doing here! I dont belong here!
Tja, bij dit soort lijstjes waar vele duizenden mensen stemmen, komt altijd de grootste gemene deler boven drijven. Het is niet anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weinig originele nummer 1 inderdaad. Sowieso vind ik de platen die nu komen wel leuk maar ik heb ze al zo vaak gehoord...
Echt belachelijk.. Terwijl Coolio er bijvoorbeeld wel instaat. Waarom Da Luniz dan niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ ik wilde op een post van je reageren maar ben even vergeten welke post dat ook weer was (geen zin om terug te zoeken)
Edit:
Oja, ik weet het weer. Misschien dat ik de podcast nog ga checken als het zo leuk was.![]()
Jups, daarom spreken de nummers die een stuk lager staan mij ook meer aan. Wat in de bovenste regiones staat ken ik allemaal wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, bij dit soort lijstjes waar vele duizenden mensen stemmen, komt altijd de grootste gemene deler boven drijven. Het is niet anders.
Ik neem aan dat je ze alle 100 wel kentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups, daarom spreken de nummers die een stuk lager staan mij ook meer aan. Wat in de bovenste regiones staat ken ik allemaal wel.
Ik woon in de omgeving van Haarlem. Dan is Groningen wel erg ver weg...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog wat gevonden ? Grunn een optie voor je?![]()
there`squote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:15 schreef Qunix het volgende:
no no no no, no no no no, no no no no, thats no limit
Het viel me mee. Heb iets van 3 uur geslapen, bij het opstaan wel het gevoel alsof ik veul te veul gezopen had, maar dat is vrij snel weggetrokken en ben nu best 'fris'. Ze waren iig erg tevreden over het portfolio wat ik ze kon laten zien, dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hallo?![]()
Nog gelukt om "fris" op je gesprek te verschijnen?
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:28 schreef D.Rose het volgende:
Ik neem aan dat je ze alle 100 wel kent
Om het elk dag te doen natuurlijk welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik woon in de omgeving van Haarlem. Dan is Groningen wel erg ver weg...
Logischquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:31 schreef toma het volgende:
Als ik dit nummer hoor moet ik altijd aan die junkies van trainspotting denken.
[ afbeelding ]
quote:
Oh, mooi zo!!quote:[..]
Het viel me mee. Heb iets van 3 uur geslapen, bij het opstaan wel het gevoel alsof ik veul te veul gezopen had, maar dat is vrij snel weggetrokken en ben nu best 'fris'. Ze waren iig erg tevreden over het portfolio wat ik ze kon laten zien, dat is het belangrijkste.
Nummers te vroeg afkappenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:33 schreef Timo20 het volgende:
Jammer dat C&S altijd de finale van zo`n geweldige week mogen doen. Sander altijd met z`n feitjes![]()
![]()
![]()
Lees gewoon zoals de anderen de inzendingen van de luisteraars voor
Met z'n kutstemquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:33 schreef Timo20 het volgende:
Jammer dat C&S altijd de finale van zo`n geweldige week mogen doen. Sander altijd met z`n feitjes![]()
![]()
![]()
Lees gewoon zoals de anderen de inzendingen van de luisteraars voor
Door het intro van November Rain heen lullenquote:
Dat doet iedere dj, dat intro duurt 2 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Door het intro van November Rain heen lullen![]()
![]()
ja en? mooi intro? ga jij tijdens het voorspel ook stoppen om even de kat eten te geven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat doet iedere dj, dat intro duurt 2 minuten ofzo.
Preciesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met z'n kutstem![]()
![]()
.
Alsof ik niet zelf wikipedia kan lezen.
Als een dj het doet is niet (of iets minder) erg maar daar vallen Coen en Sander niet onder. Of iig Sander toch niet. Snap nog steeds niet wat die kerel op 3FM doet. Ga naar Veronica of 538 ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat doet iedere dj, dat intro duurt 2 minuten ofzo.
Dat doet iedere man, dat voorspel duurt 30 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja en? mooi intro? ga jij tijdens het voorspel ook stoppen om even de kat eten te geven?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja en? mooi intro? ga jij tijdens het voorspel ook stoppen om even de kat eten te geven?
Eens. Ik vind Sander vaak ook best irritant. Net als Paul Rabbering. Geef mij Ekdom maarquote:Als een dj het doet is niet (of iets minder) erg maar daar vallen Coen en Sander niet onder. Of iig Sander toch niet. Snap nog steeds niet wat die kerel op 3FM doet. Ga naar Veronica of 538 ofzo
Het viel me mee om eerlijk te zijn. Nu vanavond nog doorkomen, want dan ga ik naar een vriend toe. Morgen ga ik btw 's avonds ook leuke dingen doen. Ga dan samen met een vriendin in Amsterdam fotograferen als het donker is...quote:
Rabbering is coolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:43 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Eens. Ik vind Sander vaak ook best irritant. Net als Paul Rabbering. Geef mij Ekdom maar
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eén heel mailtjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef ScottTracy het volgende:
Hop, en hij leest nu ook meningen van luisteraars voor.
Die verschrikkelijke loser zal toch niet meelezen hè?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef ScottTracy het volgende:
Hop, en hij leest nu ook meningen van luisteraars voor.
Nee, ben ook geen fan van C&S, maar ik hou ook niet van de hele tijd diequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eén heel mailtje![]()
Ben je pro-Lantinga ofzo?
*proest*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, ben ook geen fan van C&S, maar ik hou ook niet van de hele tijd die-posts.
Toch hoort dit niet in de top10.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef Qunix het volgende:
Anouk!
Beste nummer van haar en ook R U Kiddin' Me
Oh, nog ff doorbijten wordt dat dan. In 't weekend maar wat bijslapen, lijkt me wel verstandig..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het viel me mee om eerlijk te zijn. Nu vanavond nog doorkomen, want dan ga ik naar een vriend toe. Morgen ga ik btw 's avonds ook leuke dingen doen. Ga dan samen met een vriendin in Amsterdam fotograferen als het donker is...
Hoe vroeg moest jij er btw weer uit?
Dat was het voor mij om 13:30 alquote:
Volgens "de luisteraars" van 3FM blijkbaar wel. Of je het nou leuk vindt of niet, Anouk is behoorlijk populair in den lande...quote:
Voor mij om 14:30, en is het tot maandag 13:30quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met z'n kutstem![]()
![]()
.
Alsof ik niet zelf wikipedia kan lezen.
Als je het echt op de letter bekijkt, dan heb ik tot dinsdag 15:45 weekend, maar ik heb nog genoeg te doen, dus in de praktijk zal mijn weekend niet zo lang duren...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Voor mij om 14:30, en is het tot maandag 13:30
Ok, jij wintquote:
Om het maar niet over Dolf te hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Zoiets inderdaad. Misschien wordt het weer eens tijd om de line up van 3fm eens te gaan bekijken.
Claudiaaannemen en Muijs der uit gooien
bijvoorbeeld....
Heb helemaal niets te doen dit weekend. Wel morgenavond naar een optreden van Rowwen Hezequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als je het echt op de letter bekijkt, dan heb ik tot dinsdag 15:45 weekend, maar ik heb nog genoeg te doen, dus in de praktijk zal mijn weekend niet zo lang duren...
Daar wel het nieuws tussenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Om het maar niet over Dolf te hebben
Trouwens: Metallica en Guns N Roses afkappen maar wel 10 (TIEN) minuten (!!!!!!!!) reclame??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, nog ff doorbijten wordt dat dan. In 't weekend maar wat bijslapen, lijkt me wel verstandig..![]()
Ik heb 'n lekker vrij dagje. 't Was gelukkig niet nodig om 'n wekker te zetten vandaag. Uitgeslapen dus.
Ja 1 minuutquote:
Erg fijn inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goed geregeld.Het weekend ga ik zeker bijslapen, hoewel ik voor m'n project ook nog best veel moet doen...
Hoorde die versie deze week nog eens: zo slecht is ie helemaal nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik ken iemand die de versie van All Saints beter vindt... Ik ontwijk haar zoveel mogelijk.
Hehe, Fifa 98quote:
Je bent niet de enigstequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Erg fijn inderdaad.In welke nacht heb je die bezigheden ingepland?
![]()
Whoohoo!!
Ik vind het wel een tof nummerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef Sersjee het volgende:
Metallica en ballads, ik blijf het raar vinden.
In de nacht voor de dag dat je 't klaar moet hebben. Lijkt me eigenlijk wel logisch.quote:
Ik ook, andere ballads ook, maar om de een of andere reden vind ik het niet bij Metallica horen. Beetje het gevoel da'k zou hebben als AC/DC met een ballad aan zou komenquote:
Ja, maar er moet wel een leuke dj dan zitten (tussen 1 en 4 dan, want vanaf 4 uur zit er sowieso een leuke)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
In de nacht voor de dag dat je 't klaar moet hebben. Lijkt me eigenlijk wel logisch.![]()
Thunderstruck!! [ afbeelding ]
Ja, iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook, andere ballads ook, maar om de een of andere reden vind ik het niet bij Metallica horen. Beetje het gevoel da'k zou hebben als AC/DC met een ballad aan zou komen
wbquote:
Ook dat lijkt me 'n vrij logisch iets om rekening mee te houden als je gaat plannen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel een leuke dj dan zitten (tussen 1 en 4 dan, want vanaf 4 uur zit er sowieso een leuke)
Bert van Lentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel een leuke dj dan zitten (tussen 1 en 4 dan, want vanaf 4 uur zit er sowieso een leuke)
Wow, timingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:30 schreef D.Rose het volgende:
En dit weer nodigt uit tot een rondje met de auto, dus tot over een uurtje ofzo
Ik heb geen idee wie er allemaal in de nacht zitten, suggesties?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me 'n vrij logisch iets om rekening mee te houden als je gaat plannen.![]()
One!!
Wnn zit die in de nacht?quote:
Zolang 't maar niet tijdens Winfried is. Voor de rest is 'tquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er allemaal in de nacht zitten, suggesties?
Ma: Robbert-Janquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er allemaal in de nacht zitten, suggesties?
Dinsdag van 01 tot 04quote:
Hoort op 1quote:[
b]Op vrijdag 10 oktober 2008 17:41 schreef DiedjeeJ het volgende:[/b]
Charly & Theo!!![]()
Belachelijk hoog weer, dat wel..![]()
Net niet hoog genoegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Charly & Theo!!![]()
Belachelijk hoog weer, dat wel..![]()
Gabbertijdperk he. Zegt meer over de kwaliteit van de gabber muziek dan over de jaren 90.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef D.Rose het volgende:
Op zich ook grappig dat er een cover in de top 3 staat
Zegt genoeg over de jaren 90
Ik durf te wedden dat de meeste stemmers niet eens weten dat het een cover isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef D.Rose het volgende:
Op zich ook grappig dat er een cover in de top 3 staat
Zegt genoeg over de jaren 90
Godskolere, wat een monument van een plaat blijft dit toch.quote:
Gabber is jaren 90. Gabber heeft mij de Rock kant opgedreven, en Pearl Jam was mijn eerste ontdekkingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:43 schreef toma het volgende:
[..]
Gabbertijdperk he. Zegt meer over de kwaliteit van de gabber muziek dan over de jaren 90.
de 90's heeft gewoon weinig muziek die echt bij zal blijven IMOquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef kingmob het volgende:
echt een drama top3 wat mij betreft. Hele goede muziek in die top25 ofzo, en dan dit. Niet slecht, maar zeker niet memorabel.
Voor mij hoeft het ook nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:50 schreef -Hans- het volgende:
UIt bad en tijd om een lekkere pizza in de oven te gooien..![]()
" laten we de nummer 1 niet draaien "
Nummer 1 hoor je gewoon te draaien, imo.. Zal eerlijk zeggen dat ik SMELLS LIKE TEEN SPIRIT ook wel een beetje heb gehoord.quote:
Interessanter dan de nummer 1! Niets ten nadele van het nummer, maar ik heb het wel gehoord ondertussen.quote:
Die is er toch nooit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:51 schreef -Hans- het volgende:
Zou Corne er vandaag zijn? Geen MotoGP dit weekend dus waarschijnlijk gewoon aanwezig.
Er is toch geen Dance Classics Party vandaag?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:51 schreef -Hans- het volgende:
Zou Corne er vandaag zijn? Geen MotoGP dit weekend dus waarschijnlijk gewoon aanwezig.
inderdaad. Als dat nummer niet zo verschrikkelijk vaak gedraaid zou zijn zou ik het nog wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Interessanter dan de nummer 1! Niets ten nadele van het nummer, maar ik heb het wel gehoord ondertussen.
9 van de 10 is het niet live, helaas..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is er toch nooit?
Zelfs zijn uitzendingen zijn van te voren opgenomen
Ik stel voor dat de top 100 van volgend jaar geen platen mag bevatten die er nu in staanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nummer 1 hoor je gewoon te draaien, imo.. Zal eerlijk zeggen dat ik SMELLS LIKE TEEN SPIRIT ook wel een beetje heb gehoord.
Geen idee mien jong. De nummer 1 is nog bezig en de studio is al helemaal leeg..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Er is toch geen Dance Classics Party vandaag?
quote:
Eens. En dat is ook wel te merken aan 't mindere aantal enthousiaste posts.quote:Niets ten nadele van het nummer, maar ik heb het wel gehoord ondertussen.
Of alleen maar albumtracks (want ik vrees dat er heel veel crap staat op nr. 101-200 van deze lijst).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de top 100 van volgend jaar geen platen mag bevatten die er nu in staan
Oh dat is niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de top 100 van volgend jaar geen platen mag bevatten die er nu in staan
quote:1 ) Let Me Show Ya - Jazzanova
2 ) My Mistakes Were Made For You - The Last Shadow Puppets
3 ) Under The Sun - Kidda
4 ) Black Gold - Stereo Mc's
5 ) From My Heart To Yours - Laura Izibor
6 ) Straight 'Til Sunrise - Barry Adamson
7 ) Another Way To Die - Jack White & Alicia Keys
8 ) Natural Disaster - Plain White T's
9) Joyride - Giovanca
10) 1, 2, 3, 4 - Diggy Dex ft. Skiggy Rapz
11) Distant Dreams - Nitin Sawhney
Nu je het er over hebt, ook grappig dat de nr.2 een albumtrack isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of alleen maar albumtracks (want ik vrees dat er heel veel crap staat op nr. 101-200 van deze lijst).
Maar dan wel in de Herve Remix!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:57 schreef Marc63 het volgende:
Handig dat nieuwe weblog van Gerard. De nieuwe Freak11!
[..]
Under The Sun - Kidda
jaja, dat wordt weer omschakelen. MYA playlist staat ook reeds online en ik mis toch wel een beetje de 90's hits. En nog steeds geen Corne.. dus weer geen live uitzending.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, leuk om te zien dat TLSP er bij staat. En Kidda.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is die plaat die toch wel wat lijkt op Mad World van Gary Jules? Heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan als MH, ik word er nogal depressief van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
Iemand ook gehoord van Nina Kinert - BEAST ? 't is namelijk de nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit
Ja dus... ff alle pillen, drank en scherpe voorwerpen goed opbergen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:02 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm, sorry maar ik vind dit helemaal niets.
Zou best kunnen hoor, maar ik had de plaat nog niet eerder gehoord. 't is absoluut niet muziek waar ik graag naar luister. Depressieve shit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is die plaat die toch wel wat lijkt op Mad World van Gary Jules? Heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan als MH, ik word er nogal depressief van.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:05 schreef Marc63 het volgende:
Ja dus... ff alle pillen, drank en scherpe voorwerpen goed opbergen.
Oja, ff de switch naar 2008 maken. Back to the future.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
Iemand ook gehoord van Nina Kinert - BEAST ? 't is namelijk de nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit
Wat een playlist !!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk niet dat het uitmaakt of Corné er is of niet, we krijgen toch een uur lang Turn Up the Bass-kneiters in the Mix: http://90s.3fm.nl/page/90s07_nieuws/277779
Jaja ! een van de eerste singles die ik via Napster had gedownload.quote:The Age Of Love - The Age Of Love
Dan krijg ik je antwoordapparaat...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:09 schreef Marc63 het volgende:
Ff eten. Als iemand me nodig heeft, mn nummer is 2222222
Human had ik ook graag als Megahit gezien. Vanavond trouwens ook te horen bij MYA en vast ook wel tijdens het EkStra weekend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oja, ff de switch naar 2008 maken. Back to the future.![]()
Ik had toch liever Human als nieuwe MH gezien..
Ja, maar die zegt:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan krijg ik je antwoordapparaat...
Ik zal de playlist zo 's ff checken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Human had ik ook graag als Megahit gezien. Vanavond trouwens ook te horen bij MYA en vast ook wel tijdens het EkStra weekend.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja, maar die zegt:
Hey how ya doin'
Sorry ya can't get through
But leave your name and your number
And I'll get back to you
Niet memorabel? Smells Like Teen Spirit en Black niet memorabel??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef kingmob het volgende:
echt een drama top3 wat mij betreft. Hele goede muziek in die top25 ofzo, en dan dit. Niet slecht, maar zeker niet memorabel.
Stond volgens mij ook pas vrij laat online (gisteren), maar geen EkStra-weekend? Ik ga denk ik wel luisteren maar hoop wel op een leuke gast.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zal de playlist zo 's ff checken.Kon 'm gisteren nog niet vinden.
Denk dat ik EW vandaag ff oversla, en bij MYA weer binnen kom vallen voor de "wat 'n tracks!!"
Gok KLF en anders Double Trouble & The Rebel Mc - Street tuff.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:22 schreef gerbenp het volgende:
Hoe heet deze plaat die nu in de mix is?
Volgens mij is het vanavond een Best Ofquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Stond volgens mij ook pas vrij laat online (gisteren), maar geen EkStra-weekend? Ik ga denk ik wel luisteren maar hoop wel op een leuke gast.![]()
OOk leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is het vanavond een Best Of
Ben benieuwd of Van Velzen er in voor komtquote:
Vind `m best mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef toma het volgende:
Wat een depri begrafenis shit die megahit.
Yo Yo !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:31 schreef Timo20 het volgende:
Hans![]()
![]()
[..]
Ben benieuwd of Van Velzen er in voor komt
Dacht dat `t een 3uur lange knip-en-plak show zou worden vanavond? @ Piles: neem je het weer op voor me? moet dalijk wegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef -Hans- het volgende:
Zou Ekdom het nog willen hebben over der Otto? vast niet.
Kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is het vanavond een Best Of
Beastquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef toma het volgende:
oohh okay.. even kijken of ik dan wel ga luisteren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dacht dat `t een 3uur lange knip-en-plak show zou worden vanavond? @ Piles: neem je het weer op voor me? moet dalijk weg![]()
Welke is het, heb het gemist volgens mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef toma het volgende:
En nu nieuw nieuwsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Ziggo ligt er hier weer es uit.algehele storing??
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke is het, heb het gemist volgens mij.
Bij mij lag internet (helaas.... ook van Ziggo) er gisteren regelmatig uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Ziggo ligt er hier weer es uit.algehele storing?? Lekker GPRSen dus
.
2x overleef je niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1x luisteren is waarschijnlijk wel voldoende
Wie? O die, Damien Rice rip off achtig... (Mwah, 1x is genoeg)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1x luisteren is waarschijnlijk wel voldoende
Daarom ben ik geswitched (werd er niet vrolijk van)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mij lag internet (helaas.... ook van Ziggo) er gisteren regelmatig uit.
True..quote:
Ik denk dat Michiel momenteel al in hogere sferen is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Zijn ze er wel?
Kon die niet een dag later vliegen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Michiel momenteel al in hogere sferen is.
Weet niet of het een toevoegde waarde heeft om er beelden bij te hebben, maar ik laat 'm lopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Timo20 het volgende:
Dacht dat `t een 3uur lange knip-en-plak show zou worden vanavond? @ Piles: neem je het weer op voor me? moet dalijk weg![]()
Alleen als er wat te zien is, anders luister ik `m gewoon terug zonder beeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet of het een toevoegde waarde heeft om er beelden bij te hebben, maar ik laat 'm lopen
Op dit moment is het niet echt boeiend beeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alleen als er wat te zien is, anders luister ik `m gewoon terug zonder beeld
Nee idd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Op dit moment is het niet echt boeiend beeld
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:04 schreef Qunix het volgende:
Zalige mix was dat! Heb genoten ondanks het gekrijs van mijn moeder erdoor heen....
Dat vind ik eigenlijk nog treuriger dan al die inspiratieloze reclamebureaus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat er ook echt directeuren zijn die deze slechte reclames goed keuren voor de radio
Heb 'm maar weer uitgezet, wordt niks natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Timo20 het volgende:
Nee idd.
Om daar nou 3 uur naar te kijken
Was redelijk kansloos idd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 'm maar weer uitgezet, wordt niks natuurlijk
Ja want die zijn ook weer afhankelijk van wat die kansloze directeuren weer willen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog treuriger dan al die inspiratieloze reclamebureaus.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Pfff, wat een gigantisch lange uuropener.
Alles op 3FM is terug te luisteren toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Komt ook niet als podcast... Zou tof zijn als iemand hem toevallig hebt opgenomen
Ik heb ze niet allemaal gehoord ( veel niet eigenlijk ) dus ik ben wel benieuwd naar toch wat nieuws voor mij.quote:
Hier ook, maar dan zonder oranje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:10 schreef Litton-Lane het volgende:
wow, de LUCHT is mooi helder blauw oranje en paars hier
Waar zijn de andere danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles op 3FM is terug te luisteren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |