Wnn zit die in de nacht?quote:
Zolang 't maar niet tijdens Winfried is. Voor de rest is 'tquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er allemaal in de nacht zitten, suggesties?
Ma: Robbert-Janquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er allemaal in de nacht zitten, suggesties?
Dinsdag van 01 tot 04quote:
Hoort op 1quote:[
b]Op vrijdag 10 oktober 2008 17:41 schreef DiedjeeJ het volgende:[/b]
Charly & Theo!!![]()
Belachelijk hoog weer, dat wel..![]()
Net niet hoog genoegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Charly & Theo!!![]()
Belachelijk hoog weer, dat wel..![]()
Gabbertijdperk he. Zegt meer over de kwaliteit van de gabber muziek dan over de jaren 90.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef D.Rose het volgende:
Op zich ook grappig dat er een cover in de top 3 staat
Zegt genoeg over de jaren 90
Ik durf te wedden dat de meeste stemmers niet eens weten dat het een cover isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef D.Rose het volgende:
Op zich ook grappig dat er een cover in de top 3 staat
Zegt genoeg over de jaren 90
Godskolere, wat een monument van een plaat blijft dit toch.quote:
Gabber is jaren 90. Gabber heeft mij de Rock kant opgedreven, en Pearl Jam was mijn eerste ontdekkingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:43 schreef toma het volgende:
[..]
Gabbertijdperk he. Zegt meer over de kwaliteit van de gabber muziek dan over de jaren 90.
de 90's heeft gewoon weinig muziek die echt bij zal blijven IMOquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef kingmob het volgende:
echt een drama top3 wat mij betreft. Hele goede muziek in die top25 ofzo, en dan dit. Niet slecht, maar zeker niet memorabel.
Voor mij hoeft het ook nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:50 schreef -Hans- het volgende:
UIt bad en tijd om een lekkere pizza in de oven te gooien..![]()
" laten we de nummer 1 niet draaien "
Nummer 1 hoor je gewoon te draaien, imo.. Zal eerlijk zeggen dat ik SMELLS LIKE TEEN SPIRIT ook wel een beetje heb gehoord.quote:
Interessanter dan de nummer 1! Niets ten nadele van het nummer, maar ik heb het wel gehoord ondertussen.quote:
Die is er toch nooit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:51 schreef -Hans- het volgende:
Zou Corne er vandaag zijn? Geen MotoGP dit weekend dus waarschijnlijk gewoon aanwezig.
Er is toch geen Dance Classics Party vandaag?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:51 schreef -Hans- het volgende:
Zou Corne er vandaag zijn? Geen MotoGP dit weekend dus waarschijnlijk gewoon aanwezig.
inderdaad. Als dat nummer niet zo verschrikkelijk vaak gedraaid zou zijn zou ik het nog wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Interessanter dan de nummer 1! Niets ten nadele van het nummer, maar ik heb het wel gehoord ondertussen.
9 van de 10 is het niet live, helaas..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is er toch nooit?
Zelfs zijn uitzendingen zijn van te voren opgenomen
Ik stel voor dat de top 100 van volgend jaar geen platen mag bevatten die er nu in staanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nummer 1 hoor je gewoon te draaien, imo.. Zal eerlijk zeggen dat ik SMELLS LIKE TEEN SPIRIT ook wel een beetje heb gehoord.
Geen idee mien jong. De nummer 1 is nog bezig en de studio is al helemaal leeg..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Er is toch geen Dance Classics Party vandaag?
quote:
Eens. En dat is ook wel te merken aan 't mindere aantal enthousiaste posts.quote:Niets ten nadele van het nummer, maar ik heb het wel gehoord ondertussen.
Of alleen maar albumtracks (want ik vrees dat er heel veel crap staat op nr. 101-200 van deze lijst).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de top 100 van volgend jaar geen platen mag bevatten die er nu in staan
Oh dat is niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de top 100 van volgend jaar geen platen mag bevatten die er nu in staan
quote:1 ) Let Me Show Ya - Jazzanova
2 ) My Mistakes Were Made For You - The Last Shadow Puppets
3 ) Under The Sun - Kidda
4 ) Black Gold - Stereo Mc's
5 ) From My Heart To Yours - Laura Izibor
6 ) Straight 'Til Sunrise - Barry Adamson
7 ) Another Way To Die - Jack White & Alicia Keys
8 ) Natural Disaster - Plain White T's
9) Joyride - Giovanca
10) 1, 2, 3, 4 - Diggy Dex ft. Skiggy Rapz
11) Distant Dreams - Nitin Sawhney
Nu je het er over hebt, ook grappig dat de nr.2 een albumtrack isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of alleen maar albumtracks (want ik vrees dat er heel veel crap staat op nr. 101-200 van deze lijst).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |