Maar dan wel in de Herve Remix!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:57 schreef Marc63 het volgende:
Handig dat nieuwe weblog van Gerard. De nieuwe Freak11!
[..]
Under The Sun - Kidda
jaja, dat wordt weer omschakelen. MYA playlist staat ook reeds online en ik mis toch wel een beetje de 90's hits. En nog steeds geen Corne.. dus weer geen live uitzending.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, leuk om te zien dat TLSP er bij staat. En Kidda.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is die plaat die toch wel wat lijkt op Mad World van Gary Jules? Heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan als MH, ik word er nogal depressief van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
Iemand ook gehoord van Nina Kinert - BEAST ? 't is namelijk de nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit
Ja dus... ff alle pillen, drank en scherpe voorwerpen goed opbergen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:02 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm, sorry maar ik vind dit helemaal niets.
Zou best kunnen hoor, maar ik had de plaat nog niet eerder gehoord. 't is absoluut niet muziek waar ik graag naar luister. Depressieve shit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is die plaat die toch wel wat lijkt op Mad World van Gary Jules? Heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan als MH, ik word er nogal depressief van.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:05 schreef Marc63 het volgende:
Ja dus... ff alle pillen, drank en scherpe voorwerpen goed opbergen.
Oja, ff de switch naar 2008 maken. Back to the future.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
Iemand ook gehoord van Nina Kinert - BEAST ? 't is namelijk de nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit
Wat een playlist !!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk niet dat het uitmaakt of Corné er is of niet, we krijgen toch een uur lang Turn Up the Bass-kneiters in the Mix: http://90s.3fm.nl/page/90s07_nieuws/277779
Jaja ! een van de eerste singles die ik via Napster had gedownload.quote:The Age Of Love - The Age Of Love
Dan krijg ik je antwoordapparaat...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:09 schreef Marc63 het volgende:
Ff eten. Als iemand me nodig heeft, mn nummer is 2222222
Human had ik ook graag als Megahit gezien. Vanavond trouwens ook te horen bij MYA en vast ook wel tijdens het EkStra weekend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oja, ff de switch naar 2008 maken. Back to the future.![]()
Ik had toch liever Human als nieuwe MH gezien..
Ja, maar die zegt:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan krijg ik je antwoordapparaat...
Ik zal de playlist zo 's ff checken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Human had ik ook graag als Megahit gezien. Vanavond trouwens ook te horen bij MYA en vast ook wel tijdens het EkStra weekend.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja, maar die zegt:
Hey how ya doin'
Sorry ya can't get through
But leave your name and your number
And I'll get back to you
Niet memorabel? Smells Like Teen Spirit en Black niet memorabel??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef kingmob het volgende:
echt een drama top3 wat mij betreft. Hele goede muziek in die top25 ofzo, en dan dit. Niet slecht, maar zeker niet memorabel.
Stond volgens mij ook pas vrij laat online (gisteren), maar geen EkStra-weekend? Ik ga denk ik wel luisteren maar hoop wel op een leuke gast.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zal de playlist zo 's ff checken.Kon 'm gisteren nog niet vinden.
Denk dat ik EW vandaag ff oversla, en bij MYA weer binnen kom vallen voor de "wat 'n tracks!!"
Gok KLF en anders Double Trouble & The Rebel Mc - Street tuff.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:22 schreef gerbenp het volgende:
Hoe heet deze plaat die nu in de mix is?
Volgens mij is het vanavond een Best Ofquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Stond volgens mij ook pas vrij laat online (gisteren), maar geen EkStra-weekend? Ik ga denk ik wel luisteren maar hoop wel op een leuke gast.![]()
OOk leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is het vanavond een Best Of
Ben benieuwd of Van Velzen er in voor komtquote:
Vind `m best mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef toma het volgende:
Wat een depri begrafenis shit die megahit.
Yo Yo !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:31 schreef Timo20 het volgende:
Hans![]()
![]()
[..]
Ben benieuwd of Van Velzen er in voor komt
Dacht dat `t een 3uur lange knip-en-plak show zou worden vanavond? @ Piles: neem je het weer op voor me? moet dalijk wegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef -Hans- het volgende:
Zou Ekdom het nog willen hebben over der Otto? vast niet.
Kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is het vanavond een Best Of
Beastquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef toma het volgende:
oohh okay.. even kijken of ik dan wel ga luisteren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dacht dat `t een 3uur lange knip-en-plak show zou worden vanavond? @ Piles: neem je het weer op voor me? moet dalijk weg![]()
Welke is het, heb het gemist volgens mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef toma het volgende:
En nu nieuw nieuwsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Ziggo ligt er hier weer es uit.algehele storing??
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke is het, heb het gemist volgens mij.
Bij mij lag internet (helaas.... ook van Ziggo) er gisteren regelmatig uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Ziggo ligt er hier weer es uit.algehele storing?? Lekker GPRSen dus
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |