2x overleef je niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1x luisteren is waarschijnlijk wel voldoende
Wie? O die, Damien Rice rip off achtig... (Mwah, 1x is genoeg)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1x luisteren is waarschijnlijk wel voldoende
Daarom ben ik geswitched (werd er niet vrolijk van)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mij lag internet (helaas.... ook van Ziggo) er gisteren regelmatig uit.
True..quote:
Ik denk dat Michiel momenteel al in hogere sferen is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Zijn ze er wel?
Kon die niet een dag later vliegen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Michiel momenteel al in hogere sferen is.
Weet niet of het een toevoegde waarde heeft om er beelden bij te hebben, maar ik laat 'm lopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Timo20 het volgende:
Dacht dat `t een 3uur lange knip-en-plak show zou worden vanavond? @ Piles: neem je het weer op voor me? moet dalijk weg![]()
Alleen als er wat te zien is, anders luister ik `m gewoon terug zonder beeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet of het een toevoegde waarde heeft om er beelden bij te hebben, maar ik laat 'm lopen
Op dit moment is het niet echt boeiend beeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alleen als er wat te zien is, anders luister ik `m gewoon terug zonder beeld
Nee idd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Op dit moment is het niet echt boeiend beeld
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:04 schreef Qunix het volgende:
Zalige mix was dat! Heb genoten ondanks het gekrijs van mijn moeder erdoor heen....
Dat vind ik eigenlijk nog treuriger dan al die inspiratieloze reclamebureaus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat er ook echt directeuren zijn die deze slechte reclames goed keuren voor de radio
Heb 'm maar weer uitgezet, wordt niks natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Timo20 het volgende:
Nee idd.
Om daar nou 3 uur naar te kijken
Was redelijk kansloos idd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 'm maar weer uitgezet, wordt niks natuurlijk
Ja want die zijn ook weer afhankelijk van wat die kansloze directeuren weer willen....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog treuriger dan al die inspiratieloze reclamebureaus.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Pfff, wat een gigantisch lange uuropener.
Alles op 3FM is terug te luisteren toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Komt ook niet als podcast... Zou tof zijn als iemand hem toevallig hebt opgenomen
Ik heb ze niet allemaal gehoord ( veel niet eigenlijk ) dus ik ben wel benieuwd naar toch wat nieuws voor mij.quote:
Hier ook, maar dan zonder oranje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:10 schreef Litton-Lane het volgende:
wow, de LUCHT is mooi helder blauw oranje en paars hier
Waar zijn de andere danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles op 3FM is terug te luisteren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |