Heb je ze geteld?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
No no no no no no no no no no no no!!
laag he dit jaarquote:
Die zou op 1 moeten staanquote:
quote:
Hey L-L!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Druk op het werk: (Menschen het is vrijdag)
dus voor alle leuke liedjes die zijn geweest,
de mooie nummers![]()
en de slechte nummers
nee, werkelijk een draak van een plaat, the verve heeft zo veel mooier gemaaktquote:
En bedankt Coen & Sander!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit eigenlijk nog te wachten op een "de nummers worden kleiner en de hits worden groterrrrrrrrr"-aankondiging.
Daarom moet je ook in de Nieuwe Topics-lijst kijken, dat weet iedereen toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:18 schreef toma het volgende:
Kut FOK![]()
Ik zag dit topic niet dus had ik er zelf maar 1 geopent.
Klote databases!
lol doe ik nooitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom moet je ook in de Nieuwe Topics-lijst kijken, dat weet iedereen toch?
Nog wat gevonden ? Grunn een optie voor je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft vandaag een heel topic gemist.
90s top 100 vind ik ook niet zo interessant. En ben vandaag wezen zoeken naar een stage op een bedrijvenbeurs.
Ze hebben van One een stuk geknipt, dus ga er maar niet te hard vanuit...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk straks november rain de volledige tijd
Weinig originele nummer 1 inderdaad. Sowieso vind ik de platen die nu komen wel leuk maar ik heb ze al zo vaak gehoord...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef toma het volgende:
Vind het wel slecht dat Nirvana weeer op 1 staat. Er zijn veeel betere nummers gemaakt in de 90's
Whehehe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:18 schreef toma het volgende:
Kut FOK![]()
Ik zag dit topic niet dus had ik er zelf maar 1 geopent.
Klote databases!
a widowquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef toma het volgende:
[..]
Im a widow! What the hell am i doing here! I dont belong here!
Tja, bij dit soort lijstjes waar vele duizenden mensen stemmen, komt altijd de grootste gemene deler boven drijven. Het is niet anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weinig originele nummer 1 inderdaad. Sowieso vind ik de platen die nu komen wel leuk maar ik heb ze al zo vaak gehoord...
Echt belachelijk.. Terwijl Coolio er bijvoorbeeld wel instaat. Waarom Da Luniz dan niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ ik wilde op een post van je reageren maar ben even vergeten welke post dat ook weer was (geen zin om terug te zoeken)
Edit:
Oja, ik weet het weer. Misschien dat ik de podcast nog ga checken als het zo leuk was.![]()
Jups, daarom spreken de nummers die een stuk lager staan mij ook meer aan. Wat in de bovenste regiones staat ken ik allemaal wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, bij dit soort lijstjes waar vele duizenden mensen stemmen, komt altijd de grootste gemene deler boven drijven. Het is niet anders.
Ik neem aan dat je ze alle 100 wel kentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups, daarom spreken de nummers die een stuk lager staan mij ook meer aan. Wat in de bovenste regiones staat ken ik allemaal wel.
Ik woon in de omgeving van Haarlem. Dan is Groningen wel erg ver weg...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog wat gevonden ? Grunn een optie voor je?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |