ja en? mooi intro? ga jij tijdens het voorspel ook stoppen om even de kat eten te geven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat doet iedere dj, dat intro duurt 2 minuten ofzo.
Preciesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met z'n kutstem![]()
![]()
.
Alsof ik niet zelf wikipedia kan lezen.
Als een dj het doet is niet (of iets minder) erg maar daar vallen Coen en Sander niet onder. Of iig Sander toch niet. Snap nog steeds niet wat die kerel op 3FM doet. Ga naar Veronica of 538 ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat doet iedere dj, dat intro duurt 2 minuten ofzo.
Dat doet iedere man, dat voorspel duurt 30 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja en? mooi intro? ga jij tijdens het voorspel ook stoppen om even de kat eten te geven?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja en? mooi intro? ga jij tijdens het voorspel ook stoppen om even de kat eten te geven?
Eens. Ik vind Sander vaak ook best irritant. Net als Paul Rabbering. Geef mij Ekdom maarquote:Als een dj het doet is niet (of iets minder) erg maar daar vallen Coen en Sander niet onder. Of iig Sander toch niet. Snap nog steeds niet wat die kerel op 3FM doet. Ga naar Veronica of 538 ofzo
Het viel me mee om eerlijk te zijn. Nu vanavond nog doorkomen, want dan ga ik naar een vriend toe. Morgen ga ik btw 's avonds ook leuke dingen doen. Ga dan samen met een vriendin in Amsterdam fotograferen als het donker is...quote:
Rabbering is coolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:43 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Eens. Ik vind Sander vaak ook best irritant. Net als Paul Rabbering. Geef mij Ekdom maar
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eén heel mailtjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef ScottTracy het volgende:
Hop, en hij leest nu ook meningen van luisteraars voor.
Die verschrikkelijke loser zal toch niet meelezen hè?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef ScottTracy het volgende:
Hop, en hij leest nu ook meningen van luisteraars voor.
Nee, ben ook geen fan van C&S, maar ik hou ook niet van de hele tijd diequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eén heel mailtje![]()
Ben je pro-Lantinga ofzo?
*proest*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, ben ook geen fan van C&S, maar ik hou ook niet van de hele tijd die-posts.
Toch hoort dit niet in de top10.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef Qunix het volgende:
Anouk!
Beste nummer van haar en ook R U Kiddin' Me
Oh, nog ff doorbijten wordt dat dan. In 't weekend maar wat bijslapen, lijkt me wel verstandig..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het viel me mee om eerlijk te zijn. Nu vanavond nog doorkomen, want dan ga ik naar een vriend toe. Morgen ga ik btw 's avonds ook leuke dingen doen. Ga dan samen met een vriendin in Amsterdam fotograferen als het donker is...
Hoe vroeg moest jij er btw weer uit?
Dat was het voor mij om 13:30 alquote:
Volgens "de luisteraars" van 3FM blijkbaar wel. Of je het nou leuk vindt of niet, Anouk is behoorlijk populair in den lande...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |