Voor mij om 14:30, en is het tot maandag 13:30quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met z'n kutstem![]()
![]()
.
Alsof ik niet zelf wikipedia kan lezen.
Als je het echt op de letter bekijkt, dan heb ik tot dinsdag 15:45 weekend, maar ik heb nog genoeg te doen, dus in de praktijk zal mijn weekend niet zo lang duren...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Voor mij om 14:30, en is het tot maandag 13:30
Ok, jij wintquote:
Om het maar niet over Dolf te hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Zoiets inderdaad. Misschien wordt het weer eens tijd om de line up van 3fm eens te gaan bekijken.
Claudiaaannemen en Muijs der uit gooien
bijvoorbeeld....
Heb helemaal niets te doen dit weekend. Wel morgenavond naar een optreden van Rowwen Hezequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als je het echt op de letter bekijkt, dan heb ik tot dinsdag 15:45 weekend, maar ik heb nog genoeg te doen, dus in de praktijk zal mijn weekend niet zo lang duren...
Daar wel het nieuws tussenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Om het maar niet over Dolf te hebben
Trouwens: Metallica en Guns N Roses afkappen maar wel 10 (TIEN) minuten (!!!!!!!!) reclame??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, nog ff doorbijten wordt dat dan. In 't weekend maar wat bijslapen, lijkt me wel verstandig..![]()
Ik heb 'n lekker vrij dagje. 't Was gelukkig niet nodig om 'n wekker te zetten vandaag. Uitgeslapen dus.
Ja 1 minuutquote:
Erg fijn inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goed geregeld.Het weekend ga ik zeker bijslapen, hoewel ik voor m'n project ook nog best veel moet doen...
Hoorde die versie deze week nog eens: zo slecht is ie helemaal nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik ken iemand die de versie van All Saints beter vindt... Ik ontwijk haar zoveel mogelijk.
Hehe, Fifa 98quote:
Je bent niet de enigstequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Erg fijn inderdaad.In welke nacht heb je die bezigheden ingepland?
![]()
Whoohoo!!
Ik vind het wel een tof nummerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef Sersjee het volgende:
Metallica en ballads, ik blijf het raar vinden.
In de nacht voor de dag dat je 't klaar moet hebben. Lijkt me eigenlijk wel logisch.quote:
Ik ook, andere ballads ook, maar om de een of andere reden vind ik het niet bij Metallica horen. Beetje het gevoel da'k zou hebben als AC/DC met een ballad aan zou komenquote:
Ja, maar er moet wel een leuke dj dan zitten (tussen 1 en 4 dan, want vanaf 4 uur zit er sowieso een leuke)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
In de nacht voor de dag dat je 't klaar moet hebben. Lijkt me eigenlijk wel logisch.![]()
Thunderstruck!! [ afbeelding ]
Ja, iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook, andere ballads ook, maar om de een of andere reden vind ik het niet bij Metallica horen. Beetje het gevoel da'k zou hebben als AC/DC met een ballad aan zou komen
wbquote:
Ook dat lijkt me 'n vrij logisch iets om rekening mee te houden als je gaat plannen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel een leuke dj dan zitten (tussen 1 en 4 dan, want vanaf 4 uur zit er sowieso een leuke)
Bert van Lentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel een leuke dj dan zitten (tussen 1 en 4 dan, want vanaf 4 uur zit er sowieso een leuke)
Wow, timingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:30 schreef D.Rose het volgende:
En dit weer nodigt uit tot een rondje met de auto, dus tot over een uurtje ofzo
Ik heb geen idee wie er allemaal in de nacht zitten, suggesties?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me 'n vrij logisch iets om rekening mee te houden als je gaat plannen.![]()
One!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |