quote:Vraag gebruiker:
Hoe luidt de songtekst van de Shaffy Cantate, gezongen door Ramses Shaffy en Liesbeth List?
Antwoord 1:
Beste vragensteller,
Bedankt voor het stellen van uw vraag aan al@din.
De Shaffy Cantate heeft als songtekst "la, la, la, la enz.
Wilt u de song horen zie:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef IQM het volgende:
Zal ik nu mailen dat ik helemaal geen 'enz' hoor in het liedje?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt echt teveel vrije tijd he?!
Daar waren we gebleven.quote:
Hip.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Dizer het volgende:
Ik heb morgenavond niets te doen en ben in Purmerend.
Then grab on tight, want natúúrlijk mis ik jequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mis je mij ook? Zo niet, dan kan ik m'n piemel net zo goed los laten, want dan zal de kennis dat jij me mist me nooit tot een hoogtepunt brengen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:26 schreef Svensational het volgende:
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
Maar dat is goed nieuws voor ons dusquote:
Jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat is goed nieuws voor ons dus![]()
!
Ja, was leuk!quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:03 schreef Dizer het volgende:
Net terug uit Amsterdam. Naar de bios met Re en LeWas to, Tropic Thunder was erg vermakelijk
Duuf en ik zijn gister langer in Nederland onderweg geweest dan dat we onderweg waren vanuit Griekenland náár Nederlandquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:10 schreef Zhenar het volgende:
Klote treinen
Heeft me uren gekost om van Rotterdam naar Amsterdam te geraken.
Dat tripje doe ik elke week wel 1 of 2 keer. Heb medelijdenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:10 schreef Zhenar het volgende:
Klote treinen
Heeft me uren gekost om van Rotterdam naar Amsterdam te geraken.
*Leven er weer uit zuigtquote:
Nieuwe users aantrekkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:24 schreef IQM het volgende:
Maar Zhenar, even serieus nu. Als twee ShowChat-meubelstukken onder elkaar. Hoe komt het volgens jou dat er al maanden zo tergend langzaam en futloos wordt gereageerd in SC? Kunnen we ooit nog terug naar the good old days of moeten we maar accepteren dat sommige mensen (Dizer) een leven beginnen te krijgen en daardoor minder op ons favoriete plekje op teh interwebs te vinden zijn? En hoe kunnen we de teloorgang tegengaan? Hoe brengen wij die enthousiaste, puberende vreugde weer terug in FOK!s favoriete slowchat-reeks?
Oeh, da's wel tof!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:23 schreef MissBliss het volgende:
Je zou kunnen beginnen met reageren op kattenposts, IQM!
[WINACTIE] Dierendag! Win een foto van jouw dier op Canvas! Ik heb gewonnen
Ehm.. ja, dat doet me dan weer minder.quote:
Misschien zou het ook wel helpen als niet-studenten als jij, babette, G_H, X_M en Dizer op zouden tieven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nieuwe users aantrekken
Het liefst studenten; die hebben veel tijd![]()
Het is optiefen, met een f dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien zou het ook wel helpen als niet-studenten als jij, babette, G_H, X_M en Dizer op zouden tieven.
je zou zelf eens kunnen gaan wieberen natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:24 schreef IQM het volgende:
Maar Zhenar, even serieus nu. Als twee ShowChat-meubelstukken onder elkaar. Hoe komt het volgens jou dat er al maanden zo tergend langzaam en futloos wordt gereageerd in SC? Kunnen we ooit nog terug naar the good old days of moeten we maar accepteren dat sommige mensen (Dizer) een leven beginnen te krijgen en daardoor minder op ons favoriete plekje op teh interwebs te vinden zijn? En hoe kunnen we de teloorgang tegengaan? Hoe brengen wij die enthousiaste, puberende vreugde weer terug in FOK!s favoriete slowchat-reeks?
Ook dat ja. Valt me toch wel tegen van die taalvirtuoosquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Babette is met een hoofdletter....
Niet. Zie je username.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Babette is met een hoofdletter....
Maar je gebruikte haar username niet! Je had er geen 21 achter gezetquote:
Da's babette21quote:
Jij snapt mij!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je gebruikte haar username niet! Je had er geen 21 achter gezet
Dat is mijn manier om haar username af te korten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Da's babette21
Zonder de 21 is het Babette
Moet hier ook alles uitleggen he (en dan vragen ze zich af waarom je wegblijft....)
Dan nog hoor je gewoon een hoofdletter te gebruiken, in plaats van van Babette een zelfstandig naamwoord te maken als ware zij een gebruiksvoorwerpquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is mijn manier om haar username af te korten.
Ik hoor helemaal niks als het aankomt op gebruikersnamen. niksan zal ik ook tot in de eeuwigheid zonder hoofdletter blijven typen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog hoor je gewoon een hoofdletter te gebruiken, in plaats van van Babette een zelfstandig naamwoord te maken als ware zij een gebruiksvoorwerp.
uh... leuk?!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien zou het ook wel helpen als niet-studenten als jij, babette, G_H, X_M en Dizer op zouden tieven.
quote:
Puikquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef Svensational het volgende:
Ha, IQM is meerdere malen gedisst!
Jij loopt toch ook altijd te janken dat het hier zo stil isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:31 schreef Dizer het volgende:
Zeg Bupa, ik ben benieuwd wanneer jij een vriendje of ene vriendinnetje hebt hoe vaak jij in SC gaat posten. En ik ben ook teven benieuwd als jij een full-time baan hebt hoe vaak jij gaat posten. En ook als jij na je werk nog een huis hebt om te verbouwen, hoeveel tijd je nog kan spenderen hier..
Maar goed, dat onderscheidt dus volwassenen van pubers
Dat doe ik alleen als ik dat vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij loopt toch ook altijd te janken dat het hier zo stil is?
En bij Bupa is dat andersquote:
Nog steedsquote:
Ohquote:
De nieuwe Apple Macbook Pro die ik heeeel graag wil maar geen geld voor hebquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dizer heeft blijkbaar een crossfiets gekocht.
Oh, nu zie ik het, beetje raar plaatjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
De nieuwe Apple Macbook Pro die ik heeeel graag wil maar geen geld voor heb
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:25 schreef MissBliss het volgende:
"iemand"?Waarom niet gewoon iemand?
Je maakt een grap.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
In 't kader van try before you die ga ik me dit jaar opgeven voor XFactor. Nog even kijken of ik als solo of duo ga
.
Neequote:
Wat ben jij slim.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef IQM het volgende:
Als je als duo gaat, zou ik iemand meenemen.
Dat lijkt me erg leuk Dizzlequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey babe, gaan wij een keer in Rotterdam eten?
Kan me voorstellen. Bah.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg leuk Dizzle
Ben beetje down. Heb zojuist de 3e afwijzing gehad dat ik zo slim en leuk en bla bla ben, maar dat er net een kandidaat was met meer werkervaring die morgen kan beginnen. Als die er niet zouden zijn geweest, had ik al 3 banen kunnen hebben.
Heb het erg moeilijk om mezelf weer op te peppen elke keer voor gesprekken en om verder te gaan.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:09 schreef Dizer het volgende:
Kut dag week vandaag. Ik ben blij als deze dag week over is.
Kut dag vandaag. Ik ben blij als deze dag over is.
Kut dag leven vandaag. Ik ben blij als deze dag leven over is.
quote:
"Kut week vandaag"quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:55 schreef Zhenar het volgende:
Gefeliciteerd Babsie!![]()
XM, kut van die afwijzingen, maar laat je er niet down door brengen. Their loss![]()
Wat voor soort baan zoek je eigenlijk? Wat is ook alweer je achtergrond?Want ik heb misschien nog wel een lead
Bupa zal teleurgesteld zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef BVO het volgende:
Ik kom morgen op tv en ik vind het hartsikke eng. Ik ga overkomen als een zenuwachtige debiel.
Zij die gaan sterven, groeten u!
Oh, binnenkort selectie Lingo. Met mijn vrouwelijke collega, ipv met mijn zus.
18.30quote:
Royal sadness.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
Even een lijstje gemaakt met de users die het meeste ooit gepost hebben op een dag:
[] Top 100 meeste posts op 1 dag aller tijden [
]
De volgende 100 mensen hebben op 1 dag het meest gepost in de geschiedenis van het forum:
Plaats / datum / aantal posts / gebruiker
058. 06-05-2006 0717 Svensational
Spreek af met Beev.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik kan BVO helaas niet live zien vanavondkomt het op uitzendinggemist
?
weekend
trouwens
! Wel leren voor tentamens, maar toch
Iemand hier nog leuke weekendplannen?
Lui doen wordt mijn belangrijkste bezigheid dit weekend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik kan BVO helaas niet live zien vanavondkomt het op uitzendinggemist
?
weekend
trouwens
! Wel leren voor tentamens, maar toch
Iemand hier nog leuke weekendplannen?
Oh, zo. Op die fiets. Nou ja, ik heb met BVO afgesproken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja ik moet toch tentamens lerenIk vroeg naar jullie weekendplannen
!
Oh gezellig, wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, zo. Op die fiets. Nou ja, ik heb met BVO afgesproken.
Ah, da's altijd leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lui doen wordt mijn belangrijkste bezigheid dit weekend.
alsof BVO zich na vanavond nog in het openbaar durft te vertonenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef IQM het volgende:
Oh, zo. Op die fiets. Nou ja, ik heb met BVO afgesproken.
Tegen elkaar aan schuren. Drie uur lang. Non-stop.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh gezellig, wat gaan jullie doen?
Het waren er 721quote:
ja, ik heb het grootste deel wel gezien maar niet dequote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:55 schreef babette21 het volgende:
en hoe kan een Egyptefanaat nou een vraag over Egypte fout hebben?!
Stomme Aziaten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:34 schreef Svensational het volgende:
Hmmm... en in Kuala Lumpur ook al niet.
Tof plaatje!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het waren er 721.
[ afbeelding ]
Ziekquote:
He Beev, vanavond wel een breezer hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ziek. Maar niet van de drank ofzo, zat de hele week al tegen een griep aan
.
En dan neem je het maar op, lul.
Woehoeee toch nog stripppokerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:13 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik ga niet meer naar de kroeg. Dus [kreng] is gewoon aanwezig vanavond
Wacht even...Spider?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:22 schreef MissBliss het volgende:
Spider heeft best scherpe nageltjes
Ja, dan had je dat 2 weken geleden moeten melden in mijn topicquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wacht even...Spider?Ik ben het oneens met die keuze
Ik kwam met goede namen, maar jij wilde niet luisterenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dan had je dat 2 weken geleden moeten melden in mijn topic
Kijk dan hoe goed de naam Spider (from Mars) bij Ziggy (Stardust) pastquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:01 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik kwam met goede namen, maar jij wilde niet luisteren
Roepnaam: Diefquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:12 schreef MissBliss het volgende:
Ja leuk hoor, maar Devo is gewoon een stomme naam
Preflop had je met je suited connectors 19% kans iigquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:52 schreef Zhenar het volgende:
Het was trouwens 39% kans op die flush; dat vind ik nog steeds aardig
Preflop, schmeflopquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Preflop had je met je suited connectors 19% kans iigAls Re en W. nog harten hebben gefold is dat nog lager.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens naar Mamma Mia?
Wat ben je toch ook een kutdonkeyquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Preflop, schmeflopIk moet gewoon altijd de flop zien
Ja, D en ik hebben al ons gal er wel uitgegooid volgens mijquote:Hoe dan ook, de afgunst was genieten
Als D en ik geen harten hebben, dan is de kans groter dat Re en W die wel hebben (en ja dat er waarschijnlijk ook meer harten in het deck zittenquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:52 schreef Zhenar het volgende:
PS: wat maakt het voor mij uit wat Re en W folden? Die kaarten kan ik toch niet zien![]()
Dat is hetzelfde als zeggen "als er geen harten bovenop de stapel lagen, was de kans nog kleiner"
Nee, ik ben niet met hem geweest, dat laat ik aan jou overquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Is ie al met jou geweest?Nu wil meneer opeens met iedere gek naar Mamma Mia
![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet met hem geweest, dat laat ik aan jou over
In de "gevaarlijke" wijken is toch geen bioscoopquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Waar wil jij die film gaan zien dan????? Want om mij nou naar het gevaarlijke Gouda te begeven
Rotterdaaaahaaaaam, jeweetzellufffffquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In de "gevaarlijke" wijken is toch geen bioscoop
En als Gouda gevaarlijk is, is het in R'dam-Zuid een regelrechte burgeroorlog
Volgens mij mis ik ietsquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als D en ik geen harten hebben, dan is de kans groter dat Re en W die wel hebben (en ja dat er waarschijnlijk ook meer harten in het deck zitten![]()
)
Dat geef ik grif toequote:Maar hoe dan ook je had niet mogen callen preflop
Check jij je pm uberhauptquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik ietsMaar hoe kan ik in godsnaam weten of jullie al dan niet harten hadden en dat meewegen?
![]()
[..]
Dat geef ik grif toeMaar dat soort gambles zijn juist het geilst om te winnen
Ik heb dat programma niet eens meer, sinds de herinstallatie van mijn compu. Waar haal je het ook alweer? Misschien doe ik toch maar wel meequote:Op zondag 19 oktober 2008 12:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Check jij je pm uberhauptIk kan de 5,50 naar je account wire'en
quote:
quote:
Als je voor de underdog bent, zoals MB dat natuurlijk was, dan had je een mooie avond hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]Dus Re is zijn geld weer kwijt
Volgende keer kunnen we het wel wat afwisselenWe zaten nu onbeschoft door te pokeren terwijl jij je waarschijnlijk kapot verveelde
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:42 schreef Zhenar het volgende:
Als je voor de underdog bent, zoals MB dat natuurlijk was, dan had je een mooie avond hoor
Ik heb me goed vermaakt hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 @ 13:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je voor de underdog bent, zoals MB dat natuurlijk was, dan had je een mooie avond hoor
En dat interesseert ons nou weer net niks.quote:
En dat interesseert mij nou weer nietsquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat interesseert ons nou weer net niks.
flikker op kutnerdquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef IQM het volgende:
Sven, als je melk hebt ingeschonken, vergeet het pak dan niet terug te doen in de koelkast. Anders wordt het zuur. En spreek altijd met twee woorden.
Waarom anderen dit per se moeten weten, weet ik ook niet, maar hey, dit is maar een slowchattopic dat uiterst toegankelijk is voor anderen. Dat ik dit ook via msn had kunnen vertellen - of beter nog, helemaal niet had hoeven vertellen - doet niet terzake.
Wat je ook niet moet vergeten is te kijken naar de houdbaarheidsdatum voor je een glas melk drinkt. Anders schrik je nogalquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef IQM het volgende:
Sven, als je melk hebt ingeschonken, vergeet het pak dan niet terug te doen in de koelkast. Anders wordt het zuur. En spreek altijd met twee woorden.
Waarom anderen dit per se moeten weten, weet ik ook niet, maar hey, dit is maar een slowchattopic dat uiterst toegankelijk is voor anderen. Dat ik dit ook via msn had kunnen vertellen - of beter nog, helemaal niet had hoeven vertellen - doet niet terzake.
Sorry, meneer die zijn vriendin via internet heeft leren kennen en afspreekt met mensen via internet, om dat daarna weer na te bespreken op een forum waar hij mod van is. Je hebt helemaal gelijkquote:
als je het maar weet danquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, meneer die zijn vriendin via internet heeft leren kennen en afspreekt met mensen via internet, om dat daarna weer na te bespreken op een forum waar hij mod van is. Je hebt helemaal gelijk
Een keertje, toen ik nog een klein IQM'tje was, paste mijn tante op mij en m'n broertje. En toen kregen we een glas melk. Maar het was zuur en het stonk naar vis. Maar onze tante zei: "NIET ZEUREN, DOORDRINKEN! STEL JE NIET AAN!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat je ook niet moet vergeten is te kijken naar de houdbaarheidsdatum voor je een glas melk drinkt. Anders schrik je nogal.
Ik had laatst dorst en dronk toen in één teug een heel glas leeg. Maar dat was niet lekkerquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Een keertje, toen ik nog een klein IQM'tje was, paste mijn tante op mij en m'n broertje. En toen kregen we een glas melk. Maar het was zuur en het stonk naar vis. Maar onze tante zei: "NIET ZEUREN, DOORDRINKEN! STEL JE NIET AAN!"
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef Re het volgende:
oh zhenar, als je wijn inschenkt... doe dan wel de dop er weer goed op en plaats deze terug in verticale positie en niet horizontaal
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, meneer die zijn vriendin via internet heeft leren kennen en afspreekt met mensen via internet, om dat daarna weer na te bespreken op een forum waar hij mod van is. Je hebt helemaal gelijk
quote:
Oh, neuh.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
I blame Spider; hij was immers een keer de koelkast in geklommen.![]()
[..]Wat ben je venijnig!
oh ja, die zat er ook bij.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
We gaan dákpannen leggen
Maar wij hebben een plat dak!
Nou dan doe je maar niet mee!!
Haha heerlijk ditquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toen ik dit voor het eerst zag, liepen de tranen over mn wangen van het lachen
He die kende ik nog niet. Leukquote:
Na bloemschikken vind ik dat echt een van de leukste stukken.quote:
quote:Ik vind Visscher in een hele show te vermoeiend, maar 'n paar van die fragmenten zo lijken is altijd wel erg grappig!
Die heb ik ook gezienquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Z'n nieuwe show is ook weer geweldig, die heb ik geziengaat hij het hebben over vervelende verpakkingen, té hilarisch
.
Thanks!quote:
Oh, dat is niet veelquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:39 schreef BVO het volgende:
Op z'n minst krijg ik m'n reiskosten terug.
En jaja, het slaan op die knop en die koppen steeds komen wel erg fanatiek over, ik weet het.
Ja, je deed het primaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het leuk! Je doet het goed op camera hoor![]()
Welnee, niemand die het ziet. Wij (en je familie en vrienden) kijken ook veel aandachtiger en letten op elke beweging die je maaktquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:43 schreef BVO het volgende:
Ja, vrij genant. Achteraf gezien nog goed voor DWDD ook, ik zet mezelf wel erg te kijk
.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben net - heel decadent - onze boodschappen door Albert laten bezorgen![]()
![]()
Ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij zullen, als wij elkaar ooit ontmoeten, zoooo botsen
Daar wil ik bij zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ikwist
gewoon dat je hierop ging happen
![]()
Wanneer spreken we af
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ikwist
gewoon dat je hierop ging happen
![]()
Wanneer spreken we af
Ik geef het drie minuten voordat XM een gewillige GH aan het dryhumpen isquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij zullen, als wij elkaar ooit ontmoeten, zoooo botsen
Hij valt tegen in het echt. Dan is hij gewoon liefquote:
Nee toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij valt tegen in het echt. Dan is hij gewoon lief
Hij is gewoon aardig en meegaand. Ik bedoel... WTF BAH!!!quote:
Meegaandquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is gewoon aardig en meegaand. Ik bedoel... WTF BAH!!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef BVO het volgende:
Gisterochtend 136.000 kijkers, het hoogste in (minstens) twee weken. Ik ben een kijkcijferhit!!!!!!
Ik heb in mijn euthanasieverklaring laten zetten dat het "go" is op het moment dat ik als 65 plusser een voet binnen Gouda zet, dussssssss dacht het niet. Misschien telefonischquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit ben ik met GH in het bejaardentehuis
[ afbeelding ]
Ik heb het zelfs nog een keer voor de helft gezien, hoe sneu is datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef BVO het volgende:
Gisterochtend 136.000 kijkers, het hoogste in (minstens) twee weken. Ik ben een kijkcijferhit!!!!!!
Je kiest Gouda als woonplaats op je 27equote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie zegt dat ik op mijn 65e nog in Gouda woon?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je kiest Gouda als woonplaats op je 27eJe toekomstig hubby speelt met treintjes
Oh jullie blijven zeker tot je dood in Gouda wonen
Jij kan de tofheid van Gouda gewoon niet aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
So? Maakt dat je keuze minder sneu?
Is jou ook al een tijd niet geluktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:49 schreef Svensational het volgende:
Ach wat schattig, XM probeert een grapje te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |