quote:Vraag gebruiker:
Hoe luidt de songtekst van de Shaffy Cantate, gezongen door Ramses Shaffy en Liesbeth List?
Antwoord 1:
Beste vragensteller,
Bedankt voor het stellen van uw vraag aan al@din.
De Shaffy Cantate heeft als songtekst "la, la, la, la enz.
Wilt u de song horen zie:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef IQM het volgende:
Zal ik nu mailen dat ik helemaal geen 'enz' hoor in het liedje?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt echt teveel vrije tijd he?!
Daar waren we gebleven.quote:
Hip.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Dizer het volgende:
Ik heb morgenavond niets te doen en ben in Purmerend.
Then grab on tight, want natúúrlijk mis ik jequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mis je mij ook? Zo niet, dan kan ik m'n piemel net zo goed los laten, want dan zal de kennis dat jij me mist me nooit tot een hoogtepunt brengen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:26 schreef Svensational het volgende:
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
Maar dat is goed nieuws voor ons dusquote:
Jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat is goed nieuws voor ons dus![]()
!
Ja, was leuk!quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:03 schreef Dizer het volgende:
Net terug uit Amsterdam. Naar de bios met Re en LeWas to, Tropic Thunder was erg vermakelijk
Duuf en ik zijn gister langer in Nederland onderweg geweest dan dat we onderweg waren vanuit Griekenland náár Nederlandquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:10 schreef Zhenar het volgende:
Klote treinen
Heeft me uren gekost om van Rotterdam naar Amsterdam te geraken.
Dat tripje doe ik elke week wel 1 of 2 keer. Heb medelijdenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:10 schreef Zhenar het volgende:
Klote treinen
Heeft me uren gekost om van Rotterdam naar Amsterdam te geraken.
*Leven er weer uit zuigtquote:
Nieuwe users aantrekkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:24 schreef IQM het volgende:
Maar Zhenar, even serieus nu. Als twee ShowChat-meubelstukken onder elkaar. Hoe komt het volgens jou dat er al maanden zo tergend langzaam en futloos wordt gereageerd in SC? Kunnen we ooit nog terug naar the good old days of moeten we maar accepteren dat sommige mensen (Dizer) een leven beginnen te krijgen en daardoor minder op ons favoriete plekje op teh interwebs te vinden zijn? En hoe kunnen we de teloorgang tegengaan? Hoe brengen wij die enthousiaste, puberende vreugde weer terug in FOK!s favoriete slowchat-reeks?
Oeh, da's wel tof!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:23 schreef MissBliss het volgende:
Je zou kunnen beginnen met reageren op kattenposts, IQM!
[WINACTIE] Dierendag! Win een foto van jouw dier op Canvas! Ik heb gewonnen
Ehm.. ja, dat doet me dan weer minder.quote:
Misschien zou het ook wel helpen als niet-studenten als jij, babette, G_H, X_M en Dizer op zouden tieven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nieuwe users aantrekken
Het liefst studenten; die hebben veel tijd![]()
Het is optiefen, met een f dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien zou het ook wel helpen als niet-studenten als jij, babette, G_H, X_M en Dizer op zouden tieven.
je zou zelf eens kunnen gaan wieberen natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:24 schreef IQM het volgende:
Maar Zhenar, even serieus nu. Als twee ShowChat-meubelstukken onder elkaar. Hoe komt het volgens jou dat er al maanden zo tergend langzaam en futloos wordt gereageerd in SC? Kunnen we ooit nog terug naar the good old days of moeten we maar accepteren dat sommige mensen (Dizer) een leven beginnen te krijgen en daardoor minder op ons favoriete plekje op teh interwebs te vinden zijn? En hoe kunnen we de teloorgang tegengaan? Hoe brengen wij die enthousiaste, puberende vreugde weer terug in FOK!s favoriete slowchat-reeks?
Ook dat ja. Valt me toch wel tegen van die taalvirtuoosquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Babette is met een hoofdletter....
Niet. Zie je username.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Babette is met een hoofdletter....
Maar je gebruikte haar username niet! Je had er geen 21 achter gezetquote:
Da's babette21quote:
Jij snapt mij!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je gebruikte haar username niet! Je had er geen 21 achter gezet
Dat is mijn manier om haar username af te korten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Da's babette21
Zonder de 21 is het Babette
Moet hier ook alles uitleggen he (en dan vragen ze zich af waarom je wegblijft....)
Dan nog hoor je gewoon een hoofdletter te gebruiken, in plaats van van Babette een zelfstandig naamwoord te maken als ware zij een gebruiksvoorwerpquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is mijn manier om haar username af te korten.
Ik hoor helemaal niks als het aankomt op gebruikersnamen. niksan zal ik ook tot in de eeuwigheid zonder hoofdletter blijven typen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog hoor je gewoon een hoofdletter te gebruiken, in plaats van van Babette een zelfstandig naamwoord te maken als ware zij een gebruiksvoorwerp.
uh... leuk?!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien zou het ook wel helpen als niet-studenten als jij, babette, G_H, X_M en Dizer op zouden tieven.
quote:
Puikquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef Svensational het volgende:
Ha, IQM is meerdere malen gedisst!
Jij loopt toch ook altijd te janken dat het hier zo stil isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:31 schreef Dizer het volgende:
Zeg Bupa, ik ben benieuwd wanneer jij een vriendje of ene vriendinnetje hebt hoe vaak jij in SC gaat posten. En ik ben ook teven benieuwd als jij een full-time baan hebt hoe vaak jij gaat posten. En ook als jij na je werk nog een huis hebt om te verbouwen, hoeveel tijd je nog kan spenderen hier..
Maar goed, dat onderscheidt dus volwassenen van pubers
Dat doe ik alleen als ik dat vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij loopt toch ook altijd te janken dat het hier zo stil is?
En bij Bupa is dat andersquote:
Nog steedsquote:
Ohquote:
De nieuwe Apple Macbook Pro die ik heeeel graag wil maar geen geld voor hebquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dizer heeft blijkbaar een crossfiets gekocht.
Oh, nu zie ik het, beetje raar plaatjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
De nieuwe Apple Macbook Pro die ik heeeel graag wil maar geen geld voor heb
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:25 schreef MissBliss het volgende:
"iemand"?Waarom niet gewoon iemand?
Je maakt een grap.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
In 't kader van try before you die ga ik me dit jaar opgeven voor XFactor. Nog even kijken of ik als solo of duo ga
.
Neequote:
Wat ben jij slim.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef IQM het volgende:
Als je als duo gaat, zou ik iemand meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |