Wat je ook niet moet vergeten is te kijken naar de houdbaarheidsdatum voor je een glas melk drinkt. Anders schrik je nogalquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef IQM het volgende:
Sven, als je melk hebt ingeschonken, vergeet het pak dan niet terug te doen in de koelkast. Anders wordt het zuur. En spreek altijd met twee woorden.
Waarom anderen dit per se moeten weten, weet ik ook niet, maar hey, dit is maar een slowchattopic dat uiterst toegankelijk is voor anderen. Dat ik dit ook via msn had kunnen vertellen - of beter nog, helemaal niet had hoeven vertellen - doet niet terzake.
Sorry, meneer die zijn vriendin via internet heeft leren kennen en afspreekt met mensen via internet, om dat daarna weer na te bespreken op een forum waar hij mod van is. Je hebt helemaal gelijkquote:
als je het maar weet danquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, meneer die zijn vriendin via internet heeft leren kennen en afspreekt met mensen via internet, om dat daarna weer na te bespreken op een forum waar hij mod van is. Je hebt helemaal gelijk
Een keertje, toen ik nog een klein IQM'tje was, paste mijn tante op mij en m'n broertje. En toen kregen we een glas melk. Maar het was zuur en het stonk naar vis. Maar onze tante zei: "NIET ZEUREN, DOORDRINKEN! STEL JE NIET AAN!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat je ook niet moet vergeten is te kijken naar de houdbaarheidsdatum voor je een glas melk drinkt. Anders schrik je nogal.
Ik had laatst dorst en dronk toen in één teug een heel glas leeg. Maar dat was niet lekkerquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Een keertje, toen ik nog een klein IQM'tje was, paste mijn tante op mij en m'n broertje. En toen kregen we een glas melk. Maar het was zuur en het stonk naar vis. Maar onze tante zei: "NIET ZEUREN, DOORDRINKEN! STEL JE NIET AAN!"
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef Re het volgende:
oh zhenar, als je wijn inschenkt... doe dan wel de dop er weer goed op en plaats deze terug in verticale positie en niet horizontaal
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, meneer die zijn vriendin via internet heeft leren kennen en afspreekt met mensen via internet, om dat daarna weer na te bespreken op een forum waar hij mod van is. Je hebt helemaal gelijk
quote:
Oh, neuh.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
I blame Spider; hij was immers een keer de koelkast in geklommen.![]()
[..]Wat ben je venijnig!
oh ja, die zat er ook bij.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
We gaan dákpannen leggen
Maar wij hebben een plat dak!
Nou dan doe je maar niet mee!!
Haha heerlijk ditquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toen ik dit voor het eerst zag, liepen de tranen over mn wangen van het lachen
He die kende ik nog niet. Leukquote:
Na bloemschikken vind ik dat echt een van de leukste stukken.quote:
quote:Ik vind Visscher in een hele show te vermoeiend, maar 'n paar van die fragmenten zo lijken is altijd wel erg grappig!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |