Wat ben je toch ook een kutdonkeyquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Preflop, schmeflopIk moet gewoon altijd de flop zien
Ja, D en ik hebben al ons gal er wel uitgegooid volgens mijquote:Hoe dan ook, de afgunst was genieten
Als D en ik geen harten hebben, dan is de kans groter dat Re en W die wel hebben (en ja dat er waarschijnlijk ook meer harten in het deck zittenquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:52 schreef Zhenar het volgende:
PS: wat maakt het voor mij uit wat Re en W folden? Die kaarten kan ik toch niet zien![]()
Dat is hetzelfde als zeggen "als er geen harten bovenop de stapel lagen, was de kans nog kleiner"
Nee, ik ben niet met hem geweest, dat laat ik aan jou overquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Is ie al met jou geweest?Nu wil meneer opeens met iedere gek naar Mamma Mia
![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet met hem geweest, dat laat ik aan jou over
In de "gevaarlijke" wijken is toch geen bioscoopquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Waar wil jij die film gaan zien dan????? Want om mij nou naar het gevaarlijke Gouda te begeven
Rotterdaaaahaaaaam, jeweetzellufffffquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In de "gevaarlijke" wijken is toch geen bioscoop
En als Gouda gevaarlijk is, is het in R'dam-Zuid een regelrechte burgeroorlog
Volgens mij mis ik ietsquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als D en ik geen harten hebben, dan is de kans groter dat Re en W die wel hebben (en ja dat er waarschijnlijk ook meer harten in het deck zitten![]()
)
Dat geef ik grif toequote:Maar hoe dan ook je had niet mogen callen preflop
Check jij je pm uberhauptquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik ietsMaar hoe kan ik in godsnaam weten of jullie al dan niet harten hadden en dat meewegen?
![]()
[..]
Dat geef ik grif toeMaar dat soort gambles zijn juist het geilst om te winnen
Ik heb dat programma niet eens meer, sinds de herinstallatie van mijn compu. Waar haal je het ook alweer? Misschien doe ik toch maar wel meequote:Op zondag 19 oktober 2008 12:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Check jij je pm uberhauptIk kan de 5,50 naar je account wire'en
quote:
quote:
Als je voor de underdog bent, zoals MB dat natuurlijk was, dan had je een mooie avond hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]Dus Re is zijn geld weer kwijt
Volgende keer kunnen we het wel wat afwisselenWe zaten nu onbeschoft door te pokeren terwijl jij je waarschijnlijk kapot verveelde
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:42 schreef Zhenar het volgende:
Als je voor de underdog bent, zoals MB dat natuurlijk was, dan had je een mooie avond hoor
Ik heb me goed vermaakt hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 @ 13:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je voor de underdog bent, zoals MB dat natuurlijk was, dan had je een mooie avond hoor
En dat interesseert ons nou weer net niks.quote:
En dat interesseert mij nou weer nietsquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat interesseert ons nou weer net niks.
flikker op kutnerdquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef IQM het volgende:
Sven, als je melk hebt ingeschonken, vergeet het pak dan niet terug te doen in de koelkast. Anders wordt het zuur. En spreek altijd met twee woorden.
Waarom anderen dit per se moeten weten, weet ik ook niet, maar hey, dit is maar een slowchattopic dat uiterst toegankelijk is voor anderen. Dat ik dit ook via msn had kunnen vertellen - of beter nog, helemaal niet had hoeven vertellen - doet niet terzake.
Wat je ook niet moet vergeten is te kijken naar de houdbaarheidsdatum voor je een glas melk drinkt. Anders schrik je nogalquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef IQM het volgende:
Sven, als je melk hebt ingeschonken, vergeet het pak dan niet terug te doen in de koelkast. Anders wordt het zuur. En spreek altijd met twee woorden.
Waarom anderen dit per se moeten weten, weet ik ook niet, maar hey, dit is maar een slowchattopic dat uiterst toegankelijk is voor anderen. Dat ik dit ook via msn had kunnen vertellen - of beter nog, helemaal niet had hoeven vertellen - doet niet terzake.
Sorry, meneer die zijn vriendin via internet heeft leren kennen en afspreekt met mensen via internet, om dat daarna weer na te bespreken op een forum waar hij mod van is. Je hebt helemaal gelijkquote:
als je het maar weet danquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, meneer die zijn vriendin via internet heeft leren kennen en afspreekt met mensen via internet, om dat daarna weer na te bespreken op een forum waar hij mod van is. Je hebt helemaal gelijk
Een keertje, toen ik nog een klein IQM'tje was, paste mijn tante op mij en m'n broertje. En toen kregen we een glas melk. Maar het was zuur en het stonk naar vis. Maar onze tante zei: "NIET ZEUREN, DOORDRINKEN! STEL JE NIET AAN!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat je ook niet moet vergeten is te kijken naar de houdbaarheidsdatum voor je een glas melk drinkt. Anders schrik je nogal.
Ik had laatst dorst en dronk toen in één teug een heel glas leeg. Maar dat was niet lekkerquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Een keertje, toen ik nog een klein IQM'tje was, paste mijn tante op mij en m'n broertje. En toen kregen we een glas melk. Maar het was zuur en het stonk naar vis. Maar onze tante zei: "NIET ZEUREN, DOORDRINKEN! STEL JE NIET AAN!"
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef Re het volgende:
oh zhenar, als je wijn inschenkt... doe dan wel de dop er weer goed op en plaats deze terug in verticale positie en niet horizontaal
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, meneer die zijn vriendin via internet heeft leren kennen en afspreekt met mensen via internet, om dat daarna weer na te bespreken op een forum waar hij mod van is. Je hebt helemaal gelijk
quote:
Oh, neuh.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
I blame Spider; hij was immers een keer de koelkast in geklommen.![]()
[..]Wat ben je venijnig!
oh ja, die zat er ook bij.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
We gaan dákpannen leggen
Maar wij hebben een plat dak!
Nou dan doe je maar niet mee!!
Haha heerlijk ditquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toen ik dit voor het eerst zag, liepen de tranen over mn wangen van het lachen
He die kende ik nog niet. Leukquote:
Na bloemschikken vind ik dat echt een van de leukste stukken.quote:
quote:Ik vind Visscher in een hele show te vermoeiend, maar 'n paar van die fragmenten zo lijken is altijd wel erg grappig!

Die heb ik ook gezienquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Z'n nieuwe show is ook weer geweldig, die heb ik geziengaat hij het hebben over vervelende verpakkingen, té hilarisch
.
Thanks!quote:
Oh, dat is niet veelquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:39 schreef BVO het volgende:
Op z'n minst krijg ik m'n reiskosten terug.
En jaja, het slaan op die knop en die koppen steeds komen wel erg fanatiek over, ik weet het.
Ja, je deed het primaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het leuk! Je doet het goed op camera hoor![]()
Welnee, niemand die het ziet. Wij (en je familie en vrienden) kijken ook veel aandachtiger en letten op elke beweging die je maaktquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:43 schreef BVO het volgende:
Ja, vrij genant. Achteraf gezien nog goed voor DWDD ook, ik zet mezelf wel erg te kijk
.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben net - heel decadent - onze boodschappen door Albert laten bezorgen![]()
![]()
Ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij zullen, als wij elkaar ooit ontmoeten, zoooo botsen
Daar wil ik bij zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ikwist
gewoon dat je hierop ging happen
![]()
Wanneer spreken we af
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ikwist
gewoon dat je hierop ging happen
![]()
Wanneer spreken we af
Ik geef het drie minuten voordat XM een gewillige GH aan het dryhumpen isquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij zullen, als wij elkaar ooit ontmoeten, zoooo botsen
Hij valt tegen in het echt. Dan is hij gewoon liefquote:
Nee toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij valt tegen in het echt. Dan is hij gewoon lief
Hij is gewoon aardig en meegaand. Ik bedoel... WTF BAH!!!quote:
Meegaandquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is gewoon aardig en meegaand. Ik bedoel... WTF BAH!!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef BVO het volgende:
Gisterochtend 136.000 kijkers, het hoogste in (minstens) twee weken. Ik ben een kijkcijferhit!!!!!!
Ik heb in mijn euthanasieverklaring laten zetten dat het "go" is op het moment dat ik als 65 plusser een voet binnen Gouda zet, dussssssss dacht het niet. Misschien telefonischquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit ben ik met GH in het bejaardentehuis
[ afbeelding ]
Ik heb het zelfs nog een keer voor de helft gezien, hoe sneu is datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef BVO het volgende:
Gisterochtend 136.000 kijkers, het hoogste in (minstens) twee weken. Ik ben een kijkcijferhit!!!!!!
Je kiest Gouda als woonplaats op je 27equote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie zegt dat ik op mijn 65e nog in Gouda woon?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je kiest Gouda als woonplaats op je 27eJe toekomstig hubby speelt met treintjes
Oh jullie blijven zeker tot je dood in Gouda wonen
Jij kan de tofheid van Gouda gewoon niet aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
So? Maakt dat je keuze minder sneu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |