Die heb ik ook gezienquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Z'n nieuwe show is ook weer geweldig, die heb ik geziengaat hij het hebben over vervelende verpakkingen, té hilarisch
.
Thanks!quote:
Oh, dat is niet veelquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:39 schreef BVO het volgende:
Op z'n minst krijg ik m'n reiskosten terug.
En jaja, het slaan op die knop en die koppen steeds komen wel erg fanatiek over, ik weet het.
Ja, je deed het primaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het leuk! Je doet het goed op camera hoor![]()
Welnee, niemand die het ziet. Wij (en je familie en vrienden) kijken ook veel aandachtiger en letten op elke beweging die je maaktquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:43 schreef BVO het volgende:
Ja, vrij genant. Achteraf gezien nog goed voor DWDD ook, ik zet mezelf wel erg te kijk
.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben net - heel decadent - onze boodschappen door Albert laten bezorgen![]()
![]()
Ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij zullen, als wij elkaar ooit ontmoeten, zoooo botsen
Daar wil ik bij zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ikwist
gewoon dat je hierop ging happen
![]()
Wanneer spreken we af
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ikwist
gewoon dat je hierop ging happen
![]()
Wanneer spreken we af
Ik geef het drie minuten voordat XM een gewillige GH aan het dryhumpen isquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij zullen, als wij elkaar ooit ontmoeten, zoooo botsen
Hij valt tegen in het echt. Dan is hij gewoon liefquote:
Nee toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij valt tegen in het echt. Dan is hij gewoon lief
Hij is gewoon aardig en meegaand. Ik bedoel... WTF BAH!!!quote:
Meegaandquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is gewoon aardig en meegaand. Ik bedoel... WTF BAH!!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef BVO het volgende:
Gisterochtend 136.000 kijkers, het hoogste in (minstens) twee weken. Ik ben een kijkcijferhit!!!!!!
Ik heb in mijn euthanasieverklaring laten zetten dat het "go" is op het moment dat ik als 65 plusser een voet binnen Gouda zet, dussssssss dacht het niet. Misschien telefonischquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit ben ik met GH in het bejaardentehuis
[ afbeelding ]
Ik heb het zelfs nog een keer voor de helft gezien, hoe sneu is datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef BVO het volgende:
Gisterochtend 136.000 kijkers, het hoogste in (minstens) twee weken. Ik ben een kijkcijferhit!!!!!!
Je kiest Gouda als woonplaats op je 27equote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie zegt dat ik op mijn 65e nog in Gouda woon?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je kiest Gouda als woonplaats op je 27eJe toekomstig hubby speelt met treintjes
Oh jullie blijven zeker tot je dood in Gouda wonen
Jij kan de tofheid van Gouda gewoon niet aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
So? Maakt dat je keuze minder sneu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |