Ja maar hij loopt er alleen maar op met zijn superzachte merksokjes!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:26 schreef k_man het volgende:
Een geschilderd houten trappetje? Zonder bescherming? Ik vrees dat zoiets snel slijt.
Morgen gaat het bed hoogglans wit geverfd worden. Tevens worden die dag de badkameracc. opgehangen.quote:Op maandag 3 november 2008 12:48 schreef wimmertje het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd. Goed idee van dat bed trouwens!!!
Wanneer komen de volgende foto's?
Wat ben jij altijd snel met conclusies trekkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:26 schreef k_man het volgende:
Een geschilderd houten trappetje? Zonder bescherming? Ik vrees dat zoiets snel slijt.
No worries, geloof me die ene keer in bed en uit bed per dag, overleefd dit trappetje wel hoor..quote:Op maandag 3 november 2008 15:49 schreef k_man het volgende:
Ik zie twee vragen en een vermoeden. Waar zie jij de conclusies?
het moet ook 1 massief wit blok worden:)quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:21 schreef k_man het volgende:
Ah, een twijfelaartje dus. Hoe doet je dat met je matras? Leg je die gewoon op de bovenkant van het meubel, dus zonder een echte bedbodem?
Het is allemaal wel strak en minimalistisch, maar nu ik het zo zie... een beetje te saai, denk ik. Het is vooral één groot, massief wit blok. Je - althans ik - zou dat toch iets willen doorbreken. Hoewel het waarschijnlijk al een genoeg zal zijn als je er beddegoed in een andere kleur op hebt liggen.
het zijn al RVS grepen.. iets moeilijk op de foto te zien.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk keukentje hoor, je zou de kunststof (?) greepjes zelf kunnen vervangen en dan ziet je keuken er nog strakker en chiquer uit
Foto van mijn eerste post is van de modelwoning..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:31 schreef Mr_Moon het volgende:
Is die foto van je keuken nu gespiegeld of staat er een andere foto in de OP?
Ik hoop morgen eindelijk de kast af te hebben, dan is de bad/ toiletkamer aan de beurt.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:36 schreef spanishgirl het volgende:
Wat een leuk huisje, wanneer komen er weer nieuwe fotos?
In deze prijs zit een volledig gerenoveert pand(zowel binnen als buiten), kunstof kozijnen, verlaagdplafond met inbouw halogeenspots, keuken, badkamer, laminaatvloer enz.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:23 schreef HiZ het volgende:
¤5000 per m² in Oost ? Ik ben er eventjes helemaal stil van.
Omdat het standaard maten zijn en die passen niet in de kast haha. kast is max 60cm diep, lekbak 65 cm..quote:Op woensdag 5 november 2008 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ambitieus
Wordt wel leuk allemaal
Maar waarom ga je in godsnaam zelf een lekbak voor de wasmachine maken?
140 x 200 komt op 181 euroquote:Deze exclusieve satijnen hoeslakens zijn van de beste langstapelige katoensoorten ter wereld gemaakt, door een selectie van uitsluitend de fijnste katoendraden zijn dit de enige echte Katoen-Satijnen hoeslakens (De fijnste katoen heet satijn), een mooiere kwaliteit katoenen hoeslakens bestaat niet ! Voor het verven van deze katoen zijn de beste verfgrondstoffen gebruikt waardoor de kleurechtheid lang gegarandeerd is. Door de fijne katoendraad heeft het hoeslaken een lichte glans
- Geschikt voor (water-)matras tot 30 cm. hoog!
- Wasbaar tot 60 C.
- Kan in droogtrommel
- Strijkvrij!
Andere maten zijn op verzoek ook leverbaar, bel of e-mail hiervoor.
Door de exclusiviteit van dit produkt wordt het hoeslaken custom-made gefabriceerd, waardoor de levertijd 4 tot 6 weken is.
Levertijd: 20-30 werkdagen
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:05 schreef schatje het volgende:
Een tip voor bedtextiel:
Christian Fischbacher
Chr. Fischbacher Hoeslakens Satijn
[..]
140 x 200 komt op 181 euro
Eh, ja, dat is wat mijn buurman ook te koop heeft, een perfect onderhouden woning met een vierkante meter prijs van ¤5000. Alleen ligt die wel gewoon in het centrum op spuugafstand van het Leidseplein.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:41 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
In deze prijs zit een volledig gerenoveert pand(zowel binnen als buiten), kunstof kozijnen, verlaagdplafond met inbouw halogeenspots, keuken, badkamer, laminaatvloer enz.
Het is dus niet alleen de oppervlakte waar ik voor betaald heb.
Groet Niels.
de prijzen dalen. daarom vroeg ik ts ook of ie niet beter even gewacht had kunnen hebben.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, ja, dat is wat mijn buurman ook te koop heeft, een perfect onderhouden woning met een vierkante meter prijs van ¤5000. Alleen ligt die wel gewoon in het centrum op spuugafstand van het Leidseplein.
Ik vind de implicaties daarvan voor de waarde van mijn eigen woning al belachelijk, maar om dan dezelfde prijs voor Oost terug te zien?
Voor dat geld slaap ik liever op een gewoon katoenen lakentje hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 22:05 schreef schatje het volgende:
Een tip voor bedtextiel:
Christian Fischbacher
Chr. Fischbacher Hoeslakens Satijn
[..]
140 x 200 komt op 181 euro
Hoeveel zullen de prijzen nog dalen dan, waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de prijzen dalen. daarom vroeg ik ts ook of ie niet beter even gewacht had kunnen hebben.
Op het simpele feit dat mensen die hun huis willen verkopen het aan de straatstenen niet kwijtraken tegen de 'oude' prijzen. En ga maar uit van 10% daling, als het een beetje meevalt.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:11 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Hoeveel zullen de prijzen nog dalen dan, waar baseer je dat op?
AMEN!!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef nikao het volgende:
wat een gezeur om het geld inderdaad..... als de TS deze prijs over heeft voor het woongenot wat hij ervoor terugkrijgt is het toch prima?
Het wordt een laddertje met 3 opstapjes.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:27 schreef maok het volgende:
Hoe gaat het trapje bij het bed worden? Een laddertje of maak je losse treedjes?
Badkamer wel, maar de accessoires niet.. tegels vond ik wel mooi.. beetje in de stijl van de deuren..quote:Op donderdag 6 november 2008 20:06 schreef nikao het volgende:
badkamer was toch al zo bij aankoop of heb ik iets gemist? (had gezien de andere dingen andere tegels bij jou verwacht)
Je gaat iedere ochtend je laddertje in kast opbergen, om 'm er iedere avond weer uit te halen?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef fashion4life. het volgende:
Wanneer er geen gebruik van gemaakt wordt, zal deze dus opgeborgen worden in de kast.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:14 schreef maok het volgende:
-knip- Ik vraag me trouwens af wat je met de deurtjes van je bed gaat doen, komen daar nog greepjes op of hou je het greeploos? Ik zou er van die inbouw druksnappertjes in maken die je ook wel in keukenkastjes hebt zitten, dan hou je het lekker strak.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
ik gebruik mn keukentrapje dagelijks meerdere keren per dag,
ff off-topic. Je foto's zijn geweldigquote:Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
En hoezo is het gezeik om te vragen naar dat laddertje? Waar ie het laddertje overdag laat moet ie lekker zelf weten, maar ik zou het niet iedere keer in een kastje stoppen. Zo'n mooi, zelf ontworpen laddertje.
geen Zack accessoires? zeer mooi, lekker strak, vind ik wel bij de rest van je inrichting passen..quote:Op donderdag 6 november 2008 20:08 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Badkamer wel, maar de accessoires niet.. tegels vond ik wel mooi.. beetje in de stijl van de deuren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |