quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Jochem Myjer, Harrie Jekkers, Arie & Silvester, Lebbis & Jansen'...
Niks mis mee tochquote:
Ik had hem al aangepastquote:
Je Muckte... Had liever gehad dat je de 300ste hadquote:
Ah. Trauma overgehouden aan de moeite om een topik te openenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Je Muckte... Had liever gehad dat je de 300ste had.
Met kaas?quote:
Het zou zo maar kunnenquote:
Jummquote:
Is geen moeite, doe het gewoon liever nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah. Trauma overgehouden aan de moeite om een topik te openen?
Je bestaat weer!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:49 schreef Ladylike het volgende:
zo schoonouders opgehaald, nu eten
Hopelijk tot snel iedereen
ja dat wel..nu nog mn password te weten komenquote:
Oh hmmm. Nog steeds "under construction" dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef Ladylike het volgende:
ja dat wel..nu nog mn password te weten komen
heb altijd het zelfde woord, maar met verschillende cijfers..alle gebruikte cijfers zijn fout
blijkbaar had ik mn gmail al in mn profiel gezet maar daar is dus geen nieuw wachtwoord op binnen gekomenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hmmm. Nog steeds "under construction" dus.
ow ja...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi
En ga nou maar snel etenGek mens
Nog niet schijnbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn advies dat ik vanmiddag niet kon typen, om de admins te mailen heeft gewerkt, zie ik?
Tijd dat ze mijn advies eens opvolgt danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet schijnbaarZe heeft een machine gevonden waar ze nog ingelogd stond
Dat heeft ze geloof ik al gedaan, Klonk gaf dat advies ook alquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:10 schreef DaMart het volgende:
Tijd dat ze mijn advies eens opvolgt dan.
Allan Walkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
D. Gray Man!
[ afbeelding ]
Het "oefenmeisje" van de aziatische afdeling die van gedaante kan veranderenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
IJsland vindt dat wij moeten opdraaien voor hun problemen. Ja hoor
Hee dit klinkt goed. Mag ik ook eens?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het "oefenmeisje" van de aziatische afdeling
Het is echt te triest, zij verneuken het, wij moeten nnet als GB gewooon opdraaien voor hun kosten. Want ja, ze zijn zo zieligquote:
Nogal, vanochtend omgereden door die A12, nu weer bij de A12-A50 en de Nijmeegse brug. Ik ben maar over Wageningen en Bemmel gegaanquote:
Jij krijgt de cosplay versie van leenaleequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dit klinkt goed. Mag ik ook eens?
die is 12 gekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij krijgt de cosplay versie van leenalee![]()
[ afbeelding ]
Kan Nederland Ijsland niet gewoon kopen als nieuwe kolonie en dan de olievoorraden aldaar gaan verkopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is echt te triest, zij verneuken het, wij moeten nnet als GB gewooon opdraaien voor hun kosten. Want ja, ze zijn zo zielig
In de serie zijn ze allemaal rond de 15quote:
Merk je niets van.quote:
Ja, uitstekend planquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Nederland Ijsland niet gewoon kopen als nieuwe kolonie en dan de olievoorraden aldaar gaan verkopen?
Of verrotte haaienvleesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Nederland Ijsland niet gewoon kopen als nieuwe kolonie en dan de olievoorraden aldaar gaan verkopen?
Zouden ze in Den haag er in trappen?quote:
Die turnster in Peking heette ook 16 te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In de serie zijn ze allemaal rond de 15![]()
Ze hebben ruimte zat, kunnen we huizen bouwen. Allemaal op huisverwarming uit de grond.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, ze hebben zelf nog niets uit de aardbodem gehaald, tijd dat wij dat eens gaan doen.
Kijk, het plan wordt steeds beter! Ik zou zeggen: miljardje of 2 op tafel leggen en Ijsland is een nieuwe provincie van Nederlandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben ruimte zat, kunnen we huizen bouwen. Allemaal op huisverwarming uit de grond.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
Ze hebben ruimte zat, kunnen we huizen bouwen. Allemaal op huisverwarming uit de grond.
Heb ik nu ook alquote:
Kunnen we eindelijk Friesland of Zeeland afsteken en laten afdrijven!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, het plan wordt steeds beter! Ik zou zeggen: miljardje of 2 op tafel leggen en Ijsland is een nieuwe provincie van Nederland.
Je doet maar. Leg mij dan eerst ff een tonnetje of 2 op tafel, dan kan ik van een huis kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
Kijk, het plan wordt steeds beter! Ik zou zeggen: miljardje of 2 op tafel leggen en Ijsland is een nieuwe provincie van Nederland.
Gewoon een hypotheek bij Fortis nemen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet maar. Leg mij dan eerst ff een tonnetje of 2 op tafel, dan kan ik van een huis kopen
Dat kan ik ook nog wel gebruiken inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet maar. Leg mij dan eerst ff een tonnetje of 2 op tafel, dan kan ik van een huis kopen
Tja als ze een geldig paspoort met die leeftijd heeft dan moet het wel waar zijn tochquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die turnster in Peking heette ook 16 te zijn
Ik zeg, IJsland opkopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/178(...)nd_garant_staat.html
WTF zeg het is nog waar ookLamme honden godver
Ja hallo, alsof ik ooit onzin uitkraamquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat we daar verwijderingsbijdrage voor innen.quote:
ja, hallo, jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof ik ooit onzin uitkraam
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ben er vandoor, de schouwburg wacht op mij.
![]()
Whehehquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik moet me altijd haasten om op tijd te komen
![]()
Ik moet echt nog veel leren, wist niet dat je zooo belangrijk was
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Wie z'n kont brandt moet op de blaren zitten. Tenminste, daar draait het voor mij altijd op uit. Laat ze het maar lekker uitzoeken daarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
Rabobank is het ook niet eens met de 1-ton situatie. 't Zou gewoon betekenen dat "wij" belastingbetalers ook mee zouden betalen aan de problemen in IJsland
Rabobank niet eens met Garantiestelsel van 100.000 !
Nee, het zou betekenen dat de grote banken mee moeten betalen aan het gestunt van kleine banken. Dus die banken blijven nu wel stunten (en ten onder gaan er door).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
Rabobank is het ook niet eens met de 1-ton situatie.
Rabobank niet eens met Garantiestelsel van 100.000 !
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb echt de meest lamme dag ooit, 3 uur mn bed uit en nu er alweer in![]()
Zou ik nu al te oud worden voor feestjes? Dan kan ik net zo goed stoppen met dansen![]()
* KapiteinGasthof beetje depri is
Geen resultaat tot nu toequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft ze geloof ik al gedaan, Klonk gaf dat advies ook al
Maar resultaat hebben we nog niet mogen vernemen
Wat een ernstige MSN like smiley zeg....quote:
whehehehe, die google adquote:Papier vernietigen ?
100% zeker + vertrouwd + een snelle offerte voor papier vernietigen !
dan weet je als vrouw zeker alle antwoordenquote:
whehehehequote:
Wel gemakkelijk dan, kun je onder je tafel spieken.quote:
Rot voor jequote:
Welk vak?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Fha het volgende:
Nou het was meer een soort van schimmelige aids kut waar je bij uit de buurt moet blijvenstom vak
Persoonlijkheidsleer (klinische psychologie.. allemaal theoriën die ik echt niet allemaal uit elkaar kan houdenquote:
Laat je man het masseren met zijn genotsknots!quote:
Gast..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat je man het masseren met zijn genotsknots!
heb toch geen keelpijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat je man het masseren met zijn genotsknots!
mmmh?quote:
opgelostquote:
Ook een oplossingquote:
Best een lekkere ookquote:
Coke!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
opgelost
slotje
Ik ga het nu gewoon verdoven
quote:
dan moet ik bij een oud collega op bezoek, die is niet thuis nuquote:
Aanrader!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moet ik bij een oud collega op bezoek, die is niet thuis nu
quote:
ik ben een vodka mensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry maar dat vink echt niets
Ik werk in belgie, mn schoonpa is belg.. vertel.. wat hebben ze fout gedaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik haat Belgen, het is verachtelijk kutvolk
Nee whiskey is echt smerig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry maar dat vink echt niets
Ik kan nu op de site van de belgische spoorwegen niet eens meer afstanden of tarieven opvragenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik werk in belgie, mn schoonpa is belg.. vertel.. wat hebben ze fout gedaan?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan nu op de site van de belgische spoorwegen niet eens meer afstanden of tarieven opvragen
Maar ze willen me wel vertellen of de dienstregeling geldig is in West-Vlaanderen, op een dag dat ik van Luik naar Waremme wil![]()
Faalhazen
quote:
rebeleer en doe het niet! ha!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben geupdated. Nu moet ik opnieuw opstarten, maar ik heb geen zin
Je hebt je google ad ook al gezienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben geupdated. Nu moet ik opnieuw opstarten, maar ik heb geen zin
Ok! Ik ben sterk! Ik doe het nietquote:
quote:
Als ik op het quoteicoontje gedrukt heb en op de reageerpagina komquote:
quote:Papier vernietigen ?
100% zeker + vertrouwd + een snelle offerte voor papier vernietigen !
Wederom ben ik trots op jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok! Ik ben sterk! Ik doe het niet
Goede whiskey sla ik niet af hoor, maar JD is echt bagger. Hou me zoveel mogelijk afzijdig van de schnaps, is allemaal vergifquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee whiskey is echt smerig.
Obstler gaat er nog wel in daar?
laats hadden we tequilla-avond..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goede whiskey sla ik niet af hoor, maar JD is echt bagger. Hou me zoveel mogelijk afzijdig van de schnaps, is allemaal vergifSoms wel lekker maar het hakt er zo in
das zoooo lekker hequote:
Ik ben er achter dat ik niet meer goed kan lopen als ik er 10 in een half uur drinkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das zoooo lekker he
en klanten die er eentje wilden zeiden allemaal: jij ook
ik dus mee doen... mja zij hebben er maar 1 op dan en ik dus 3 of 4 (hangt van groep af die drank haalt)
Mijn ideale avond is:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laats hadden we tequilla-avond..
DAT hakte er bij mij in
DJ en baas vonden me wel grappig geloof ik
lopen gaat prima, maar mn bovenlijf werkt meestal niet meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er achter dat ik niet meer goed kan lopen als ik er 10 in een half uur drink![]()
Wou al langskomen voor een drankje, maar zie dat je in Maastricht woontquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lopen gaat prima, maar mn bovenlijf werkt meestal niet mee
Ik kon blijkbaar nog wel drankjes mixen zonder fouten, dat verbaasde me wel
quote:
Werk in Oosthamquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wou al langskomen voor een drankje, maar zie dat je in Maastricht woont![]()
Daar mag ik niet komen
Dan zul je snel doodgaan, je moet wel drinken hoorquote:
Herstel: ik 'drink' niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zul je snel doodgaan, je moet wel drinken hoor
ik snapte je wel hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herstel: ik 'drink' niet.
Noodgedwongen.
Bier und Bratwurst dat gaat altijd best wel primaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn ideale avond is:
[ afbeelding ] SAMEN met [ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ] SAMEN met [ afbeelding ]
Laat je huig maar gekieteld wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik snapte je wel hoor
Ik ben naar huis, tot snel![]()
Stomme films zijn veel leuker dan domme films!quote:
Tot ik weer centjes heb om de dvds te kopenquote:
Dat zeggen alle downloaders altijdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Tot ik weer centjes heb om de dvds te kopen
Als het even kan dan geef ik per maand zo'n 60 euro uit aan dvds..quote:
Slaap zacht!quote:
Hoi ik ben de Kapiteinquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
lekkur!![]()
* Leanne stelt zich netjes voor aan KapiteinGasthof
hoi, ik ben Lean
Dankquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne brengt Fha een dampende kop met thee
Heb je ook nog voor mij over?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne brengt Fha een dampende kop met thee
Hiya Mertzquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoi ik ben de Kapitein![]()
Maar jij mag me Mertz noemen hoor
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heb je ook nog voor mij over?
Tnx.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
thee voor AC
[ afbeelding ]
chocola voor Fha (dat rijmt! ) en voor mij natuurlijk niet te vergeten
wooohooooquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
thee voor AC
[ afbeelding ]
chocola voor Fha (dat rijmt! ) en voor mij natuurlijk niet te vergeten
Heel goed, geen reet gedaan vandaag, hele dag in bedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hiya Mertzhoe gaat het nou met je?
quote:
Ik heb een verzoekje als je het niet erg vindt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb alleen zijn mutsje niet zelf gebreid.
PM maar even dan. Ik kan alleen niet garanderen wanneer ik er naar kan kijken, ik moet de komende dagen wat dingen doen die ik al te lang heb uitgesteldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje als je het niet erg vindt...
goed! seskie, een man die aan salsa doetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heel goed, geen reet gedaan vandaag, hele dag in bed![]()
Gisteren te gek salsa feestje gehad![]()
Hoe is het met jou?
een avatar voor mij maken net zoiets als jijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
PM maar even dan. Ik kan alleen niet garanderen wanneer ik er naar kan kijken, ik moet de komende dagen wat dingen doen die ik al te lang heb uitgesteld.
Ga je weg?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Gepakt wat gepakt kon worden, de rest is voor morgenochtend. Zometeen vast ff alles naar beneden sjouwen en afwassen.
Maar ik sta mijn smiley niet zomaar af hoor... is toch een beetje een herkenningspuntquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
een avatar voor mij maken net zoiets als jij.
Verzin dan maar watquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik sta mijn smiley niet zomaar af hoor... is toch een beetje een herkenningspunt.
Seskie?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed! seskie, een man die aan salsa doet![]()
maarrum zoals ik zei met mij gaat ut goed, ik heb een leuke dag gehad
Een weekje maar, en niet ver weg hoorquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een weekje maar, en niet ver weg hoor. De laptop gaat mee, als ik er internet heb dan laat ik me nog wel eens zien misschien
@ Papier: Nee, de gitaar blijft thuis. Mijn vingers hebben rust nodig.
Hahaha, ik doe niet aan reisverslagenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gelukkig! Veel plezier en we zien je reisverslagen wel komen
![]()
of heb ik ergens iets gemist![]()
ik zeg wat ik wilquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Seskie?is dat een soort forum slang voor gay ofzo? Das meestal de eerste reactie die ik krijg
truste BXquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:33 schreef BrandX het volgende:
ik ga denk ik ook zo pitten dames en heren![]()
![]()
Ook, en slaap lekker Brand!quote:
Gezelligquote:
Slaap lekker dan maar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:33 schreef BrandX het volgende:
ik ga denk ik ook zo pitten dames en heren![]()
![]()
Ah joh, kan gemakkelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
Tnx BX en KG!
Nu echt afwassen.. dat mag geen week blijven staan
Bah dan heb je echt een fruitvliegjes kolonie als je weer thuis komtquote:
Ieuwquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah dan heb je echt een fruitvliegjes kolonie als je weer thuis komt
Mjah.. en toch vond jij net dat het best kan..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ieuw. Alle lepels/vorken en messen zijn dan zowat vastgeplakt
.
Inderdaad. Maar dat was ook maar een grapje hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah.. en toch vond jij net dat het best kan..
gelukkigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat was ook maar een grapje hoor.
tuurlijk. Dan is het volgende week vanzelf de kast ingelopen.quote:
Ook de trein wachtte vandaag keurig op mij andersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wheheh
Als de schouwburg een trein geweest was zag de wereld er heul anders uit voor meneertje MPG hoor
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tuurlijk. Dan is het volgende week vanzelf de kast ingelopen.
Welke?quote:
Je bent een vent.. dan ben ik voorzichtig..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat dacht je toch niet dat ik het echt meende.
Slaap lekker dreamerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken. Morgen om uiterlijk 6 uur weer op, liefst eerder.
welterusten![]()
Ik heb een vaatwasserquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bent een vent.. dan ben ik voorzichtig..
U heeft een goede smaakquote:
Dan hebben ze je een verkeerde keus voorgezet. Er zit echt belachelijk veel verschil in de smaak van verschillende whiskies. Ik drink graag whisky, maar de Amerikaanse (bourbons als Jack Daniels, Jim Beam, etc) en bijvoorbeeld Johnny walker red of black vind ik niet te zuipenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ben met de kerstdiner van mijn oude WG ook langs een whiskeybar geweest in Amsterdam. Allemaal flessen langs de muur, ergg gaaf.
Maar vond het erg smerig en snap niet dat mensen 't lusten
Ja dan nog!quote:
Zal ik Muck dan vragen om je een muts te breien?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb alleen zijn mutsje niet zelf gebreid.
Ik was het me net aan het afvragen ghehequote:
Sjeweettok!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was het me net aan het afvragen ghehe
Ikweets ikweetsquote:
W00tquote:
Dank u, dank u! En helemaal eensch. Ik zat laatst met een kameraad in een tentje met xx aantal whiskeys. Paar geproefd, eentje absoluut niet te drinken. Was meer ether dan whiskey. Bestel en nieuwe en geef de oude terug, is dat meisje uit de bediening helemaal geschoktquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
U heeft een goede smaak.
[..]
Dan hebben ze je een verkeerde keus voorgezet. Er zit echt belachelijk veel verschil in de smaak van verschillende whiskies. Ik drink graag whisky, maar de Amerikaanse (bourbons als Jack Daniels, Jim Beam, etc) en bijvoorbeeld Johnny walker red of black vind ik niet te zuipen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan nog!Daar moet je het wel eerst in doen. Ik ken mensen die dat al te veel moeite vinden
Puicke servicequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dank u, dank u! En helemaal eensch. Ik zat laatst met een kameraad in een tentje met xx aantal whiskeys. Paar geproefd, eentje absoluut niet te drinken. Was meer ether dan whiskey. Bestel en nieuwe en geef de oude terug, is dat meisje uit de bediening helemaal geschoktHeb dr nog uitgelegd dat het niet uitmaakt, ik gewoon betaal, en dat het een kwestie van smaak is. Stond ze erop om de volgende whiskey gratis te geven
Das goede service
![]()
Ik ga maar eens slapen, anders gaat het morgen weer zon crisisdag worden. Slaap zacht allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Wat ben jij een discriminerende koffiedrinker zeg. Zwart wat de klo(n)k slaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 06:41 schreef Klonk het volgende:
ik drink mijn koffie altijd zwart uit een zwarte mok, maar om het daarom nou gelijk zwarte vrijdag te noemen...
Mijn bank staat nog stevig op zijn vier pootjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
zo weer terug, is er ondertussen nog een bank omgevallen, land failliet gegaan, zijn we IJsland binnengevallen ?
In de zon zitten knipperen met je ogen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
zo terug van boodschappen doen en fietsen, es nadenken wat zal ik nu voor een nuttige dingen gaan doen
Es denkt niet na, die doet gewoonquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
zo terug van boodschappen doen en fietsen, es nadenken wat zal ik nu voor een nuttige dingen gaan doen
Waarom thee voor mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goedemorgen allemaal!!![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon op tijd wakker![]()
Koffie voor iedereen!! En thee voor Pheno, Pha, es en Ac4!
[ afbeelding ]
Vorige keer toen ik iemand anders thee gaf zei je nog wel dat het er lekker uit zagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom thee voor mij. Ik gebruik een maagbeschermer, dus kan gewoon aan de koffie hoor
.
Dat was waarschijnlijk 's middags danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik iemand anders thee gaf zei je nog wel dat het er lekker uit zag![]()
Kopje koffie dan maar![]()
[ afbeelding ]
dat was het beste idee, in het zonnetje, kat op schootquote:
lekker danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef Fha het volgende:
En ik me maar afvragen waarom het zo naar pis stonk in de badkamer.. Fijn.. de kat gebruikt mijn wasmand als pisplek
Mjah echt heel prettigquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah echt heel prettiggelukkig ga ik vanavond naar een vriend die wel een wasmachine heeft.. anders kon ik nog alles met de hand gaan doen ook
En straks GTA4 ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was het beste idee, in het zonnetje, kat op schoot
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het je kat is
katten zijn bij mijn weten hele schone dieren hoor
![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het je kat is
katten zijn bij mijn weten hele schone dieren hoor
![]()
[ afbeelding ]
Heb je zoveel haar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
OMG. Ik geloof dat er maar weinig zieliger uitziet dan een zeiknatte kat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |