quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Jochem Myjer, Harrie Jekkers, Arie & Silvester, Lebbis & Jansen'...
Niks mis mee tochquote:
Ik had hem al aangepastquote:
Je Muckte... Had liever gehad dat je de 300ste hadquote:
Ah. Trauma overgehouden aan de moeite om een topik te openenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Je Muckte... Had liever gehad dat je de 300ste had.
Met kaas?quote:
Het zou zo maar kunnenquote:
Jummquote:
Is geen moeite, doe het gewoon liever nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah. Trauma overgehouden aan de moeite om een topik te openen?
Je bestaat weer!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:49 schreef Ladylike het volgende:
zo schoonouders opgehaald, nu eten
Hopelijk tot snel iedereen
ja dat wel..nu nog mn password te weten komenquote:
Oh hmmm. Nog steeds "under construction" dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef Ladylike het volgende:
ja dat wel..nu nog mn password te weten komen
heb altijd het zelfde woord, maar met verschillende cijfers..alle gebruikte cijfers zijn fout
blijkbaar had ik mn gmail al in mn profiel gezet maar daar is dus geen nieuw wachtwoord op binnen gekomenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hmmm. Nog steeds "under construction" dus.
ow ja...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi
En ga nou maar snel etenGek mens
Nog niet schijnbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn advies dat ik vanmiddag niet kon typen, om de admins te mailen heeft gewerkt, zie ik?
Tijd dat ze mijn advies eens opvolgt danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet schijnbaarZe heeft een machine gevonden waar ze nog ingelogd stond
Dat heeft ze geloof ik al gedaan, Klonk gaf dat advies ook alquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:10 schreef DaMart het volgende:
Tijd dat ze mijn advies eens opvolgt dan.
Allan Walkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
D. Gray Man!
[ afbeelding ]
Het "oefenmeisje" van de aziatische afdeling die van gedaante kan veranderenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
IJsland vindt dat wij moeten opdraaien voor hun problemen. Ja hoor
Hee dit klinkt goed. Mag ik ook eens?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het "oefenmeisje" van de aziatische afdeling
Het is echt te triest, zij verneuken het, wij moeten nnet als GB gewooon opdraaien voor hun kosten. Want ja, ze zijn zo zieligquote:
Nogal, vanochtend omgereden door die A12, nu weer bij de A12-A50 en de Nijmeegse brug. Ik ben maar over Wageningen en Bemmel gegaanquote:
Jij krijgt de cosplay versie van leenaleequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dit klinkt goed. Mag ik ook eens?
die is 12 gekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij krijgt de cosplay versie van leenalee![]()
[ afbeelding ]
Kan Nederland Ijsland niet gewoon kopen als nieuwe kolonie en dan de olievoorraden aldaar gaan verkopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is echt te triest, zij verneuken het, wij moeten nnet als GB gewooon opdraaien voor hun kosten. Want ja, ze zijn zo zielig
In de serie zijn ze allemaal rond de 15quote:
Merk je niets van.quote:
Ja, uitstekend planquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Nederland Ijsland niet gewoon kopen als nieuwe kolonie en dan de olievoorraden aldaar gaan verkopen?
Of verrotte haaienvleesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Nederland Ijsland niet gewoon kopen als nieuwe kolonie en dan de olievoorraden aldaar gaan verkopen?
Zouden ze in Den haag er in trappen?quote:
Die turnster in Peking heette ook 16 te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In de serie zijn ze allemaal rond de 15![]()
Ze hebben ruimte zat, kunnen we huizen bouwen. Allemaal op huisverwarming uit de grond.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, ze hebben zelf nog niets uit de aardbodem gehaald, tijd dat wij dat eens gaan doen.
Kijk, het plan wordt steeds beter! Ik zou zeggen: miljardje of 2 op tafel leggen en Ijsland is een nieuwe provincie van Nederlandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben ruimte zat, kunnen we huizen bouwen. Allemaal op huisverwarming uit de grond.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
Ze hebben ruimte zat, kunnen we huizen bouwen. Allemaal op huisverwarming uit de grond.
Heb ik nu ook alquote:
Kunnen we eindelijk Friesland of Zeeland afsteken en laten afdrijven!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, het plan wordt steeds beter! Ik zou zeggen: miljardje of 2 op tafel leggen en Ijsland is een nieuwe provincie van Nederland.
Je doet maar. Leg mij dan eerst ff een tonnetje of 2 op tafel, dan kan ik van een huis kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
Kijk, het plan wordt steeds beter! Ik zou zeggen: miljardje of 2 op tafel leggen en Ijsland is een nieuwe provincie van Nederland.
Gewoon een hypotheek bij Fortis nemen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet maar. Leg mij dan eerst ff een tonnetje of 2 op tafel, dan kan ik van een huis kopen
Dat kan ik ook nog wel gebruiken inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet maar. Leg mij dan eerst ff een tonnetje of 2 op tafel, dan kan ik van een huis kopen
Tja als ze een geldig paspoort met die leeftijd heeft dan moet het wel waar zijn tochquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die turnster in Peking heette ook 16 te zijn
Ik zeg, IJsland opkopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/178(...)nd_garant_staat.html
WTF zeg het is nog waar ookLamme honden godver
Ja hallo, alsof ik ooit onzin uitkraamquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat we daar verwijderingsbijdrage voor innen.quote:
ja, hallo, jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof ik ooit onzin uitkraam
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ben er vandoor, de schouwburg wacht op mij.
![]()
Whehehquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik moet me altijd haasten om op tijd te komen
![]()
Ik moet echt nog veel leren, wist niet dat je zooo belangrijk was
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Wie z'n kont brandt moet op de blaren zitten. Tenminste, daar draait het voor mij altijd op uit. Laat ze het maar lekker uitzoeken daarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
Rabobank is het ook niet eens met de 1-ton situatie. 't Zou gewoon betekenen dat "wij" belastingbetalers ook mee zouden betalen aan de problemen in IJsland
Rabobank niet eens met Garantiestelsel van 100.000 !
Nee, het zou betekenen dat de grote banken mee moeten betalen aan het gestunt van kleine banken. Dus die banken blijven nu wel stunten (en ten onder gaan er door).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
Rabobank is het ook niet eens met de 1-ton situatie.
Rabobank niet eens met Garantiestelsel van 100.000 !
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb echt de meest lamme dag ooit, 3 uur mn bed uit en nu er alweer in![]()
Zou ik nu al te oud worden voor feestjes? Dan kan ik net zo goed stoppen met dansen![]()
* KapiteinGasthof beetje depri is
Geen resultaat tot nu toequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft ze geloof ik al gedaan, Klonk gaf dat advies ook al
Maar resultaat hebben we nog niet mogen vernemen
Wat een ernstige MSN like smiley zeg....quote:
whehehehe, die google adquote:Papier vernietigen ?
100% zeker + vertrouwd + een snelle offerte voor papier vernietigen !
dan weet je als vrouw zeker alle antwoordenquote:
whehehehequote:
Wel gemakkelijk dan, kun je onder je tafel spieken.quote:
Rot voor jequote:
Welk vak?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Fha het volgende:
Nou het was meer een soort van schimmelige aids kut waar je bij uit de buurt moet blijvenstom vak
Persoonlijkheidsleer (klinische psychologie.. allemaal theoriën die ik echt niet allemaal uit elkaar kan houdenquote:
Laat je man het masseren met zijn genotsknots!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |