abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62253470
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:42 schreef simmu het volgende:

[..]

tsja, met een variabele rente kan dat zomaar opeens wel hoor.

ik zou nu iig geen grote risico's nemen en lekker veilig een wat duurdere doch vaste hypotheekrente nemen. maar ik sta erom bekend dat ik niks moet hebben van die "je bent een dief van je eigen portomonnee als je het niet doet" producten.

twee jaar terug had ik die discussie nog met mijn schoonzusje (tang van een wijf wat ik sinds de geboorte van mijn dochtertje trouwens niet uit kan staan wegens haar doorlopende "dat vind ik niet" gezeik terwijl ze mijn dochtje mijns insziens niet correct behandelt notabene waar ik bij sta wat dus al verschillende malen ruzie heeft opgeleverd omdat ik dan zeg "kut voor je kweek er zelf maar een dit is de mijne! opzouten en zolang je je niet gedragen kan blijf je maar weg")
die heeft een appartement gekocht met deels een beleggingshypo wat ik afraadde vanwege nare vooruitzichten.

toen lachte ze me ook al uit. nu lach ik he

net als die maat van me die steeds maar in fortis bleef stappen. ik zei vorig jaar tegen hem dattie als particulier hetzij uit moest stappen, hetzij zich in moest dekken. "neenee, ik weet wat ik doe" enfin, 2 x 50k verlies verder en hij roept nog steeds dat ik maar een wijf ben en zelf niet handel. woei! **miauw!**
Ik zou haar even bellen om haar ook namens mij nog even goed uit te lachen.
pi_62253493
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is de hoogste steiging die de AEX ooit heeft gezien op 1 dag?
Nou zeg!

Maar ik geloof iets van 12 procent of zo.. in oktober 1987 was dat. Heb het bestand waar dat in stond eerder vandaag in de prullenmand geflikkerd..

=edit: dat was dus geheel fout =

3/13/2003 77.32 11.8%
pi_62253530
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Nou zeg!

Maar ik geloof iets van 12 procent of zo.. in oktober 1987 was dat. Heb het bestand waar dat in stond eerder vandaag in de prullenmand geflikkerd..
Jezus, jij bent snel.
Door dat trage kutfok kon ik niet bij tijds editten .
-
pi_62253591
tvp
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_62253596
ALLES GROEN!!!!!!!!! .
-
pi_62253637
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
kut, weer het laaste biertje
Je moet toch ook eens aan je supply chain management werken.
pi_62253696
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
kut, weer het laaste biertje
.
-
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:00:20 #87
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_62253735
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:56 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Je moet toch ook eens aan je supply chain management werken.
Hee, dit is Indonesie, ik kan er niet vanuit gaan dat alles optimaal werkt.
pi_62253774
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Goed voor de aandelen Heineken
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
en ik ben de enige die drinkt hier in huis.
pi_62253960
Garantie op spaargeld ruim verdubbeld
quote:
De garantie van 100.00 geldt per persoon per bank. Het aantal rekeningen is niet van belang.
Dus als een STEL 200.000 euro op 1 rekening heeft dan wordt het volledig vergoed??
pi_62253984
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:26:07 #92
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_62254222
quote:
Eerst blussen als de bank in brand staat
8 oktober 2008 | Het Financieele Dagblad
Door: Boonstra, W.

Wim Boonstra

Als de bank in brand staat moet men eerst blussen. De zorg over de waterschade komt later en weer later pakt men de pyromaan bij zijn kladden.

Dat hebben onze beleidsmakers goed begrepen, getuige het doortastende optreden bij de crisis rond Fortis. Er vallen her en der kritische commentaren vanaf de zijlijn te horen, maar Balkenende, Bos en Wellink hebben in de huidige crisis op tijd de juiste maatregelen genomen. U zult mij in het koor der critici niet aantreffen.

Maar vooruitkijkend maak ik mij zorgen. Want aan de manier waarop de brand wordt geblust kleven ook nadelen die op de langere termijn grote gevolgen kunnen hebben. Sterker nog, uiteindelijk zou de blustechniek wel eens een enorme impact kunnen hebben op de wijze waarop onze samenleving en economie worden ingericht.

In een sombere bui word ik zelfs wel eens overvallen door de gedachte dat de waterschade uiteindelijk die van de brand wel eens zou kunnen overtreffen.

Wij leven in een markteconomie. Daar mogen wij blij mee zijn, want deze heeft ons een enorme welvaartswinst gebracht. Gemiddeld leven wij in een materiële weelde die onze grootouders zich veelal niet konden voorstellen.

Internationale vrijhandel krijgt voor elkaar wat decennia van ontwikkelingshulp niet is gelukt. Het marktmechanisme is, met alle nadelen die er wel degelijk aan kleven, een krachtig allocatiemiddel dat per saldo forse vooruitgang heeft gebracht. Iets om te koesteren.

De kern van een markteconomie is de vrije keuze van mensen, in hun rol van consument, producent, spaarder en belegger, en het dragen van de verantwoordelijkheid ervan. Keuzes kunnen goed of fout uitpakken, de kosten en baten ervan bepalen het tempo van vooruitgang. Gezien de eerder omschreven vooruitgang kan worden gesteld dat dit mechanisme meestal goed uitpakt.

Maar soms gaat het dramatisch fout. Toen de aandeelhouders van Fortis als een kudde verdwaasde lemmingen achter hun voormannen aanrenden was dat hun vrije keuze. Toen het aandeel in de afgrond stortte was dat zuur, temeer daar de meeste aandeelhouders, anders dan de voormannen, niet over een parachute van vele miljoenen beschikten om het leed te verzachten. Hoe zuur ook, dergelijk leed hoort ook bij een markteconomie. Het aandelenvermogen heet niet voor niets risicodragend kapitaal.

Hoge rendementen, dat wil zeggen hoger dan het zogeheten risicovrije rendement op staatsleningen, vormen de beloning voor het feit dat de spaarder of belegger een zeker risico op zich neemt. Hoe hoger het voorgespiegelde rendement, des te hoger het risico.

Dit besef, dat hoort te leven bij iedereen die in een markteconomie acteert, wordt ondermijnd door garantiestelsels en overheidsingrijpen. Een ruimere garantie op spaargeld, hoe begrijpelijk ook, maakt een land tot een walhalla voor parasietbanken. Het risicobesef van spaarders wordt er al helemaal door ondermijnd. De overname van Fortis door de Staat, hoezeer te begrijpen vanuit stabiliteitsoogpunt, maakt de slechtst geleide bank van het land opeens tot een heel veilige plek om je spaargeld te stallen.

Dat is zuur voor de bankiers die hun risicomanagement wél op orde hadden en er geen zootje van gemaakt hebben.

De ervaring van Duitsland leert dat staatsbanken in het algemeen op zijn best een gemengde zegen zijn. Decennialang verstoorden zij aldaar met hun staatsgarantie de concurrentieverhoudingen.

Na privatisering blijken zij in de huidige crisis er de grootste rotzooi van te hebben gemaakt. Die kant moeten wij in ons land niet op.

De bank staat in brand en er moet worden geblust. Maar laten we er vooral voor zorgen dat het bluswater het fundament van de bank niet wegspoelt.

Wim Boonstra is chief economist bij Rabobank.
Bron: FD, 8 oktober
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_62254925
tvp
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62254966
Dit is toch gewoon een staaltje koersvervalsing. Stel dat je short bent gegaan op Fortis, of dik in de putopties zit, dan wil je cashen maar je kan niet. Schandalig .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_62255542
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is toch gewoon een staaltje koersvervalsing. Stel dat je short bent gegaan op Fortis, of dik in de putopties zit, dan wil je cashen maar je kan niet. Schandalig .
goed dat jij daar op donderdag achter komt... de rest riep dat al op maandag, maar in theorie maakt het niet uit omdat er geen handel in het aandeel is
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:24:17 #96
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_62255607
Terugvindkoers.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_62255698
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
goed dat jij daar op donderdag achter komt... de rest riep dat al op maandag, maar in theorie maakt het niet uit omdat er geen handel in het aandeel is
, dat ze "wat" tijd nemen om duidelijkheid te verschaffen is op zich nog wel in te komen. Je moet immers weten "wat" je koopt of verkoopt. Na 2 dagen is die tijd om en begint 't verdacht te worden aangezien ze alle vragen allang beantwoord kunnen hebben .
pi_62255793
Zo zie je maar weer. De economie is alles en de economie is niets.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:53:02 #99
165633 eriksd
The grand facade...
pi_62256172
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:13 schreef pberends het volgende:
Garantie op spaargeld ruim verdubbeld
[..]

Dus als een STEL 200.000 euro op 1 rekening heeft dan wordt het volledig vergoed??
Ja, terecht me dunkt?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_62256882
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:53 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ja, terecht me dunkt?
Ja, dat vraag ik me dus af. Ik vertrouw niets meer .
pi_62256960
ECB pompt recordbedrag in geldmarkt
quote:
Uitgegeven: 9 oktober 2008 11:50
Laatst gewijzigd: 9 oktober 2008 11:50
FRANKFURT - De Europese Centrale Bank heeft donderdag een recordbedrag van 100 miljard dollar in de geldmarkten gepompt. Dat heeft de ECB laten weten. De bank heeft de afgelopen weken vrijwel dagelijks dollarleningen aan financiële instellingen aangeboden, maar dit is het hoogste bedrag tot nu toe.

De vraag naar dollars van banken in de eurozone was echter nog hoger. De banken schreven in op een totaalbedrag van 116 miljard dollar en betaalden tussen de 5 en 9,4 procent rente voor de beschikbare leningen.

De ECB en andere centrale banken injecteren behalve eigen valuta sinds enkele weken ook extra dollars in de geldmarkten. De banken krijgen dollars van de Federal Reserve, het stelsel van Amerikaanse centrale banken, in ruil voor andere valuta.

De injecties moeten de ernstige krapte op de geldmarkten verlichten. Banken durven als gevolg van de kredietcrisis geen geld meer aan elkaar te lenen, waardoor de liquiditeit afneemt.
Volgens mij ook niet al te weinig... zo voelt het in ieder geval aan.
pi_62256987
Ah, dat verklaart de groene cijfers (die overigens alweer richting rood kruipen. . )
-
pi_62257015
We staan alweer < 290.
pi_62257057
Wel leuk trouwens; nadat de Rabobank vorig jaar Bank Haga en Bang Haga Kita (nationale boerenleenbanken in Indonesie) overnam, zijn ze kort geleden begonnen met de hernoeming naar Rabobank. Zodoende woon ik nu weer in een stad met een Rabobank kantoor. Aangezien het een ander bedrijf is dan de Rabobank waar ik bij zit in Nederland (hier is het een B.V.) kan ik er verder niets mee, maar ik vond het wel leuk staan in het straatbeeld.
pi_62257081
aha vandaar die opleving.. we moesten even 100 mld er doorheen branden..

pi_62257116
Ik was ook zo verbaasd over een groot Rabobank gebouw in Sydney.. Echt een wolkenkrabber. Wist niet dat ze zo dominant aanwezig waren in het buitenland.
pi_62257126
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, dat verklaart de groene cijfers (die overigens alweer richting rood kruipen. . )
Al dat geld en die renteverlagingen werken tegenwoordig nog maar een uur of vier
pi_62257146
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:31 schreef jpjedi het volgende:
aha vandaar die opleving.. we moesten even 100 mld er doorheen branden..

Gelukt!
pi_62257168
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:33 schreef jpjedi het volgende:
Ik was ook zo verbaast over een groot Rabobank gebouw in Sydney.. Echt een wolkenkrabber. Wist niet dat ze zo dominant aanwezig waren in het buitenland.
Dit kantoor is wat kleiner (formaatje NL postkantoortje) trouwens...
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:30:48 #110
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_62258486
Het stagneert echt behoorlijk nu, we gaan het rood nog wel halen voor de sluiting als de huidige trend door zet.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_62258582
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:30 schreef DustPuppy het volgende:
Het stagneert echt behoorlijk nu, we gaan het rood nog wel halen voor de sluiting als de huidige trend door zet.
Het is redelijk stabiel rond de plus twee procent...
pi_62259715
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:34 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Het is redelijk stabiel rond de plus twee procent...
De hele dag al.... Maar ja, we kennen het laatste uurtje inmiddels allemaal. .
-
pi_62259788
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De hele dag al.... Maar ja, we kennen het laatste uurtje inmiddels allemaal. .
pi_62259831
Wat is dat groen op de borden?
pi_62259851
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Futures VS teruggelopen van 2 naar 1 procent in de plus.
Wat weten ze daar dat wij niet weten?
pi_62259892
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat is dat groen op de borden?
Groente.. Wordt zo weer vervangen voor vers slachtvlees. Over een uurtje ongeveer.
-
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:29:58 #118
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_62259926
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:33 schreef jpjedi het volgende:
Ik was ook zo verbaasd over een groot Rabobank gebouw in Sydney.. Echt een wolkenkrabber. Wist niet dat ze zo dominant aanwezig waren in het buitenland.
ja dat vond ik ook al zo grappig om te zien!!
Trouwens de ABN mocht er anders ook wezen

Sydney
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:30:29 #119
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_62259934
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Groente.. Wordt zo weer vervangen voor vers slachtvlees. Over een uurtje ongeveer.
ja heel langzaam worden de winsten weer ingeleverd..
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:30:55 #120
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_62259946
Hé dit topic is een stuk minder leuk met groen op de borden. Wij willen bloed (rood) zien!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_62260049
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:27 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wat weten ze daar dat wij niet weten?
het PPT deed een verkeerde handeling
pi_62260079
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hé dit topic is een stuk minder leuk met groen op de borden. Wij willen bloed (rood) zien!
Het is inderdaad een heel stuk rustiger
pi_62260099
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Futures VS teruggelopen van 2 naar 1 procent in de plus.
Des te beter.
Amerika kan/mag/moet nog iets lager, Europa is er wel zo'n beetje (vooral Amsterdam dan).
pi_62260250
ik hoorde op CNBC iemand die stelde dat de DOW over 10 jaar op 9.300 staat. Maar goed, dat zegt in feite niets, want je kan over 3.5 of 9.9 jaar op 45.000 staan. In theorie.
pi_62260310
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

het PPT deed een verkeerde handeling
Verkeerde knop... "-" en "+" zitten ook verdomd dicht bij elkaar op een qwerty keyboard.
pi_62260347
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Verkeerde knop... "-" en "+" zitten ook verdomd dicht bij elkaar op een querty keyboard.
ze hebben die toetsenborden expres zo gemaakt, zodat dergelijke foutjes 'per ongeluk' kunnen lijken.
pi_62260444
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
ik hoorde op CNBC iemand die stelde dat de DOW over 10 jaar op 9.300 staat. Maar goed, dat zegt in feite niets, want je kan over 3.5 of 9.9 jaar op 45.000 staan. In theorie.
Neh je hebt er ook sowieso geen zak aan. Zelfs al mocht het uitkomen. Dan kun je dus het beste gaan sparen. Maar daar schijn je ook uit mee te moeten kijken

dan maar.
pi_62260511
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:51 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Neh je hebt er ook sowieso geen zak aan. Zelfs al mocht het uitkomen. Dan kun je dus het beste gaan sparen. Maar daar schijn je ook uit mee te moeten kijken

[ afbeelding ]
dan maar.
Ik houd het wel op de wat lagere rente van de Rabobank, erop vertrouwende dat ik gewoon altijd kan pinnen. Daar hecht ik meer waarde aan dan 5 procent rente en er op een gegeven moment niet meer aan kunnen
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:02:30 #129
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_62260734
Fortis Bied/Laat trouwens op 1.32 1.32

Dinsdag was dat nog 1.80....
Thucydides
pi_62260757
Wat wil dat nou precies zeggen? Als dat de prijs is dan wordt er toch gehandeld, alleen niet real-time , toch?
pi_62260775
En die IJslanders zeuren al over 13 %
quote:
Inflatie Zimbabwe bereikt nieuw record

Geldontwaarding loopt op tot 231 miljoen procent
pi_62260807
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat wil dat nou precies zeggen? Als dat de prijs is dan wordt er toch gehandeld, alleen niet real-time , toch?
Dat is het orderboek, je kan aan- en verkooporders gewoon doorgeven... maar er wordt nog niets uitgevoerd zolang de handel stilligt. Net zoals je voorbeurs orders kan doorgeven, die bij opening zullen worden uitgevoerd (als ze te matchen zijn).
pi_62260833
PPT is er vroeg bij vandaag... Futures jumpen weer op.

Of ze hebben die "+" knop gevonden.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:06:38 #134
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_62260850
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat betekent dat er partijen zijn die aandelen fortis willen kopen voor 1.32 en partijen zijn die willen verkopen voor 1.32.
Dat wil zeggen dat ALS er gehandeld zou worden, de prijs 1.32 zou zijn.

(Alleen wordt er niet gehandeld....)
Thucydides
pi_62260872
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat is het orderboek, je kan aan- en verkooporders gewoon doorgeven... maar er wordt nog niets uitgevoerd zolang de handel stilligt. Net zoals je voorbeurs orders kan doorgeven, die bij opening zullen worden uitgevoerd (als ze te matchen zijn).
Dus als ze nu de koers opengooien wordt ie om en nabij 1.32?

edit - ja dus, thanx
pi_62261295
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
En die IJslanders zeuren al over 13 %
[..]

Dat gaat ieder voorstellingsvermogen te boven .
pi_62261466
Ik zie nog geen openings koersen... +.10% groen

Meestal zien mensen het hier in het topic veel eerder dan ik op Yahoo, google of FD.nl..

Ben benieuwd

tering hij gaat vlot van start! 1.43% nu al

[ Bericht 18% gewijzigd door jpjedi op 09-10-2008 15:36:58 ]
pi_62262100
AUCH.. GM stort niet akelig in zeg. Niet geheel onverwacht trouwens.
pi_62262459
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef jpjedi het volgende:
AUCH.. GM stort niet akelig in zeg. Niet geheel onverwacht trouwens.
-13% is tegenwoordig toch niet bijzonder?
pi_62262597
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

-13% is tegenwoordig toch niet bijzonder?
nah heb je ook een punt... je moet wel met meer aankomen dan -13% in deze tijd om je in het lijstje der "groten" te wanen.
pi_62262743
Ik vraag me af hoe veel Fok!kers straks te melden hebben dat ze begin oktober voor de volle 100% in aandelen zijn gegaan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_62262927
Tja het is wel de tijd om in te stappen als het rustiger is geworden

Ik heb mezelf voorgenomen om dit weekend even af te wachten. Indien we eindelijk weer eens geen paniek weekend hebben dan zal ik overwegen.

Vooralsnog blijft het bij een beursspel.
pi_62263034
Tering..de AEX duikt ook nog even
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:31:38 #146
146230 Liewec
70's movies rule
pi_62263062
Het Laatste Uurtje is er weer!!!!
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_62263092
DJ duikt ook fors nu
pi_62263114
http://www.reuters.com/article/marketsNews/idUSWEB869520081009

yeah sure..

cijfers van de afgelopen jaren niet gezien zeker? En de achterstand ten opzichte van de rest van de wereld?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:47:57 #151
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_62263550
Hopla en dat was de winst
Goed we zijn tenminste nog in de plus... wat een dag van 'herstel'
als ik zo naar de DJ kijk.. wordt het weer helemaal niks vandaag..
pi_62263664
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:47 schreef appelsientje het volgende:
Hopla en dat was de winst
Goed we zijn tenminste nog in de plus... wat een dag van 'herstel'
als ik zo naar de DJ kijk.. wordt het weer helemaal niks vandaag..
in de plus?

http://www.debeurs.nl/debeurs/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')