ze hebben die toetsenborden expres zo gemaakt, zodat dergelijke foutjes 'per ongeluk' kunnen lijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verkeerde knop... "-" en "+" zitten ook verdomd dicht bij elkaar op een querty keyboard.
Neh je hebt er ook sowieso geen zak aan. Zelfs al mocht het uitkomen. Dan kun je dus het beste gaan sparen. Maar daar schijn je ook uit mee te moeten kijkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
ik hoorde op CNBC iemand die stelde dat de DOW over 10 jaar op 9.300 staat. Maar goed, dat zegt in feite niets, want je kan over 3.5 of 9.9 jaar op 45.000 staan. In theorie.
Ik houd het wel op de wat lagere rente van de Rabobank, erop vertrouwende dat ik gewoon altijd kan pinnen. Daar hecht ik meer waarde aan dan 5 procent rente en er op een gegeven moment niet meer aan kunnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:51 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Neh je hebt er ook sowieso geen zak aan. Zelfs al mocht het uitkomen. Dan kun je dus het beste gaan sparen. Maar daar schijn je ook uit mee te moeten kijken![]()
[ afbeelding ]
dan maar.
Dat is het orderboek, je kan aan- en verkooporders gewoon doorgeven... maar er wordt nog niets uitgevoerd zolang de handel stilligt. Net zoals je voorbeurs orders kan doorgeven, die bij opening zullen worden uitgevoerd (als ze te matchen zijn).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat wil dat nou precies zeggen? Als dat de prijs is dan wordt er toch gehandeld, alleen niet real-time, toch?
Dat betekent dat er partijen zijn die aandelen fortis willen kopen voor 1.32 en partijen zijn die willen verkopen voor 1.32.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat wil dat nou precies zeggen? Als dat de prijs is dan wordt er toch gehandeld, alleen niet real-time, toch?
Dus als ze nu de koers opengooien wordt ie om en nabij 1.32?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat is het orderboek, je kan aan- en verkooporders gewoon doorgeven... maar er wordt nog niets uitgevoerd zolang de handel stilligt. Net zoals je voorbeurs orders kan doorgeven, die bij opening zullen worden uitgevoerd (als ze te matchen zijn).
Dat gaat ieder voorstellingsvermogen te bovenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
En die IJslanders zeuren al over 13 %
[..]
-13% is tegenwoordig toch niet bijzonder?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef jpjedi het volgende:
AUCH.. GM stort niet akelig in zeg. Niet geheel onverwacht trouwens.
nah heb je ook een punt... je moet wel met meer aankomen dan -13% in deze tijd om je in het lijstje der "groten" te wanen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
-13% is tegenwoordig toch niet bijzonder?
nu gaat het wel wat harder ja...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://finance.google.com/finance?q=gmGM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |