geweldige clipquote:
Spice Girls... dat was m'n vraag ja.. waarom?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik vergeef je, een beetje.[/.quote]
Dankje.
[quote]
en jaaa the spice girls. weet je hoe vet ik dat vond toen ik een klein lotje was! ik heb alle cd's, 2 shirts en plakboek en en en de spice girls polaroid camera. jawel
Geef nou maar gewoon toe dat je het wel leuk vond ipv je te verschuilen achter een weddenschapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Spice Girls... dat was m'n vraag ja.. waarom?Maar goed, ik heb de laatste dagen ook opgebiecht naar een concert van een bepaalde boyband te zijn geweest, dus tsja... iedereen heeft z'n zonde
.
Die clip jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
geweldige clip![]()
![]()
I know the pieces... FIT!!![]()
![]()
Oeh, enjoy the silence![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je het wel leuk vond ipv je te verschuilen achter een weddenschap
Da's hier niet anders neequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef BloodyLotte het volgende:
oh, het kan nog erger hoor. dingen als 1e gekochte single enzo. daar gaan veel mensen heel hard de fout in. ik ook.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Nee nee. 't Was echt bedoeld als (mislukte) investering in de toekomst
.
Wilde je bij vrouwen op kunnen scheppen dat je bij bsb was geweest?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Nee nee. 't Was echt bedoeld als (mislukte) investering in de toekomst
.
tot over paar maanden dan , staan zo veel goede inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens genieten van de aanbevolen albums van dhr. Ekdom
army of lovers - i crucify. ik win.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's hier niet anders nee.
Tommy T - One More Try![]()
Vertelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens genieten van de aanbevolen albums van dhr. Ekdom
Ben maar bij de laatste lijst begonnenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tot over paar maanden dan , staan zo veel goede in
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wilde je bij vrouwen op kunnen scheppen dat je bij bsb was geweest?
En hoe hoog staat Captain Jack - Captain Jack in die ranglijst?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
army of lovers - i crucify. ik win.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
army of lovers - i crucify. ik win.
quote:
Beetje lastig om een heel boek te quotenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik lees niet veel boeken
Share the love
heb zelfs een best off cdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En hoe hoog staat Captain Jack - Captain Jack in die ranglijst?
Ik kan het evt. erger maken door ook te zeggen dat ik Captain Jack - Drill Instructor heb
Heeft ie meer dan 1 album gemaakt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb zelfs een best off cd
ok. dat is ook erg! ik heb een moment zonder jou van nasty. *platenkast of shame induikt*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En hoe hoog staat Captain Jack - Captain Jack in die ranglijst?
Ik kan het evt. erger maken door ook te zeggen dat ik Captain Jack - Drill Instructor heb
Maar goede tips schrijf je natuurlijk op. Tenminste: ik welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje lastig om een heel boek te quoten
die is er?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb zelfs een best off cd
Daar heb ik dus dat boek voor. Gerard heeft aan het eind van bijna elk hoofdstuk een Freak11 gezet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar goede tips schrijf je natuurlijk op. Tenminste: ik wel
je kan te ver gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ok. dat is ook erg! ik heb een moment zonder jou van nasty. *platenkast of shame induikt*
quote:
Bye bye bye ken ik dan wel van die gasten. Ennuh, dat vind ik toch een aardige singlequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef BloodyLotte het volgende:
'n sync is erger. oh en ik had ook een cd van 5ive.
foute boybands: boys II men, 3t, take that (ja die zijn WEL kut), en ehm, weet ik niet meer.
Tijdje terug hebben ze zelfs de Freak11 nog gehaald. Samen met Michael Buble.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..][ afbeelding ]
Boys II Men heeft wel een van de mooiste tracks en meest relaxte cd`s van de `90`s gemaakt: End of the Road van het briljante CooleyHighHarmony. Die moet iedereen hebben
LL - Doin` It![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:55 schreef BloodyLotte het volgende:
ooooh deze. die neukgeluiden halverwege, dat vond ik zooo erg als klein lotje zijnde.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik verslikte me in mijn chips.
Tis er ook maar 1, dat scheeltquote:
1. Bruce Springsteen - Born to runquote:Share the love
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:56 schreef BloodyLotte het volgende:
ok die ga ik youtuben en dan kom ik zo even met een ongezouten mening bij je terug.
terecht, geweldige plaatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdje terug hebben ze zelfs de Freak11 nog gehaald. Samen met Michael Buble.
hangt heel erg af van je persoonlijke voorkeurquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis er ook maar 1, dat scheelt
[..]
1. Bruce Springsteen - Born to run
2. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
3. Joe Jackson - Night & Day
4. ABC - The Lexicon of Love
5. The Beatles - The Beatles 1
6. Micheal Jackson - Off The Wall
7. R.E.M. - Automatic for the People
8. Steely Dan - The Royal Scam
9. Coldplay - A Rush Of Blood To The Head
10. Van Morrison - Moondance
11. Prince - Sign 'O' The Times
Dit is de Freak-11-lijst van Ekdom met zijn favoriete albums. Vetgedrukt heb ik nu, de rest twijfel ik nog over, of moet ik gewoon nog een keer toevoegen
Another Level. Kan ff niet op de titel van het nummer komen. Freak me of zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:58 schreef BloodyLotte het volgende:
oh help me, wat was ook alweer dat liedje met die clip in die kelder met die boyband over op en neer likken.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:58 schreef BloodyLotte het volgende:
oh help me, wat was ook alweer dat liedje met die clip in die kelder met die boyband over op en neer likken.
Die heb ik niet zo vaakquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
stevie wonder is wel een aanrader voor een relaxt momentje
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis er ook maar 1, dat scheelt
[..]
1. Bruce Springsteen - Born to run
2. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
3. Joe Jackson - Night & Day
4. ABC - The Lexicon of Love
5. The Beatles - The Beatles 1
6. Micheal Jackson - Off The Wall
7. R.E.M. - Automatic for the People
8. Steely Dan - The Royal Scam
9. Coldplay - A Rush Of Blood To The Head
10. Van Morrison - Moondance
11. Prince - Sign 'O' The Times
Dit is de Freak-11-lijst van Ekdom met zijn favoriete albums. Vetgedrukt heb ik nu, de rest twijfel ik nog over, of moet ik gewoon nog een keer toevoegen
gevoelige huilnegers.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:56 schreef BloodyLotte het volgende:
ok die ga ik youtuben en dan kom ik zo even met een ongezouten mening bij je terug.
Nee hoor je gaat gelijk door voor de ¤ 64.000,- vraagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
W00t! Ga ik nu door voor de koelkast?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor je gaat gelijk door voor de ¤ 64.000,- vraag
De vraag is alleen... wat zegt het over ons?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
jaaaaaa
dat jullie 't ook allemaal weten zegt meer over jullie dan over mij he
je hebt geen smaakquote:
dat julliequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De vraag is alleen... wat zegt het over ons?
ach ja, ik wil je best up and down licken. Laat daar geen misverstand over zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
dat jullie
a. homo zijn
of b. vanilleseks hebben.
Dat is iig duidelijk nu..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach ja, ik wil je best up and down licken. Laat daar geen misverstand over zijn
Timoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan C. Een uitgebreide kennis van muziekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
dat jullie
a. homo zijn
of b. vanilleseks hebben.
lucky me.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die vanavond z'n excuses zal aanbieden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hey, ik begin niet over die plaatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die vanavond z'n excuses zal aanbieden.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die vanavond z'n excuses zal aanbieden.
is maar goed dat wij niet zo van de excusjes zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik was na aan het denken over foute boybands. achter dat excuus verschuil ik me. zo
Die tekst ja, hilarischquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:21 schreef Cee het volgende:
Ik heb m'n portemonnee in El Segundo laten liggen!
Ooit eens iemand gezien die die crap wel kan waarderen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die dieDraadstraalcrap
niet kan waarderen.
Nope. He-le-maal niemandquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ooit eens iemand gezien die die crap wel kan waarderen?
Op tv welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die dieDraadstraalcrap
niet kan waarderen.
nee hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:21 schreef BloodyLotte het volgende:
en toen waren jullie allemaal weg!
Om 23:55 ben ik precies 26quote:
quote:PUBLIC ENEMY - 911 IS A JOKE
Ben d`r bang voorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind de Foo Fighters nou echt heel erg 90's ofzo en vooral niet bepalend. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:50 schreef BloodyLotte het volgende:
WE LIVE IN HOUSE A VERY BIG HOUSE IN THE COUNTREEEEEEEEEH
Michiel is volgens mij erg voorzichtig met Distant Sun. Ik kan me herinneren dat ie niet zo heel lang geleden Distant Sun draaide en dat hij zei dat het pas de eerste keer was dat hij die plaat ooit op de radio draaide.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik was voor Distant Sun gegaan, maar dit is ook wel heel erg oké!
Die had ie dan nu best mogen laten draaienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel is volgens mij erg voorzichtig met Distant Sun. Ik kan me herinneren dat ie niet zo heel lang geleden Distant Sun draaide en dat hij zei dat het pas de eerste keer was dat hij die plaat ooit op de radio draaide.
Is ook weer zo. Het verbaasde me eerlijk gezegd dat ie 'em gister voor me draaide, maar misschien lag dat wel aan de tekst in m'n sms ..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel is volgens mij erg voorzichtig met Distant Sun. Ik kan me herinneren dat ie niet zo heel lang geleden Distant Sun draaide en dat hij zei dat het pas de eerste keer was dat hij die plaat ooit op de radio draaide.
quote:Kom op Michiel, je weet net zo goed als ik dat je die plaat wilt draaien :-)
Van mij ook. Al zijn er nu ook wel goede nummersquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
Van mij mogen ze die 90's toestand veel vaker doen. Brings back memories..
Was bijna niet doorgegaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:59 schreef BloodyLotte het volgende:
nou, nog even horen wat er in de wereld loos is
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:59 schreef BloodyLotte het volgende:
nou, nog even horen wat er in de wereld loos is, en dan slapen.
ik moest zo hard lachen dat m'n kat ervan schrok.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is geen kredietcrisis.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen dat m'n kat ervan schrok.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was elke dag weer humor tussen al het geweld doorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe een oorlog ook leuk kan zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was elke dag weer humor tussen al het geweld door
Ja iddquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was elke dag weer humor tussen al het geweld door
Je gebeden zijn verhoordquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Claw Boys Claw zelfs live morgen![]()
![]()
.
Ja, die zijn weer volop aan het optreden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Claw Boys Claw zelfs live morgen![]()
![]()
.
Eerlijk is eerlijk: we missen het welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja idd. Je zag de camera trillen van de bominslagen en Al Sahhaf maar 'geruststellend': "Neenee, er zijn geen Amerikanen in de stad. We gaan ze in hun tanks verbranden."
![]()
![]()
.
Stacked Actors valt me tegen, die draait Eric nog wel regelmatig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:12 schreef broer het volgende:
Leuk detail: volgens de statistieken van 3FMfan.nl staat er geen één van de Drie Voor Twaalf van de dj's in de computer van 3FM.
ik nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:13 schreef DaMook het volgende:
Allemaal mij onbekende 90s numemrs. Nou ja deze ken ik dan wel
.
Die eerste is ZEKER een juweeltjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:14 schreef Sersjee het volgende:
"Ik denk nooit meer aan jou" of "In tranen", juweeltjes van de KecksMocht je ze niet kennen, doe er wat aan!
Trustequote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef BloodyLotte het volgende:
ja godver. radiohead. nog even dan.
that`s the spiritquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Kut, dat is waar ook... Is er iemand die het voor me kan opnemen? Ik zit dan in vergaderingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Zo ook maar slapen. Morgen vroeg opstaan voor Stenders, Siebelink en Van Inkel![]()
dat dus. om 0700uur gaat die wekker weerquote:
Je kan altijd terugluisteren via 3FM, maar ik ga even kijken wat ze met de cam gaan doenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
Kut, dat is waar ook... Is er iemand die het voor me kan opnemen? Ik zit dan in vergadering![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan altijd terugluisteren via 3FM, maar ik ga even kijken wat ze met de cam gaan doen
http://www.xi-soft.com/default.htm gebruik ik tegenwoordig, op aanrader van Sirolfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Weet je toevallig een goed programmaatje om (audio-)streams op te nemen?
Thanx!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:38 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.xi-soft.com/default.htm gebruik ik tegenwoordig, op aanrader van Sirolf
En anders WM Recorder, werkt ook goed, maar is niet gratis
Trustequote:
Hoiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
Trusten aan allen die gaan slapen!!![]()
Ik schakel zo nog weer ff in..
Kan ik dalijk zeker weer het licht uitdoenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:01 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm, 01.00. Ik ga maar eens een poging tot naar bed toe gaan doen!
Ik heb vanmiddag in deel 771 gepost. Vanavond om kwart voor twaalf mocht ik verder gaan in deel 774.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik dacht 'het topic gaat langzaam na 22 uur', maar is er gewoon al bijna een compleet topic volgepost!
Ik heb na 22u bijna niks meer van 3FM gehoord. Alleen 'n beetje meegelezen, en 't ging inderdaad snel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik dacht 'het topic gaat langzaam na 22 uur', maar is er gewoon al bijna een compleet topic volgepost!
Het werd aangevraagd. Maar door wie en waarom kreeg ik niet mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd waarom KoL ineens gedraaid werd..
Ben je toevallig aan 't slaapposten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:50 schreef Sersjee het volgende:
Why does it always rain on me? Oe, wat mooi!
o ja, ik was gaan slapen...
Ik vind 't toch wel vreemd dat die platen ineens gedraaid werden..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer waarderen.
Beetje jammer dat het met Giovanca gebeurt, maar toch...
Ach, ik heb niet zoveel met dit soort themaweken. Dus ik vind het wel prettig als er iemand de regels aan zijn laars lapt en gewoon even een mooi nieuw liedje draait.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik vind 't toch wel vreemd dat die platen ineens gedraaid werden..
De vraag is alleen: hoe lang zouden ze er nog zijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:01 schreef DaMook het volgende:
Godsamme, ik denk hier is toch niemand meer dus kijk er ook niet meer, zijn er toch nog een paar man![]()
.
Die keuze is niet zo moeilijk natuurlijk. Maar ik heb gemist of er ook echt 'n reden voor was dat KoL gedraaid werd.. Lijkt me toch niet dat 't weer 'n "speciale request" was, zoals in de Freaknacht..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet zoveel met dit soort themaweken. Dus ik vind het wel prettig als er iemand de regels aan zijn laars lapt en gewoon even een mooi nieuw liedje draait.
En geef toe: als je moet kiezen tussen Sex on Fire en Ademnood - dan kies je toch ook voor Sex on Fire? Daar verandert geen themaweek iets aan, hoop ik.
En ik hang tegen een griepje aan, dus ik ben ook zo weg.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:04 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben al sinds 8 uur vanochtend wakker, dus het wordt toch wel tijd om te gaan slapen...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:01 schreef DaMook het volgende:
Godsamme, ik denk hier is toch niemand meer dus kijk er ook niet meer, zijn er toch nog een paar man![]()
.
Ik ben er nog wel eventjesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar is DaMook? Die is "vroeg" weg..
![]()
Trusten Sirolf!!
Oeh dus ik kan amy macdonald aanvragen en dan wordt ze mischien ook nog gedraaid ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:07 schreef Marc63 het volgende:
Slapen wil nog niet echt lukken, dus ik luister nog steeds naar de radio. Ik vind Winfried wel een beetje een prutser. Nieuwe platen draaien (een keer de regels aan je laars lappen moet kunnen, maar hij deed het tot nu toe al 2x en hij heeft de derde keer al aangekondigd), een slecht interview (laat haar eens uitpraten, dan hoef je jezelf niet steeds te herhalen) en wat praatte hij vervelend door Ademnood heen (breek de plaat dan af of draai em gewoon niet). Voor iemand die al enige tijd meedraait op het mediapark vind ik dat nog eens extra prutswerk.
Trustequote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vraag is alleen: hoe lang zouden ze er nog zijn?
Ik ben al sinds 8 uur vanochtend wakker, dus het wordt toch wel tijd om te gaan slapen...
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb Winfried tot nu toe amper gehoord op de radio. Al bij zijn start had ik er een slecht gevoel bij, en de enkele keren dat ik luisterde werden die gevoelens nog waarheid ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:07 schreef Marc63 het volgende:
Slapen wil nog niet echt lukken, dus ik luister nog steeds naar de radio. Ik vind Winfried wel een beetje een prutser. Nieuwe platen draaien (een keer de regels aan je laars lappen moet kunnen, maar hij deed het tot nu toe al 2x en hij heeft de derde keer al aangekondigd), een slecht interview (laat haar eens uitpraten, dan hoef je jezelf niet steeds te herhalen) en wat praatte hij vervelend door Ademnood heen (breek de plaat dan af of draai em gewoon niet). Voor iemand die al enige tijd meedraait op het mediapark vind ik dat nog eens extra prutswerk.
quote:
Ik heb em een paar keer gehoord, maar vond em vrij saai. Vannacht wekt ie echter irritatie op. Radio staat daarom ook uit. Maar misschien moeten we hem het voordeel van de twijfel geven, want Jurre heeft natuurlijk wel een neus voor talent.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb Winfried tot nu toe amper gehoord op de radio. Al bij zijn start had ik er een slecht gevoel bij, en de enkele keren dat ik luisterde werden die gevoelens nog waarheid ook.
Ik moet dinsdagavond om 23 uur weer beginnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ook, ben morgen toch heerlijk vrij. Anders had ik ook allang in bed gelegen..
Oh, dat duurt nog wel ff..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagavond om 23 uur weer beginnen.
Tyf ff op met die grafharsesquote:
MOet dat ?quote:
Ik heb het net nog even geprobeerd om het nieuws te horen, maar dan komt dat kansloze kutjoch weer op de radio, gelijk weer uit die radioquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MOet dat ?vanochtend weer aan die gast lopen ergeren omdat hij weer zo nodig een edit moest draaien van Stardust - Music Sounds better with you.
Roel
Zeer herkenbaar... Ben tegenwoordig al zo ver dat ik 's avonds switch naar Regio FM en pas als Giel is afgelopen switch ik terug.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:54 schreef Againzender het volgende:
Ik heb het net nog even geprobeerd om het nieuws te horen, maar dan komt dat kansloze kutjoch weer op de radio, gelijk weer uit die radio
Ej Cos !quote:
Ik wilde nog foto's maken van de A28 net, harstikke vast van Zwolle tot Meppel.quote:
hadden wij ook gehoopt , maar men kan fouten niet toegevenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:01 schreef Dandelion het volgende:
gaat dat nog lang duren, giel tot 10 uur?
Nu 60 minuten natuurlijk, maar ik hoopt eigenlijk dat het een proef was die na 4 dagen gestopt zou worden...
Dat is inderdaad niet het sterkste punt van Florent..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hadden wij ook gehoopt , maar men kan fouten niet toegeven
ja maar iemand in de bijstand heeft nu maar 2 cent gekregen hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die reclames van de Volkskrant zijn ook om te![]()
.
Radio 2 tot 10 uur. Hoewel, ik ga maar even boodschappen doen, lekker weer zo te zien. En dan kan om 10 uur de radio weer op 3quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:07 schreef borisz het volgende:
weinig 3fm vandaag.
Morgen wel de hele dag de top100 luisteren
Zal vandaag ook aardig worden, bedrijfsuitje vanaf 11:45quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Oeiii.... Gisteren met collega's uit eten geweest en toen de anderen naar huis gingen, bleef ik met één collega nog ff hangen... zooooooo, ik drink zelden en nu veel te veel...! Auw, zeer zwaar hoofd nu!
doe is lief tegen de blonde negerinquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
De terugkeer van T-Spoon is met recht een verrijking van het Nederlandse muzieklandschap te noemen.
Daar heeft die opperdwerg vast onderzoek naar gedaan. Net als naar de wens om Giel een uur langer te geven.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
3FM denkt dat we op slappe vergeten dans-actjes zitten te wachten.
doet dat geen pijn azijn zeiken ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heeft die opperdwerg vast onderzoek naar gedaan. Net als naar de wens om Giel een uur langer te geven.
Lekker eerlijk en lekker die jongen afgezekenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:29 schreef Jannekje7 het volgende:
"Ken je Paul de Leeuw?"
"Ja"
"Vind je die leuk?"
"Nee"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |