quote:
Ik heb em een paar keer gehoord, maar vond em vrij saai. Vannacht wekt ie echter irritatie op. Radio staat daarom ook uit. Maar misschien moeten we hem het voordeel van de twijfel geven, want Jurre heeft natuurlijk wel een neus voor talent.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb Winfried tot nu toe amper gehoord op de radio. Al bij zijn start had ik er een slecht gevoel bij, en de enkele keren dat ik luisterde werden die gevoelens nog waarheid ook.
Ik moet dinsdagavond om 23 uur weer beginnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ook, ben morgen toch heerlijk vrij. Anders had ik ook allang in bed gelegen..
Oh, dat duurt nog wel ff..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagavond om 23 uur weer beginnen.
Tyf ff op met die grafharsesquote:
MOet dat ?quote:
Ik heb het net nog even geprobeerd om het nieuws te horen, maar dan komt dat kansloze kutjoch weer op de radio, gelijk weer uit die radioquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MOet dat ?vanochtend weer aan die gast lopen ergeren omdat hij weer zo nodig een edit moest draaien van Stardust - Music Sounds better with you.
Roel
Zeer herkenbaar... Ben tegenwoordig al zo ver dat ik 's avonds switch naar Regio FM en pas als Giel is afgelopen switch ik terug.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:54 schreef Againzender het volgende:
Ik heb het net nog even geprobeerd om het nieuws te horen, maar dan komt dat kansloze kutjoch weer op de radio, gelijk weer uit die radio
Ej Cos !quote:
Ik wilde nog foto's maken van de A28 net, harstikke vast van Zwolle tot Meppel.quote:
hadden wij ook gehoopt , maar men kan fouten niet toegevenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:01 schreef Dandelion het volgende:
gaat dat nog lang duren, giel tot 10 uur?
Nu 60 minuten natuurlijk, maar ik hoopt eigenlijk dat het een proef was die na 4 dagen gestopt zou worden...
Dat is inderdaad niet het sterkste punt van Florent..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hadden wij ook gehoopt , maar men kan fouten niet toegeven
ja maar iemand in de bijstand heeft nu maar 2 cent gekregen hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die reclames van de Volkskrant zijn ook om te![]()
.
Radio 2 tot 10 uur. Hoewel, ik ga maar even boodschappen doen, lekker weer zo te zien. En dan kan om 10 uur de radio weer op 3quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:07 schreef borisz het volgende:
weinig 3fm vandaag.
Morgen wel de hele dag de top100 luisteren
Zal vandaag ook aardig worden, bedrijfsuitje vanaf 11:45quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Oeiii.... Gisteren met collega's uit eten geweest en toen de anderen naar huis gingen, bleef ik met één collega nog ff hangen... zooooooo, ik drink zelden en nu veel te veel...! Auw, zeer zwaar hoofd nu!
doe is lief tegen de blonde negerinquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
De terugkeer van T-Spoon is met recht een verrijking van het Nederlandse muzieklandschap te noemen.
Daar heeft die opperdwerg vast onderzoek naar gedaan. Net als naar de wens om Giel een uur langer te geven.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
3FM denkt dat we op slappe vergeten dans-actjes zitten te wachten.
doet dat geen pijn azijn zeiken ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heeft die opperdwerg vast onderzoek naar gedaan. Net als naar de wens om Giel een uur langer te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |