geweldige clipquote:
Spice Girls... dat was m'n vraag ja.. waarom?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik vergeef je, een beetje.[/.quote]
Dankje.
[quote]
en jaaa the spice girls. weet je hoe vet ik dat vond toen ik een klein lotje was! ik heb alle cd's, 2 shirts en plakboek en en en de spice girls polaroid camera. jawel
Geef nou maar gewoon toe dat je het wel leuk vond ipv je te verschuilen achter een weddenschapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Spice Girls... dat was m'n vraag ja.. waarom?Maar goed, ik heb de laatste dagen ook opgebiecht naar een concert van een bepaalde boyband te zijn geweest, dus tsja... iedereen heeft z'n zonde
.
Die clip jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
geweldige clip![]()
![]()
I know the pieces... FIT!!![]()
![]()
Oeh, enjoy the silence![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je het wel leuk vond ipv je te verschuilen achter een weddenschap
Da's hier niet anders neequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef BloodyLotte het volgende:
oh, het kan nog erger hoor. dingen als 1e gekochte single enzo. daar gaan veel mensen heel hard de fout in. ik ook.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Nee nee. 't Was echt bedoeld als (mislukte) investering in de toekomst
.
Wilde je bij vrouwen op kunnen scheppen dat je bij bsb was geweest?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Nee nee. 't Was echt bedoeld als (mislukte) investering in de toekomst
.
tot over paar maanden dan , staan zo veel goede inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens genieten van de aanbevolen albums van dhr. Ekdom
army of lovers - i crucify. ik win.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's hier niet anders nee.
Tommy T - One More Try![]()
Vertelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens genieten van de aanbevolen albums van dhr. Ekdom
Ben maar bij de laatste lijst begonnenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tot over paar maanden dan , staan zo veel goede in
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wilde je bij vrouwen op kunnen scheppen dat je bij bsb was geweest?
En hoe hoog staat Captain Jack - Captain Jack in die ranglijst?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
army of lovers - i crucify. ik win.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
army of lovers - i crucify. ik win.
quote:
Beetje lastig om een heel boek te quotenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik lees niet veel boeken
Share the love
heb zelfs een best off cdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En hoe hoog staat Captain Jack - Captain Jack in die ranglijst?
Ik kan het evt. erger maken door ook te zeggen dat ik Captain Jack - Drill Instructor heb
Heeft ie meer dan 1 album gemaakt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb zelfs een best off cd
ok. dat is ook erg! ik heb een moment zonder jou van nasty. *platenkast of shame induikt*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En hoe hoog staat Captain Jack - Captain Jack in die ranglijst?
Ik kan het evt. erger maken door ook te zeggen dat ik Captain Jack - Drill Instructor heb
Maar goede tips schrijf je natuurlijk op. Tenminste: ik welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje lastig om een heel boek te quoten
die is er?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb zelfs een best off cd
Daar heb ik dus dat boek voor. Gerard heeft aan het eind van bijna elk hoofdstuk een Freak11 gezet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar goede tips schrijf je natuurlijk op. Tenminste: ik wel
je kan te ver gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ok. dat is ook erg! ik heb een moment zonder jou van nasty. *platenkast of shame induikt*
quote:
Bye bye bye ken ik dan wel van die gasten. Ennuh, dat vind ik toch een aardige singlequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef BloodyLotte het volgende:
'n sync is erger. oh en ik had ook een cd van 5ive.
foute boybands: boys II men, 3t, take that (ja die zijn WEL kut), en ehm, weet ik niet meer.
Tijdje terug hebben ze zelfs de Freak11 nog gehaald. Samen met Michael Buble.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..][ afbeelding ]
Boys II Men heeft wel een van de mooiste tracks en meest relaxte cd`s van de `90`s gemaakt: End of the Road van het briljante CooleyHighHarmony. Die moet iedereen hebben
LL - Doin` It![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:55 schreef BloodyLotte het volgende:
ooooh deze. die neukgeluiden halverwege, dat vond ik zooo erg als klein lotje zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |