Je kan altijd terugluisteren via 3FM, maar ik ga even kijken wat ze met de cam gaan doenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
Kut, dat is waar ook... Is er iemand die het voor me kan opnemen? Ik zit dan in vergadering![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan altijd terugluisteren via 3FM, maar ik ga even kijken wat ze met de cam gaan doen
http://www.xi-soft.com/default.htm gebruik ik tegenwoordig, op aanrader van Sirolfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Weet je toevallig een goed programmaatje om (audio-)streams op te nemen?
Thanx!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:38 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.xi-soft.com/default.htm gebruik ik tegenwoordig, op aanrader van Sirolf
En anders WM Recorder, werkt ook goed, maar is niet gratis
Trustequote:
Hoiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
Trusten aan allen die gaan slapen!!![]()
Ik schakel zo nog weer ff in..
Kan ik dalijk zeker weer het licht uitdoenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:01 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm, 01.00. Ik ga maar eens een poging tot naar bed toe gaan doen!
Ik heb vanmiddag in deel 771 gepost. Vanavond om kwart voor twaalf mocht ik verder gaan in deel 774.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik dacht 'het topic gaat langzaam na 22 uur', maar is er gewoon al bijna een compleet topic volgepost!
Ik heb na 22u bijna niks meer van 3FM gehoord. Alleen 'n beetje meegelezen, en 't ging inderdaad snel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik dacht 'het topic gaat langzaam na 22 uur', maar is er gewoon al bijna een compleet topic volgepost!
Het werd aangevraagd. Maar door wie en waarom kreeg ik niet mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd waarom KoL ineens gedraaid werd..
Ben je toevallig aan 't slaapposten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:50 schreef Sersjee het volgende:
Why does it always rain on me? Oe, wat mooi!
o ja, ik was gaan slapen...
Ik vind 't toch wel vreemd dat die platen ineens gedraaid werden..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer waarderen.
Beetje jammer dat het met Giovanca gebeurt, maar toch...
Ach, ik heb niet zoveel met dit soort themaweken. Dus ik vind het wel prettig als er iemand de regels aan zijn laars lapt en gewoon even een mooi nieuw liedje draait.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik vind 't toch wel vreemd dat die platen ineens gedraaid werden..
De vraag is alleen: hoe lang zouden ze er nog zijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:01 schreef DaMook het volgende:
Godsamme, ik denk hier is toch niemand meer dus kijk er ook niet meer, zijn er toch nog een paar man![]()
.
Die keuze is niet zo moeilijk natuurlijk. Maar ik heb gemist of er ook echt 'n reden voor was dat KoL gedraaid werd.. Lijkt me toch niet dat 't weer 'n "speciale request" was, zoals in de Freaknacht..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet zoveel met dit soort themaweken. Dus ik vind het wel prettig als er iemand de regels aan zijn laars lapt en gewoon even een mooi nieuw liedje draait.
En geef toe: als je moet kiezen tussen Sex on Fire en Ademnood - dan kies je toch ook voor Sex on Fire? Daar verandert geen themaweek iets aan, hoop ik.
En ik hang tegen een griepje aan, dus ik ben ook zo weg.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:04 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben al sinds 8 uur vanochtend wakker, dus het wordt toch wel tijd om te gaan slapen...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:01 schreef DaMook het volgende:
Godsamme, ik denk hier is toch niemand meer dus kijk er ook niet meer, zijn er toch nog een paar man![]()
.
Ik ben er nog wel eventjesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar is DaMook? Die is "vroeg" weg..
![]()
Trusten Sirolf!!
Oeh dus ik kan amy macdonald aanvragen en dan wordt ze mischien ook nog gedraaid ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:07 schreef Marc63 het volgende:
Slapen wil nog niet echt lukken, dus ik luister nog steeds naar de radio. Ik vind Winfried wel een beetje een prutser. Nieuwe platen draaien (een keer de regels aan je laars lappen moet kunnen, maar hij deed het tot nu toe al 2x en hij heeft de derde keer al aangekondigd), een slecht interview (laat haar eens uitpraten, dan hoef je jezelf niet steeds te herhalen) en wat praatte hij vervelend door Ademnood heen (breek de plaat dan af of draai em gewoon niet). Voor iemand die al enige tijd meedraait op het mediapark vind ik dat nog eens extra prutswerk.
Trustequote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vraag is alleen: hoe lang zouden ze er nog zijn?
Ik ben al sinds 8 uur vanochtend wakker, dus het wordt toch wel tijd om te gaan slapen...
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb Winfried tot nu toe amper gehoord op de radio. Al bij zijn start had ik er een slecht gevoel bij, en de enkele keren dat ik luisterde werden die gevoelens nog waarheid ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:07 schreef Marc63 het volgende:
Slapen wil nog niet echt lukken, dus ik luister nog steeds naar de radio. Ik vind Winfried wel een beetje een prutser. Nieuwe platen draaien (een keer de regels aan je laars lappen moet kunnen, maar hij deed het tot nu toe al 2x en hij heeft de derde keer al aangekondigd), een slecht interview (laat haar eens uitpraten, dan hoef je jezelf niet steeds te herhalen) en wat praatte hij vervelend door Ademnood heen (breek de plaat dan af of draai em gewoon niet). Voor iemand die al enige tijd meedraait op het mediapark vind ik dat nog eens extra prutswerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |