Michiel is volgens mij erg voorzichtig met Distant Sun. Ik kan me herinneren dat ie niet zo heel lang geleden Distant Sun draaide en dat hij zei dat het pas de eerste keer was dat hij die plaat ooit op de radio draaide.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik was voor Distant Sun gegaan, maar dit is ook wel heel erg oké!
Die had ie dan nu best mogen laten draaienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel is volgens mij erg voorzichtig met Distant Sun. Ik kan me herinneren dat ie niet zo heel lang geleden Distant Sun draaide en dat hij zei dat het pas de eerste keer was dat hij die plaat ooit op de radio draaide.
Is ook weer zo. Het verbaasde me eerlijk gezegd dat ie 'em gister voor me draaide, maar misschien lag dat wel aan de tekst in m'n sms ..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel is volgens mij erg voorzichtig met Distant Sun. Ik kan me herinneren dat ie niet zo heel lang geleden Distant Sun draaide en dat hij zei dat het pas de eerste keer was dat hij die plaat ooit op de radio draaide.
quote:Kom op Michiel, je weet net zo goed als ik dat je die plaat wilt draaien :-)
Van mij ook. Al zijn er nu ook wel goede nummersquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
Van mij mogen ze die 90's toestand veel vaker doen. Brings back memories..
Was bijna niet doorgegaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:59 schreef BloodyLotte het volgende:
nou, nog even horen wat er in de wereld loos is
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:59 schreef BloodyLotte het volgende:
nou, nog even horen wat er in de wereld loos is, en dan slapen.
ik moest zo hard lachen dat m'n kat ervan schrok.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is geen kredietcrisis.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen dat m'n kat ervan schrok.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was elke dag weer humor tussen al het geweld doorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe een oorlog ook leuk kan zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was elke dag weer humor tussen al het geweld door
Ja iddquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was elke dag weer humor tussen al het geweld door
Je gebeden zijn verhoordquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Claw Boys Claw zelfs live morgen![]()
![]()
.
Ja, die zijn weer volop aan het optreden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Claw Boys Claw zelfs live morgen![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |