Van mij ook. Al zijn er nu ook wel goede nummersquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
Van mij mogen ze die 90's toestand veel vaker doen. Brings back memories..
Was bijna niet doorgegaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:59 schreef BloodyLotte het volgende:
nou, nog even horen wat er in de wereld loos is
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:59 schreef BloodyLotte het volgende:
nou, nog even horen wat er in de wereld loos is, en dan slapen.
ik moest zo hard lachen dat m'n kat ervan schrok.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is geen kredietcrisis.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen dat m'n kat ervan schrok.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was elke dag weer humor tussen al het geweld doorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe een oorlog ook leuk kan zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was elke dag weer humor tussen al het geweld door
Ja iddquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was elke dag weer humor tussen al het geweld door
Je gebeden zijn verhoordquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Claw Boys Claw zelfs live morgen![]()
![]()
.
Ja, die zijn weer volop aan het optreden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Claw Boys Claw zelfs live morgen![]()
![]()
.
Eerlijk is eerlijk: we missen het welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja idd. Je zag de camera trillen van de bominslagen en Al Sahhaf maar 'geruststellend': "Neenee, er zijn geen Amerikanen in de stad. We gaan ze in hun tanks verbranden."
![]()
![]()
.
Stacked Actors valt me tegen, die draait Eric nog wel regelmatig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:12 schreef broer het volgende:
Leuk detail: volgens de statistieken van 3FMfan.nl staat er geen één van de Drie Voor Twaalf van de dj's in de computer van 3FM.
ik nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:13 schreef DaMook het volgende:
Allemaal mij onbekende 90s numemrs. Nou ja deze ken ik dan wel
.
Die eerste is ZEKER een juweeltjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:14 schreef Sersjee het volgende:
"Ik denk nooit meer aan jou" of "In tranen", juweeltjes van de KecksMocht je ze niet kennen, doe er wat aan!
Trustequote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef BloodyLotte het volgende:
ja godver. radiohead. nog even dan.
that`s the spiritquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Kut, dat is waar ook... Is er iemand die het voor me kan opnemen? Ik zit dan in vergaderingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Zo ook maar slapen. Morgen vroeg opstaan voor Stenders, Siebelink en Van Inkel![]()
dat dus. om 0700uur gaat die wekker weerquote:
Je kan altijd terugluisteren via 3FM, maar ik ga even kijken wat ze met de cam gaan doenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
Kut, dat is waar ook... Is er iemand die het voor me kan opnemen? Ik zit dan in vergadering![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan altijd terugluisteren via 3FM, maar ik ga even kijken wat ze met de cam gaan doen
http://www.xi-soft.com/default.htm gebruik ik tegenwoordig, op aanrader van Sirolfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Weet je toevallig een goed programmaatje om (audio-)streams op te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |