Nou zegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
Waarom gebeurd dat nou net als ze het al bedekt heeft he?
Idd snap niet dat Dana hem een 2e kans gaf, die gast is echt fucked upquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:36 schreef Jajong het volgende:
lol @ nieuwe TUF... Die Junie is echt een bipolaire drol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking loved it!!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:It’s official.
Affliction MMA has confirmed with MMARated.com that former UFC Heavyweight Champion Andrei “The Pitbull” Arlovski will face current WAMMA Heavyweight Champion Fedor Emelianenko at Affliction ‘Day of Reckoning’ in late January 2009.
The dream match that most fans have fantasized about for years is finally here.
Arlovski (14-5) was last seen devouring IFL veteran Roy “Big Country” Nelson at EliteXC ‘Heat’ on October 4. After losing back-to-back fights in the UFC against Tim Sylvia, Arlovski has gone on to win five straight with four (T)KO’s.
He is a superior striker and one of the most athletic heavyweights in combat sports today.
He’ll be challenging what may be the finest mixed martial artist on the planet in Emelianenko. “The Last Emperor” is a mind-boggling 28-1 and was the last man to hold the PRIDE Heavyweight strap before the promotions untimely demise.
Emelianenko last competed at Affliction ‘Banned’ back in July when he submitted former UFC Heavyweight Champion Tim “The Maine-iac” Sylvia is just 36 seconds.
This will be Emelianenko’s biggest and most anticipated fight since his battle with Mirko “Cro Cop” Filipovic back at PRIDE Final Conflict 2005.
“Day of Reckoning” was originally scheduled to be held in the Fall of 2008 at the Thomas & Mack Center in Las Vegas until slow ticket sales and a lukewarm response prompted a postponement. Since then, Affliction has entered into a new partnership with Oscar De La Hoya’s Golden Boy Promotions.
Not to worry, “Day of Reckoning” will not feature any boxing matches according to Affliction Vice-President Tom Atencio.
Exact details of the date, location and main card fights are expected to be released sometime next week. Not that they’re overly important at this stage. After all, we’re getting Arlovski vs. Emelianenko.
What (or who) else matters?
quote:MMA’s circus is finally over
KIMBO SLICE’S mixed martial arts career appears to be over after unknown Seth Petruzelli knocked him out in just 14 seconds last weekend.
The defeat leaves the heavyweight’s future in turmoil and could spell the end of the promotion relying on him.
Elite XC are $55million in debt and can no longer use Slice as their figurehead after his devastating loss if they are to remain credible.
They have built their offering around Kimbo based on his huge popularity from a series of street fighting videos he had posted on YouTube prior to launching his MMA career.
Slice has headlined all four Elite XC events he has appeared in. But despite being fed a string of has-beens in his short-lived professional career, all it took was a simple jab to kill off the Elite XC circus.
Petruzelli is a light-heavyweight with 14 MMA fights to his name and was originally scheduled to fight on the non-televised card such was his low stock.
Slice towered over him yet despite giving up two inches in height, four in reach and 30 pounds in muscle and might, the 28-year-old American did what many in the know expected him to do and emerged with the win.
The 34-year-old's lack of experience was just waiting to be exposed by an experienced MMA fighter following a farcical start to his pro career.
Slice's first taste of mixed martial arts was a shambolic fight against boxing legend Ray Mercer.
The 46-year-old former WTO heavyweight champion, who was overweight, untrained and long past his prime, tapped out early in the first round of their clash.
But Kimbo's professional MMA debut was against Bo Cantrell, a man whose previous four bouts had lasted approximately 30 seconds each.
The fight was notable only for the manner in which it ended. Slice laid exactly one punch to his challenger’s armpit before Cantrell dropped and frantically tapped out.
Up next was a bout against former UFC star Tank Abbott – a 43-year-old veteran of the sport who had lost eight and won just one MMA fight in a decade.
The unfit and ring rusty Abbott barely laid a hand on his opponent during their 43-second fight, with Slice winning via TKO.
But Elite XC suffered another low in their attempts to challenge the UFC as the world’s No1 MMA brand when they pitted Slice against Brit James Thompson.
The 29-year-old came to the cage sporting a cauliflower ear which had not been drained properly.
Thompson won the opening two rounds and was dominating the third when Slice caught him with a right hand that popped his ear – showering both men in blood.
He dropped to the mat and took two more punches to the head before the referee jumped in and stopped the fight early. Even Elite XC’s commentators called the decision ‘horrible’.
But the lastest fiasco involving Kimbo did not surprise SunSport columnist Paul Heyman.
The former wrestling promoter claims the outcome leaves Elite XC facing a very uncertain future.
Heyman said: “The Kimbo debacle was the death knell for Elite XC. If I were Showtime, I'd cut and run.
“Kimbo got knocked out by an unknown and not an unknown they can build the promotion around.
“Now Elite XC have nothing to carry the top of the card and the ratings demonstrated an audience interest in Kimbo which must now be dead.
“The promotion was built around Kimbo and it didn't even seem to matter that he was obviously being protected.
“People were into the character, the aura, the Mike Tyson-like persona of the baddest man from the streets kicking everyone's butt.
“But the promotion didn't protect him and everything about the fight, from the no-name opponent to the ref stoppage to the forced 'Rocky' comparisons, has caused a backlash from some and total apathy from others.
“It was a bad day for Elite XC and a great one for Dana White.”
So where does Slice go from here? There are only really two possible options. Elite XC could set up a rematch with Petruzelli and give Kimbo the chance to avenge his loss.
But this is risky because if Petruzelli was to beat him again, Slice’s career as a headline draw would be over.
So Elite XC could reschedule the fight against Ken Shamrock – the man he was originally supposed to face on Saturday night.
Shamrock’s stock has fallen dramatically – he is 2-8 in his last 10 fights – but he is a legend in the sport and victory for Slice would at least give him a shred of credibility among MMA critics.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:14 schreef Tazmaniac het volgende:
en Kim Couture is een f'n mooie vrouw
Zo, dat moest er ff uit!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:14 schreef Tazmaniac het volgende:
I like upsets as much as redheads, so Arlovski by 1st round K.O.!!!!!!!
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:06 schreef n00cL30n het volgende:
LOlz... de rest van het team achter Randy Couture mag er ook zeer zeker wezen, wat vrouwen betreft.
hoezo off-season?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:40 schreef king_of_the_night het volgende:
Damn, Thiago Alves zegt dat hij off-season ongeveer 90-93 kilo weegt!!!
nee dat is de sport, als je dat kut vind dan vind je Matt Hughes, Rich Franklin en Forrest Griffin ook debielenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Hij cut gewoon fucking veel zodat ie makkelijk 10 pounds kan bijkomen na de weigh-ins zodat ie een voorsprong heeft op zijn tegenstander.
Mijn persoonlijke mening over Alves:
daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Neej joh, ik vind het niet kut dat hij cut!!! Dat is zeker de sport!!
Ik vind hem op persoonlijk vlak gewoon een ransaap
Als het op boksen aankomt dan zullen de meeste/bijna alle mma-vechters het afleggen tegen een beetje pro bokser.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.411mania.com/M(...)ight-Heavyweight.htm
Boxen is zo achterhaald
Bij een bokswedstrijd in een ring wel ja. En vice versa bij een MMA gevecht in een ring of cage net zo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Als het op boksen aankomt dan zullen de meeste/bijna alle mma-vechters het afleggen tegen een beetje pro bokser.
Als het op tennissen aankomt dan zullen de meeste/bijna alle voetballers het afleggen tegen een beetje pro tennisser.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Als het op boksen aankomt dan zullen de meeste/bijna alle mma-vechters het afleggen tegen een beetje pro bokser.
Gewoon echt puur boksen is niet echt nuttig voor een MMA fighter imo. De stand-up is totaal anders in een MMA match. Je staat anders, je moet knees en kicks gebruiken, je moet rekening houden met takedowns, de clinch is heel anders, je verdediging is anders (veel kleinere gloves) etc.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:17 schreef Dacide het volgende:
Ik denk dat als een MMA vechter zich serieus richt op een stukje competitief boksen.. dat dit zijn MMA technieken alleen maar kan versterken... Het gebeurt redelijk vaak in een mma partij dat er op een gegeven moment meer gebokst wordt dan wat anders.
als jij dan een stuk expertise op hebt gebouwd middels competitief authentiek boksen, dat je dan een mooi voordeel hebt..
of boksen nu uit is of niet.. qua stootwerk maken ze gehakt van mma vechters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
dit seizoen van TUF scoort juist beter weer....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:26 schreef Dacide het volgende:
Vind TUF steeds meer en meer crap... hoeveel echte trainingsminuten hebben we dit seizoen gezien? 8? 9?
Het is gewoon een echte real life soap geworden. niet meer en niet minder.
niet dat dit niet vermakelijk is, dat is het namelijk zeker wel.. Maar ik vind het als "liefhebber van de sport zijnde" niet zo leuk.
Ik begrijp goed dat het om views gaat etc... maar het aantal TUF kijkers daalt en daalt elk seizoen en elke aflevering weer.
De reden waarom je niet meer onder het bedoelde publiek valt is omdat je goede gevechten wilt zien en niet de drama van een stel 21 jarigen met alcoholproblemen. Las namelijk ergens anders dat ep4 weer bizar goed bekeken was (zal wel door een bepaalde blonde idioot komen)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:58 schreef Dacide het volgende:
episode 3 van seizoen 8 is de slechtste bekeken episode OOIT in de geschiedenis van TUF....
scoort helemaal niet beter dus... Stond laatst een heel artikel over op mixfight.
Voor de rest maakt het me niet uit. .ik blijf toch kijken en vermaak me prima.. maar tis idd jammer dat mensen als jij en ik niet meer het "target audience" zijn.
Trouwens... kennen jullie de engelse TUF variant al? FIGHTING HURTS
soort idols setting:
Episode 1:
http://www.mma-core.com/videos/_Fighting_Hurts_Episode_1?vid=10001890&tid=107
Episode 2:
http://www.mma-core.com/videos/_Fighting_Hurts_Episode_2?vid=10001897&tid=107
de rest moet nog komen..
Verwacht niet te veel diepgang hierbij.... Tis zelfs lame eigenlijk... maar als we het dan toch over entertainment hebben
Scherpquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:41 schreef n00cL30n het volgende:
Ghehehhe... Uitslag kan wel erg dubbelzinnig opgevat worden hier man.
Ik vond het werkelijk te belachelijk voor woordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:30 schreef n00cL30n het volgende:
Net even de eerste aflevering van Fighting Hurts gekeken en volgens mij gaat dit nog wel grappig worden.
Nauwelijks tijd om me erin te verdiepen dit keerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:05 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 89
Jess Liaudin vs. David Bielkheden
Michael Bisping vs. Chris Leben
Sam Stout vs. Terry Etim
Paul Kelly vs. Marcus Davis
Shane Carwin vs. Neil Wain
Luiz Cane vs. Rameau Thierry Sokoudjou
Dan Hardy vs. Akihiro Gono
Chris Lytle vs. Paul Taylor
Keith Jardine vs. Brandon Vera
Jim Miller vs. David Baron
Per Eklund vs. Samy Schiavo
Ik verwacht picks van jullie ALLEMAAL!!! Mijn pick explinations volgen nog
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:05 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 89
Jess Liaudin vs. David Bielkheden
Bielkheden, Schmielkheden.. whats the f'n difference. Liaudin by awesome sub!
Michael Bisping vs. Chris Leben
Ik kots op Bisping maar hij heeft een goeie kans om te winnen tegen Leben, ik vind Leben maar onvoorspelbaar. Denk dat Bisping hem op de grond zal krijgen en hem gaat ground 'n pounden totdat de ref het stopt.
Terry Etim vs. Sam Stout
Stout is cewl en voor velen is het een ware upset als Etim weet te winnen, maar ik zie het zelf niet als een upset. Etim heeft best goede submission skills hoor!! 2e round victory
Marcus Davis vs. Paul Kelly
The Irish Hand Grenade, nough said(submission victory though)
Shane Carwin vs. Neil Wain
Kan alle kanten op met die 2 maar ik denk dat de beslissing al vroeg gaat vallen. Wain heeft best een kans tegen Carwin, maar omdat ik te weinig van hem gezien heb ga ik toch maar voor Carwin!
Rameau Thierry Sokoudjou vs. Luiz Cane
Laten we hopen dat Sokoudjou weet te winnen, als je Arona en Nog zo makkelijk kunt afstraffen zou je zeggen dat Cane ook wel zou moeten lukken.. but you never know
Akihiro Gono vs. Dan Hardy
Ik geef The Outlaw weinig kans tegen de submission skillz van Gono
Chris Lytle vs. Paul Taylor
Lights Out for Taylor late in round 1![]()
Keith Jardine vs. Brandon Vera
Ook van Jardine ben ik absoluut geen fan en van Vera des te meer, maar Brandon was zichzelf niet na zijn weight cut. Ik ga maar voor een snelle KO voor Keith.. vraag me niet waarom
Jim Miller vs. David Baron
David Baron is mss nog niet zo bekend maar hij heeft echt wel goeie skillz, hij heeft een paar maanden geleden "Mach" in de 1e ronde gesubmit. Waarom ik dan toch voor Miller ga weet ik ook niet precies haha ik gok het op de wrestling skills van Jim om Baron neer te houden en er een victory uit te slepen.
Per Eklund vs. Samy Schiavo
Wederom een leuke submission, dit maal voor Eklund in round 1![]()
Ik verwacht picks van jullie ALLEMAAL!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zat het trouwens met hun ratings? Nog altijd beter dan die van DREAM?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Als je naar Sengoku gaat ben je echt gek.. wat een bagger matches elke keer
wel leuk dat Gomi weer in actie te zien zal zijn
Ben ik de enige die het niet snapt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:08 schreef Andyy het volgende:
helaas dat krav maga geen enkele nut heeft in MMA, alle effectieve technieken voor "op straat" mogen niet in de ring
Die van Sengoku?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:57 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Hoe zat het trouwens met hun ratings? Nog altijd beter dan die van DREAM?
Ik mag hopen dat ze de verkeerde Noguira hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wat vinden jullie hier dan van
Ja, de laatste keer dat ik er iets over hoorde waren hun ratings hoger dan die van DREAM. Was er gewoon even benieuwd naarquote:
weet nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het niet snapt?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze de verkeerde Noguira hebben
Jups. Ringsporten zijn kennelijk geen realiteit als je dit aan de KM-puristen vraagt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
weet niet
maar ik bedoelde dus dat die Krav Maga gast kansloos was. en dat ik het best jammer vind dat je vrij weinig aan Krav Maga hebt(bij MMA), terwijl dat 1 van de meest effectieve "technieken" is voor op straat
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/ufc/article1843555.ecequote:Some pundits accused Bisping of putting on a negative display against The Crippler, but the Brit insists he was only being wary of Leben's brawling style.
Bisping said: “You’ve got to box a brawler and brawl a boxer and he’s a brawler, so I out boxed him.
“I wasn’t going to stand there like an idiot and brawl him like crazy.
“That might be very exciting for the fans but it’s not the smartest thing to do when you’ve got your career at stake.
“He taunted me towards the end of the fight because he was getting frustrated and knew he couldn’t do anything else.”
Don't forget Marcus Davis, wat een heldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:39 schreef Unstoppable het volgende:
Vond het commentaar bij UFC 89 beter dan ik gewend ben van hun![]()
Jammer dat het toch een soort van vrijdag-avond RTL7 Jupiler League uitzendingen zijn tov van de zondag-avond Eredivisie samenvattingen bij de NOS. Halve kaart gevuld met Engelse nobody's
Ow, en Bisping![]()
Ze zullen toch iets meer moeten vinden om zo'n event te dragen, want keer op keer vind ik hem toch tegenvallen. Dat is nu bij zijn laatste fights steeds zo, misschien zou hij eens bij een echte gym moeten gaan trainen want dit schiet ook niet op![]()
Hoewel hij wel meer strikes maakte, staat daar tegenover dat hij de hele match achteruit moet vechten en een take-down krijgt te verwerken. Echt totaal niet indrukwekkend en de enigste reden waarom hij ook maar in de buurt mocht komen van een title-shot atm is om de UK market te houden imo.
Voor de rest ook een zeer matig event. Soku viel tegen (teveel muscle, Overeem syndroom zullen we het maar noemen), Jardine moet nu ook toch zeer zeker eens minstens in de buurt komen van een #1 contender plaats denk ik (voor deze match al, freakin win over Griffin en Liddell). Rest van de card waren uit de UK, hadden evengoed rechtstreeks uit het TUF huis kunnen komen. Ik kijk UFC omdat ik de besten tegen de besten wil zien vechten, dit was duidelijk een event gericht op 1 markt en niet op de rest van de wereld. Heb betere UFN's gezien dan dit![]()
Ik hoop dat Thiago Alves het ook doet zaterdagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:12 schreef Paxlie het volgende:
zeg kotn, wat vind jij van het tepeldraaien?
Is Lawler er niet altijd bij?quote:
doen we niet/amper.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef roepdeman het volgende:
tja als small joint manipulation verboden is bij MMA dan heb je niet zo heel veel meer aan Krav Maga. Maar goed omgekeerd als je met je BJJ op de straat naar de grond gaat, bedenk dan wel dat je zo 3 vriendjes van je tegenstander op je kop gaan lopen stampen.
Dan moet hij wel iets langer doorgaan dan hij nu wellicht doet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:20 schreef Paxlie het volgende:
Kzit All Access te kijken met A. Silva
Als die gast goed engels leert dan wordt hij een grotere ster dan Liddell ooit was
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:23 schreef king_of_the_night het volgende:
King vraagt jullie om zodra jullie een foto op 1 van de mma-sites zien staan van de weging van Thiago die foto hier te plaatsen
Ik weet nooit waar ik die foto's van de weging kan zien. Op de site van ufc worden meestal alleen de bovenlichamen getoond op de foto's
Shit, geen moneyshotquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://photos.mmaweekly.com/gallery.asp?action=browse&categoryid=5152&whichpage=3
Nicequote:Op zondag 26 oktober 2008 05:07 schreef Dacide het volgende:
Zonder te spoileren:
UFC 90 is een prima event
[ Bericht 38% gewijzigd door n00cL30n op 26-10-2008 17:25:42 (triest) ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:23 schreef n00cL30n het volgende:
@Dacide:
Damn... dat is wel heeel erg jammer!
Ik was al begonnen met downloaden, toen zag ik pas dat het Zweeds was.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Dus je luistert liever naar een stelletje Zweedse mannen?
Ik verklap niets?quote:
Tyf op man, ik heb niets verklapt dus je mag ook ff wat minder ligt geraakt doen okee?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:53 schreef Tazmaniac het volgende:
en idd shut the fuck up over het main event of zet het in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het in het vervolg gewoon niet aub, dan is iedereen blij.
No hard feelings.
Ow ja de Zweedse uitzending is wel grappig: 'Tajl of the teep' 'Oh oh oh ooo!' enz
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maja goed genoeg gezeikt
UFC 90SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UndercardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Ok dit is zeker een spoiler, maar geen matchuitslag.....Godverdomme wat een idioot van een scheids hadden ze zeg!
"Keep on working" en dat keer 100! Ik bedoel dat je niet weet wat Jiu Jitsu is als je het ziet..OK, maar dat je honderd keer moet zeggen dat ze moeten blijven werken en er niks tegen doet, wat voor moron ben je dan?
Ik hoop echt dat ze hem voor het laatst hebben gebruikt en hem anders even laten bijspijkeren, want op deze manier verpest hij een gevecht omdat hij fighters negatief beïnvloedt terwijl ze goed en keurig bezig zijn!
That being said. UFC 90 was vermakelijk
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Als het zeker een spoiler is waarom zet je het dan niet in tags?
Maar ben het wel met je eens, en Rogan was ook erg boos erover. Waren veel nieuwe sheids deze keer merkte ik al. Geen Mario, Lavigne or Marazaki (ofzo) en Herb Dean deed alleen maar de main event. Beetje vreemd wel
![]()
![]()
Was een local ref dus ik denk niet dat we die nog vaak gaan zien
Edit: Waren allemaal local refs van die staat.. dus die zien we niet meer terug hoor de komende tijd
en Roep was niet degene met de spoiler.. maja ik kon er dus wel aan zien we er verloren/gewonnen zou hebbenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Goedzo! Ik ergerde me erook aan, dat was echt niet normaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Edit: Waren allemaal local refs van die staat.. dus die zien we niet meer terug hoor de komende tijd
Bring back Big John McCarthy
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
haha ja die brillemans was zeer aanwezig.. irritant iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Goedzo! Ik ergerde me erook aan, dat was echt niet normaal.
Bring back Big John McCarthy
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik blijf het knap vinden hoor Taz.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Hm vraag me af of het verplicht was van de staat om die scheids te gebruiken dan. Alleen maar een "reg" UFC reg bij de main event.
Nouja, hopelijk eenmalig iig![]()
![]()
anyway.... ik geef het event wel een dikke 8 hoor...
silva-coteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:34 schreef Dacide het volgende:
anyway.... ik geef het event wel een dikke 8 hoor...
silva-coteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef Dacide het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wacht nog wel even op Andyy, Unstoppable en King voor ik de spoilers weglaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik ben het ermee eens hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
haha wat een BS stukje van Sherdogje zou toch denken dat ze er verstand van moeten hebben
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ja, ik begreep het ook niet echt, maar het staat er wel, dus waar moet ik me nu meer aan irriteren? Dat of die scheids die constant Action Action roept terwijl ze elkaar op de grond!! aan het slaan zijn??
begreep er werkelijk waar geen moer van..Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Die scheids hadden ze KO moeten slaan. Wat een mongool
Er gebeurde echt zoveel op de grond
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Wat een fout van diezelfde ref tijdens undercard fight zeg!!
Franca vs. AurelioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gugerty vs. FisherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Tazmaniac op 27-10-2008 20:06:15 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dana White offers Kimbo a spot on TUFGeweldig ideequote:Despite UFC President Dana White's consistent publicly voiced disdain for EliteXC's use of Kevin "Kimbo Slice" Ferguson as a marketable MMA commodity, White did recently offer Slice an opportunity to join the world's leading MMA promotion.
With Slice out of a job after the recent collapse of EliteXC and parent company ProElite, White was asked about the possibility of bringing the former streetfighter into the UFC at the post-UFC 90 press conference.
"[Slice] can be on 'The Ultimate Fighter,'" White said.
Despite the offer, White's position on the skills of Slice have apparently not changed.
"What's [Slice] done other than get 10 million hits on YouTube?," White asked. "What's he done to deserve to be in the UFC? Nothing. I don't consider him a real athlete or anything. He won't win The Ultimate Fighter. The offer's out there if he wants to take it, (but) he won't win it."
The prospect of Slice appearing on the Spike TV reality show still seems a bit far-fetched.
Little is known of the exact status of the contracts the now-defunct EliteXC held with its fighters. Slice and others may be tied up in court battles for the immediate future. The UFC would also almost certainly not be willing to match Slice's $500,000 salary for his most recent fight.
But when asked if the UFC would be willing to feature a heavyweight edition of "The Ultimate Fighter" for the first time since the show's second season, White certainly didn't rule out the prospect.
"We might do that," White said with a grin.
Leuk idee maar dat gaat echt niet gebeuren. Kimbo gaat lekker zijn zakken vullen in Japan en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana White offers Kimbo a spot on TUF
[..]
Geweldig idee
UFC 90 was een zeer tof event. Zeker in vergelijking met 89 dat mij niet kon bekoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Opgezwollenlever op 27-10-2008 22:26:07 ]![]()
Silva - CoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Silva deed even weinig als Cote, Cote vocht tenminste vooruit. Silva deed niet langzaam, hij wist simpelweg niet wat hij aanmoest met Cote die geen vin verroerde toen hij een mep kreeg.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]![]()
http://fightmetric.com/AndersonSilva.html
Even weinig? Kijk de stats nog eens goed na.![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door roepdeman op 28-10-2008 10:48:40 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Enige waar ik t mee eens ben is dat Silva's trappen en stoten beter doel troffen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:59 schreef roepdeman het volgende:
http://fightmetric.com/AndersonSilva.html
Even weinig? Kijk de stats nog eens goed na.![]()
Da's toch met Overeem - Goodridge? Zo ja, wil je die partij ff filmen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:21 schreef Dacide het volgende:
Wie van jullie gaat er ook naar Glory 10?
(Ultimate Glory--> Shooto)
Rijnhal- Arnhem![]()
OT: ga d'r niet naar toe, nu ik op mezelf woon moet ik even op de centjes letten
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Zal mijn best doen.. heb zelf ggeen videocamera.. alleen de camera van mijn fototoestel...
Heb ook nog geen idee welke plaatsen ik heb...![]()
Ja, hoor, daarom kon je hem 3 rondes lang niks maken. Je kreeg hem op de grond en binnen no time stond hij weer opquote:“I think I’m very different [now],” St. Pierre said. “He’s different, too. He’s very well-rounded, but he’s got a lot of holes in his game.”
Ik wil Georges zien aftikken op 31 januari en ik wil hem ook naakt zien, maar dat laatste is weer een ander verhaal
ik ga voor GSP by knees to the bodyWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Grootste kans op GSP via decision.
Penn is zo'n vechter die nooit gesubmit / geTKO'd wordt (op hughes na, maar goed dat was een Penn die toen nauwelijks getraind had). Sinds hun gevecht is GSP zoveel verbeterd en sterker geworden, dat ik Penn niet zie winnen.
Gewoon GSP by decision
Zal wel aan mij liggen maar ik had bij silva vs cote toch het idee dat die eerste het af had kunnen maken wanneer hij zou willen...![]()
Overeem vs. CroCop rematch: K-1 Dynamite 2008quote:After struggling against Alistair Overeem (28-11) at the Sept. 26 DREAM 6 event -- only to be saved by a no-contest after being struck with a fight-ending knee to the groin -- former PRIDE and UFC fighter Mirko "Cro Cop" (23-6-2) says the rematch is set for Dec. 31 in Japan.
Filipovic confirmed the rumored K-1 DYNAMITE!! 2008 bout with Croatian site dnevnik.hr.
Filipovic also confirmed that he'll enter the fight with a knee injury and will undergo surgery soon after the event, which is scheduled to feature five MMA bouts and five K1 kickboxing matches.
The event takes place at the Saitama Super Arena in Saitama, Japan.
In their first meeting in September, Overeem connected with early knees from the clinch and easy takedowns. He then tagged Filipovic and caused a cut near his left eye, but it was checked and hw was cleared to continue.
In subsequent exchanges, though, Filipovic was caught with two knees to the groin. Overeem was issued a warning, and after the second, Overeem was issued his second yellow card of the fight.
During a lengthy recovery time, Filipovic's corner alerted Kenny Rice and Bas Rutten, who were calling the action for HDNet, that Filipovic's right testicle had been knocked up and inside his body. For a full 10 minutes, the fighter lay on the mat while grimacing in obviously agonizing pain. Eventually, the pain was too much, and the fight was ruled a no-contest.
"I'm sorry this great fight had to end this way," Overeem said after the fight. "It was a mistake to make early in the fight. I wanted to finish the fight with Cro Cop with a KO or submission in a fair way."
Since signing with the UFC in late 2006 and debuting with a first-round TKO of Eddie Sanchez in February 2007, Filipovic is 1-2 (with one no-contest), which included a knockout loss to Gabriel Gonzaga and a unanimous-decision defeat to Cheick Kongo. His lone victory was over little-known Tatsuya Mizuno (4-4) at DREAM 1 after Filipovic left the UFC.
Overeem, meanwhile, has rebounded from a three-fight losing streak in early 2007 with a 4-1 record (with one no-contest) in his past six fights. In November 2007, he defeated Paul Buentello with a second-round submission via strikes to win the first-ever Strikeforce world heavyweight championship.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
He seperated a rib. Geen idee hoe je dat in het NEderlands zegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:59 schreef Fyodor het volgende:
Grootste kans op GSP via decision.
Penn is zo'n vechter die nooit gesubmit / geTKO'd wordt (op hughes na, maar goed dat was een Penn die toen nauwelijks getraind had). Sinds hun gevecht is GSP zoveel verbeterd en sterker geworden, dat ik Penn niet zie winnen.
Gewoon GSP by decision
dat is gewoon netjes gedaan door GSPquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:22 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
He seperated a rib. Geen idee hoe je dat in het NEderlands zegt.
K1 dynamite met oud en nieuw:
crocop-overeem...
crocop heeft negatief advies van dokter om te vechten want zijn knie is nog steeds erg slecht. Hij moet geopereerd worden maar CC heeft besloten de operatie pas te doen ná het gevecht...
niet slim... maar ja.. als ie nu niet vecht (ook al heeft ie een 100% legitieme reden) dan gaat iedereen zeggen dat ie OVereem ontloopt.![]()
Hij kan Overeem beter ontlopen. CC gaat dat niet winnen.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
TUFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
My thoughts exactly. Roepdeman, ik maak tegen die tijd een nieuwe avatar voor jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:41 schreef Paxlie het volgende:
Hij kan Overeem beter ontlopen. CC gaat dat niet winnen.![]()
Je zou ook kunnen zeggen dat hij alvast een excuus klaarheeft voor als hij verliest...Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Geweldig, die weddenschap staat dus nogsteeds?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Ik zou Overeem ook ontlopen, ik zou niet weer een paar knieen tegen mn ballen willen hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:41 schreef Paxlie het volgende:
Hij kan Overeem beter ontlopen. CC gaat dat niet winnen.
Overigens denk ik dat Allistair ondanks zn grote mond toch wel een beetje bang is voor Crocop. Hij was niet erg actief wat betreft standup, probeerde hem niet actief naar de grond te halen en ging grotendeels voor clinches. En ja, die clinches waren ook niet echt effectief. Hoe dacht hij te winnen?
Ja, hij had hem wel een ronde lang op de grond, maar echt gericht op takedwons was hij niet, grotendeels clinches zonder resultaat.
Ja, ik ben GEEN fan van Allistair.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]![]()
Ik zie dat ik jouw avatar dus nog beter moet makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:51 schreef Fyodor het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Roepdeman, ik maak tegen die tijd een nieuwe avatar voor je![]()
Je zou ook kunnen zeggen dat hij alvast een excuus klaarheeft voor als hij verliest...heb je de vorige nog wel opgeslagen of niet?
Absoluut!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef n00cL30n het volgende:
Geweldig, die weddenschap staat dus nogsteeds?Alsof CroCop gaat verliezen
Geweldig!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
KOTN, ehm... Alistair ging prima?! CroCop had weinig in te brengen, zelfs de highkick absorbeerde Alistair en hij smeet CroCop min of meer naar de grond. Hebben wij wel hetzelfde gevecht gezien?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ik zou Overeem ook ontlopen, ik zou niet weer een paar knieen tegen mn ballen willen hebben.
Overigens denk ik dat Allistair ondanks zn grote mond toch wel een beetje bang is voor Crocop. Hij was niet erg actief wat betreft standup, probeerde hem niet actief naar de grond te halen en ging grotendeels voor clinches. En ja, die clinches waren ook niet echt effectief. Hoe dacht hij te winnen?
Ja, hij had hem wel een ronde lang op de grond, maar echt gericht op takedwons was hij niet, grotendeels clinches zonder resultaat.
Ja, ik ben GEEN fan van Allistair.![]()
Roepdeman: volgens mij staat hij nog op de PC van m'n ouders, anders maak ik met liefde een andere![]()
Die avatar van jou gaat begin 2009 online
http://theblemish.com/2008/10/rachelle-leah-is-naked-in-playboy/
Ik ben waarschijnlijk te laat, maar tochIk vind de foto's niks aan, als ik een kut wil zien, dan wel graag de benen wijd. Wat heb ik eraan als ik ene streepje zie als de kut kaal is en helemaal niks als de kut behaard is?
De highkick schampte hem en ik vind dat Allistair het staande gevecht ontweek. Maar ja, op zich logisch, staand is hij niet all that.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
KOTN, ehm... Alistair ging prima?! CroCop had weinig in te brengen, zelfs de highkick absorbeerde Alistair en hij smeet CroCop min of meer naar de grond. Hebben wij wel hetzelfde gevecht gezien?![]()
Helaas stelt Playboy weinig voor ja. Valt in principe niks te zien eigenlijk. Merk het ieder jaar weer als er een WWE Diva in staat. Valt altijd tegenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:39 schreef king_of_the_night het volgende:
Ik ben waarschijnlijk te laat, maar tochIk vind de foto's niks aan, als ik een kut wil zien, dan wel graag de benen wijd. Wat heb ik eraan als ik ene streepje zie als de kut kaal is en helemaal niks als de kut behaard is?
![]()
![]()
Kimbo vs. Petruzelli rematch in the makingquote:Kimbo Slice (3-1) is eyeing a return to action against the man who defeated him in just 14 seconds at Elite XC: “Heat” on October 4, Seth “The Silverback” Petruzelli (10-4), according to an interview in a recent article with the Sun-Sentinel.
The possible destination for the rematch is the DREAM K-1 New Year’s Eve event in Japan.
Petruzelli was a last minute replacement for an injured Ken Shamrock when he faced Kimbo the first time around. He stunned the bearded brawler and an arena full of his hometown faithful that night by landing a straight right directly on the button and finishing him off in only 14 seconds.
The win didn’t come without some negative effects for Petruzelli, however. He made some comments on an Orlando morning radio program two days later that reeked of possible match fixing. The interview sparked an investigation into Elite XC and later was among the contributing causes to the promotion going under.
Regardless, Petruzelli was quick to say he would give Slice a rematch at the post event presser in Sunrise. And realistically it was only a matter of time before the fight was inked. But with the demise of the promotion, it was uncertain whether or not Petruzelli vs. Kimbo II would ever happen.
Both fighters are free agents now (or will be soon) and if this latest report is active, we’ll be seeing the two square off again before the end of 2008.
Petruzelli is a wrestling and karate expert who likes to finish his opponents with his striking. Nine times he’s had his hand raised because of a knockout. His only losses in his eight-year career have come to UFC veterans Gan McGee, Mario Neto, Matt Hamill and Wilson Gouveia.
Kimbo made his mark on the entertainment world by knocking out dudes in Miami backyards. By airing the footage on YouTube.com he became an overnight celebrity and fighting professionally soon became his calling.
He enlisted the help of legendary mixed martial artist Bas Rutten as his head trainer and he’s been training consistently for more than two years now. His first setback was the loss to Seth and it’ll be interesting to see how he responds in his next fight … especially if it’s a rematch with “The Silverback.”
Also rumored to be competing on the DREAM K-1 New Year’s Eve event are Joachim Hansen, Hayato “Mach” Sakurai, Kazushi Sakuraba, Shinya Aoki, Tatsuya Kawajiri, Mitsuhiro Ishida, Masakazu Imanari, Takeshi Yamazaki, Atsushi Yamamoto, Kuniyoshi Hironaka, Minowaman, Kiyoshi Tamura, Seichi Ikemoto, Yuichi Nakanishi, Yasuhiro Kido, Yoshihiro Sato, Norifumi “KID” Yamamoto, Caol Uno, Hideo Tokoro, Masakatsu Funaki, Katsuyori Shibata, Junichi Sawayashiki, Taishin Kohiruimaki, Mirko “Cro Cop” Filipovic, Gegard Mousasi and Hong Man Choi.
Star studded to say the least.
With a lineup like this, it’s safe to say Kimbo and Seth won’t be main eventing this one. If so, it will be the first time in his career that the Miami native was not the headliner.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat ziet er inderdaad heel netjes uit!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
HDNet buys IFL assetsquote:A bankruptcy court has cleared the way for HDNet to purchase the remaining assets of the International Fight League.
During a hearing Wednesday, the U.S. Bankruptcy Court for the Southern District of New York authorized the now-defunct IFL to sell the assets, which include the league's video and image library, to HDNet for $650,000 and the assumption of certain IFL liabilities.
HDNet made its bid in September, and no other bids were submitted.
In addition to the media library, HDNet also receives IFL's brand name and other intellectual property.
When contacted by MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) in September, HDNet declined to comment on the potential acquisition. However, it's believed the purchase is aimed at acquiring additional MMA content, which the cable network can use under its HDNet Fights banner.
The IFL formed in January 2006 and introduced a team format. The organization had struck broadcast deals with FSN and MyNetworkTV, and at one time, the publicly traded company had a market value in the hundreds of millions of dollars. However, the organization struggled to draw fans, and despite announcing a rash of changes for the 2008 fight season, the cancellation of its Aug. 15 show was essentially the final nail in its coffin.
Completion of this week's transaction effectively closes the book on the IFL, which held its last event in May and ceased operations in July.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hmm nicequote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:39 schreef king_of_the_night het volgende:
![]()
Maar inderdaad, we zien eigenlijk nog net niets
Ik heb trouwens een foto van Kyra Gracie als wallpaper, helaas niet zo heel groot. Maar zij is ook erg lekker
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:59 schreef roepdeman het volgende:
Even voor het geval dat iemand hem heeft gemist![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]![]()
Heb net bijna mijn eerste kickboks-cursus erop zitten, en het bevalt érg goed.
Perry Ubeda is een heel fijn instructeur, en heb me vandaag weer ingeschreven voor dezelfde cursus in het sportcentrum. Dat kán omdat er op verschillende niveaus tegelijk wordt lesgegeven.
Qua conditie houd ik het tot nu toe redelijk goed uit, alleen de kracht in mijn armen is gewoon om te huilen, dus moet daar flink aan gaan werken. Opdrukken en krachttraining in de fitnessruimte staan op het programma.
ook wil ik mijn eigen handschoenen en beenbeschermers gaan kopen, heeft iemand enig idee waar ik dat in omgeving Nijmegen het beste kan doen?![]()
Wil in ieder geval nog een keer die cursus doen voordat ik naar zijn sportschool zelf ga, want wil al wel een beetje de basis fatsoenlijk beheersen, en daarbij is dit 'gratis', bij het universitair sportcentrum
Maargoed, erg tof dus
Ja doei.![]()
een vrouw in het MMA topic
nu wordt ik meteen helemaal verlegenquote:
wel leuk dat de training je zo goed bevalt
![]()
3x raden wie er tijdens Halloween als Kimbo verkleeed ging
Hey MoBlo! Blij dat het goed is bevallen joh!
Ennuh Tazzz... Ik heb een vermoeden dat het om Petruzelli gaat?
(Vette aktie trouwens als ik gelijk heb)
Dit weekdn gaat Urijah weer vechten, wat een cutiepie, ik zou hem in mn broekzak stoppen en overal mee naartoe nemen:
Wel een groot hoofd voor zo;n klein lichaam:
Ok, niet groot, maar zeker wel goed genoeg:
Ondanks al die foto';s gaat mijn post over Paulo FilhoIk hoop dat hij deze keer Sonnens arm breekt, sore loser die hij is (Sonnen dus).
KOTN, wist je dat Urijah Faber half Nederlands is? Z'n pa kwam van hier.
Voor de rest zal ik het leed voor de mannelijke hetero MMA fans een beetje verzachten:
ff wat nieuws
Dennis Kang signs with UFCquote:The Ultimate Fighting Championship (UFC) today bolstered its middleweight division by signing high-profile 185-pound standout Denis Kang to a four-fight contract to compete inside the Octagon.
Here’s a snip from the official announcement:
“Denis will now be able to showcase his skills to a whole new audience who hasn’t had the chance to see this exciting fighter in action. Denis has always expressed a desire to fight in the UFC and we are pleased we were able to help him get this deal done. Denis will bring a lot of excitement to the 185-pound division! Congrats Denis!”
Kang — who has enjoyed success primarily in Japan and Korea fighting in the PRIDE and Spirit MC organizations — is on a two-fight win streak after losing back-to-back matches. He most recently defeated Marvin Eastman via first round technical knockout at Raw Combat: “Redemption” last month.
The Canadian with South Korean roots was a participant in the Dream Middleweight Grand Prix 2008, losing to eventual tournament winner Gegard Mousasi via submission (triangle choke). He was an early favorite to win it all before getting upset by the slick Armenian.
Kang was also the runner-up at the PRIDE Welterweight Grand Prix 2006, losing to Kazuo Misaki via split decision.
No fight date or possible opponent for Kang is known at this time. However, expect to see him make his Octagon debut sometime in early 2009.
If he can get off to a good start don’t be too surprised to see him fighting reigning division champion Anderson Silva sometime very soon … Kang has great mixed martial arts skills and would be a nice test for “The Spider.”
This is great news — the promotion had been trying to wrangle the services of Kang for more than a year. Job well done.
Kim Couture to fight againIk hoop dat haar gebit dit keer heel blijft!!quote:Xtreme Couture Vice President Kim Couture (0-1) has signed with Strikeforce and will fight fellow one-fight veteran Lina Kvokov (0-1) at the organization's Nov. 21 "Destruction" card.
The event takes place at the HP Pavilion in San Jose, Calif., and airs live on HDNet.
The organization announced the late fight-card addition earlier today.
Strikeforce spokesperson Mike Afromowitz today told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) the Couture-Kvokov fight will be one of approximately six fights on the night's televised main card, which features title defenses for Strikeforce world lightweight champion Josh Thomson and light heavyweight champion Bobby Southworth.
Couture, the wife of UFC heavyweight champion Randy Couture, made her professional debut at June's "A Night of Combat" event in Las Vegas. Couture was cracked with an early blow that broke her jaw in the first few seconds of the fight. The 32-year-old rode out the three-round fight, but opponent Kim Rose scored the unanimous-decision victory.
"Losing that fight was the best thing that ever happened to me," Couture stated in today's press release. "It’s completely changed me as a fighter. I’ve started doing things a lot different. It made me realize that I have to be the aggressor or I’m going to get hurt."
Couture now meets 33-year-old Kvokov, who made her professional debut in April with a first-round submission loss to Tamara Parks.
Kvokov, a mother of four who recently dropped out of law school to pursue her fighting career, was introduced to MMA by friend and UFC/IFL veteran Matt Horwich.
"I just think that it’s such a great thing, being able to beat someone up and get paid for it," Kvokov stated. "I can’t think of a better way to earn a living."
The Couture-Kvokov fight will be held at 130 pounds.
Oh en EliteXC zou helemaal niet deaud zijn.. wat daar nou weer van waar is weet ik ook niet.. guess we'll find out soon!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dit shcijnt een uitspraka van Wanderlei te zijn, ik lig dubbel.quote:"When I see my opponent, I begin shaking uncontrollably, and once he hits me, I think to myself, You just hit Wanderlei Silva, how dare you hit Wanderlei Silva, and then I try to kill him."[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]![]()
Leben fails drug testHoe zou Leben gereageerd hebben? "I'm sober though"quote:The Ultimate Fighting Championship has suspended UFC middleweight and UFC 89 headliner Chris Leben nine months and fined him one third of his fight purse for failing a drug test at the Oct. 18 event.
The UFC announced the suspension and fine after Leben tested positive for the steroid Stanozolol.
UFC 89 took place in Birmingham, England, and the UFC served as its own regulatory body for the event since the country has no athletic commission that oversees MMA shows.
Leben suffered a unanimous-decision loss to British fighter Michael Bisping in the main event of UFC 89, which aired via tape delay on Spike TV.
"I've really done everything I can to turn my life around, and this is a huge setback for me, but it is something I will have to deal with," Leben stated. "During my time off from fighting, I want to speak to kids about the dangers of using performance enhancing agents and let them know it just doesn’t get you ahead in life. Of course this is a hard hit for me monetarily, but more so this is embarrassing for me and for all of my fans. I apologize to the UFC and everyone who supported me in my fight in England. I hope to work through this and get back to fighting soon."
Stanozolol, which is often sold under the brand name Winstrol, is a synthetic anabolic steroid derived from testosterone that is usually prescribed to treat anaemia and hereditary angioedema in humans, though it's also available for veterinary uses. The drug is popular in the bodybuilding world, though MMA fighters such as Tim Sylvia, Phil Baroni and Kimo Leopoldo have tested positive for it in the past.
All 22 fighters from UFC 89 were tested, according to the UFC.
"I am obviously disappointed with Chris, who has made great strides getting his life back on track," UFC President Dana White stated. "To his credit, he has taken responsibility for his actions and is accepting the punishment that has been handed down. But as always, the UFC puts the safety of its athletes first and foremost, and we won’t tolerate anyone using performance enhancing drugs in our organization."
Leben had been scheduled to headline UFC 85 with Bisping in June, but the bout was postponed so that Leben could serve jail time for a previous DUI offense. He hoped jail time wouldn't be issued and that the move would allow him to secure a visa for the event. However, Leben was sentenced to 35 days in the Clackamas County Jail in Oregon (though he was released early), and the fight was postponed.
Serving the jail time was part of what Leben called a maturation process that followed his move to Hawaii, where he now serves as an MMA instructor at the ICON Fitness and MMA Center. Prior to UFC 89, Leben, who appeared on "The Ultimate Fighter 1" (with a few drunken rampages), also said he had quit drinking.
He'll be eligible to return to the UFC in July 2009.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nee, zo:quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Leben fails drug test
[..]
Hoe zou Leben gereageerd hebben? "I'm sober though"
"I've really done everything I can to turn my life around, and this is a huge setback for me, but it is something I will have to deal with," Leben stated.
Maar hoe dan ook, wat lameen dan heeft hij nog verloren ook
![]()
![]()
wel kudo's voor de UFC om hem alsnog te testen en te schorsen.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ja, maar wat voor beeld geeft dit? Leben is niet echt wat je noemt een rolemodel... Maar hey, Sherk heeft ook weer een kans gekregen.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Dat is echt een geweldige uitspraak. Kan mij alleen maar voorstellen dat hij dat met die brede glimlach van hem zegt!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:58 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Dit shcijnt een uitspraka van Wanderlei te zijn, ik lig dubbel.
Filho seven pounds over, wat een idioot
Update on Pro Elite auctionquote:What's left of ProElite, Inc. will head to the auction block later this month.
Showtime, which owns a 20 percent stake in the company, has authorized the sale of ProElite's assets. Showtime and CBS made the announcement Tuesday in a filing with the U.S. Securities and Exchange Commission. The filing outlined Showtime's intention to sell ProElite's "tangible and intangible assets" to the highest bidder at a public auction on Nov. 17.
ProElite Chairman Chuck Chairman did not return messages left by MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com).
The auction will take place in Los Angeles.
The sale will include contracts with a number of EliteXC fighters, including Kevin "Kimbo Slice" Ferguson, Gina Carano, Jake Shields, Robbie Lawler, Frank Shamrock and many others.
The filing officially quashes any rumor of EliteXC's possible resurrection in 2009.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
IN his defense, hij is een gigantsiche vent met veeeeeel spieren.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Filho seven pounds over, wat een idioot
dat is niet in zijn defense, er is niks in zijn defense.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
IN his defense, hij is een gigantsiche vent met veeeeeel spieren.
Het gaat om de titel, niet om een gevecht ergens in een schuur bij Brock Lesnar ofzo.
Ik vind het nogal een bizarre hoeveelheid teveel. Die kerels heten professionals en dienen zich ook zo te gedragen.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Waarom in de schuur bij Lesnarquote:Op woensdag 5 november 2008 20:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is niet in zijn defense, er is niks in zijn defense.
Het gaat om de titel, niet om een gevecht ergens in een schuur bij Brock Lesnar ofzo.
Ik vind het nogal een bizarre hoeveelheid teveel. Die kerels heten professionals en dienen zich ook zo te gedragen.?
![]()
boerenland, die zal vast een schuur hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waarom in de schuur bij Lesnar?
Lesnar is ook groot met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spieren?
Ik heb t idee dat Lesnar ook uit veel vocht bestaat, zijn spieren missen een bepaalde 'hardheid'.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef n00cL30n het volgende:
Lesnar is ook groot met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spieren?
Daar heb je ook wel een goed punt. Maar toch heeft hij wel flink wat kracht in zich.
Mwoah, volgens mij is alles redelijk functioneel. Die gast is echt zo sterk als een Osquote:Op donderdag 6 november 2008 01:38 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat Lesnar ook uit veel vocht bestaat, zijn spieren missen een bepaalde 'hardheid'.
Niet alleen sterk, maar ook nog eens verschrikkelijk snel voor iemand met zijn postuur.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
![]()
WEC is idd shocking vanuit een bepaald oogpunt....
Straks een lekker op mijn gemak alle partijen bekijken![]()
![]()
Kan iemand mij een hint geven wat ik moet bekijken? Heb vandaag en de komende dagen namelijk geen tijd om een full event te kijken
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
het duurt maar 1,5 uur volgens mijquote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef Breach het volgende:
Kan iemand mij een hint geven wat ik moet bekijken? Heb vandaag en de komende dagen namelijk geen tijd om een full event te kijken
13:00 issie klaar.. kan niet wachten met al die comments van jullie
TUF was erg leuk deze week trouwens
WEC 36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om een of andere reden vond ik het vorige event toch nog vetter maar wat een hoop highlights dit keer
Ik ga gelijk ff kijken wat ik aan tv materiaal kan scoren.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
'Big’ John McCarthy to return to referee action at Strikeforce Nov. 21Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:31 schreef king_of_the_night het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Ja, we zijn he tniet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maare, wat heb jij tegen Brazilianen? NIks mis met Arona, Belfort, Silva, Alves, toch?
hmmz niet direct.. maar hun hele houding (nogmaals uitzonderingen daargelaten) maar dat bevalt me gewoon voor geen meter.. kweet niet porecies wat het is maar ze hebben vaak wat over zich dat ze unbreakable zijn en het is goed om zelfvertrouwen te hebbenbelangrijk deel van het spelletje maar op een of andere manier hebben veel Brazilianen net wat téveel zelfvertrouwen en een soort van air over zich
lastig uit te leggen
Als je zegt dat Arona, Alves en Belfort lekker zijn, dan zitten we op 1 golflengte, anders snap ik je nietquote:Op donderdag 6 november 2008 17:06 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz niet direct.. maar hun hele houding (nogmaals uitzonderingen daargelaten) maar dat bevalt me gewoon voor geen meter.. kweet niet porecies wat het is maar ze hebben vaak wat over zich dat ze unbreakable zijn en het is goed om zelfvertrouwen te hebbenbelangrijk deel van het spelletje maar op een of andere manier hebben veel Brazilianen net wat téveel zelfvertrouwen en een soort van air over zich
lastig uit te leggen
Hermes Franca gearresteerd voor DUI na WECquote:Ultimate Fighting Championship lightweight competitor, Hermes Franca, was arrested last night by the Jupiter Police Department in Jupiter, Fla for a DUI offense as confirmed to MMAWeekly.com by members of the police force on Thursday morning.
Authorities could not release much more information than what was listed on their official police blotter confirming Franca's arrest.
According to the report, Franca was arrested at 2:38am by an officer who suspected the fighter was under the influence of alcohol or drugs.
It was also listed that this was Franca's first offense.
While officials of the Jupiter Police Department could confirm the arrest, they had no information about his detainment or release from being held from the arrest.
Stay tuned to MMAWeekly.com for more information on this story as it develops
even een copy paste:![]()
auw![]()
kickboksen hurts!!!
Tot jankens toe staan sparren, nadat een gozer me echt 4 keer in mn buik had geschopt terwijlie rustig aan moest doenmaar was te arrogant om op te geven
Dus nu doet mn buik pijn, ligt de onderkant van mn voet open én is mn rechterknie opgezwollen en blauw...volgende week weer
----
mn armen houden het beter dan mn benen, moet aardig aan mn reflexen en verdediging gaan werken...
is voornamelijk 'beginners-aanmodderen' wat ik heb gedaan, maar vind 't tof dus ga nu ook wel écht trainen om beter te worden
ga mn eigen gear kopen (alleen been en handschoenen voorlopig) want blijf nog wel even deze beginnerscursus aan de sportschool doen. Ubeda is wel heel aardig en goed overigensik mocht vandaag op 'm inhakken, maar was bang dat ik (
) m pijn zou doen
![]()
sjoermaar het is wel even wennen (dit was mijn eerste keer sparren) dat je mensen écht moet gaan stoten, en niet alleen je richt op de handschoen van de ander en de voorbereide opgetrokken benen bij het trappen
het gaat zwaar worden, máár, wel tof
Ja doei.![]()
WECSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mythbusters hadden een myth over jezelf uit een "buried alive" situatie redden door de kist kapot te slaan en je door de modder heen te graven. Om de stootkracht vanuit een liggende houding te testen (tegen het deksel) namen ze metingen van stoten die Jon Fitch in dezelfde houding voor hun deed. Het is maar een kort fragmentje, maar wel weer een MMA fighter die in een mainstream programma verschijnt. Maar naast dat het een geweldige show is, nu iets extra's om de ep van 11/5/2008 (S06E18) te checken![]()
Nadeel is vaak dat ze imo niet van de juiste dingen uitgaan. Nu gingen ze ook uit van de stootkracht van Fitch over bepaalde afstand met gloves aan. Helemaal als je het over zo'n korte afstand hebt spelen gloves een grote rol en absorberen ze een groot deel van de kracht die over zo'n korte afstand vrijkomt, maar tel daar ook nog de extra centimeters bij op waarin je snelheid (+stootkracht) ontwikkelt bij op...![]()
Ik weet echt niet waar dat gezeik om Werdums shape vandaan kwam.
Manager: Filho to send Sonnen Championship Beltquote:The last man to hold the WEC middleweight title before the extinction of the division from the organization, Paulo Filho, has vowed to send his championship belt to Chael Sonnen following Wednesday’s unanimous decision loss at WEC 36.
Originally the bout was scheduled to be for Filho’s title anyway, but the Brazilian weighed in at a staggering seven pounds overweight, forcing officials to adjust the match to a three round non-title affair.
After the weigh-in, representatives from Filho’s camp assured Matt Lindland — who trains Sonnen at Team Quest — that if Sonnen were to win the belt would be handed over in the ring as a sign of respect.
It never happened.
That could be because Filho seemed like he was on another planet during and after the fight. In fact, according to his manager Ed Soares via SI.com, Filho didn’t even know the fight was over when he returned to the locker room following the three round decision.
He was incoherent, delirious and during his post-fight examination he had one pupil dilated much larger than the other, prompting doctors to order him to a local hospital.
Even before he stepped in the cage, Filho was publicly battling depression issues as well as substance abuse problems, which actually led to the rematch getting postponed from March to November 5. It was believed that he had overcome his personal issues and that we’d be seeing the best Paulo Filho in the cage during the fight.
Obviously that wasn’t that case.
Filho was once considered by most to be a top 185-pound mixed martial artist in the world, but he’s clearly not the same man or fighter any longer. Just how far he has fallen is anyone’s gue — he resembles nothing at all close to the fighter or man who was at one time considered to be among the best in the business.
Hopefully, Filho can get the help he needs to get himself together. Honoring his promise to Sonnen — who promised his father on his death bed before the fight the he would win a world title — is a step in the right direction.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Werdum out of UFCquote:Content with its current stable of heavyweight fighters, which includes a mix of veterans and up-and-comers, the UFC apparently no longer required the services of a widely regarded top 10 competitor.
Fabricio Werdum was unable to come to terms with UFC officials on a new contract after his surprising 81-second knockout loss to Octagon newcomer Junior “Cigano” Dos Santos at UFC 90: “Silva vs. Cote” on October 15, forcing the Brazilian and the promotion to go their separate ways, according to MMAWeekly.com.
“Vai Cavalo” perhaps spoke prematurely (or something was lost in translation) when he declared that he had inked a five-fight contract extension back in July that included a guaranteed title shot with a win over “Cigano.”
It appears that the offer may have been merely discussed and/or was contingent on a win in the “Windy City.” He also could have ruffled some feathers when he voiced his displeasure about being excluded from the mini heavyweight tournament put together to declare an undisputed division champion.
Regardless, Werdum leaves the promotion with an even record (2-2), scoring big wins over Brandon Vera and Gabriel Gonzaga and perhaps bigger losses to Andrei Arlovski and Dos Santos.
He remains a very capable and dangerous fighter who, according to the report, is already courting offers to compete in “The Land of the Rising Sun.” That’s because prior to his UFC run, the Brazilian was a very popular and successful fighter in Pride FC.
In fact, Werdum battled current UFC interim heavyweight champion Antonio Rodrigo Noguiera at Critical Countdown Absolute back in July of 2006 for the chance to advance to the semifinals of the PRIDE 2006 Open Weight Grand Prix. “Minotauro” bested Werdum by unanimous decision in what was one of many outstanding fights that night.
While his chances for a rematch anytime soon are now more than likely dashed, rest assured that we will see the Chute Boxe-trained fighter back in action sooner rather than later.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
en Daddy heeft zijn BJJ black belt
gisteren naar ultimate glory 10 geweest... was echt super.. veel toffe partijen gezien...
heb geen tijd nu.. zal straks/morgen een uitgebreidere post neerzetten..![]()
nice en nice!
http://www.mixfight.nl/Ronald/2008/Glory10/Glory10-146.jpgquote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef Dacide het volgende:
gisteren naar ultimate glory 10 geweest... was echt super.. veel toffe partijen gezien...
heb geen tijd nu.. zal straks/morgen een uitgebreidere post neerzetten..
(Spoilert de afloop van Gary Goodridge vs. Alistair Overeem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Alistair is echt monsterlijk groot... niet normaal meer.. Zijn anabolen kuurtje doet prima zijn werk.. Hij is nu 110 kilo DROGE spiermassa.
ik heb de partij van danial sharifi vs vincent latoel en de partij van Alistair gefilmd.
hier kan je ze downloaden in een rar file
http://www.megaupload.com/nl/?d=9WVM1UCY
de partij van Gregor Tredowski was ook echt heel erg vet!!!![]()
Heb je ook foto's van Tyrone? En is zn kontje echt zo bol? Op fotos van de laatste weging zag ik dat een gedeelte van die extra kilo's die hij anagekomen is naar zn billen gegaan is
BB,
ik heb de hele dag maar 2 fotos gemaakt.. toevallig op het laatst ff..
en je raadt nooit wie er op 1 van de 2 op staat
Spong dus...![]()
![]()
Oeh, hij raakt je aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:26 schreef Dacide het volgende:
BB,
ik heb de hele dag maar 2 fotos gemaakt.. toevallig op het laatst ff..
en je raadt nooit wie er op 1 van de 2 op staat
Spong dus...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je kunt zeker geen informatie geven over zn kontje
lol ik ben dat niet op die foto
dat is een vreemde.. ik heb die foto gemaakt voor de ring met alistair erin...
ik kom thuis, zie ik dat spong op de voorgrond staat hahah![]()
Ik dacht al: Dacide is afgevallen. Maar jij bent dat nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:11 schreef Dacide het volgende:
lol ik ben dat niet op die foto
dat is een vreemde.. ik heb die foto gemaakt voor de ring met alistair erin...
ik kom thuis, zie ik dat spong op de voorgrond staat hahah
![]()
Ik ben gek op BJ, hij Fedor en Tyson zijn mn inspiratie, maaaarrr kijk in de ogen van BJ: icecold.quote:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]![]()
Heren MMA fans....
Zaterdag is het zover, Randy Couture vs. Brock Lesnar.
Ik hoop gigantisch dat Randy wint, maar één ding staat voor mij vast: dit gevecht wordt moeilijker voor Randy dan toen hij tegen Tim Sylvia en Gabriel Gonzaga vocht. Ik durf er geen geld op in te zetten.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Ik ga voor Brock Lesnar in de 4e of 5e na een bizar intens gevecht.
Deze twee gaan beiden het beste in elkaar losmaken. Randy omdat ie weet wat er op hem afkomt (280 pounds puur spier + snelheid, vrij bizarre en enge combinatie)
Brock omdat hij weet dat dit _HET_ moment is in zijn korte carriere om iedereen zijn bek te laten houden.
This is gonna be interesting folks!Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Kijk ook al lang naar dat gevecht uit. Het is wel lastig te zeggen, tijdje terug ging ik voor Brock gewoon vanwege zijn kracht en de vooruitgang die hij in een korte tijd heeft gemaakt. Maar Randy heeft zich als underdog al meerdere malen bewezen en heeft veel meer ervaring. Die zal voor dit gevecht zeer goed voorbereid zijn en echt een goed gameplan hebben.
Interessant wordt het zeker![]()
Of het moet weer zoiets worden als Silva vs Cote, maar gelukkig zijn dat soort dingen uitzonderingen.
![]()
Ik hoop stiekem op Randy. Gewoon omdat ik Brock nog te jong in de sport vind.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Blijf toch het gevoel hebben dat Brock het lastig blijft houden tegen de BJJ en soortgelijke submission specialists.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
"Never bet against Randy Couture!"
En iets persoonlijker nieuws: Mag van mijn fysio weer rustig gaan trainen, vooral op de stootzak enzo. Gelukkig maar want van stilzitten word ik knettertjesgek.. Hopelijk op tijd in vorm voor 't gala van mijn sportschool in februari..
Heb ook beelden van mijn eerste gevecht nu, voor mensen die het boeien:
ronde 1:
ronde 2:
uitslag:
Oh, en bij de eerste takedown in de eerste ronde dus mijn schouder uit de kom geschoten, daarom stoot ik slap met links en is mijn standup niet aanwezig, en blijf ik in ronde 1 wat lang in die halve guillotine zitten, omdat ik niet met veel kracht kon crossfacen met links.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Er is gewoon geen zinnig woord over te zeggen als je het mij vraagt..
de kaarten liggen open en bloot op tafel en toch is er niemand die iets met zekerheid kan zeggen over de uitkomst van het gevecht.
Ik zat zojuist Countdown to UFC 91 te kijken.. de ene seconde denk ik.. COUTURE 100% en nog geen halve minuut later denk ik dat Lesnar de meeste kans heeft.. en dit wisselt dan nogeens zo'n 20x op dat half uurtje tijd
Ik zal morgen mijn definitieve picks plaatsen maar vandaag ga ik nog ff voor Couture
Mijn picks btw:
Couture - Lesnar --- lastig deze maar ik kan 't niet opbrengen om hem NIET te kiezen. Couture RNC R4
Kenflo. Joe Daddy --- Kenny overal net iets beter met misschien uitzondering van worstelen. Kenflo DEC
Gabe Gonzage - Josh Hendricks --- Hendricks is een worstelaar, eitje dus voor Gabe. GABE SUB R1
Stephens - Dos Anjos --- Stephens heeft zwakte getoont in zijn groundgame en Dos Anjos is volgens mij een BJJ-specialist, maar ik denk toch dat Stephens zijn ervaring in de UFC de doorslag gaat geven. Stephens DEC
Hazelett - MacCrory --- Hazelett is overal beter, vooral op de grond wat nou net McCrory's specialiteit is. Hazelett TKO2
Quarry - Maia --- Tja, 3 UFC gevechten, 3 keer submission of the night..... Maia SUB2
Robinson - Bocek --- Bocek is een geniale grondvechter, zolang je niet mag slaan. Hij kan zijn grondtalent niet echt overbrengen naar de kooi.. Robinson DEC of late TKO
Matt Brown - Ryan Thomas --- Wat Brown misschien mist aan talent/skills maakt hij goed met hart en doorzettingsvermogen. Ik denk dat hij Thomas overrompelt, maar dat Thomas wel de 3 rondes vol gaat maken. Brown DEC
Gurgel - Aaron Riley --- Heb een zwak voor Gurgel, ik hoop elke keer weer dat ie gewoon doet waar ie goed in is. Naar de grond toe en dan ook verdedigen en niet maar armbars blijven proberen ook al stoten mensen hem dan 10 keer op zijn dop. Hij schijnt nu ook zelf te trainen bij een camp ipv alleen zelf les te geven, maar dat was volgens mij zijn vorige gevecht ook al zo en toen werd ie getriangled... Nou hopen dat ie zijn lesje heeft geleerd. GURGEL SUB2!!![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Wat Couture-Lasnar betreft..
ik zou het ook gewoon niet weten...
Couture heeft amper submissions.... dus daar gaat ie t lesnar niet moeilijk mee maken... Maar couture heeft wel altijd een perfect gameplan... Als couture op wat voor manier dan ook de takedowns kan defenden... en zo vanuit de clinch met dirty boxing lesnar kan damagen... dan heeft ie geluk..
Lesnar is een mastadont die vol op je af komt.... ga er maar eens aan staan...
ik denk dat lesnar of al heel snel de partij pakt... ronde 1 of 2...
of couture overleefd die ronden... en dan wil ik wel eens zien hoeveel Gass lesnar in de pijp heeft..
mijn pick..
ik ga toch voor couture... niet echt 50/50 eerder 52-48 ofzo![]()
![]()
![]()
dit filmpje cofirmed het volgende:
BJ Penn, GSP, Brock Lesnar, Chuck Liddell & Wanderlei Silva (lastig te zien, maar volgens mij rechts van Chuck) zitten in de nieuwe UFC game
tonya evinger met gina
LoLz over het "doctor Dree" stukje van het blog. Geweldig!
tvp
ben wel nieuwsgierig naar Couture vs Brock zondag.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
We hebben hier wel een spoiler regeling, dus als je het gezien hebt alles in spoilers plaatsen. Zodra de regulars langs zijn geweest stopt dit vanzelfquote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Reddiablo het volgende:
tvp
ben wel nieuwsgierig naar Couture vs Brock zondag.
Ik kom vaker op Fok en in dit soort topics, don't worry
ik haal hem vast pas op dinsdag binnen als iedereen hem al gezien heeft
that said, thanks for the warningDon't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
http://sports.espn.go.com/broadband/video/video?id=3655523
Interview met Lesnar
Mooi hoe die pissed raakt van die steroids vraag, zou zelf net zo gereageerd hebben als je nog nooit positief heb gepist
ach man... hou toch op
Lesnar heeft zo godsgruwelijk veel anabolen gebruikt.. dat wil je niet weten.. boeit ook niet.. daar gaat t niet om.
maar waarom ontkent die gast toch,, het ligt er zo fokking dik bovenop.
hij heeft gewoon top medische begeleiding gehad.![]()
Hij heeft nog nooit positief getest, derhalve heeft hij officieel nooit steroids gebruikt. Het is een interview uitgevoerd door ESPN, daar mag je toch wel enige klasse van verwachten omtrend dit soort vraagstellingen? Vind het belachelijk dat zo'n vraag gesteld wordt, dat bedoel ik vooral.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:02 schreef Dacide het volgende:
ach man... hou toch op
Lesnar heeft zo godsgruwelijk veel anabolen gebruikt.. dat wil je niet weten.. boeit ook niet.. daar gaat t niet om.
maar waarom ontkent die gast toch,, het ligt er zo fokking dik bovenop.
hij heeft gewoon top medische begeleiding gehad.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Wanneer zou hij het dan hebben gebruikt? Tijdens zijn WWE periode? Zijn Football periode? Zijn MMA periode? Of ver daarvoor tijdens zijn Wrestling periode? If so. dan doet hij het geweldig om nu nog altijd zoveel kracht en spiermassa te bezitten zónder gebruik van anabolen!
Ik zet mijn Picks morgen neer..Ik twijfel heel erg, maar vandaag gaan we kijken naar de trainingvideos en interviews e.d. lekker hyped up worden![]()
school is niet altijd even relaxed heb ik gemerkt
Kenny Florian vs. Joe Stevenson
Kenflo by (T)KO or cut, dit gaat een geweldig gevecht worden
Gabriel Gonzaga vs. Josh Hendricks
Lijkt me duidelijk, who the fuck is Josh Hendricks? 1st round brutal KO
Randy Couture vs. Brock Lesnar
Tis gisteren al gezegd.. never bet against Couture.. maar ondanks dat ikvoor Couture ga denk ik toch dat Lesnar zal winnen in de 2e ronde met een (T)KO.
Jeremy Stephens vs. Rafael dos Anjos
Who gives a fuck.. neem aan dat dos Anjos wel een submission weet te vinden
Dustin Hazelett vs. Tamdan McCrory
Ook een hele hele mooie match-up.. waarin Hazeltt natuurlijk weer een te gekke submission uit zijn mouw gaat schudden!! Wat zal het dit keer zijn??
Nate Quarry vs. Demian Maia
Lijkt me duidelijk, Demian met een leuke submission!
Alvin Robinson vs. Mark Bocek
Bocek is niet zo geweldig goed heb ik het idee dus ik verwacht ook van Alvin dat ie na een paar leuke slams een submission weet te vinden. Kan een leuk gevecht worden
Matt Brown vs. Ryan Thomas
Thomas ken ik niet echt, op zijn UFC 87 fight na.. ik ga maar voor Matt Brown by(T)KO
Jorge Gurgel vs. Aaron Riley
Gurgel is van nature geen fighter imo, daarom zal ie wel weer verliezen.. niet dat Riley zo geweldig is maar ik moet toch iemand kiezen die gaat winnen..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
op naar #23Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
met UFC 91 voor de deur een prima moment om er een slotje op te gooien
Hier verder: [Centraal] MMA topic #23 Couture vs. LesnarAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Forum Opties Forumhop: Hop naar: