Of die hallelujateksten op station Zwolle.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef sander89 het volgende:
Mag dat mega reclame bord langs de A20 dan ook weg met er op: god is liefde?
![]()
![]()
't is toch juist andersom?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voorspelbaar.Er zouden trouwens best mensen aanstoot kunnen nemen die niet in Jezus geloven. Die boer heeft daar weinig respect voor.
Klopt, dit is gewoon burgertje pesten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mee eens dit is belachelijk
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:25 schreef Reuzenpanda het volgende:
Ey, snelweg-spam!
En je kan toch niet koffie met Jezus vergelijken! Koffie redt ECHT, elke ochtend! En "koffie" is een advertentie en een wegwijzer zodat je weet daar hebben ze koffie, maar "jezus redt" is een reli-statement. Denk trouwens nog steeds dat het vrijheid van meenigsuiting zou kunnen zijn. Maar ik weet dus niet hoe de wetten van de gemeente over het uiterlijk van je eigendom hier een rol in speelen.
Maar goed, koffie is dus 1000x beter dan Jezus!!!
En hoe zit het met dat bord langs de A28 bij knooppunt Hattemerbroek?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef sander89 het volgende:
![]()
![]()
Mijn steun hebben ze.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:34 schreef schoelje het volgende:
Hehe, ze houden hun poot stijf: http://www.ad.nl/rotterda(...)voor_Jezus_Redt.html
Papen vs. protestantenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:32 schreef El_Matador het volgende:
Tijd voor een goeie oorlog. Kan de politiek zich weer bezighouden met zaken die er echt toe doen.
Mogen dan alle reclameborden weg, gaarne?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef sander89 het volgende:
![]()
![]()
Oh ja? Leg dat eens uit? Heb jij het gevoel dat je verplicht wordt om je tot het geloof te bekeren als je zo'n tekst tegenkomt? Ben je zo snel beïnvloedbaar, Lod? Sta je zo zwak in je schoentjes?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:32 schreef Lod het volgende:
En ik ervaar het wel als geloof opdringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |